Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Вход. Проки́мен дне. И чте́ния.



Кто Тебе́ не ублажи́ т, Пресвята́ я Де́ во? / Кто ли не воспое́ т Твоего́ Пречи́ стаго Рождества́? / Безле́ тно бо от Отца́ Возсия́ вый Сын Единоро́ дный, / То́ йже от Тебе́, Чи́ стыя, про́ йде, / неизрече́ нно вопло́ щься, / естество́ м Бог сый, / и естество́ м быв Челове́ к нас ра́ ди, / не во двою́ лицу́ Разделя́ емый, / но во Двою́ Естеству́ несли́ тно Познава́ емый. / Того́ моли́, Чи́ стая, Всеблаже́ нная, / поми́ ловатися душа́ м на́ шим.

Вход. Проки́ мен дне. И чте́ ния.

При́ тчей чте́ ние (главы́ 3 и 8):

Па́ мять пра́ веднаго с похвала́ ми, и благослове́ ние Госпо́ дне на главе́ его́. / Блаже́ н челове́ к, и́ же обре́ те Прему́ дрость, и сме́ ртен, и́ же уве́ де ра́ зум. / Лу́ чше бо Сию́ купова́ ти, не́ жели зла́ та и сребра́ сокро́ вища. / Честне́ йшая же есть ка́ мений многоце́ нных, все же честно́ е недосто́ йно Ея́ есть. / Долгота́ бо дней и ле́ та живота́ в десни́ це Ея́, в шу́ йце же Ея́ бога́ тство и сла́ ва. / От уст Ея́ исхо́ дит пра́ вда, зако́ н же и ми́ лость на язы́ це но́ сит. / Послу́ шайте у́ бо Мене́, о ча́ да, честна́ я бо реку́: и блаже́ н челове́ к, и́ же пути́ Моя́ сохрани́ т; / исхо́ ди бо Мои́, исхо́ ди живота́, и уготовля́ ется хоте́ ние от Го́ спода. / Сего́ ра́ ди молю́ вас и предлага́ ю Мой глас сыново́ м челове́ ческим: / я́ ко Аз прему́ дрость устро́ их, сове́ т и ра́ зум, и смысл Аз призва́ х. / Мой сове́ т и утвержде́ ние, Мой ра́ зум, Моя́ же кре́ пость. / Аз мене́ лю́ бящия люблю́, и́ щущии же Мене́ обря́ щут благода́ ть. / Разуме́ йте у́ бо, незло́ бивии, кова́ рство, ненака́ зании же, прилага́ йте сердца́. / Послу́ шайте Мене́ и па́ ки, честна́ я бо реку́: и отве́ рзу от усте́ н пра́ вая, / я́ ко и́ стине поучи́ тся горта́ нь Мой, ме́ рзски же предо Мно́ ю устны́ лжи́ выя. / С пра́ вдою вси глаго́ лы уст Мои́ х: ничто́ же в них стро́ потно, ниже́ развраще́ нно. / Вся пра́ ва суть разумева́ ющим и про́ ста обрета́ ющим ра́ зум. / Науча́ ю бо вас и́ стине, да бу́ дет о Го́ споде наде́ жда ва́ ша и испо́ лнитеся Ду́ ха.

При́ тчей чте́ ние (главы́ 10 и 11):

Уста́ пра́ веднаго ка́ плют прему́ дрость, язы́ к же непра́ веднаго поги́ бнет. / Устне́ муже́ й пра́ ведных ка́ плют благода́ ти, уста́ же нечести́ вых развраща́ ются. / Ме́ рила льсти́ вая ме́ рзость пред Го́ сподем, вес же пра́ ведный прия́ тен Ему́. / Иде́ же а́ ще вни́ дет досажде́ ние, та́ мо и безче́ стие: уста́ же смире́ нных поуча́ ются прему́ дрости. / Соверше́ ние пра́ вых наста́ вит их, и поползнове́ ние отрица́ ющихся упасе́ т их. / Не по́ льзуют име́ ния в день я́ рости, пра́ вда же изба́ вит от сме́ рти. / У́ мер пра́ ведный, оста́ ви раска́ яние, нару́ чна же быва́ ет и посмея́ тельна нечести́ вых па́ губа. / Пра́ вда непоро́ чнаго исправля́ ет пути́, в нече́ стие же па́ дает непра́ вда. / Пра́ вда муже́ й пра́ вых изба́ вит их: безсове́ тием же пленя́ ются беззако́ ннии. / Сконча́ вшуся му́ жу пра́ ведну, не поги́ бнет наде́ жда, похвала́ же нечести́ вых поги́ бнет. / Пра́ ведник от ло́ ва убе́ гнет, вме́ сто же его́ предае́ тся нечести́ вый. / Во усте́ х нечести́ вых сеть гра́ жданом, чу́ вство же пра́ ведных благоспе́ шное. / Во благи́ х пра́ ведных испра́ вится град, и в поги́ бели нечести́ вых ра́ дование. / Во благослове́ нии пра́ вых возвы́ сится град, усты́ же нечести́ вых раскопа́ ется. / Руга́ ется гра́ жданом лише́ нный ра́ зума, муж же му́ дрый безмо́ лвие во́ дит.

Прему́ дрости Соломо́ новы чте́ ние (глава́ 3):

Пра́ ведных ду́ ши в руце́ Бо́ жией, и не прико́ снется их му́ ка. / Непщева́ ни бы́ та во очесе́ х безу́ мных умре́ ти, и вмени́ ся озлобле́ ние исхо́ д их. / И е́ же от нас ше́ ствие сокруше́ ние, они́ же суть в ми́ ре. / Ибо пред лице́ м челове́ ческим а́ ще и му́ ку прии́ мут, упова́ ние их безсме́ ртия испо́ лнено. / И вма́ ле нака́ зани бы́ вше, вели́ кими благоде́ тельствовани бу́ дут, / я́ ко Бог искуси́ я и обре́ те их досто́ йны Себе́. / Я́ ко зла́ то в горни́ ле искуси́ их и я́ ко всепло́ дие же́ ртвенное прия́ т я. / И во вре́ мя посеще́ ния их возсия́ ют и, я́ ко и́ скры по сте́ блию, потеку́ т. / Су́ дят язы́ ком и облада́ ют людьми́, и воцаря́ тся Госпо́ дь в них во ве́ ки. / Наде́ ющийся Нань разуме́ ют и́ стину, и ве́ рнии в любви́ пребу́ дут Ему́. / Я́ ко благода́ ть и ми́ лость в преподо́ бных Его́, и посеще́ ние во избра́ нных Его́.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.