Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА XIX СТОЛІТТЯ»



«ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА XIX СТОЛІТТЯ»

1. Романтизм як художній напрям, естетика, художній метод. Відомі представники романтизму.

2. Образ Гобсека в повісті Оноре де Бальзака «Гобсек».

3. Реалізм як художній напрям, естетика, художній метод.  Відомі представники реалізму XIX століття.

4. Образ Квазімодо в романі Віктора Гюго «Собор Паризької Богоматері».

5. Декаданс. Відомі представники декадансу. Артюр Рембо. Поль Верлен.

6. Адам Міцксвич. Поема «Гражииа». Особливості польського романтизму.

7. Натуралізм як художній напрям, естетика, художній метод, філософія. Еміль Золя.

8. Образ Жульєна Сореля за романом Фредеріка Стендаля «Червоне і чорне».

9. Особливості романтичної прози Ернсста Теодора Амадея Гофмана. Новела «Золотий горнець».

10. Тема поета і поезії у творі Шарля Бодлера «Альбатрос».

11. Віктор Гюго. Огляд романтичної прози. Система художніх образів в романах «Знедолені», «Людина, що сміється», «93-й рік» (на вибір).

12. Риси натуралізму в романі Еміля Золя «Жерміналь».

13. Особливості розвитку романтизму у Німеччині, Англії, Франції та США.

14. Еміль Золя. «Жерміналь». Родина Мас до і після страйку. Тяжіння до фактографічної точності зображення у творі.

15. Образ вільної циганки Кармен у новелі Проспера Мєріме «Кармен». Романтична типізація як художній прийом.

16. Філософське осмислення єдності природи і людини в «Кримських сонетах» Адама Міцкевича. «Бахчисарай», «Гробниця Потоцької», «Підітрім» та інші.

17. Естетика і «об'єктивний» метод Постава Флобера як нові пошуки реалізму в літературі XIX століття.

18. Образ Нори-ляльки в драмі Генріка Ібсена «Ляльковий дім».

19. Політичні мотиви та критика державної системи у поемі Генріха Гейне «Німеччина. Зимова казка».

20. Гостра критика пруських військ у новелі Гі де Мопассана «Мадемуазель Фіфі».

21. Глибокий психологізм образів в романі Постава Флобера «Пані Боварі». Шарль, Рудольф, Леон, їх роль в трагедії Емми - жінки, дружини, коханки.

22. Художні особливості, соціальна проблематика у поемі Генріха Гейне «Ата Троль».

23. Втілення ідей романтизму в творчості «гейдельберзьких романтиків» і поетів «озерної школи».

24. Еміль Золя - відомий представник французького натуралізму. Цикл «Ругон-Маккари» - біологічна та соціальна історія родини за часів Другої імперії.

25. Протистояння митців (ентузіастів) і міщан (філістерів) як романтичний конфлікт у творах Ернеста Теодора Амадея Гофмана («Малютка Цахес», «Золотий горнець», «Життєві погляди кота Мура»).

26. Реалізм в літературі XIX століття. Особливості англійського реалізму. Чарльз Діккенс, Вільям Мейкпіс Теккерей (оглядово).

27. Тема «кар'єри молодої людини в столиці» в романі Оноре де Бальзака «Шагренева шкіра». Образ Рафаеля.

28. Образ Матильди де Лямоль. Психологічний портрет романтичної аристократки в романі «Червоне і чорне».

Іронія, сатира, гротеск як ідейна структура роману Е.Т.А. Гофмана «Життєві погляди кота Мура вкупі із фрагментами біографії капельмейстера Иоганнеса Крейслера, що випадково збереглися в макулатурних листах».

29. Передмова до драми Віктора Гюго «Кромвель» як маніфест французького романтизму.

30. Проблематика роману Оноре де Бальзака «Батько Горіо». Тема «втрати ілюзій».

31. Напрями декадансу. Символізм. Естетизм. Символістська драма. Артюр Рембо, Поль Верлен, Оскар Уайльд, Моріс Метерлінк (оглядово).

