Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Вход. Проки́мен дне. Чте́ния преподо́бническая.



Вход. Проки́мен дне. Чте́ния преподо́бническая.

Прему́дрости Соломо́новы чте́ние (глава́ 3):

Пра́ведных ду́ши в руце́ Бо́жией,/ и не прико́снется их му́ка./ Непщева́ни бы́ша во очеса́х безу́мных умре́ти,/ и вмени́ся озлобле́ние исхо́д их./ И е́же от нас ше́ствие сокруше́ние,/ они́ же суть в ми́ре./ Ибо пред лице́м челове́ческим а́ще и му́ку прии́мут,/ упова́ние их безсме́ртия испо́лнено./ И вма́ле нака́зани бы́вше,/ вели́кими благоде́тельствовани бу́дут,/ я́ко Бог искуси́ я/ и обра́те их досто́йны Себе́./ я́ко зла́то в горни́ле, искуси́ их/ и, я́ко всепло́дие же́ртвенное, прия́т я./ И во вре́мя посеще́ния их возсия́ют/ и, я́ко и́скры по сте́блию, потеку́т./ Су́дят язы́ком и облада́ют людьми́,/ и воцари́тся Госпо́дь в них во ве́ки./ Наде́ющиися Нань разуме́ют и́стину/ и ве́рнии в любви́ пребу́дут Ему́,/ я́ко благода́ть и ми́лость в преподо́бных Его́/ и посеще́ние во избра́нных Его́.

Прему́дрости Соломо́новы чте́ние (глава́ 4):

Пра́ведник а́ще пости́гнет сконча́тися, в поко́и бу́дет./ Ста́рость бо честна́ не многоле́тна,/ ниже́ в числе́ лет исчита́ется./ Седи́на же есть му́дрость челове́ком,/ и во́зраст ста́рости – житие́ нескве́рное./ Благоуго́ден Бо́гови быв, возлю́блен бысть/ и живы́й посреде́ гре́шник преста́влен бысть./ Восхище́н бысть, да не зло́ба измени́т ра́зума его́/ или́ лесть прельсти́т ду́шу его́./ Раче́ние бо зло́бы помрача́ет до́брая,/ и паре́ние по́хоти пременя́ет ум незло́бив./ Сконча́вся вма́ле, испо́лни ле́та до́лга,/ уго́дна бо бе Го́сподеви душа́ его́,/ сего́ ра́ди потща́ся от среды́ лука́вствия./ Лю́дие же ви́девше и не разуме́вше,/ ниже́ поло́жше в помышле́нии таково́е,/ я́ко благода́ть и ми́лость в преподо́бных Его́/ и посеще́ние во избра́нных Его́.

Прему́дрости Соломо́новы чте́ние (главы 5 и 6):

Пра́ведницы во ве́ки живу́т,/ и в Го́споде мзда их, и попече́ние их у Вы́шняго./ Сего́ ра́ди прии́мут Ца́рствие благоле́пия/ и вене́ц добро́ты от руки́ Госпо́дни,/ зане́ десни́цею покры́ет я и мы́шцею защити́т их./ Прии́мет всеору́жие рве́ние свое́/ и вооружи́т тварь в месть враго́м./ Облече́тся в броня́ пра́вды/ и возложи́т шлем суд нелицеме́рен./ Прии́мет щит непобеди́мый преподо́бие,/ поостри́т же напра́сный гнев во ору́жие,/ спобо́рет же с ним мир на безу́мныя./ По́йдут праволу́чныя стре́лы мо́лниины/ и, я́ко от благокру́гла лу́ка облако́в, на наме́рение полетя́т./ И от каменоме́тныя я́рости испо́лнь паду́т гра́ды,/ вознегоду́ет на них вода́ морска́я,/ ре́ки же потопя́т я на́гло./ Сопроти́в ста́нет им дух си́лы/ и, я́ко ви́хор, разве́ет их,/ и опустоши́т всю зе́млю беззако́ние,/ и злоде́йство преврати́т престо́лы си́льных./ Слы́шите у́бо, ца́рие, и разуме́йте,/ навы́кните, судии́ конце́в земли́,/ внуши́те, держа́щии мно́жества/ и гордя́щиися о наро́дех язы́к,/ я́ко дана́ есть от Го́спода держа́ва вам/ и си́ла от Вы́шняго.

На лити́и стихи́ры, глас 5:

Посрами́л еси́ диа́вола,/ благове́рный кня́же Дании́ле,/ богоуго́дным свои́м житие́м/ и бога́тство Небе́снаго Ца́рства в животе́ свое́м/ напо́лнив, неприкоснове́нно соблю́л еси́./ Ны́не моли́ся Христу́, Бо́гу на́шему,/ о спасе́нии душ на́ших.

О вселюдсти́и наро́ди,/ возопие́м любо́вию:/ о благове́рный и преподо́бный кня́же Дании́ле,/ непреста́нно воздви́гни ру́це к Бо́гу/ и моли́ся за святи́тели, мона́хи и за вся Росси́йския лю́ди,/ изба́вити град наш и вся стра́ны Росси́йския/ от гла́да и пото́па,/ и от наше́ствия иноплеме́нник, и от междоусо́бныя бра́ни/ и дарова́ти стране́ на враги́ побе́ды и одоле́ние,/ и Це́рквам соедине́ние ми́рно устро́й,/ и моли́ о душа́х на́ших.

Благочести́вый кня́же Дании́ле,/ яви́лся еси́ гра́ду своему́ Москве́ и оби́тели/ засту́пник кре́пок и столп непревра́тен,/ благоче́стия степе́нь непоколеби́мый,/ и правосла́вным на враги́ посо́бник,/ и всем родо́м Росси́йским забра́ло неруши́мо./ Сей у́бо ди́вный наш врач и спаси́тель/ Небе́снаго врачевства́ лечбы́ предлага́ет/ де́йствием Свята́го Ду́ха,/ Его́же прие́млет ве́сь род и во́зраст./ Но моли́ся Христу́, Бо́гу на́шему,/ о чту́щих святу́ю па́мять твою́.

Сла́ва, глас 8:

Прииди́те, святи́телие, и мона́си,/ и вси лю́дстии собо́ри христиа́нстии,/ притеце́м к ра́це многочуде́сных моще́й/ благове́рнаго кня́зя Дании́ла, Моско́вскаго чудотво́рца,/ зря от него́ всегда́ мно́гим боля́щим ско́рое исцеле́ние,/ печа́льным, и бе́дным, и си́рым заступле́ние и утеше́ние, и си́це рцем:/ о благове́рный кня́же Дании́ле,/ моли́ Христа́ Бо́га о душа́х на́ших.

И ны́не, Богоро́дичен:Безневе́стная Де́во, / Я́же Бо́га неизрече́нно заче́нши пло́тию, / Ма́ти Бо́га Вы́шняго, / Твои́х рабо́в мольбы́ приими́, Всенепоро́чная, / всем подаю́щи очище́ние прегреше́ний: / ны́не на́ша моле́ния прие́млющи, / моли́ спасти́ся всем нам.

На стихо́вне стихи́ры, глас 1. Подо́бен: Небе́сных чино́в:

Я́ко вели́кое со́лнце яви́ся вселе́нней,/ Блаже́нный кня́же Дании́ле,/ чудесы́ просвеща́еши ве́сь мир,/ вси у́бо, соше́дшеся, Христа́ воспои́м,/ спаса́ющаго нас от бед моли́твами твои́ми.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.