Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Сла́ва, и ны́не, то́йже.



Песнь 6

Ирмо́с: Боже́ственное сие́ и всечестно́е/ соверша́юще пра́зднество,/ Богому́дрии, Богома́тере,/ приидите, рука́ми воспле́щим,/ от Нея́ ро́ждшагося, Бо́га сла́вим.

И́же во тьме дре́вле седя́щии Свет прише́дш зря́ще, ра́дости испо́лнитеся:/ се яви́ся Госпо́дь, Иорда́нскими струя́ми оде́ян.

Ка́ко у́зрит Тя, иду́ща, Предте́ча, Спа́се,/ и прося́ща Боже́ственнаго Креще́ния?/ Ка́ко Тя во́ды прии́мут Иорда́нския,/ Во́ду су́щу оставле́ния?

Да кропя́т, веселя́щеся, о́блацы мы́сленное ра́дование:/ се прии́де крести́тися Госпо́дь,/ разоря́я те́мныя о́блаки серде́ц на́ших.

Ин Ирмо́с: Моли́тву пролию́ ко Го́споду/ и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́,/ я́ко зол душа́ моя́ испо́лнися/ и живо́т мой а́ду прибли́жися,/ и молю́ся, я́ко Ио́на:/ от тли, Бо́же, возведи́ мя.

Просве́щшися твоя́ му́драя мысль от самого́ Боже́ственнаго светозаре́ния,/ и до́льных отлучи́лся еси́ веще́й, бу́дущих сподо́бися ра́зума:/ зва́ние бо язы́ков и зако́на преста́тие проре́кл еси́.

Прии́де вои́стинну Госпо́дь, Его́же мы ра́достно иска́хом,/ во храм, Его́же Сам от Де́вы благослове́нныя му́дре созда́,/ я́коже рече́, от Бо́га осия́вся, Малахи́й сла́вный.

Богоро́дичен: Безнача́льный Отцу́ и Единоро́дный,/ То́йже Единоча́дый от Де́вы вопло́щся, и неизрече́нно роди́ся,/ и Ро́ждшую Де́ву сохрани́:/ Бог бо бе и́стинен, а́ще и естество́ челове́ческое прия́т.

Ин Ирмо́с: Я́коже проро́ка изба́вил еси́/ из глубины́ преиспо́дния, Христе́ Бо́же,/ и мене́ от грехо́в мои́х изба́ви, я́ко Человеколю́бец,/ и упра́ви живо́т мой, молю́ся.

Священноде́йствуется же́ртва,/ и прия́тно приноше́ние Тебе́ прино́сится, иска́пая кро́вию, Горди́й, Влады́ко,/ во́льней стра́сти Твое́й подо́бяся.

Несмы́сленный умо́м тебе́ тле́нную обещава́ет сла́вицу,/ сла́вою нетле́нною, Горди́е, обога́щшемуся/ и безсме́ртное бога́тство сокры́вшему.

Напра́влена упова́ния к Бо́гу име́я, прете́кл еси́ жития́ нестоя́тельное/ и, мече́м посека́емь, к простра́нней широте́ преше́л еси́.

Богоро́дичен: Умерщвле́нный ум мой страсте́й треволне́ньми возста́ви,/ Жизнь Ве́чную, Христа́, Ро́ждшая, подаю́щаго всем исцеле́ния.

Конда́к предпра́зднства, глас 4. Подо́бен: Яви́лся еси́ днесь:

Во струя́х днесь Иорда́нских быв, Госпо́дь/ Иоа́нну вопие́т:/ не убо́йся крести́ти Мя,/ спасти́ бо приидо́х/ Ада́ма первозда́ннаго.

