Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





КІТ І МИШ. ЛІСНИЧИЙ І ЗЛОДІЙ. Вовк у рові»



КІТ І МИШ

Скаути, взявшись за руки, творять круг. Залишається кіт і миш. Миш утікає, кіт ловить її.

Можливі варіанти:

1. Миш і кіт минають всюди вільний просмик. Кіт ловить миш, діткнувши її три рази долонею.

2. Миш може всюди свобідно бігати, а котови перешкоджають грачі в пробізі, знижуючи руки на половину до землі. Миш зловлена одним дотиком долоні.

3. Миші можна всюди перебігати, а для кота залишається двоє воріт, назначених хусткою, яку держать два сусідні грачі.

4. Дві миші і один кіт.

5. Дві миші і два коти. Кіт ловить лише одну миш.

6. Миш, кіт і собака. Кіт ловить миш, а кота ловить собака.

 

«КВАЧ»

Одного з скаутів вибирають «квачем», який ловить всіх. Кого діткне рукою, той кричить «я квач», підносячи руку до гори. Тоді всі втікають від нового «квача», що їх ловить.

 

ЛІСНИЧИЙ І ЗЛОДІЙ

Скаути стають в круг. В середині лежить на землі шапка. За кругом стоїть Скаут. Його завданням є винести шапку на зовні круга так, щоб його зловили. Шапки стереже лісничий, визначений з-поміж грачів так, щоб злодій не знав, хто є лісничий. Злодій може бігти до круга в довільному місці, схопити шапку і втікати, але мусить вибігти за круг в тому самому місці. Лісничий чекає заки злодій вхопить шапку і тоді його ловить. Коли це вдасться, злодій лишається в крузі, лісничий стає злодієм, а впорядник визначує нового лісничого, як попередньо. Коли лісничий не зловить злодія, тоді визначується нового лісничого.

 

«Вовк у рові»

На майданчику накреслити дві паралельні лінії на відстані 1-2 м. одна від одної. Це «рів», де живе «вовк» (для «вовка» виготовити маску). Інші учні – «кози», вони стоять на одному боці майданчика, за 10-12 кроків від «рову». На умовний сигнал вчителя «кози», перебігають з одного боку майданчика на інший, перестрибують через «рів». «Вовк» намагається їх спіймати, доторкнувшись до них рукою. Спіймані «кози» відходять вбік. Коли всі «кози» перестрибнуть через «рів», вони повертаються на попереднє місце і знову перестрибують через «рів». Після того як спіймано 3-5 «кіз», гра закінчується. Вказівки до гри. «Вовк» не має права виходити за межі «рову». «Коза», яка не перестрибнула, а перебігла через «рів», вважається спійманою. Якщо учнів багато, призначають два «вовки».

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.