|
|||
Ин Ирмо́с: От но́щи неве́дения/ Богове́дением просвети́вый концы́,/ просвети́ мя у́тром человеколю́бия Твоего́, Го́споди.Песнь 5 Ирмо́с: Ужасо́шася вся́ческая/ о Боже́ственней сла́ве Твое́й:/ Ты бо, Неискусобра́чная Де́во,/ име́ла еси́ во утро́бе над все́ми Бо́га/ и родила́ еси́ Безле́тнаго Сы́на,/ всем воспева́ющим Тя/ мир подава́ющая. Дале́че челове́чество от Бо́га бы́вшее, Сло́во Бо́жие, уще́дрив, Челове́к яви́ся,/ и Креще́нием Богоде́льным сие́ присвоя́ет боголе́пно,/ и к первообра́зному возво́дит достоя́нию. Ме́ртвы бы́вшия ны преступле́ньми/ гряде́ши, Живода́вче Всеще́дрый, оживи́ти Иорда́нскими струя́ми./ Те́мже Твое́ сла́вим ве́рно ны́не явле́ние и неизрече́нную ми́лость. Диви́тся вся́ка душа́, помышля́ющи Твое́, Сло́ве, стра́шное смотре́ние:/ ка́ко, назда́ти вся хотя́, гряде́ши вни́ти в ре́чныя струи́ обнаже́н,/ И́же све́том одева́яйся. Ин Ирмо́с: От но́щи неве́дения/ Богове́дением просвети́вый концы́,/ просвети́ мя у́тром человеколю́бия Твоего́, Го́споди. Стра́шный день Христо́ва прише́ствия провозвести́л еси́, Малахи́е Богому́дре,/ Боже́ственным просвеща́емь Ду́хом. Душ скве́рну отъе́мля и омыва́я благода́тию,/ я́коже бели́лом перу́щих,/ си́це тя, Богому́дре, просла́ви. Богоро́дичен: Держа́ву сме́рти, Отрокови́це,/ живоно́сным Твои́м рождество́м разори́ла еси́, Всесвята́я Де́во,/ и Жизнь источи́ла еси́ неразори́му. Ин. Ирмо́с тойже. Вшед без стра́ха и до́блественне, я́ко лев, в позо́рище,/ я́коже ка́мение безду́шное, блаже́нне, вмени́л еси́ безу́мныя. Нака́зан, му́чениче, Богодохнове́ннаго писа́ния уче́нием,/ вся ко спасе́нию обре́л еси́ веду́щая, Горди́е. Разуме́в, Богому́дре, тве́рдое твое́ мучи́тель противле́ние,/ я́коже о ка́мень волна́, твое́ю разсе́деся тве́рдостию. Богоро́дичен: И́же из Твоея́ утро́бы пресу́щественно, Де́во, Воплоща́яйся/ мир Богоразу́мия заре́ю просвети́, Пречи́стая.
|
|||
|