Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Ева́нгелие от Иоа́нна, зача́ло 52.



Ева́ нгелие от Иоа́ нна, зача́ ло 52.

Причастен пра́ здника: Господи, во свете Лица Твоего пойдем и о имени Твоем возрадуемся во веки.

Причастен свята́ го: В па́ мять ве́ чную будет праведник от слуха зла не убоится.

А́ ще ли случи́ тся попра́ зднетво Преображе́ ния Христо́ ва в суббо́ ту:

Тогда в пяток на Го́ споди, воззва́ х: сла́ ва, пра́ здника. И ны́ не, Богоро́ дичен пе́ рвый настоя́ щего гласа.


А́ ще ли случи́ тся попра́ зднетво Преображе́ ния Христо́ ва в неде́ лю:

В суббо́ ту на ма́ лой вече́ рни стихи́ ры воскре́ сны и Богоро́ дицы, по обы́ чаю.

На вели́ цей вече́ рни, по обы́ чной кафи́ зме на Го́ споди, воззва́ х: стихи́ ры воскре́ сны 3, и Анато́ лиев еди́ н и пра́ здника 3, того́ дне, и свята́ го Мине́ и 3. А́ ще ли пое́ тся святы́ й на 6, или́ ему́ же и полиеле́ й, пое́ м стихи́ ры воскре́ сны три, и пра́ здника 3, и свята́ го 4. Сла́ ва, свята́ го. А́ ще же ни, Сла́ ва, пра́ здника. И ны́ не, Богоро́ дичен пе́ рвый, гласа.

На лити́ и стихи́ ры пра́ здника того́ дне рядовы́ я стихо́ вныя. Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника, пи́ сан на у́ трени на стихо́ вне. А́ ще ли и́ мать святы́ й сла́ вник, Сла́ ва, свята́ го. И ны́ не, пра́ здника.

На стихо́ вне стихи́ ры воскре́ сны. Сла́ ва, свята́ го, а́ ще есть. И ны́ не, пра́ здника. А́ ще ли ни, Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника. На благослове́ нии хле́ бов тропа́ рь Богоро́ дице Де́ во: два́ жды, и пра́ здника, еди́ ножды.

На у́ трени, на Бог Госпо́ дь: тропа́ рь воскре́ сный, два́ жды. Сла́ ва, свята́ го, а́ ще есть. И ны́ не, пра́ здника. А́ ще ли ни, Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника. По кафи́ змах седа́ льны воскре́ сны с Богоро́ дичны их, и чте́ ние во Ева́ нгелии толково́ м, и непоро́ чны с тропари́. Ипакои́ гласа. Степе́ нна, и проки́ мен гласа. И Вся́ кое дыхание: Ева́ нгелие воскре́ сно, и стихи́ ра воскре́ сна. Кано́ н воскре́ сный со ирмосо́ м на 4, и Богоро́ дицы на 2, и пра́ здника на 4, и свята́ го на 4. Катава́ сия: Ли́ цы изра́ ильтестии: А́ ще полиеле́ й или́ славосло́ вие, пое́ м кано́ н воскре́ сный со ирмосо́ м на 4, и пра́ здника на 4, и свята́ го на 6. По 3-й песни конда́ к пра́ здника, и свята́ го, а́ ще и́ мать, и я́ кос, и седа́ лен свята́ го. Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника и чте́ ние. По 6-й песни конда́ к воскре́ сный, и и́ кос, и проло́ г. На 9-й песни пое́ м Честне́ йшую: Свети́ лен воскре́ сный. Сла́ ва, свята́ го, а́ ще и́ мать А́ ще ли ни, Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника.