И́кос:

Не истязу́ю тя, Крести́телю, преде́лы преходи́ти,/ не глаго́лю тебе:/ рцы Ми, я́же глаго́леши беззако́нным и учи́ши гре́шники./ То́чию крести́ Мя молча́ и ча́я, я́же от Креще́ния:/ прии́меши бо сего́ ра́ди досто́инство, е́же не бысть А́нгелом,/ и́бо всех проро́ков бо́льша тя сотворю́./ От о́ных у́бо ни еди́н я́ве Мя ви́де,/ но во о́бразех, и се́нех, и гада́ниих,/ ты же пред тобо́ю стоя́ща ви́дел еси́,/ спасти́ бо приидо́х Ада́ма первозда́нного.

Песнь 7

Ирмо́с: Не послужи́ша тва́ри Богому́дрии/ па́че Созда́вшаго,/ но, о́гненное преще́ние му́жески попра́вше,/ ра́довахуся, пою́ще:/ препе́тый отце́в Госпо́дь и Бог, благослове́н еси́.

Сокруше́на мя прегреше́ньми и лежа́ща во тьме, Го́споди, преступле́ния,/ поми́ловав, уще́дрил еси́ за благосты́ню/ и в вода́х Иорда́нских, Влады́ко, гряде́ши крести́тися.

Что́ стра́нное сие́ виде́ние? -/ возопи́ша А́нгельстии чи́ни:/ езе́ра и ре́ки сотвори́вый веле́нием Иорда́нскими струя́ми гряде́т оде́ятися,/ си́ми бо Ада́ма обновля́ет.

Высота́ неизрече́нна и глубина́ неизме́рна есть, Влады́ко, смотре́ния Твоего́,/ вся́ко преходя́ ума́ постиже́ние:/ ка́ко водо́ю и Всесвяты́м Ду́хом земны́я очища́еши?

Ин Ирмо́с: О́троцы евре́йстии в пещи́/ попра́ша пла́мень дерзнове́нно/ и на ро́су огнь проложи́ша, вопию́ще:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Ты Влады́чествующаго все́ми всечестно́е проре́кл еси́ прише́ствие,/ Малахи́е проро́че сла́вне, зовы́й:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Приими́ моля́щагося, Ще́дре, сла́внаго проро́ка Малахи́я/ о и́же благоче́стно пою́щих и вопию́щих;/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Богоро́дичен: Всему́ мне весь неслия́нно по Ипоста́си соедини́лся еси́, Бо́жий Сло́ве,/ от Де́вы Чи́стыя обо́лкся в мя, Ще́дре,/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же, во ве́ки.

Ин

Ирмо́с: О́троки ороси́вый в пещи́/ и Де́ву сохрани́вый Ро́ждшую Тя по рождестве́5,/ благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.

Муче́ния сла́ву стяжа́в, со А́нгелы лику́еши, венцено́сче, Христу́ взыва́я:/ благослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Благочести́вое дерзнове́ние име́я,/ злочести́выя облича́еши, воспева́я велегла́сно:/ благослове́н еси́. Го́споди Бо́же оте́ц на́ших.

Изба́витися прегреше́ний ны́не моли́/ ве́рою чту́щим твою́ честну́ю па́мять и пою́щим велегла́сно:/ благослове́н Бог оте́ц на́ших.

Богоро́дичен: Ядоме́тное те́рние греха́ исцеле́ний одожде́нием Твои́х отмыва́еши,/ Богороди́тельнице Благослове́нная Всечи́стая,/ Бо́га безсе́менно ро́ждшая.

Песнь 8

Ирмо́с: Отроки благочести́выя в пещи́/ Рождество́ Богоро́дичо спасло́ есть,/тогда́ у́бо образу́емое,/ ны́не же де́йствуемое,/ вселе́нную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе́:/ Го́спода по́йте, дела́,/ и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

Глас Роди́телей с высоты́ Сы́на свиде́тельствует Единосу́щна, входя́ща в во́ды/ и благослове́ние Твое́ сим предпосыла́юща, Благослове́нне Христе́,/ и Дух Тя Святы́й всем пропове́дует Бо́га воплоще́нна.

