Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Вход. Проки́мен дне.



Бытия́ чте́ ние (глава́ 28):

И зы́ де Иа́ ков от студенца́ кля́ твеннаго и и́ де в Харра́ нь. / И обре́ те ме́ сто, и спа та́ мо: за́ йде бо со́ лнце, / и взят от ка́ мения ме́ ста того́, и положи́ возгла́ вие себе́, и спа на ме́ сте о́ ном. / И сон ви́ де. / И се ле́ стница, утвержде́ на на земли́, ея́ же глава́ досяза́ ше до небе́ с, / и Ангели Бо́ жии восхожда́ ху и низхожда́ ху по ней. / Госпо́ дь же утвержда́ шеся на ней и рече́: / Аз Бог Авраа́ мов, отца́ твоего́, и Бог Исаа́ ков, не бо́ йся: / земля́, иде́ же ты спи́ ши на ней, тебе́ дам ю и се́ мени твоему́. / И бу́ дет се́ мя твое́, я́ ко песо́ к земны́ й, и распространи́ тся на мо́ ре, и ли́ ву, и се́ вер, и на восто́ ки; / и возблагословя́ тся о тебе́ вся коле́ на земна́ я и о се́ мени твое́ м. / И се Аз с тобо́ ю, сохраня́ яй тя на вся́ ком пути́, а́ може а́ ще по́ йдеши. / И возвращу́ тя в зе́ млю сию́, я́ ко не и́ мам тебе́ оста́ вити, до́ ндеже сотвори́ ти Ми вся, ели́ ка глаго́ лах тебе́. / И воста́ Иа́ ков от сна своего́, и рече́: / я́ ко есть Госпо́ дь на ме́ сте сем, аз же не ве́ дех. / И убоя́ ся, и рече́: я́ ко стра́ шно ме́ сто сие́; / несть сие́, но дом Бо́ жий, и сия́ врата́ Небе́ сная.

Проро́ чества Иезеки́ илева чте́ ние (главы́ 43 и 44):

Т а́ ко глаго́ лет Госпо́ дь: / бу́ дет от дне осма́ го и про́ чее, сотворя́ т иере́ и на олтари́ всесожже́ ния ва́ шего/ и я́ же спасе́ ния ва́ шего, / и прииму́ вы, глаго́ лет Адонаи́ Госпо́ дь. / И обрати́ мя на путь врат святы́ х вне́ шних, / зря́ щих на восто́ ки, и сия́ бя́ ху затворе́ на. / И рече́ Госпо́ дь ко мне: / врата́ сия́ затворе́ на бу́ дут и не отве́ рзутся, / и никто́ же про́ йдет сквозе́ их; / я́ ко Госпо́ дь Бог Изра́ илев про́ йдет и́ ми, и бу́ дут затворе́ на. / Яко Игу́ мен ся́ дет в них сне́ сти хлеб, / по пути́ Ела́ мских врат вни́ дет и по пути́ его́ изы́ дет. / И введе́ мя по пути́ врат святы́ х, су́ щих к се́ веру, пря́ мо хра́ му, / и ви́ дех, и се испо́ лнь сла́ вы храм Госпо́ день.

При́ тчей чте́ ние (глава́ 9):

П рему́ дрость созда́ Себе́ дом и утверди́ столпо́ в седмь. / Закла́ Своя́ же́ ртвенная, и раствори́ в ча́ ши Свое́ й вино́, / и угото́ ва Свою́ трапе́ зу. / Посла́ Своя́ рабы́, созыва́ ющи с высо́ ким пропове́ данием на ча́ шу, глаго́ лющи: / Иже есть безу́ мен, да уклоня́ тся ко Мне. / И тре́ бующим ума́ рече́: / Прииди́ те, яди́ те Мой хлеб и пи́ йте вино́, е́ же раствори́ х вам. / Оста́ вите безу́ мие и жи́ ви бу́ дете, / и взыщи́ те ра́ зума, да поживете́, / и испра́ вите ра́ зум в ве́ дении. / Наказу́ яй злы́ я прии́ мет себе́ безче́ стие, / облича́ яй же нечести́ ваго опоро́ чит себе́: / обличе́ ния бо нечести́ вому ра́ ны ему́. / Не облича́ й злых, да не возненави́ дят тебе́. / Облича́ й прему́ дра, и возлю́ бит тя. / Даждь прему́ дрому вину́, и прему́ дрший бу́ дет. / Сказу́ й пра́ ведному, и приложа́ т приима́ ти. / Нача́ ло прему́ дрости страх Госпо́ день и сове́ т святы́ х ра́ зум: / разуме́ ти бо зако́ н по́ мысла есть блага́ го. / Сим бо о́ бразом мно́ гое поживе́ ши вре́ мя, / и приложа́ тся тебе́ ле́ та живота́.