На хвали́ тех стихи́ ры воскре́ сны 4 и свята́ го, а́ ще и́ мать, подо́ бны 3 и самогла́ сен, и́ же на Сла́ ву, пое́ м с припе́ вы его́. А́ ще ли не и́ мать святы́ й хвали́ тны, пое́ м воскре́ сны 4 и пра́ здника на 4, того́ дне, стихо́ вныя у́ трени с припе́ вы пра́ здника. Сла́ ва, стихи́ ра ева́ нгельская. И ны́ не, Преблагослове́ нна еси́: Славосло́ вие вели́ кое. По трисвято́ м тропа́ рь воскре́ сный то́ чию, ектении́, и отпу́ ст, и оглаше́ ние, и обы́ чное исхожде́ ние в притво́ р. Та́ же час пе́ рвый.

На 1-м часе тропа́ рь воскресный. Сла́ ва пра́ здника. И ны́ не, Богоро́ дичен часо́ в. По О́ тче наш: конда́ к пра́ здника. Та́ кожде и в про́ чия часы́ глаго́ лем конда́ к пра́ здника и воскре́ сный, пременя́ юще, а́ ще полиеле́ й, и свята́ го.

На Литурги́ и: Блаже́ нны гла́ са на 6, и пра́ здника песнь рядова́ я на 4. А́ ще ли и́ мать святы́ й песнь: и Блаже́ нны воскре́ сны на 4, и пра́ здника песнь рядова́ я на 4, и свята́ го песнь 6-я на 4. По вхо́ де тропа́ рь воскре́ сный и пра́ здника, та́ же хра́ ма и свята́ го, а́ ще и́ мать. Сла́ ва, конда́ к свята́ го. И ны́ не, пра́ здника. А́ ще ли не и́ мать святы́ й тропаря́ и конда́ ка, Сла́ ва, воскре́ сный. И ны́ не, пра́ здника. Проки́ мен воскре́ сный гла́ са и пра́ здника. Апосто́ л и Ева́ нгелие дне. Причастен: Хвали́ те Го́ спода с Небе́ с: и пра́ здника. А́ ще и́ мать святы́ й Апосто́ л и Ева́ нгелие, тогда́ пое́ м проки́ мен воскре́ сный гла́ са, и свята́ го. Апосто́ л и Ева́ нгелие дне, и свята́ го. Прича́ стен: Хвали́ те Го́ спода с Небе́ с: и свята́ го.


 

Преподобномученик Дометий Персиянин жил в IV веке и родом был перс. Еще в молодости он был обращен в христианство неким христианином Уаром. Покинув Персию, он пришел в пограничный город Низибию (в Мессопотамии), где принял крещение и иноческий постриг в одном из монастырей. По наветам лукавого беса братия монастыря возненавидели святого Дометия, который удалился в монастырь святых Сергия и Вакха в городе Феодосиополе. Здесь он подражал житию архимандрита Нурвела, великого подвижника, о котором повествуется, что в течение 60 лет он не вкушал вареной пищи, не ложился для сна, а отдыхал стоя, опираясь на свой жезл. В этом монастыре преподобный Дометий был рукоположен в сан диакона. За неуклонное исполнение всех предписаний обители и усердное изучение Святого Евангелия архимандрит Нурвел пожелал возвести Дометия в сан пресвитера. Считая себя недостойным священнического служения, преподобный Дометий со смирением удалился в горы за Евфрат, в пределы Кирра (в Сирии).

Там он жил под открытым небом, терпя долгое время зной и холод, а впоследствии стал жить в пещере вместе с двумя учениками. Постепенно известие о его подвигах и святости жизни распространилось среди окрестных жителей. К нему стали приходить за исцелениями и помощью. Многих язычников святой Дометий обратил к вере во Христа.

Император Юлиан Отступник (361–363), отправляясь на войну с персами, прибыл в местность, где подвизался святой. Здесь он увидел перед пещерой подвижника множество народа, ожидавшего исцеления. Разгневанный император приказал воинам побить святого Дометия вместе с учениками камнями.

Преподобный Дометий с учениками приняли мученическую кончину около 363 года. Их святые мощи более двух лет лежали в пещере, заваленные камнями. Однажды у проезжавшего мимо пещеры купца верблюд сломал свои передние ноги. Случайно ступив ногою в пещеру, он был исцелен. Благодаря этому вспомнили о святых и с честью вынесли их мощи из пещеры.

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.