Лику́й, тва́ре, уви́девши Бо́жие свято́е явле́ние,/ А́нгели, по́йте,/ мо́ре, весели́ся, езе́ра и исто́чницы, взыгра́йте,/ и ре́ки, та́йно восплещи́те пе́сньми:/ предста́ благослове́ньми вас Христо́с просвеща́яй.

Пое́м Го́споду во хвале́нии, я́вльшемуся на вода́х,/ и сокруше́ние на́ше си́ми обно́вльшему,/ и главы́ сте́ршему неви́димых враго́в, и воззове́м:/ по́йте, дела́, Го́спода и превозноси́те Его́ во вся ве́ки.

О, чу́до чуде́с!/ Ка́ко, вся́кая тва́ри вы́шши, Бог наш зи́ждется/ и обновля́ется от Богороди́тельницы, и обновля́ет во́лею,/ и назида́ет нас водо́ю и Ду́ха обновле́нием чу́дным,/ Еди́ный Благоде́тель?

Ин  Ирмо́с: Победи́теля мучи́теля и пла́мене/ благода́тию Твое́ю бы́вше,/ за́поведем Твои́м зело́ прилежа́ще,/ о́троцы вопия́ху:/ благослови́те, вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Очужди́вся вся́каго ве́щнаго явле́ния, священноявле́нне,/ Боже́ственныя зари́ яви́лся еси́ нескве́рно зерца́ло, поя́:/ благослови́те, вся дела́, Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Неизрече́нный сла́вы зри́тель ты был еси́/ и та́ин Небесных, блаже́нне, пропове́дник быв, поя́ непреста́нно:/ благослови́те, вся дела́, Го́спода и превозноси́те Его́ во ве́ки.

Богоро́дичен: Жи́зни Тя Ма́терь и Бо́жию Роди́тельницу позна́вше,/ правосла́вною ве́рою вси блажи́м, Де́во Ма́ти,/ благословя́ще вку́пе Рождество́ Твое́ Пречи́стое и превознося́ще, Чи́стая, во вся ве́ки.

Ин Ирмо́с: Богоглаго́ливии о́троцы в пещи́,/ со огне́м пла́мень попира́юще, поя́ху:/ благослови́те, дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Возсле́дующая тебе́ благода́ть,/ неви́димо просве́щши, му́чениче, до́блести испо́лни,/ благослови́те, – вопию́ща, – вся дела́ Госпо́дня, Го́спода.

Тече́нием ско́рым гоня́, страда́льче,/ к жела́емому концу́, Ца́рствия дости́гл еси́, зовы́й:/ благослови́те, дела́ Госпо́дня, Го́спода.

В непроходи́мыя ве́ки пребыва́ет му́чеников Твои́х сла́ва и безсме́ртное благохвале́ние:/ благослови́м Тя, вся дела́, я́ко Го́спода.

Богоро́дичен: Воплоще́нно Сло́во заче́нши, пе́рвее безпло́тное,/ Е́вину кля́тву дре́внюю отврати́ла еси́,/ Благослове́ние, Де́во, ми́ру ро́ждши.

Песнь 9

Ирмо́с: Всяк земноро́дный/ да взыгра́ется, Ду́хом просвеща́емь,/ да торжествуе́т же безпло́тных умо́в естество́,/ почита́ющее свяще́нное торжество́ Богома́тереи и да вопие́т:/ ра́дуйся, Всеблаже́нная Богоро́дице,/ Чи́стая Присноде́во.

Се А́гнец взе́мляй прегреше́ния челове́чества,/ прии́де и предста́ к рабу́, прося́ Креще́ния,/ раболе́пно предстои́т свободи́ти ища́й порабоще́нныя ны от льсти́ваго/ и добро́ту пе́рвую погу́бльшия.

Яви́ся я́вственно Бог, воплоща́емь за бла́гость,/ и Иорда́нскими оде́ятися гряде́т вода́ми, одева́яй Не́бо о́блаки вои́стинну:/ Сего́ вси ны́не предпра́зднуим честно́е ра́достию явле́ние.

