|
|||
И́н кано́н свято́му вели́кому проро́ку Иоа́нну Предте́чи, Гла́с 1.И́ н кано́ н свято́ му вели́ кому проро́ ку Иоа́ нну Предте́ чи, Гла́ с 1. Ирмо́ с то́ йже Я́ ко ве́ тхому и но́ вому бы́ в преизя́ щный сла́ вный хода́ тай Крести́ телю, хода́ тайствуй, обетша́ вшаго грехми́ всего́ обнови́ ти мя́, обнови́ теля вся́ ческих моля́ Иису́ са. Законополага́ я покая́ ние на земли́ яви́ лся еси́ Предте́ че Христо́ в и Крести́ телю, его́ же соверши́ ти все́ х укрепи́ моли́ твами твои́ ми, я́ ко да изба́ вимся от безме́ рных зо́ л, я́ же согреша́ ем при́ сно. Ты́ те́ сный проше́ л еси́ пу́ ть, воздержа́ ние вся́ ко проходя́ Му́ дре, и широто́ ю боговиде́ ний све́ тлых ве́ сь озари́ вся: и́ хже наслади́ тися и на́ м да́ руй, Христа́ моля́. Еди́ но естество́ Тро́ ицу ве́ рнии сла́ вим, безнача́ льнаго Отца́, и Сы́ на, и Ду́ ха а́ бие, еди́ но ца́ рствующее существо́, еди́ но госпо́ дьство, еди́ но нача́ ло, и живо́ т животворя́ щий на́ с. Богоро́ дичен: Мольбу́ Пречи́ стая, Бо́ гу принеси́, я́ ко да пре́ зрит на́ ша прегреше́ ния, и безчи́ сленныя грехи́, и ве́ чнаго свободи́ т на́ с огня́ му́ чащаго. Пе́ снь 8. Кано́ н покая́ нен, Гла́ с 1. Ирмо́ с: Его́ же ужаса́ ются А́ нгели, и вся́ во́ инства, я́ ко Творца́ и Го́ спода, по́ йте свяще́ нницы, просла́ вите о́ троцы, благослови́ те лю́ дие, и превозноси́ те во вся́ ве́ ки. На́ га мя́ соде́ ла вся́ ческих доброде́ телей зми́ й льсти́ вый злы́ м сове́ том: ри́ зою доброде́ телей украси́ мя ны́ не, обнажи́ вый Спа́ се мо́ й сего́ зло́ бы. Хотя́ й приити́ суди́ ти ро́ ду челове́ ческому, судие́ пра́ ведный, в ча́ с стра́ шный, осужде́ на су́ ща не посли́ мене́ во о́ гнь гее́ нский, но уще́ дри и спаси́ мя. Му́ ченичен: Ва́ с всехва́ льнии Госпо́ дни страда́ льцы, ни ско́ рбь, ни беда́, ни ме́ чь, ниже́ о́ гнь возмо́ же разлучи́ ти отню́ д от любве́ Христо́ вы, благоутро́ бия ра́ ди ва́ с возлюби́ вшаго. Му́ ченичен: Пло́ тию соплета́ еми безпло́ тному врагу́, того́ низложи́ сте до́ блии страда́ льцы и ны́ не со безпло́ тными сликовству́ ете, исцеля́ юще стра́ сти ду́ ш же и теле́ с. Богоро́ дичен: Я́ ко цве́ т во удо́ лиих жития́ Тя́ обре́ т, в Тя́ всели́ ся, и́ же все́ х сади́ тель, воня́ ми доброде́ телей и чистоты́ ны́ не благоуха́ яй на́ с, Богороди́ тельнице.
|
|||
|