На лити́ и стихи́ ры, глас 1, самогла́ сны.  Стефа́ на Святогра́ дца:

Н ача́ ло на́ шего спасе́ ния, лю́ дие, днесь бысть: / се бо пронарече́ нная от родо́ в дре́ вних/ Ма́ ти и Де́ ва и прия́ телище Бо́ жие/ от непло́ дове роди́ тися происхо́ дит, / цвет от Иессе́ я и от ко́ рене его́ жезл прозябе́. / Да ра́ дуется Ада́ м пра́ отец, / и Е́ ва да веселя́ тся ра́ достию, / се бо созда́ нная от ребра́ Ада́ мова дщерь и Вну́ ку блажи́ т я́ вственне: / роди́ ся бо мне, рече́, избавле́ ние, / его́ же ра́ ди от уз а́ довых свобожду́ ся. / Да ра́ дуется Дави́ д, бия́ в гу́ сли, / и да благослови́ т Бо́ га, / се бо Де́ ва происхо́ дит от утро́ бы непло́ дныя, / ко спасе́ нию душ на́ ших.

Глас 2:

П рииди́ те, любоде́ вственнии вси/ и чистоты́ рачи́ телие, / прииди́ те, подыми́ те любо́ вию де́ вства похвалу́, / от ка́ мене тве́ рдаго теку́ щий исто́ чник жи́ зни/ и от безча́ дствующия купину́ невеще́ ственнаго Огня́, / очища́ ющаго и просвеща́ ющаго ду́ ши на́ ша.

Анато́ лия Патриа́ рха: Ч то шум пра́ зднующих быва́ ет? / Иоаки́ м и А́ нна торжеству́ ют та́ йно: / ра́ дуйтеся с на́ ми, глаго́ люще, Ада́ ме и Ево, днесь, / я́ ко и́ мже дре́ вле преступле́ нием затвори́ ша рай, / плод благосла́ вен нам даде́ ся, / Богоотрокови́ ца Мари́ я, / отверза́ ющи его́ всем вход.

П ронарече́ нная всех Цари́ ца, / Бо́ жие оби́ телище, / от непло́ дныя днесь утро́ бы про́ йде А́ нны сла́ вныя, / Присносу́ щнаго Существа́ Боже́ ственное пребыва́ лище, / Е́ юже безсту́ дный ад попра́ ся/ и всеро́ дная Е́ ва в тве́ рдую жизнь вво́ дится. / Той досто́ йно возопии́ м: / блаже́ нна Ты в жена́ х, и Плод чре́ ва Твоего́ благослове́ н.

Сла́ ва, и ны́ не, глас 8. Се́ ргия Патриа́ рха:

В благознамени́ тый день пра́ здника на́ шего/ востру́ бим духо́ вною цевни́ цею: / я́ же бо от Се́ мене Дави́ дова, днесь ражда́ ется Ма́ ти Живота́, / тьму разреша́ ющий Ада́ мово обновле́ ние, и Е́ вино воззва́ ние, / и нетле́ ния исто́ чник, тли премене́ ние, / Ея́ же ра́ ди мы обожи́ хомся/ и от сме́ рти изба́ влени бы́ хом, / и возопии́ м Той с Гаврии́ лом, ве́ рнии: / ра́ дуйся, Благода́ тная, Госпо́ дь с Тобо́ ю, / Тебе́ ра́ ди да́ руя нам ве́ лию ми́ лость.

