Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Пе́сньБогоро́дицы:Вели́читдуша́моя́Го́спода:<см.основнойЧин>



Я́ ко Христо́ во смире́ ние возлюби́ вше, / возвы́ систеся безстра́ стием, смири́ вше де́ монскую горды́ ню; / возсия́ вше, я́ ко со́ лнце от восто́ ка, / чуде́ с луча́ ми просвеща́ ете всю подсо́ лнечную.

Кади́ ло благово́ ния Всеви́ дцу, преподо́ бнии, / Фео́ доре и Дави́ де с Константи́ ном богому́ дрым, / ва́ ша моли́ твы принесо́ сте, я́ же обоня́, и прия́ т, / и в по́ стнем ку́ пно пра́ зднице устроя́ ет.

Богоро́ дичен: Без Се́ мене зачала́ еси́ во чре́ ве Творца́ и Го́ спода, / без поро́ ка я́ вльшися, Ма́ ти Бо́ жия, / весь мир крила́ ми Твои́ ми покрыва́ еши, Непоро́ чная Госпоже́ Пречи́ стая, / пречи́ стыя Твоя́ ру́ ки вознося́ щи к Нему́, / изба́ ви ны от бу́ дущаго гне́ ва.

Ин

Ирмо́ с: Седя́ й в сла́ ве, / на Престо́ ле Божества́, / во о́ блаце ле́ гце/ прии́ де Иису́ с Пребоже́ ственный, / нетле́ нною дла́ нию, / и спасе́ зову́ щия: // сла́ ва, Христе́, си́ ле Твое́ й.

На земли́ степе́ нь име́ л еси́, всеблаже́ нне Фео́ доре, / но твои́ ми моли́ твами и го́ рнее Ца́ рство восприя́ л еси́, преподо́ бне, / и ны́ не на Небеси́ со Христо́ м ца́ рствуеши.

Исцеле́ ние содева́ ет боже́ ственный храм ваш, / Фео́ доре и Дави́ де и Константи́ не, / отго́ ните неду́ ги от челове́ ков/ и укрепля́ ете мудрова́ ния их/ восхвали́ ти труды́ ва́ ша, всечестни́ и.

Со враго́ м дре́ вле бра́ вшеся воздержа́ нием, / кре́ пости поста́ висте побе́ ду, преподо́ бнии, / Фео́ доре и Дави́ де с Константи́ ном сла́ вным, / му́ жески низложи́ вше де́ монская ополче́ ния.

Богоро́ дичен: Христа́ нам родила́ еси́, Пречи́ стая Влады́ чице, / Богора́ дованная Де́ во, / спаси́ град и лю́ ди, к Тебе́ упова́ ющия, / Богоро́ дице Всенепоро́ чная.

Песнь 5

Ирмо́ с: Просвети́ нас повеле́ нии Твои́ ми, Го́ споди, / и мы́ шцею Твое́ ю высо́ кою/ Твой мир пода́ ждь нам, // Человеколю́ бче.

Просвети́ твое́ житие́ всю вселе́ нную, / преподо́ бне о́ тче Фео́ доре, / правове́ рными словесы́ сия́ ющее, я́ ко со́ лнце, / Трили́ чнаго Божества́ заре́ ю просвеща́ ем.

Це́ ркве ты был еси́ пропове́ дник, свя́ те, / вся́ ку е́ ресь и лесть де́ монскую разоря́ я: / те́ мже со А́ нгелы ны́ не лику́ еши.

Еди́ ной любви́ Христо́ ве вы приложи́ вше ду́ ши своя́, / Фео́ доре и Дави́ де с Константи́ ном сла́ вным, / и исполни́ телие Бо́ жиих за́ поведей бы́ вше, / мно́ гих чуде́ с прия́ сте благода́ ть, всехва́ льнии.

Незло́ биви и кро́ тцы, вся зло́ бы вра́ жия погу́ бльше/ и ми́ лостиви до конца́ я́ вльшеся, блаже́ ннии, / от Еди́ наго Ми́ лостиваго благода́ ть прия́ сте, / и́ стинную и спаси́ тельную.

Богоро́ дичен: Воспо́ йте, вся земля́, / по́ йте же Возсия́ вшему из чре́ ва боголе́ пно Неискусобра́ чныя/ и Сию́ ве́ рным Показа́ вшему/ тве́ рду наде́ жду и похвалу́.

