Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Кано́н предпра́зднства, глас 6 на 8.



Песнь 9.

Кано́ н предпра́ зднства, глас 6 на 8.

Ирмо́ с: Не диви́ ся ны́ не, о Ма́ ти, / ви́ дящи я́ ко Младе́ нца, / его́ же из чре́ ва пре́ жде денни́ цы роди́ Оте́ ц, / возста́ вити бо и сопросла́ вити/ челове́ ческое па́ дшее естество́ приидо́ х я́ вственно, / ве́ рою и любо́ вию Тя велича́ ющее.

Р а́ дуйся, прия́ телище, Пречи́ стая, ра́ дости неизглаго́ ланныя: / се бо гряде́ ши роди́ ти в верте́ пе неизрече́ нно Влады́ ку, / хотя́ щаго тварь всю, истле́ вшую преступле́ нием пе́ рвее, обнови́ ти вои́ стинну, / сего́ песносло́ вяще ве́ рою, Тя велича́ ем.

Д у́ ши пра́ ведных вси и подзе́ мная, ку́ пно ра́ дуйтеся: / се бо избавле́ ние всех яви́ ся, во гра́ де

В ифлее́ ме ражда́ ющееся; / звезда́ же сего́ возвеща́ ет волхво́ м, и́ щущим благоче́ стно, / его́ же и ви́ девше в верте́ пе, у́ жаса испо́ лнишася.

Я́ ко Не́ бо Тя иное воспева́ ем, Де́ во, / Пра́ вды Со́ лнце нам из ложе́ сн Пречи́ стых хотя́ щую возсия́ ти у́ треннее, / просвеща́ ющее во тьме су́ щия сме́ рти и тли. / Те́ мже до́ лжно хвала́ ми Тя велича́ ем.

Ин кано́ н святы́ х, глас 2.

Ирмо́ с: От Бо́ га Бо́ га Сло́ ва, / неизрече́ нною му́ дростию прише́ дшаго обнови́ ти Ада́ ма, / я́ дию в тле́ ние па́ дшаго лю́ те, / от Святы́ я Де́ вы неизрече́ нно воплоти́ вшагося нас ра́ ди, / ве́ рнии, единому́ дренно пе́ сньми велича́ ем.

Ц аря́ вся́ ческих прише́ ствие Боже́ ственное, во́ инство страда́ льцев предте́ кшее/ всей тва́ ри весе́ лия трапе́ зу возвеща́ ет/ и вся прие́ млет ве́ рныя, своя́ до́ блести предложи́ в, я́ коже сне́ ди.

Я́ коже звезду́, ве́ ру, страстоте́ рпцы Госпо́ дни, зря́ ще/ и держа́ ще тве́ рдо к невече́ рнему́ Со́ лнцу, / тоя́ ра́ ди непреткнове́ нно ко Христу́ наста́ вистеся, му́ дрии, / и кро́ ви сему́ я́ ко да́ ры принесо́ сте.

О т нетле́ нных злачнико́ в, страстоно́ сцы, цве́ ты поже́ нше ра́ зума Христо́ ва, / благово́ ния его́ напо́ лнистеся, пострада́ вше, / и ми́ ра благово́ ннейшая тому́ муче́ нием сами себе́ принесо́ сте.

Богоро́ дичен: И злия́ ся благода́ ть, Богоро́ дице Де́ во, во всех роде́ х земноро́ дных, / и чуде́ с Твои́ х бога́ тство истека́ ет оби́ льно во све́ тлей Рождества́ Твоего́ ра́ дости/ и богати́ т ве́ рою и любо́ вию Тя сла́ вящия.

Свети́ лен. Подо́ бен: Со ученики́:

С Феоду́ лом венча́ ем Зо́ тика, Агафопо́ да и Саторни́ на, / Помпи́ я, вку́ пе Евникиа́ на, сла́ внаго Васили́ да, / Евпо́ ра же Боже́ ственнаго, и сла́ внаго Гела́ сия, и Е́ ва́ реста пе́ сньми ра́ достно, / я́ ко да моли́ твами тех изба́ вимся прегреше́ ний/ и венцы́ прии́ мем от Христа́ Спаси́ теля.

Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства. Подо́ бен: Жены́, услы́ шите:

Т а́ инство сокро́ венное, А́ нгелом несказа́ нное, / Отца́ благово́ лением и Ду́ ха соде́ йством хо́ щет соверши́ тися, потщи́ мся: / Сло́ во бо Безнача́ льное, нача́ ло прие́ мь, / я́ ко Челове́ к от Де́ вы ражда́ ется на спасе́ ние ми́ ра.

На хвали́ тех стихи́ ры, на 4, глас 6. Подо́ бен: А́ нгельския предъиди́ те:

П редопределе́ нное Отце́ м пре́ жде век/ и предпропове́ данное проро́ ки в после́ дняя, / та́ инство яви́ ся, / и Бог вочелове́ чися, / плоть прие́ м от Де́ вы, / зи́ ждется несозда́ нный во́ лею, / Сый быва́ ет Царь Изра́ илев, / Христо́ с прихо́ дит.

П ою́ Тя, Царю́, пелена́ ми пови́ таго, / реши́ ши бо плени́ цы мои́ х грехопаде́ ний/ и сла́ вою безсме́ ртною/ и нетле́ нною почти́ в мя, / всего́ Отцу́ присво́ ил еси́, / соде́ тельствуя и воззида́ я. / Тем вопию́ Ти: / Царь Изра́ илев, / Христо́ с прихо́ дит.

 

С вет, от Све́ та произше́ дший/ и от Де́ вы возсия́ вший/ су́ щим на земли́ звездо́ ю, ви́ девше, звездосло́ вцы волсви́ / перси́ дскую отлага́ ху тьму/ и зве́ здную всю пре́ лесть/ и в ра́ дости ро́ ждшемуся Бо́ гу поя́ ху: / благослове́ н прише́ дый Бог наш, / сла́ ва Тебе́.

З лак младе́ нческий неи́ стовне пожина́ ет, / от му́ дрых наруга́ н быв И́ род волхво́ в, / и ру́ ку скве́ рноуби́ йственну на Тя воздвиза́ ти мня́ ше, / но прише́ л еси́, / еги́ птяном тьму глубоча́ йшую отгоня́, / с ни́ миже пое́ м: / благослове́ н прише́ дый Бог наш, / сла́ ва Тебе́.

Сла́ ва, глас и подо́ бен то́ йже:

П ой, но́ вый Изра́ илю, песнь но́ ву; / воспои́ пе́ ние Небе́ сное о́ но; / весели́ ся и красу́ йся ра́ достию/ и лику́ й, принеси́ све́ тло пра́ зднственная: / Бог от ю́ га пло́ тию яви́ ся. / То́ йже хо́ щет/ во Иорда́ нских струя́ х омы́ тися, / я́ ко Челове́ к.

И ны́ не, подо́ бен то́ йже:

Я ви́ лся еси́ на земли́ / и с челове́ ки пожи́ л еси́, / ке́ саря повеле́ ньми с рабы́ написа́ лся еси́; / созда́ лся еси́, не преложи́ вся, неизме́ нен пребы́ л еси́, / весь Сый Бог, а́ ще и воплоти́ лся еси́. / Сла́ ва Твоему́ смотре́ нию, / честь, хвала́, вели́ колепи́ е/ и ны́ не, и во ве́ ки, ами́ нь.

На стихо́ вне стихи́ ры, глас 2. Подо́ бен: До́ ме Евфра́ фов:

Б лагоуха́ й, Сио́ не, / я́ сли святы́ я: / в тебе́ бо Влады́ ка/ простре́ ти и́ мать/ лучи́ Своего́ Божества́.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.