Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Сла́ва, и ны́не, то́йже.



Песнь 3

Ирмо́ с: Лук си́ льных изнемо́ же, / и немощству́ ющии препоя́ сашася си́ лою, / сего́ ра́ ди утверди́ ся в Го́ споде се́ рдце мое́ .

Во всего́ Ада́ ма обле́ кся, Христе́, / очерне́ вшее, измени́ в, просвети́ л еси́ дре́ вле естество́ / и измене́ нием зра́ ка Твоего́ богосоде́ лал еси́.

Столпо́ м огнезра́ чным и о́ блаком дре́ вле/ и́ же в пусты́ ни Изра́ иля веды́ й, / днесь на горе́ Фаво́ рстей неизрече́ нно во све́ те Христо́ с проси́ я.

Ин

Ирмо́ с: Несть свят, / я́ коже Ты, Го́ споди Бо́ же мой, / вознесы́ й рог ве́ рных Твои́ х, Бла́ же, / и утверди́ вый нас на ка́ мени/ испове́ дания Твоего́ .

Изве́ стною ве́ рою утве́ рждься, я́ коже непрекло́ нен столп, непрело́ жен яви́ лся еси́, / ни сло́ весы́ волше́ бными, ни ра́ зумом пе́ рсскаго бая́ ния прельще́ н.

Я́ да душегу́ бнаго бежа́ л еси́, е́ же тва́ ри служи́ ти и со́ лнце почита́ ти, / су́ щаго же вои́ стинну Бо́ га, я́ ко всех Зижди́ теля, / благоче́ стия любо́ вию взыска́ л еси́.

Вода́ м Боже́ ственным прича́ щся па́ ки бытия́, ду́ шу озари́ л еси́ / и был еси́ вои́ стинну сын благода́ ти Бо́ жия, / насле́ дник Боже́ ственных наслажде́ ний.

Богоро́ дичен: Прему́ дрость храм себе́ созда́ Боже́ ствен па́ че ума́ же и сло́ ва, / все́ льшися в чи́ стую утро́ бу Твою́, / ю́ же че́ стне очи́ щши Ду́ хом, Всенепоро́ чная.

Конда́ к, глас 6:

Я́ ко преоби́ дев тле́ нная и до́ лу влеку́ щая мудрова́ ния, / преподобному́ чениче Домети́ е, / вели́ к наста́ вник мона́ хом показа́ лся еси́, / не устраши́ вся я́ рости царя́, не хотя́ ща чти́ ти Христа́, и́ стиннаго Бо́ га. / сего́ ра́ ди и сконча́ лся еси́, воспева́ я песнь: / Бог есть со мно́ ю, и никто́ же на мя.

Седа́ лен, глас 8. Подо́ бен: Прему́ дрости:

Пе́ рсское служе́ ние оста́ вль, ко Влады́ це прише́ л еси́, / ба́ нею Креще́ ния, сла́ вне, просве́ щся мы́ слию, и, мона́ шествовав преподо́ бно, / посто́ м умертви́ л еси́ плотски́ я стра́ сти, Богому́ дре Домети́ е. / Те́ мже пострада́ в и пре́ лесть победи́ в, сугуб вене́ ц побе́ ды восприя́ л еси́. / Сего́ ра́ ди вопие́ м Тебе́: / моли́ Христа́ Бо́ га грехо́ в оставле́ ние пода́ ти/ чту́ щим любо́ вию святу́ ю па́ мять твою́.

Сла́ ва, и ны́ не, глас то́ йже. Подо́ бен: Повеле́ нное:

Сокрове́ нную мо́ лнию под пло́ тию существа́ Твоего́, Христе́, / и Боже́ ственнаго благоле́ пия на святе́ й показа́ л еси́ горе́, Благоде́ телю, / проси́ яв су́ щим с Тобо́ ю ученико́ м/ и, разуме́ вше нестерпи́ му су́ щу сла́ ву Твою́, – Свят еси́, – возопи́ ша, / я́ ко неприступе́ н Сый, ви́ ден был еси́ пло́ тию ми́ рови, / Еди́ не Человеколю́ бче.

Песнь 4

Ирмо́ с: Услы́ шах сла́ вное смотре́ ние твое́, Христе́ Бо́ же, / я́ ко роди́ лся еси́ от Де́ вы, / да от ле́ сти изба́ вился зову́ щия: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди .

Зако́ н в Сина́ и писа́ нием вообража́ я, Христе́ Бо́ же, / во о́ блаце, и огни́, и мра́ це, и в ви́ хре яви́ лся еси́ носи́ м: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Да уве́ риши сла́ вное строе́ ние твое́, Христе́ Бо́ же, / я́ ко Сый пре́ жде век и То́ йже на о́ блаце восхожде́ ние положи́ вый, / на Фаво́ ре неизрече́ нно проси́ ял еси́.

Соглаго́ люще, предстоя́ ху раболе́ пно Тебе́, Влады́ це Христу́, / к ни́ мже па́ рою огня́ и мра́ ка и то́ нким хла́ дом бесе́ довал еси́: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Возвеща́ ху сла́ вное Креста́ ра́ ди Твоего́, на Фаво́ р прише́ дше, / и́ же во огни́ Тя и купине́ дре́ вле предви́ девый Моисе́ й/ и взя́ тый на колесни́ це о́ гненней Илия́, Христе́.

Ин

Ирмо́ с: Христо́ с моя́ си́ ла, / Бог и Госпо́ дь, / честна́ я Це́ рковь/ боголе́ пно пое́ т, взыва́ ющи, / от смы́ сла чи́ ста о Го́ споде пра́ зднующи .

Позна́ л еси́, сла́ вне, естество́ м Неве́ домаго, / слове́ сно взы́ скал еси́ и, обре́ т сего́, возжела́ в, / поклони́ лся еси́, ра́ дуяся, того́ вели́ чествию.

Ли́ ку целому́ дрому те́ пле прите́ кл еси́ мона́ шествующих святы́ х/ и, доброде́ телей ре́ вностию распала́ емь, / пожи́ л еси́ чи́ сте в посте́ х и моли́ твах.

Удо́ бь разреши́ соу́ зы естества́ богому́ дренное твое́ жела́ ние, о́ тче, / и страсте́ й угаси́ пещь росода́ тельным просвеще́ нием Свята́ го Ду́ ха.

Богоро́ дичен: Кре́ пость моя́ есть Бог и Госпо́ дь, Богоро́ дице Де́ во, / вопло́ щшееся Сло́ во Пребоже́ ственное из нетле́ ннаго Твоего́ чре́ ва/ и живо́ т нам дарова́ вшее.

Песнь 5

Ирмо́ с: От све́ та пресеки́ й первородный свет, / я́ ко во све́ те дела ́ поют Тя, Христе́, Соде́ теля, / во све́ те твое́ м пути́ на́ ша направи .

Пред лице́ м Твои́ м горы уклони́ шася, / свет бо и пред нога́ ми неботе́ чныя лучи, Христе́, со́ лнца прии́ де, / зрак зе́ млен я́ ко прии́ ти благоволи́ л еси́.

Се Спас, –/ вопия́ ху Моисе́ й и Илия́ ученико́ м, / на горе́ святе́ й Фаво́ рстей оглаша́ емым, –/ Христо́ с, Его́ же дре́ вле провозвести́ хом Су́ щаго Бо́ га.

Неизме́ нное естество́, челове́ ческому приме́ шен, / оби́ льно невеще́ ственнаго Божества́ Свет/ изобнажи́ в апосто́ лом, неизрече́ нно возсия́.

Тя, присносу́ щное сия́ ние, во Оте́ честей сла́ ве/ ученицы́ я́ ко ви́ девше возсия́ вша, Христе́, Тебе́ вопия́ ху: / во све́ те твое́ м пути́ на́ ша напра́ ви.

Ин

Ирмо́ с: Бо́ жиим све́ том Твои́ м, Бла́ же, / у́ тренюющих Ти ду́ ши любо́ вию озари́, молю́ ся, / Тя ве́ дети, Сло́ ве Бо́ жий, / и́ стиннаго Бо́ га, / от мра́ ка грехо́ внаго взыва́ юща .

Ра́ зумом Боже́ ственным сия́ я, блаже́ нне, / ви́ димым всем предразсуди́ л еси́ неви́ димых присносу́ ществие, / сия́ нием чи́ стоты просвеща́ емь.

