|
|||
AutoPlay Media Studio ортасының мүмкіндіктеріҚ азіргі уақ ытта жаратылыстану – ғ ылыми білім беруде сабақ барысында интерактивті қ ұ ралдарды қ олдануда. Интерактивті қ ұ ралдардың кө мегімен мұ ғ алімнің, оқ ушының шығ армашылық пен жұ мыс істеуіне жол ашылып отыр. Қ азіргі заманғ ы дамығ ан технологиялар мультимедиалық оқ у қ ұ ралдары мен интербелсенді тақ та арқ ылы сабақ ө ткізу оқ ушылардың пә нге деген қ ызығ ушылық тарын арттырып, сабақ қ а деген зейін ашады. Сабақ ты бұ л екі қ ұ рал арқ ылы оқ ушылар теориялық білімдерін практикада ұ штастырып сабақ қ а деген белсенділіктері артады. Ә р мұ ғ алім білім беру жұ мысымен қ атар ө з тә жірибесімен басқ а мұ ғ алімдермен бө ліскені ө те тиімді болар деген мақ сатпен осы мультимедиалық интерактивті оқ у қ ұ ралын ұ сынып отырмын. AutoPlay Media Studio – бұ л дискінің автоматты тү рде жү ктелуін жасайтын бағ дарлама. Бұ л AutoPlay Media Studio бағ дарламасының жалпы мү мкіндіктерінің бірі болып табылады. Бұ л бағ дарлама арқ ылы электронды оқ улық, портфолио, CD\DVD визиткаларын, презентациялар, қ арапайым ойындар, электронды фотоальбом, жоғ ары сападағ ы бейнефайлдар, қ арапайым дыбыстық жә не бейнелік ойнатқ ыштар жасауғ а болады. Осының барлығ ын арнайы бағ дарламашының білімінсіз-ақ жасауғ а болады. Ал C++, Java, Visual Basic бағ дарламаларының мү мкіндіктері арқ ылы жұ мыс нә тижесі жоғ арлай тү седі. AutoPlay Media Studio бағ дарламасының қ ұ рал – саймандар тақ тасында объектілермен қ арапайым жә не жең іл жұ мысы жасауғ а арналғ ан элементтер орналасқ ан. Бұ л бағ дараланың қ ұ рал – саймандар тақ тасында бейнелермен, бейнефильмдермен жә не дыбыстармен жұ мыс жасауғ а араналғ ан батырмаларда орналасқ ан. AutoPlay Media Studio бағ дарламасын компьютерге орнату ү шін: 1. Компьютердің амалдық жү йесі Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 жә не жағ алау; 2. Процессоры Pentium 4 жә не одан да жаң а; 3. Оперативті жады кө лемі кемінде 256 МБ; 4. Экран кең ейтілімі кемінде 1024× 768; 5. Тү с терең дігі 16 бит жә не одан да жоғ ары; 6. Қ атқ ыл дискідегі бос орын кемінде 100 МБ; 7. Тінтуір; 8. DirectX 7 жә не одан да жаң а нұ сқ асы; 9. Internet Explorer 4. 0 жә не одан да жаң а нұ сқ асы; 10. Adobe Flash Player 8 жә не одан да жаң а нұ сқ асы; 11. Adobe Reader 8 жә не одан да жаң а нұ сқ асы болуы тиіс. Бұ л бағ дарламалық жасақ тамалардың жаң а нұ сқ аларының болуы жасалатын жоба сапасына да ә сер етеді. AutoPlay Media Studio бағ дарламасының мү мкіндіктері орнату барысында плагиндарғ а да қ атысы болады. AutoPlay бағ дарламасымен жұ мыс: · Бағ дарламаны орнату ә рекеті: орнату (autoplay-media-studio-trial. exe) белгішесінде тінтуірдің сол жағ ын екі рет шерту. · Ашылғ ан орнату терезесіндегі Next батырмасын баса отырып, бағ дарламаны орнату. · Бағ дарламағ а орыс тілін орнату (Русификатор для AMS v. 8. 0. 2. 0. exe) белгішесінде тінтуірдің сол жағ ын екі рет шерту Электронды оқ улық тарды AutoPlay Media Studio бағ дарламасы арқ ылы жасауғ а болады. Cурет 19. Программаны жү ктеу Бағ дарламаны ашқ аннан кейін бізде экранда мынадай терезе пайда болады.
Сурет 20. Дайын батырмасы Осы терезеден создать новый проект деген белгішені таң даймыз, экранда мынадай терезе пайда болады:
Сурет 21. Жаң а қ ұ жат қ ұ ру Осы жерден ө зімізге ұ нағ ан проектіні таң дап жұ мысты бастаймыз. Бұ л бағ дарламаның ең тиімдісі оң ай жасалады, мұ нда барлық материалдарды салу жең іл, тест бағ дарламасын, суреттерді, видеоларды, сабақ қ а байланысты жасалынғ ан презентацияларды да жең іл салуғ а болады. Мысалғ а алатын болсақ кейбір пә ндерде оқ у бағ дарламасы кітаппен сә йкес келмеген жағ дайда интернеттен материалдар алып, басқ ада кітапханалардан матераилдар жинақ тап AutoPlay Media Studio электронды оқ улық жасау бағ дарламасы арқ ылы ө зімізге кө мекші қ ұ рал жасап алуымызғ а болады. Ақ параттық -комуникациялық технологияны бә секеге қ абілетті ұ лттық білім беру жү йесін дамытуғ а жә не оның мү мкіндіктерін ә лемдік білімдік ортағ а енудегі сабақ тастық қ а қ олдану негізгі мә нге ие болып отыр. Білім беруді ақ параттандыру, білім салаларының барлық қ ызметіне ақ параттық технологияны енгізу жә не ұ лттық модельді қ алыптастыру қ азақ стандық білім беруді сапалы дең гейге кө терудің алғ ы шарты. Білім берудің ең маң ызды мә селесінің бірі ол оқ ыту ақ параттарын тиімді кө рсету болып табылады. Дә стү рлі білім беру қ арапайым статикалық кө рнекіліктерді қ олдана отырып, вербалды қ арым – қ атынас тү рінде қ ұ растырады. Бү гінгі кү ні мұ ндай жү йе ескірген немесе, кә сіби жаң артуды керек ететін жү йе болып табылады. Қ азіргі кезде мультимедиялық қ олдауды пайдаланып дә ріс, оқ улық тарды кө рнекі етіп жасағ ысы келген кез – келген оқ ытушы, пайдаланушы ү шін арналып жасалғ ан программалар бар.
|
|||
|