32. Романтичний образ П'єтро Місіріллі в новелі Стендаля «Ваніна Ваніні».

33. Загальна характеристика натуралізму в літературі XIX століття. Відомі представники натуралізму (Золя, Гонкури, Гауптман та ін.).

34. Артюр Рембо — символіст. Цикл віршів у прозі «Сезон в пеклі».

35. Оскард Уайльд. Проблематика твору «Портрет Доріана Грея».

36. Едгар По. Детективна проза. Образ Опоста Дюпена.

37. Джордж Ноел Гордон Байрон. «Паломництво Чайльд-Гарольда». Романтичний герой.

38. Едгар По - поет. Проблематика вірша «Крук». Художня форма і зміст.

39. Вальтер Скотт. «Айвенго» - романтико-історичний твір. Особливості жанру.

40. Чарльз Діккенс - реаліст. «Рідзвяна пісня» у прозі. Образ Скруджа.

41. Поеми Дж.Байрона «Гяур», «Корсар». Східно-романтині мотиви у творах.

42. Драматургія Оскара Уайльда. Проблематика твору «Ідеальний чолоік».

43. Творчий шлях Віктора Гюго - романтика. Роман «Собор Паризької Богоматері».

44. Стендаль. Проблематика твору «Ваніна Ваніні».

45. Шарль Бодлер - пізній романтик і предтеча символізму. Проблема взаємин краси і зла.

46. Гі де Мопассан - новеліст. Новела «Пампушка».

47. Естетичні погляди Шарля Бодлера. Збірка поезій «Квіти зла».

48. «Франція в мініатюрі» в новелі «Пампушка».

49. Оноре де Бальзак. Задум людської комедії. ЇЇ композиція, структура, тематика.

50. Генріх Гейне. «Книга пісень». Художні особливості романтичного циклу віршів.

51. Полі. ІЗерлсп. «Поетичне мистецтво». Естетичні пошуки поста-снмволіста.

52. Новела Е.Т.А. Гофмана «Малютка Цахсс». Образ Цинобера.

53. Майстерність Проспера Мерімс — новеліста. Конфлікт двох культур у новелі «Кармсн».

54. «Романси без слів» Поля Верлена. «Осіння пісня».

55. Мандри ліричного героя у творах Артюра Рембо. «П'яний корабель».

56. Образ Емми Боварі - жертви романтичних уявлень (за романом Постава Флобера «Пані Боварі»).

57. Адам Міцкевич — романтик. Цикл «Кримські сонети». Ностальгія за батьківщиною.

58. Образ Есмеральди в романі В. Гюго «Собор Паризької Богоматері». Риси романтизму в постаті героїні.

59. Особливості німецького романтизму. Загальна характеристика німецьких романтиків (Шаміссо, Тік, Новаліс та ін.)

60. Образ Джорджа Дюруа в романі Гі де Мопассана «Любий друг».

61. Особливості розвитку російської прози II половини XIX століття.

62. Роман І.С. Тургенева «Батьки і діти». Загальна характеристика твору.

63. Образ Базарова - людини нового типу в романі І.С. Тургенева «Батьки і діти».

64. Ідейна дискусія між Базаровим - нігілістом і лібералом Павлом Петровичем Кірсановим (за романом Л.М. Толстого «Батьки і діти»).

65. Філософські, психологічні і моральні ідеї роману Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара».

66. Негативні образи в романі Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара» (Лужин, Свидригайлов, Олена Іванівна).

67. Ствердження християнських цінностей в романі Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара».

68. Ф.М. Достоєвський. Філософсько-етичні засади та гуманістичний пафос його творів.

69. Образ Соні Мармеладової («блудниці») в романі Ф.М. Достоєвського «Злочин і кара».

70. Л. М. Толстой. Життєвий шлях, творчість.

71. Роман Л.М. Толстого «Війна і мир». Духовні пошуки героїв.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.