|
|||
Кано́н святы́м Апо́столом. Творе́ние Феофа́ново. Гла́с 1.Пе́ снь 5. Кано́ н святы́ м Апо́ столом. Творе́ ние Феофа́ ново. Гла́ с 1. Ирмо́ с: Просвети́ вый сия́ нием прише́ ствия Твоего́, Христе́, и освети́ вый Кресто́ м Твои́ м ми́ ра концы́, сердца́ просвети́ све́ том Твоего́ богоразу́ мия, правосла́ вно пою́ щих Тя́. Ка́ плющыя сла́ дость и кра́ сное весе́ лие, яви́ стеся го́ ры всесла́ внии апо́ столи, го́ ресть всю́ вра́ жию оте́ млюще, и ве́ рныя наслажда́ юще. [Два́ жды. ] Прише́ дша стра́ нна Христа́ во своя́ разуме́ сте, и и́ скренно тому́ прилепи́ стеся. Те́ мже от чужда́ го мя́ изба́ вите вре́ да, Боже́ ственнии сло́ ва Апо́ столи. Та́ йныя души́ моея́ исцели́ я́ звы, моли́ твами свяще́ нно в ми́ ре пропове́ давших Боже́ ственное Твое́ прише́ ствие, и стра́ сти Ще́ дре, и е́ же из гро́ ба воскре́ сение. Богоро́ дичен: Со все́ ми безпло́ тными, Его́ же воплоти́ ла еси́ Бо́ га сло́ во, па́ че сло́ ва, Богоро́ дице Де́ во моли́, от безслове́ сных дея́ ний и плотски́ х страсте́ й свободи́ тися рабо́ м Твои́ м. И́ н кано́ н во святы́ х отцу́ на́ шему Никола́ ю Чудотво́ рцу. Гла́ с 1. Ирмо́ с: Све́ тлый на́ м возсия́ й све́ т присносу́ щный, у́ тренюющым о судьба́ х за́ поведей Твои́ х, Влады́ ко Человеколю́ бче, Христе́ Бо́ же на́ ш. Во дворе́ х Госпо́ дних насажде́ н святи́ телю о́ тче Нико́ лае, и я́ ко плодови́ тая ма́ слина, благода́ тию умаща́ еши ны́ не все́ х ли́ ца, еле́ ем трудо́ в Твои́ х. Мольбу́ ны́ не сотвори́ о́ тче Нико́ лае, о рабе́ х твои́ х: я́ ко да оставле́ ние согреше́ ний прии́ мем, и от одержа́ щия ско́ рби изба́ вимся, и вся́ кия тесноты́. Тебе́ мо́ лим нико́ лае, блага́ го хода́ тая ко Го́ споду: не оста́ ви на́ с свя́ те без заступле́ ния. но обы́ чною твое́ ю моли́ твою спаса́ й. Богоро́ дичен: Светови́ дный Христо́ в хра́ ме, Отрокови́ це Богоблагода́ тная, моли́ твами Твои́ ми, Отцу́, и Сы́ ну, и Ду́ ху, и на́ с хра́ мы сотвори́, преподо́ бная содева́ ющих. Пе́ снь 6.
|
|||
|