Ин

Ирмо́ с: Ужасо́ шася вся́ ческая/ о Боже́ ственней сла́ ве Твое́ й: / Ты бо, Неискусобра́ чная Де́ во, / име́ ла еси́ во утро́ бе над все́ ми Бо́ га/ и родила́ еси́ безле́ тнаго Сы́ на, / всем воспева́ ющим Тя// мир подава́ ющая.

Зако́ нно моли́ твами и посто́ м всегда́ претерпева́ сте, / в безстра́ стие оде́ явшеся, / пло́ тский ра́ зум смири́ вше/ кре́ постию Боже́ ственнаго Ду́ ха.

От ю́ ности возжада́ л еси́ о́ браза мона́ шескаго/ и от Христа́ восприя́ т вене́ ц неувя́ дный и ри́ зу нетле́ нную, / и ны́ не, блаже́ нне Фео́ доре, со А́ нгелы ра́ дуется дух твой.

Гроб честна́ го твоего́ телесе́ / показа́ л еси́ ве́ рным лю́ дем душ освяще́ ние, / и теле́ с исцеле́ ние, и страсте́ й избавле́ ние, / от твои́ х моще́ й цельбы́ почерпа́ ющим.

Богоро́ дичен: Всесве́ тлым укра́ шена све́ том, Богора́ дованная Ма́ ти, / Ты бо породила́ еси́, Честне́ йшая всех, Христа́, Бо́ га на́ шего, / Его́ же моли́, да изба́ вит ны от вся́ ких напа́ стей.

Песнь 6

Ирмо́ с: Моли́ тву пролию́ ко Го́ споду/ и Тому́ возвещу́ печа́ ли моя́, / я́ ко зол душа́ моя́ испо́ лнися/ и живо́ т мой а́ ду прибли́ жися, / и молю́ ся, я́ ко Ио́ на: // от тли, Бо́ же, возведи́ мя.

Ве́ рою и любо́ вию прилепи́ вся Влады́ це вы́ шних Сил, прему́ дре Фео́ доре, / возсия́ л еси́ на земли́, я́ ко со́ лнце, / мглу и́ дольскую всю́ ду потребля́ я, / ве́ рныя же просвеща́ я моли́ твами твои́ ми.

Моли́ твами предваря́ я к Бо́ гу и Тому́ предстоя́ со А́ нгелы, / за весь мир моли́ ся, / брань неприя́ зненную всю потреби́ ти/ и побе́ ду изве́ стну да́ ти на сопоста́ ты во́ инству на́ шему.

Благи́ ми нра́ вы украси́ вся, / Христу́ прилепи́ лся еси́ от ю́ ности, / и плотски́ я стра́ сти умори́ в воздержа́ нием, / и к жи́ зни, преподо́ бне Фео́ доре, преста́ вился еси́.

Глаго́ лов зако́ нных испо́ лнитель Бо́ жиих был еси́, / испо́ лнился еси́, о́ тче прему́ дре Дави́ де, Боже́ ственных даро́ в/ и чуде́ с лучи́ всем испусти́ л еси́.

Богоро́ дичен: Души́ моея́ стра́ сти исцели́, / Безстра́ стия бы́ вшая исто́ чник/ и просвети́ вшая ли́ ки преподо́ бных отце́ в/ Рождество́ м Свои́ м.

Ин

Ирмо́ с: Боже́ ственное сие́ и всечестно́ е/ соверша́ юще пра́ зднество, / богому́ дрии, Богома́ тере, / прииди́ те, рука́ ми воспле́ щим, // от Нея́ ро́ ждшагося Бо́ га сла́ вим.

Моля́ приле́ жно Го́ спода, / недви́ жущагося о́ трока це́ ла сотворя́ еши/ и безгла́ сна пре́ жде, Бо́ жиим Про́ мыслом, многоглаго́ лива показа́ л еси́, / о́ тче наш чудотво́ рче Фео́ доре, / мона́ шествующих свети́ льниче пресве́ тлый.

Удиви́ ся, блаже́ нне, чудесе́ м твои́ м/ весь мир, прему́ дре Дави́ де, / и восприя́ л еси́ от Христа́ вене́ ц Небе́ сный, / его́ же сподо́ би и нам получи́ ти твои́ ми моли́ твами, всече́ стне.

Лук си́ льных сокруши́ л еси́ / и брань вся́ ку неприя́ знену истреби́ л еси́, всеблаже́ нне Фео́ доре, / де́ йством, я́ ко веща́ нием, испусти́ л еси́ / чудеса́ во всю вселе́ нную.