Боже́ ственный вкуси́ в доброде́ тели, безмо́ лвия и отше́ льствия, / утверди́ л еси́ мысль нему́ тну, / устрое́ ние храня́, о́ тче Домети́ е.

Я́ ко вои́ стинну ве́ лие и чу́ дно, / е́ же к лу́ чшему преложе́ ние твое́ и всему́ дрый разум, / Вы́ шняго бо руки́ изме́ на и благода́ ти Боже́ ственныя де́ ло бысть.

Богоро́ дичен: Де́ ва пребыла́ еси́ без вре́ да/ и ма́ терская показу́ еши, Всенепоро́ чная Влады́ чице: / де́ вству бо рождество́ счета́ ла еси́ и носи́ ши обои́ х свойства.

Песнь 6

Ирмо́ с: Внегда́ скорбе́ ти ми, / возопи́ х ко Го́ споду, / и услы́ ша мя Бог спасе́ ния моего́ .

Сия́ ния па́ че со́ лнца Свет ясне́ йший, Спас, проси́ яв на Фаво́ ре, / нас просвети́ л есть.

Возше́ д на го́ ру Фаво́ рскую, преобрази́ лся еси́, Христе́, / и, лесть всю омрачи́ в, нас просвети́ л еси́.

Тя Бо́ га позна́ вше сла́ внии апосто́ ли, / на Фаво́ ре же, Христе́, уди́ вльшеся, коле́ на преклони́ ша.

Ин

Ирмо́ с: Жите́ йское мо́ ре, /воздвига́ емое зря напа́ стей бу́ рею, / к ти́ хому приста́ нищу Твоему́ прите́ к, вопи́ ю Ти: /возведи́ от тли живо́ т мой, / Многоми́ лостиве.

Тве́ рдо наноси́ мое врага́ и супоста́ та искуше́ ние претерпе́ л еси́ / и, разли́ чно, преблаже́ нне, искуше́ н быв, / за́ вистию бори́ м, победи́ тель яви́ лся еси́, достосла́ вне.

Житие́ твое́ Боже́ ственное, жизнь богови́ дна и светоно́ сна бысть: / ми́ ра бо кра́ сная оста́ вль, / Боже́ ственное благоле́ пие уплоди́ л еси́, Богому́ дре, и красоту́.

Зна́ мения и чудеса́ сподо́ бился еси́ соверша́ ти па́ че естества́, сла́ вне, / си́ лою Боже́ ственною воору́ жся, / и́ мый свы́ ше споспешеству́ ющую Тебе́ благода́ ть, достосла́ вне.

Богоро́ дичен: Све́ та жили́ ще, и чертог боголе́ пен па́ че ума́ воплоще́ ния всех, Де́ во, Соде́ теля: / Ты бо еди́ на яви́ лася еси́ достоблаже́ нное тому́ поко́ ище.

Конда́ к пра́ здника, глас 7, самогла́ сен:

На горе́ преобрази́ лся еси́, / и я́ коже вмеща́ ху ученицы́ Твои́, / сла́ ву Твою́, Христе́ Бо́ же, ви́ деша, / да егда́ Тя у́ зрят распина́ ема, / страда́ ние у́ бо уразуме́ ют во́ льное, / ми́ рови же пропове́ дят, / я́ ко Ты еси́ вои́ стинну О́ тчее сия́ ние.

И́ кос:

Воста́ ните, лени́ вии, и́ же всегда́ ни́ зу пони́ кшии в зе́ млю души́ моея́ по́ мыслы, / возми́ теся и возвы́ ситеся на высоту́ Боже́ ственнаго восхожде́ ния. / Притеце́ м к Петру́ и к Зеведе́ евым/ и вку́ пе со о́ неми Фаво́ рскую го́ ру дости́ гнем, / да ви́ дим с ни́ ми сла́ ву Бо́ га на́ шего, глас же услы́ шим, / его́ же свы́ ше слы́ шаша и пропове́ даша О́ тчее сия́ ние.

