|
|||
Ирмо́с: Велича́ем Тя, Ма́терь Бо́жию,/ и сла́вим Тя, Богоро́дице Де́во,/ я́ко Спа́са ро́ждшую душ на́ших.Песнь 6 Ирмо́ с: Неи́ стовствующееся бу́ рею душетле́ нною, / Влады́ ко Христе́, страсте́ й мо́ ре укроти́ / и от тли возведи́ мя, / я́ ко Благоутро́ бен . Вити́ и обличи́ л еси́ безбо́ жныя усты́ све́ тлыми, / честны́ х бо ико́ н уясни́ л еси́ вои́ стинну, священнотаи́ нниче, поклоне́ ние. Свяще́ нно украси́ л еси́ твою́, о́ тче сла́ вне, жизнь: / стра́ стное бо смуще́ ние угаси́ л еси́ / и к жи́ зни безстра́ стия прите́ кл еси́. Добро́ тами слове́ с твои́ х и уче́ нии/ вси́ ве́ рнии благоче́ стно наслажда́ ющеся, ра́ дуются, / ерети́ к языкобо́ лия побежда́ юще. Богоро́ дичен: Весь примеша́ ется ми, Иже безнача́ льно возсия́ в от Отца́, / воплоще́ нием, Пренепоро́ чная, из Тебе́ бы́ вшим, Богоневе́ сто. Ин Ирмо́ с: Ри́ зу мне пода́ ждь све́ тлу, / одея́ йся све́ том, я́ ко ри́ зою, / Многоми́ лостиве Христе́ Бо́ же наш . Вся́ ческих Цари́ цу от души́ вожделе́ вши, / украси́ лася еси́ сама́ чистото́ ю/ и дарова́ ния Ея́ ра́ ди, Ма́ рфо, улучи́ ла еси́. Ста́ рей му́ дрости твое́ й, честна́ я, удиви́ шася А́ нгели, / и челове́ цы пою́ т вся́ ческих Творца́, тя просла́ вльшаго. Я́ ко дре́ во благора́ слено же и красно́, себе́ украси́ ла еси́ / и зерца́ ло была́ еси́ нескве́ рно явле́ нием Свята́ го Ду́ ха. Богоро́ дичен: Тишину́ Тя в бу́ ри страсте́ й и скорбе́ й, Влады́ чице, при́ сно предзра́, / во приста́ нище спасе́ ния притека́ ю. Конда́ к, глас 2. Подо́ бен: Вы́ шних ища́: Воструби́ в я́ сно Боже́ ственная сладкопе́ ния, / яви́ лся еси́ свети́ льник ми́ ра светле́ йший, / све́ том сия́ я Тро́ ицы, Андре́ е преподо́ бне. / Те́ мже вси вопие́ м ти: / не преста́ й моля́ ся о всех нас. И́ кос: Восхвали́ ти твое́, о́ тче, житие́, окая́ нный, хощу́, / ве́ дый ны́ не, исправле́ ний твои́ х ра́ ди, / ищу́ отту́ ду, я́ коже дарова́ ния, похвалы́ прия́ ти твои́ х украше́ ний/ и честно́ му верху́ твоему́, Андре́ е, исплести́, / е́ же А́ нгели почита́ ют, зовы́ й: / моля́ не преста́ й о всех нас. Песнь 7 Ирмо́ с: Превозноси́ мый отце́ в Госпо́ дь/ пла́ мень угаси́, о́ троки ороси́, / согла́ сно пою́ щия: / Бо́ же, благослове́ н еси́ . Да све́ тлость святы́ х, преподо́ бне, у́ зриши, / све́ тлостию дел просвети́ л еси́ житие́ твое́, зовы́ й: / Бо́ же, благослове́ н еси́. Те́ лом обложе́ н, Безпло́ тных чино́ м поревнова́ л еси́, преподо́ бне, / с ни́ миже согла́ сно, ра́ дуяся, взыва́ еши: / Бо́ же, благослове́ н еси́. Иерусали́ м ны́ не све́ тло весели́ тся, / свети́ льника многосве́ тла ми́ ру тя возсия́ в, блаже́ нне, поя́: / Бо́ же, благослове́ н еси. Богоро́ дичен: И́ же пре́ жде у́ бо Безпло́ тный воплоща́ ется, Пречи́ стая, / за милосе́ рдие безчи́ сленное из ложе́ сн Твои́ х святы́ х. / Ему́ же вси пое́ м: / Бо́ же, благослове́ н еси́. Ин Ирмо́ с: В нача́ ле зе́ млю основа́ вый/ и Небеса́ сло́ вом утверди́ вый, / благослове́ н еси́ во ве́ ки, Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших. Страстну́ ю совле́ кши ри́ зу, в безстра́ стную оде́ жду оде́ ялася еси́, / и Жениху́ чи́ сто, преподо́ бная, обручи́ лася Христу́, и угоди́ ла еси́. Столп о́ гнен твое́ прозябе́ ние яви́ ся, Ма́ рфо честна́ я, / просвеща́ ющ мир и я́ же в ми́ ре очища́ я от неразу́ мия те́ мнаго/ и вся́ каго ина́ го гне́ ва. Плотска́ я погаси́ ла еси́ возноше́ ния, / и мы́ сленных враг кова́ рствия возгнуша́ лася еси́, преподо́ бная Ма́ рфо, / и сих сплете́ ния на зе́ млю низве́ ргла еси́. Богоро́ дичен: Ви́ дети нам сла́ ву Сы́ на Твоего́ / и чи́ сте ея́ наслади́ тися, жела́ ющим и воспева́ ющим Тя, / моли́ ся приле́ жно, Богоблагода́ тная. Песнь 8 Ирмо́ с: Тебе́, Вседе́ телю, / в пещи́ о́ троцы, всеми́ рный лик спле́ тше, поя́ ху: / дела́ вся́ кая, Го́ спода по́ йте/ и превозноси́ те во вся ве́ ки. Но́ ваго киво́ та Це́ рковь, о́ тче, / я́ сно обвесели́ л еси́, ли́ ки соста́ вль, взыва́ я: / вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода по́ йте/ и превозноси́ те во вся ве́ ки. Пе́ ние но́ вое в Це́ ркви, блаже́ нне, преподо́ бно взыва́ л еси́ Вседержи́ телю: / вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода по́ йте/ и превозноси́ те во вся ве́ ки. Воздая́ доброде́ тели боголе́ пно дела́, страда́ ния воспе́ л еси́, Андре́ е прему́ дре, всех святы́ х, / дре́ вле удивле́ нных и соверше́ нных Христу́ во ве́ ки. Богоро́ дичен: Прииди́ те, Чи́ стую Богоотрокови́ цу воспое́ м, / глаго́ люще, Боже́ ственными пе́ сньми: / ра́ дуйся, Де́ во, Ея́ же ра́ ди ра́ дость даде́ ся естеству́ челове́ ческому, Преблагослове́ нная. Ин Ирмо́ с: На горе́ святе́ й просла́ вльшася/ и в купине́ огне́ м Присноде́ вы Моисе́ ови та́ йну я́ вльшаго, / Го́ спода по́ йте/ и превозноси́ те во вся ве́ ки. Нището́ ю вре́ менных стяжа́ ла еси́ бога́ тство, Ма́ рфо, ве́ чное и сла́ ву. / И сего́ ра́ ди любо́ вию взыва́ ла еси́: / Го́ спода по́ йте и превозноси́ те Его́ во ве́ ки. Ве́ дый Бог твое́ се́ рдце и жела́ ние, / его́ же родила́ еси́ от младе́ нства, преподо́ бная Ма́ рфо, / ве́ рою серде́ чною венча́ Боже́ ственне ве́ рою вопию́ ща Ему́ во ве́ ки вся. Све́ тлый твоего́ пра́ здника день озаря́ ет ве́ рных мы́ сли/ и просвеща́ ет всю зе́ млю, я́ коже денница, да́ же до коне́ ц зе́ мли́ всесия́ я. Богоро́ дичен: И́ же естество́ на́ ше созда́ вый, / из Тебе́ сие́ обле́ к, Богоро́ дице, вообража́ ет и обновля́ ет я́ ко Человеколю́ бец/ Тя песносло́ вящия и славосло́ вящия вои́ стинну Богоро́ дицу. Песнь 9 Ирмо́ с: Иса́ ие, лику́ й, / Де́ ва име́ во чре́ ве и роди́ Сы́ на Емману́ ила, / Бо́ га же и Челове́ ка, Восто́ к и́ мя Ему́, / Его́ же велича́ юще, Де́ ву ублажа́ ем . Глаго́ л твои́ х веща́ ние всю обтече́ зе́ млю, / уче́ ний же красота́ и све́ тлость, Андре́ е блаже́ нне, / те́ мже Христо́ с, И́ же всех Царь, тя венча́ л есть благоле́ пия венце́ м. Соедине́ нием лу́ чшим наслажда́ яся зари́ трисия́ нныя, / Андре́ е, таи́ нниче пачеесте́ ственных, / любо́ вию творя́ щих твою́ святу́ ю па́ мять свяще́ нно/ ны́ не моли́ твами твои́ ми от бед сохрани́. Со Безпло́ тными чи́ нми весели́ шися ны́ не на Небесе́ х: / сих бо на земли́ житие́ неукло́ нно я́ ко пожи́ в/ и пра́ выя ве́ ры я́ влься пропове́ дник изря́ ден, Богоглаго́ ливе досточу́ дне. Богоро́ дичен: Приноси́ мое уста́ вила еси́ сме́ рти неуста́ вное стремле́ ние, / ро́ ждши пло́ тски, вои́ стинну па́ че ума́, Жизнь ве́ чную, / Е́ йже прирази́ вся усты́, го́ рький ад упраздни́ ся, / Пресвята́ я Де́ во Ма́ ти. Ин Ирмо́ с: Велича́ ем Тя, Ма́ терь Бо́ жию, / и сла́ вим Тя, Богоро́ дице Де́ во, / я́ ко Спа́ са ро́ ждшую душ на́ ших. Единообра́ зно, Ма́ рфо, лику́ ющи с сы́ ном, / моли́ Христа́ Бо́ га на́ шего о почита́ ющих тя. Благоче́ стно пожи́ вши, в труде́ му́ жески подвиза́ лася еси́ / от него́ же сокры́ ла еси́ бога́ тство Небе́ сное. Облобыза́ ем твои́ х моще́ й ра́ ку, Ма́ рфо всечестна́ я, / из нея́ же почерпа́ ем исцеле́ ний во́ ды. Богоро́ дичен: Па́ че со́ лнечных луч моли́ тва Твоя́ возсия́ вши, / просвеща́ ет, Пречи́ стая, Тя велича́ ющия. Свети́ лен. Подо́ бен: Не́ бо звезда́ ми: А́ нгельскаго жития́ жела́ я, преподо́ бне, / те́ мже покори́ л еси́ стра́ сти плотски́ я му́ жески, / равноа́ нгелен быв, Богоно́ се о́ тче. Богоро́ дичен: Тя Предста́ тельницу и́ мамы, вси гре́ шнии, о Пресвята́ я Де́ во, / Ты благопреме́ нна сотвори́ Твоего́ Сы́ на ма́ терними Твои́ ми моли́ твами. На стихо́ вне Окто́ иха. Сла́ ва, глас 6: Преподо́ бне о́ тче Андре́ е, / во всю зе́ млю изы́ де веща́ ние исправле́ ний твои́ х. / Тем на Небесе́ х обре́ л еси́ мзду трудо́ в твои́ х, / де́ монския погуби́ л еси́ полки́ / и а́ нгельския дости́ гл еси́ чи́ ны, / и́ хже житию́ без поро́ ка поревнова́ л еси́. / Дерзнове́ ние име́ я ко Христу́ Бо́ гу, / мир испроси́ душа́ м на́ шим. И ны́ не, Богоро́ дичен или́ Крестобогоро́ дичен. Подо́ бен: Тридне́ вен: Зача́ тие Твое́ безсе́ менное/ и рождество́ неизрече́ нное помышля́ ющи, / удивля́ юся зело́: / ка́ ко си́ це, я́ коже злоде́ й, / благоволи́ л еси́ умре́ ти, Сы́ не? –/ Пречи́ стая, пла́ чущи, взыва́ ше.
|
|||
|