|
|||
Кано́н пра́здника, глас 8.Песнь 4. Кано́н пра́здника, глас 8. Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́// и просла́вих Твое́ Божество́. Горькоро́дныя преложи́ дре́вом Моисе́й/ исто́чники в пусты́ни дре́вле,/ Кресто́м ко благоче́стию язы́ков/ проявля́я преложе́ние. Глубине́ вне́дривый секу́щую/ издаде́ Иорда́н дре́ву,/ Кресто́м и креще́нием/ сече́ние ле́сти зна́менуя. Свяще́нно ополча́ются/ четвероча́стнии лю́дие, предходя́ще/ о́бразом свиде́тельства ски́нии,/ крестообра́зными чи́нми прославля́емии. Чу́дно простира́емь,/ со́лнечныя лучи́ испуща́ше Крест,/ и пове́даша небеса́/ сла́ву Бо́га на́шего. Ин кано́н му́чениц. Глас 1. Ирмо́с: Го́ру Тя, благода́тию Бо́жиею приосена́нную,/ прозорли́выма Авваку́м усмотри́в очи́ма,/ из Тебе́ изы́ти Изра́илеву провозглаша́йте Свято́му, // во спасе́ние на́ше и обновле́ние. Укре́пльшеся Боже́ственною благода́тию, добропобе́дныя,/ Ве́ра, Любо́вь и Наде́жда/ мучи́телей преще́ния му́жественно посрами́ша,/ огне́м всесожега́емы, всему́дрыя,/ и Жениху́ Христу́ приводи́мы. Возмого́ша, Креста́ всеору́жием огради́вшеся,/ Ве́ра, Любо́вь и Наде́жда/ муче́ний благомо́щно ра́ны стерпе́ти, святы́я,/ да́же до кро́вей крепча́йше ко греху́ проти́вльшеся. Свещи́ тричи́сленныя му́дрости сия́ющия,/ Ве́ра, Любо́вь и Наде́жда,/ Тро́ицы просвеще́ньми я́ве блиста́ющияся,/ пресве́тло Це́ркви просвеща́ют,/ ко спасе́нию на́шему и защище́нию. Богоро́дичен: Святы́х Свята́я Богоро́дице Всепе́тая,/ ожида́ние язы́ков и спасе́ние ве́рных,/ из Тебе́ возсия́ Изба́витель и Жизнода́вец и Госпо́дь,/ во спасе́ние нас, пою́щих Тя. Песнь 5. Кано́н пра́здника, глас 8. Ирмо́с: О треблаже́нное Дре́во,/ на не́мже распя́ся Христо́с, Царь и Госпо́дь,/ и́мже паде́ дре́вом прельсти́вый,/ тобо́ю прельсти́вся,/ Бо́гу пригвозди́вшуся Пло́тию,// подаю́щему мир душа́м на́шим. Тебе́, приснопе́тое Дре́во, на не́мже простре́ся Христо́с,/ Еде́м храня́щее обраща́ющееся ору́жие, Кре́сте, устыде́ся:/ стра́шный же Херуви́м уступи́ на тебе́ пригвожде́нному Христу́,/ подаю́щему мир душа́м на́шим. Подзе́мных си́лы проти́вныя Креста́ страша́тся/ начерта́ема зна́мения на возду́се,/ по нему́же хо́дят Небе́сных и земноро́дных ро́ди,/ коле́на преклоня́юще Христу́,/ подаю́щему мир душа́м на́шим. Заря́ми нетле́нными я́влься Боже́ственный Крест/ омраче́нным язы́ком, заблужде́нным в пре́лести,/ Боже́ственный свет облиста́в,/ усвоя́ет на нем пригвожде́нному Христу́,/ подаю́щему мир душа́м на́шим.
|
|||
|