Песнь 7

Ирмо́ с: Авраа́ мстии иногда́ в Вавилоне о́ троцы/ пе́ щный пла́ мень попра́ ша, / пе́ сньми взыва́ юще: / оте́ ц на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

Облиста́ вшеся Све́ том непристу́ пныя сла́ вы на Фаво́ рстей горе́, / апосто́ ли Христу́ вопия́ ху: / оте́ ц на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

Сия́ нием Боже́ ственнаго шу́ ма, и росода́ тельным о́ блаком, Христе́, / и заре́ ю твое́ ю наслажда́ емы, апосто́ ли поя́ ху: / оте́ ц на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

В непристу́ пном Све́ те, я́ ко ви́ де Тя Петр, / на Фаво́ рстей горе́ облиста́ вша, Христе́, возопи́: / оте́ ц на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

С Нача́ льником жи́ зни Христо́ м су́ ще, де́ ти Зеведе́ евы, / я́ ко испусти́ зра́ ка Свет, возгреме́ ша: / оте́ ц на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

Ин

Ирмо́ с: Росода́ тельну у́ бо пещь/ соде́ ла А́ нгел/ преподо́ бным о́ троком, / халде́ и же опаля́ ющее. / Веле́ ние Бо́ жие мучи́ теля увеща́ вопи́ ти: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

На Тебе́, о́ тче, пресве́ тлая Ду́ ха благода́ ть почи́ / и де́ йствия пресла́ вна показа́ Тебе́, вопию́ щему́ и пою́ щему́ ве́ рно: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Тве́ рдым умо́ м проше́ л еси́ стезю́ поще́ ния/ и при кончи́ не по́ двигов му́ ченик и́ стинен был еси́, зовы́ й Христу́: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Я́ ко ро́ ждшеся моли́ твами твои́ ми, де́ ти Тебе́, Отцу́, сподвиза́ шася/ и, в пеще́ ре терпя́ ще, страда́ ша с тобо́ ю, согла́ сно зову́ ще Христу́: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Богоро́ дичен: Спасе́ ния приста́ нище Тя стяжа́ вше, от бу́ ри спаса́ емся/ и, наде́ жду, ю́ же к Тебе́, я́ ко основа́ ние душ держа́ ще, зове́ м Христу́: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Песнь 8

Ирмо́ с: В Вавилоне о́ троцы, / Боже́ ственною распала́ еми ре́ вностию, / мучи́ теля и пла́ мене́ преще́ ние му́ жески попра́ ша/ и, посреде́ огня́ вве́ ржени, ороша́ еми, поя́ ху: / благослови́ те, вся дела ́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Манове́ нием вся нося́ й, нога́ ми Пречи́ стыми на го́ ру взыде Фаво́ рскую Христо́ с, / на не́ йже па́ че со́ лнечныя лучи́ облиста́ лице́ м, / и́ же зако́ ну старе́ йшия и благода́ ти показа́ пою́ щия: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Непристу́ пною сла́ вою на горе́ я́ влься неизрече́ нно Фаво́ рстей, / неодержи́ мый и незаходи́ мый Свет, О́ тчее сия́ ние, / тварь уясни́ в, челове́ ки обожи́, пою́ щия: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Священноле́ пно стоя́ ще Моисе́ й же и Илия́ на горе́ Фаво́ ре, / Боже́ ственныя начерта́ ние я́ сно ипоста́ си ви́ девше, / Христа́, во Оте́ честей облиста́ вша сла́ ве, воспева́ ху: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

И́ же во зра́ це Боже́ ственнаго ра́ ди явле́ ния лице́ просла́ вися иногда́ Моисе́ ово, / Христо́ с же, я́ ко ри́ зою, Све́ том и сла́ вою одева́ ется, / Све́ та бо самоде́ телен Сый, озаря́ ет пою́ щия: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

От светоро́ дна о́ блака Христа́ ученицы́ объя́ та зря́ ще на Фаво́ ре/ и ни́ цы на зе́ млю па́ дше, ум просве́ щше, / со Отце́ м сего́ поя́ ху и Ду́ хом: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Ин

Ирмо́ с: Из пла́ мене́ преподо́ бным ро́ су источи́ л еси́ / и пра́ веднаго же́ ртву водо́ ю попали́ л еси́: /вся бо твори́ ши, Христе́, то́ кмо е́ же хоте́ ти, / Тя превозно́ сим во вся ве́ ки.

Снеда́ емь любо́ вию, о́ тче, Зижди́ теля, / зда́ ний отри́ нул еси́ вся́ кое пристра́ стие, Ду́ хом Бо́ жиим я́ ве направля́ емь, / Его́ же превозно́ сим во вся ве́ ки.