Всеблаже́ нне Фео́ доре, уго́ дниче Христо́ в, / на Небесе́ х предстои́ ши Христу́, моля́ ся, / зде же честныя мо́ щи твоя́ боля́ щих исцеля́ ют и от грех изыма́ ют.

Богоро́ дичен: Изсуши́ ла еси́ сады́ безбо́ жных челове́ ков, / Всенепоро́ чная Де́ во, / Твои́ м прозябе́ нием, / прозя́ бшую во мне зло́ бу искорени́, / Богоневе́ стная.

Конда́ к на преставле́ ние, глас 4.

Яви́ ся ве́ лие со́ лнце Христо́ ве Це́ ркви, / просвеща́ я уче́ ний светлостьми́, всече́ стне, / я́ ко черпа́ лом златы́ м, от Кла́ дязя неиско́ паннаго чуде́ с поче́ рпл еси́, / от Исто́ чника неистощи́ маго, всеблаже́ нне Фео́ доре, // и ны́ не о всех мо́ лиши, да улучи́ м грехо́ в проще́ ние.

И́ кос: На высоте́ Госпо́ дь воздержа́ нием и́ стинным тя положи́, / я́ ко звезду́ небла́ знену, просвеща́ ющу стра́ нных, чудоно́ сче, / быстрины́ слове́ с твои́ х и Боже́ ственных чуде́ с источи́ л еси́ ми́ рови, / и ду́ ши ве́ рных напита́ л еси́, / ерети́ ческия полки́ победи́ л еси́, я́ ко други́ я еги́ птяны, / поклоне́ ние Тро́ йческое во Еди́ ном Божестве́ пропове́ дуя, / сего́ ра́ ди соблюди́ нас от враг ви́ димых и неви́ димых, преблаже́ нне Фео́ доре, / я́ ко о всех мо́ лиши, да улучи́ м грехо́ в проще́ ние.

Ин конда́ к, глас 1: Многому́ дренне пресели́ вся, преподо́ бне кня́ же Фео́ доре, в град присноцвету́ щ, / яви́ лся еси́ я́ ко многосве́ тлая звезда́, в ми́ ре сия́ я, / в поще́ нии испра́ вив жизнь свою́, // ны́ не получи́ л еси́ живо́ т ве́ чный на Небесе́ х.

Песнь 7

Ирмо́ с: От Иуде́ и доше́ дше, о́ троцы/ в Вавило́ не иногда́ / ве́ рою тро́ ическою пла́ мень пе́ щный попра́ ша, пою́ ще: // отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Приле́ жныя твоя́ по́ двиги и труды́ почита́ юще/ и сла́ дость уче́ ния твоего́, преподо́ бне о́ тче Фео́ доре, / и́ миже просвети́ ны и научи́ воспева́ ти Триипоста́ сное Божество́: / отце́ в на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

Ору́ жием ва́ ших моли́ тв, Фео́ доре и Дави́ де с Константи́ ном сла́ вным, / победи́ сте де́ моны и с Небесе́ благода́ ть прия́ сте исцеля́ ти боле́ зни/ и прогони́ ти ду́ хи лука́ выя от взыва́ ющих: / благослове́ н Бог оте́ ц на́ ших.

Посто́ м и моли́ твою и бде́ нием, преподо́ бне Фео́ доре, просвети́ вся, / вшел еси́ на высоту́ доброде́ телей/ и научи́ л еси́ житие́ м твои́ м весь мир ве́ рно воспева́ ти: / отце́ в на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

Богоро́ дичен: Ору́ жие, Чи́ стая, храня́ щее пре́ жде врата́ еде́ мская, / плещи́, Де́ во, всем дае́ т, / низложи́ вшим по́ стнически бори́ теля врага́, / при́ сно взыва́ ющим: / отце́ в на́ ших Бо́ же, благослове́ н еси́.

Ин

Ирмо́ с: Не послужи́ ша тва́ ри богому́ дрии/ па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше ра́ довахуся, ною́ ще: // препе́ тыи отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́.

Блаже́ нно житие́ твое́ / и кончи́ на безсме́ ртна, преподо́ бне Фео́ доре: / сего́ ра́ ди тя Христо́ с свы́ ше украси́ венце́ м, / и просвеща́ вши весь мир чудесы́, всечу́ дне.