Взыгра́й ра́достно и предугото́вися подъя́ти во́ду теку́щую, о Иорда́не, в ве́чную жизнь;/ ре́ки, лику́йте, ви́дяще ны́не пи́щнаго Пото́ка,/ во струи́ Иорда́нския входя́ща и зло́бы излия́ние изсуша́юща.

Озари́ся нам день спаси́тельный, в нощи́ лю́тых всегда́ спя́щим,/ и́бо предста́ Христо́с Госпо́дь, пра́вды Со́лнце сый и разумева́емый,/ подклони́ти главу́ Свою́ рабу́ и пло́тию крести́тися во́лею.

Ужаса́ются Херуви́ми и все Небе́сное естество́, Всенепоро́чная,/ па́че постиже́ния Честна́го Твоего́ Рождества́,/ уподо́бльшагося нам за благоутро́бие неизглаго́ланное и кре́щшагося пло́тию,/ Его́же Боже́ственное вси явле́ние пра́зднуем ны́не, ра́дующеся.

Ин Ирмо́с: Устраши́ся всяк слух/ неизрече́нна Бо́жия снизхожде́ния,/ я́ко Вы́шний во́лею сни́де да́же и до пло́ти,/ от Деви́ческаго чре́ва быв Челове́к./ Те́жже Пречи́стую Богоро́дицу, ве́рнии, велича́ем.

Наста́ Богосия́нный проро́ка пра́здник и честны́й,/ озаря́я приходя́щия ве́рою и пою́щия проро́ческими блиста́нии,/ и всем точа́щий душа́м исцеле́ния,/ и просвеща́ющий я́сно Богому́дрыя.

Соблюди́ живонача́льною десни́цею Твое́ю держа́вною, Многоми́лостиве, Це́рковь Твою́,/ мольба́ми Твоего́ уго́дника, проре́кшаго нам Твое́ вочелове́чение,/ и́мже возсия́ спасе́ние и душа́м избавле́ние.

Богоро́дичен: Зре́лу объе́млю жизнь, неврежде́н дре́вом ра́зума:/ Ты бо, Всенепоро́чная, Жи́зни дре́во – Христа́, прозябла́ еси́,/ вхо́ды живота́ всем показа́вшаго./ Тем Тя, Всечи́стая, Богоро́дицу, ве́рнии, возвеща́ем.

Ин Ирмо́с: Проявле́нное на горе́ законополо́жнику/ во огни́ и купине́ Рождество́ Присноде́вы/ в на́ше, ве́рных, спасе́ние/ пе́сньми немо́лчными велича́ем.

Ми́лостива бы́ти моли́ Влады́ку ве́рою тя чту́щим/ и твой светоно́сный и честны́й пра́здник соверша́ющим, Горди́е,/ му́чеников украше́ние.

Ны́не нетле́нныя пи́щи и Боговиде́ния насыща́яся, Горди́е,/ и Све́та Невече́рняго,/ в жили́щах ве́чных прие́млеши припло́дия по́двигов твои́х.

Сла́ву мимотеку́щую, и тле́нную, и попира́емую презре́в, Богому́дре му́чениче,/ присносу́щныя ны́не сла́вы и ра́дости вои́стинну наслажда́ешися,/ Престо́лу Влады́чнему предстоя́.

Богоро́дичен: Я́ко спа́сшеся, Де́во, пе́рвыя кля́твы Твои́м Боже́ственным Рождество́м,/ досто́йно пою́ще, гла́сы немо́лчными вопие́м:/ ра́дуйся, Богоро́дице, наде́жда на́ша.

Свети́лен. Подо́бен: Ду́хом во святи́лищи:

Вифлее́м оста́вивше, пресла́вное чу́до, ко Иорда́ну теце́м душе́ю те́плою/ и та́мо у́зрим стра́шное та́инство:/ боголе́пно бо предста́, обнажи́вся, Христо́с мой,/ одева́я мя во о́дежду Небе́снаго Ца́рствия.

Сла́ва, и ны́не, то́йже.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.