Земна́ я попече́ ния оттря́ с, Небе́ сными наде́ ждами, о́ тче, обогати́ лся еси́ / и е́ же о Христе́ блаже́ нством, / Его́ же ны́ не наслажда́ ешися во вся ве́ ки.

Светолу́ чныя зари́, о́ тче, прие́ м, Свята́ го и Боже́ ственнаго, прему́ дре, Ду́ ха, / очи́ ма я́ ве сего́, блаже́ нне, ви́ дел еси́, / Боже́ ственных тайн стра́ шно науча́ юща тя.

Богоро́ дичен: Боговеща́ нная цевни́ ца Твоего́ пра́ отца́ / ковче́ г Тя свят прообрази́, носящ Бо́ га, в плоть обле́ кшася, / Его́ же превозно́ сим во вся ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: Рождество́ твое́ нетле́ нно яви́ ся: / Бог из боку Твоего́ про́ йде, / я́ ко Плотоно́ сец яви́ ся на земли́ / и с челове́ ки поживе́. / Тя, Богоро́ дице, тем вси велича́ ем.

Ужа́ сни но́ вым светоли́ тием внеза́ пу ученицы́ осве́ щшеся, друг дру́ га зря́ ху, / уди́ вильшеся же и к земли́ прекло́ ньшеся, / Тебе́, Влады́ це всех, поклони́ шася.

Шум из о́ блака посыла́ шеся богогла́ сен, известву́ я чу́ до: / Оте́ ц бо Све́ тов, – Сей есть Сын Мой возлю́ бленный, – апосто́ лом вопия́ ше: / того́ послу́ шайте.

Но́ вая ви́ девше и пресла́ вная, глас Оте́ ческий внуши́ вше, / на Фаво́ ре Словесе́ слуги́, изображе́ ние Первоо́ бразнаго, / Сей есть, – вопия́ ху, – Спас наш.

О́ бразе Непреме́ нный Су́ щаго, недви́ жиме, печа́ ть неизме́ нна, / Сы́ не, Сло́ ве, му́ дросте и мы́ шце, десни́ це Вы́ шняго, Си́ ло, / Тя воспева́ ем со Отце́ м же и Ду́ хом.

Ин

Ирмо́ с: Бо́ га/ челове́ ком невозмо́ жно ви́ дети, / на Него́ же не сме́ ют чи́ ни А́ нгельстии взира́ ти, / Тобо́ ю бо, Всечи́ стая, яви́ ся челове́ ком/ Сло́ во воплоще́ нно, / Его́ же велича́ юще, / с Небе́ сными во́ и Тя ублажа́ ем.

Све́ том невеще́ ственным озаря́ емь, светови́ ден досто́ йно, Богоно́ се, был еси́, / житие́ непоро́ чно стяжа́ в, о́ тче, и всесвя́ то, / ны́ не же предстои́ ши моли́ твенник Влады́ це и Бо́ гу о ста́ де твое́ м.

Твои́ по́ двизи воздержа́ ния му́ ченическими по́ двиги по достоя́ нию венча́ шася, / и сугу́ бо страда́ ние показа́ л еси́ благому́ жеством, и́ хже прия́ л еси́, / и ве́ чных благ обре́ л еси́ наслажде́ ние.

Укре́ плься си́ лою Боже́ ственною и благода́ тию, / я́ влься всем благоче́ стия учи́ тель, показа́ лся еси́, чудесы́ украша́ емь, / вся утвержда́ я, вся исцеля́ я, приходя́ щия к Тебе́ ве́ рно, Богоблаже́ нне.

Богоро́ дичен: В Тебе́ соде́ яся вы́ ше челове́ ка, па́ че естества́, Де́ во Богоро́ дице, та́ инство: / Бо́ жия бо была еси́ Родительница, / нося́ щи на объя́ тиих и пита́ ющи Небе́ сными во́ инствы песносло́ вимаго.

Свети́ лен:

Све́ те неизме́ нный, Сло́ ве, Све́ та Отца́ нерожде́ нна, во явле́ ннем све́ те твое́ м, / днесь на Фаво́ ре Свет ви́ дехом Отца́, Свет и Ду́ ха, / Све́ том наставля́ ющаго всю тварь.

Сла́ ва, и ны́ не, то́ йже.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.