Яви́ лся еси́ ны́ не гра́ да Яросла́ вля, Дави́ де богоблаже́ нне, / столп неколе́ блен и стена́ неруши́ ма, / вели́ кое прибе́ жище притека́ ющим/ и прие́ млющим исцеле́ ний благода́ ть неоску́ дную.

Хоте́ нием от мирски́ х сла́ достей отлуча́ ющеся, / стра́ нно челове́ ком Я́ вльшемуся Пло́ тию присво́ ившеся, / и бу́ дущая нетле́ нная стяжа́ сте, святи́ и, пою́ ще: / благослове́ н Бог отце́ в на́ ших.

Богоро́ дичен: Безсе́ менно заче́ нши, Творца́ всех, Христа́ Бо́ га, / неизрече́ нно родила́ еси́, / Его́ же моли́, дерзнове́ ние иму́ щи к Нему́, / да спасе́ т ны, вопию́ щия: / благослове́ н Бог отце́ в на́ ших.

Песнь 8

Ирмо́ с: Седмери́ цею пещь/ халде́ йский мучи́ тель/ богочести́ вым неи́ стовно разжже́, / си́ лою же лу́ чшею спасе́ ны сия́ ви́ дев, / Творцу́ и Изба́ вителю вопия́ ше: / о́ троцы, благослови́ те, / свяще́ нницы, воспо́ йте, // лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки.

Слез ва́ ших ка́ пли погаси́ ша собла́ зны грехо́ вныя, / реку́ же чуде́ с показа́ сте всем нам, / вся́ кия стра́ сти потопля́ ющую притека́ ющих к вам, / пресла́ внии отцы́ святи́ и, Фео́ доре и Дави́ де с Константи́ ном сла́ вным.

Ве́ ру и наде́ жду неразори́ му и любо́ вь и́ стинную име́ ли есте́, отцы́, / и ми́ лостивное прилежа́ ние, терпе́ ние бла́ го и поуче́ ние слове́ с духо́ вных, / смиренному́ дрие и соверше́ нное беззло́ бие.

Подвиза́ вшеся до́ бре, победи́ сте вра́ жия вся де́ йства/ и по конце́ жития́ венча́ стеся, му́ дрии, / ко всем преподо́ бным приче́ тшеся, / с ни́ миже чтим вы, превознося́ ще Христа́ во ве́ ки.

Богоро́ дичен: Ма́ ти Бо́ жия Чи́ стая, / страсте́ й мои́ х у́ зы грехо́ вныя и молвы́ и неду́ ги отжени́: / и́ маши бо к Нему́ дерзнове́ ние и о́ бласть/ поми́ ловати ны, Госпоже́ милосе́ рдая, / Спа́ са поро́ ждши пло́ тию, / Его́ же непреста́ нно моли́ спасти́ ся нам.

Ин

Ирмо́ с: О́ троки благочести́ выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ есть, / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте, дела́, // и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки.

Лику́ ют на Небеса́ х чи́ ни а́ нгельстии, всеблаже́ нне Фео́ доре, / и ве́ рных собе́ ри на земли́, твою́ па́ мять похваля́ юще, вопию́ т: / Го́ спода воспева́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во ве́ ки.

Помоли́ ся Христу́ Бо́ гу, преблаже́ нне Фео́ доре, / о приходя́ щих к тебе́ с ве́ рою/ и хотя́ щих от Тебе́ почерпсти́ исцеле́ ния неоску́ дную благода́ ть, пою́ щих: / Го́ спода воспева́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во ве́ ки.

Со безтеле́ сными Си́ лами, преподо́ бнии отцы́, / Христу́ предстоите́, / моли́ твами ва́ шими, святи́ и, душе́ вныя на́ ша боле́ зни исцели́ те/ и от безчи́ сленных зол изба́ вите нас, вопию́ щих: / Го́ спода воспева́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во ве́ ки.

Богоро́ дичен: Из пречи́ стаго Твоего́ чрева́, Богома́ ти, / Небе́ снаго Дождя́ Ка́ пля нам ука́ ну, / на омове́ ние скверн, на здра́ вие теле́ с, на прогна́ ние лука́ ваго. / Те́ мже Тя блажи́ м, Чи́ стая, во ве́ ки.

Пе́ сньБогоро́ дицы: Вели́ читдуша́ моя́ Го́ спода: < см. основнойЧин>



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.