На стихо́ вне стихи́ ры, глас 4, самогла́ сны.  Ге́ рмана Патриа́ рха:

В семи́ рная ра́ дость от пра́ ведных возсия́ нам, / от Иоаки́ ма и А́ нны, Всепе́ тая Де́ ва, / я́ же премно́ гия ра́ ди чистоты́ / храм Бо́ жий одушевле́ нный быва́ ет/ и еди́ на вои́ стину Богоро́ дица познава́ ется. / Тоя́ моли́ твами, Христе́ Бо́ же, / мир ми́ ру низпосли́ / и душа́ м на́ шим ве́ лию ми́ лость.

Стих: Слы́ ши, Дщи, и виждь, // и приклони́ у́ хо Твое́.

А́ нгеловым прорече́ нием/ плод пречи́ ст от Иоакйма и А́ нны, пра́ ведников, / днесь произы́ де Де́ ва, / не́ бо и престо́ л Бо́ жий, / и прия́ телище Чистоты́, / ра́ дость провозвеща́ ющи всему́ ми́ ру, / живота́ на́ шего Хода́ таица, / кля́ твы отъя́ тие, благослове́ ния пода́ ние. / Тем в рождестве́ Твое́ м, Де́ во Богозва́ нная, / ми́ ру мир испроси́ // и душа́ м на́ шим ве́ лию ми́ лость.

Стих: Лицу́ Твоему́ помо́ лятся// бога́ тии лю́ дстии.

Н епло́ ды безча́ дная А́ нна/ днесь рука́ ми да воспле́ щет све́ тло, / да свет доно́ сят земна́ я, ца́ рие да игра́ ют, / святи́ телие во благослове́ ниих да́ веселя́ тся, / да пра́ зднует весь мир: / се бо Цари́ ца и непоро́ чная Неве́ ста О́ тча/ от ко́ рене Иессе́ ева прозябе́. / Ктому́ жены́ в печа́ лех не родя́ т чад: / Ра́ дость бо процвете́, и Живо́ т всем челове́ ком в ми́ ре жи́ тельствует. / И ктому́ да́ ры Иоаки́ мовы не возвраща́ ются, / рыда́ ние бо А́ нны в ра́ дость преложи́ ся: / сра́ дуйтеся мне, глаго́ лющи, весь избра́ нный Изра́ иль, / се бо даде́ ми Госпо́ дь одушевле́ нную пала́ ту/ Боже́ ственныя сла́ вы Его́, / во о́ бщее весе́ лие и ра́ дость// и спасе́ ние душ на́ ших.

Сла́ ва, и ны́ не, глас 8. Се́ ргия Патриа́ рха:

П рииди́ те, вси ве́ рнии, к Де́ ве теце́ м: / се бо ражда́ ется я́ же пре́ жде чре́ ва предви́ денная Бо́ га на́ шего Ма́ ти, / де́ вства сосу́ д, Ааро́ нов прозя́ бший жезл от ко́ рене Иессе́ ева, / проро́ ческое пропове́ дание/ и пра́ ведных Иоаки́ ма и А́ нны прозябе́ ние. / Ражда́ ется у́ бо, и мир с Не́ ю обновля́ ется. / Ражда́ ется, и Це́ рковь во свое́ благоле́ пие украша́ ется. / Храм святы́ й, Божества́ прия́ телище, / де́ вственный сосу́ д, ца́ рский черто́ г, / в не́ мже пресла́ вное неизрече́ ннаго соедине́ ния соше́ дшихся во Христе́ есте́ ств/ соверше́ нное соде́ яся та́ инство. / Ему́ же покланя́ ющеся, // воспева́ ем Де́ вы Всенепоро́ чныя рождество́.

На благослове́ нии хле́ бов тропа́ рь, глас 4:

Р ождество́ Твое́, Богоро́ дице Де́ во, / ра́ дость возвести́ всей вселе́ нней: / из Тебе́ бо возсия́ Со́ лнце Пра́ вды, Христо́ с Бог наш, / и, разруши́ в кля́ тву, даде́ благослове́ ние, // и, упраздни́ в смерть, дарова́ нам живо́ т ве́ чный. Три́ жды.




  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.