|
|||
Кано́н пра́здника вторы́й со ирмосо́м, на 8, глас 2.Пе́ снь 5. Кано́ н пра́ здника вторы́ й со ирмосо́ м, на 8, глас 2. Ирмо́ с: Врага́ те́ мнаго и оскверне́ ннаго я́ да/ очище́ нием Ду́ ха измове́ ни, / к но́ вой приста́ хом небла́ зненной стези́, / вводя́ щей в непристу́ пную ра́ дость, Еди́ нем присту́ пну, / и́ мже Бог примири́ ся. В и́ дев Зижди́ тель во мра́ це прегреше́ ний плени́ цами неизбе́ жными/ его́ же вообрази́ персты́, поставля́ ет на обою́ ра́ му, воздвиг горе́, ны́ не во многотеку́ щих вода́ х омыва́ я студа́ дре́ вняго/ Ада́ мова зла́ го нра́ ва. С о благоче́ стием притеце́ м приле́ жно ко исто́ чником пречи́ стым тече́ ния спаси́ тельнаго, / Сло́ во усмотря́ юще от Нетле́ нныя, / почерпа́ ла принося́ ще жа́ жди Боже́ ственныя, / ми́ ра сла́ достне исцеля́ я неду́ г. Ин канон свята́ го кано́ н, глас 8. Ирмо́ с: Вску́ ю мя отри́ нул еси́ / от лица́ Твоего́, Све́ те Незаходи́ мый, / и покры́ ла мя есть чужда́ я тма́ окая́ ннаго, / но обрати́ мя, и к све́ ту за́ поведей Твои́ х/ пути́ моя́ напра́ ви, молю́ ся. Д а присносу́ щное получи́ ши наслажде́ ние, блаже́ ннейше, / кра́ сная жития́, и естества́ сво́ йство, и сла́ дость, и сла́ ву, / и жи́ знь самую презре́ л еси́, / и наде́ жды твоея́ не погреши́ л еси́. Т айнонауче́ н быв Боже́ ственнаго о́ браза Боже́ ственным та́ йнам, / тве́ рдым умо́ м к соверше́ нным подвиго́ м отлучи́ лся еси́ / и победоно́ сец я́ влься, нетле́ нных сподо́ бился еси́ венце́ в, Полие́ вкте. Б езбо́ жнейшую честь, естество́ м ненавистозло́ бное име́ я мудрова́ ние, / благоче́ стно отри́ нул еси́, / и Боги су́ етныя низве́ ргл еси́, / благоче́ стия ре́ вностию разже́ гся, и усе́ рдия Богодохнове́ ннаго испо́ лнився, пресла́ вне. Богоро́ дичен: Р ече́ нию Твои́ х усте́ н, Пречи́ стая, после́ дующе, Тя убла́ жа́ ем: / с Тобо́ ю бо вои́ стинну вели́ чия сотвори́ в Госпо́ дь, возвели́ чи Тя/ и́ стинную Бо́ жию Ма́ терь, ро́ ждся из утро́ бы Твоея́, показа́.
|
|||
|