|
|||
Пе́сньБогоро́дицы:Вели́читдуша́моя́Го́спода:<см.основнойЧин>Я́ кодобр, я́ кокрасе́ нвене́ ц, /и́ мжены́ невенча́ лсяеси́, прему́ дреСтефа́ не, доброде́ тельмивенча́ емь, /инадстрастьми́ ца́ рствовалеси́, преизря́ дне. Богоро́ дичен: Вы́ шеестества́, Де́ во, родила́ еси́ иве́ чнуешиДе́ вою, /я́ вльшии́ стиннагоБожества́, Сы́ наиБо́ гаТвоего́, о́ бразы. Конда́ к, глас 2: Архистрати́ жеБо́ жий, служи́ телюБоже́ ственныясла́ вы, /А́ нгеловнача́ льничеичелове́ ковнаста́ вниче, /поле́ зноенампроси́ иве́ лиюми́ лость, /я́ коБезпло́ тныхАрхистрати́ г. И́ кос: Реклеси́, Человеколю́ бче, вписа́ ниихТвои́ х, /мно́ жествура́ доватисяА́ нгелнаНебеси́ очелове́ цееди́ номка́ ющемся, Безсме́ ртне. /Те́ мжемы, и́ жевбеззако́ нниих, Безгре́ шнееди́ неСердцеве́ дче, /Тямоли́ тивсегда́ дерза́ ем, я́ коБлагоутро́ бнаго, /уще́ дритиинизпосла́ тинедосто́ йнымумиле́ ние, Влады́ ко, подая́ йнампроще́ ние: /овсехбонасмо́ литсяТебе́ Безпло́ тныхАрхистрати́ г. Песнь 7 Ирмо́ с: Не послужи́ ша тва́ ри Богому́ дрии/ па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше, / ра́ довахуся, пою́ ще: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог благослове́ н еси́. Иоа́ нноворождество́, сла́ вне, возвести́ леси́ Заха́ рии, /иногда́ внутрьБоже́ ственнагохра́ мапредстоя́ щуипою́ щуИзба́ вителюиБо́ гу: /препе́ тыйотце́ вГоспо́ дьиБог, благослове́ неси́. Пресла́ вноехра́ матвоего́ благоле́ пиепресве́ тло, Гаврии́ ле, освяща́ етду́ шиве́ рных/иповелева́ етвелегла́ сновопи́ ти: /препе́ тыйотце́ вГоспо́ дьиБог, благослове́ неси́. Просвеща́ емьприча́ стием, Архистрати́ же, пе́ рвагоСве́ тата́ йно, /вторы́ йсветвои́ стиннуви́ денбылеси́, /пою́ щияпросвеща́ ешивсегда́: /препе́ тыйотце́ вГоспо́ дьиБог, благослове́ неси́. Богоро́ дичен: По́ сланбыстьГаврии́ лАрхистрати́ г, /ра́ достьвозвеща́ яТебе́, Де́ воМа́ тиЧи́ стая, /Ея́ жера́ дипеча́ льпреста́, икля́ твавои́ стиннунепло́ днабысть, /иблагослове́ ниепроцвете́ ве́ рнымвове́ ки. Ин Ирмо́ с: Богопроти́ вное веле́ ние беззако́ ннующаго мучи́ теля/ высо́ к пла́ мень вознесло́ есть. / Христо́ с же простре́ богочести́ вым отроко́ м ро́ су духо́ вную, / Сый благослове́ н и препросла́ влен. Благово́ нствуют, преподо́ бне, твои́ хуче́ нийсловеса́, благода́ тиюДу́ хасия́ юще: /Божество́ боеди́ ночеству́ явТрехЛи́ цах, /Сло́ важевоплоще́ ниепоя́, благово́ нствуешинас, пребога́ те. Ума́ чистото́ юира́ зума, Богому́ дре, све́ тлостиюжитие́ преше́ леси́, /чистото́ южетелесе́ иде́ вствасия́ нием/изря́ дновозложе́ ниея́ вльсяВсеви́ дцуиВседержи́ телю. Сло́ вотвое́ со́ лиюрастворе́ но, /житие́ твое́, благода́ тию, преблаже́ нне, сия́ я, яви́ ся, пречу́ дне, /те́ мжевВы́ шнияоби́ теливсели́ лсяеси́, ра́ дуяся, /Христу́ содерзнове́ ниемны́ непредстоя́. Богоро́ дичен: Управля́ ющи, Пречи́ стая, мое́ житие́, /кТвоему́ всети́ хомуприста́ нищунапра́ ви, /Бо́ гаро́ ждшая, благи́ хИсто́ чника, /всемподаю́ щагове́ рнымизоби́ лиебла́ гости. Песнь 8 Ирмо́ с: О́ троки благочести́ выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ есть; / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки. Священносло́ виисвяще́ ннымитялю́ диесвяще́ нниипою́ т, веселя́ щеся: /тыбовсевино́ вноеСло́ вовоплоща́ емо, /е́ жепонам, Арха́ нгеле, ие́ жеотнас, провозглаша́ ешиДе́ ве, па́ чеума́ жеисло́ ва. /Те́ мжетяпочита́ емвовсяве́ ки. Уму́ вели́ комужеипе́ рвомуневеще́ ственно, Арха́ нгеле, соединя́ яся, /усты́ о́ гненнымитвои́ мипое́ шипе́ ниестра́ шное, е́ жепою́ твсиа́ нгельстиили́ цы: /Го́ сподапо́ йте, дела́, ипревозноси́ теЕго́ вовсяве́ ки. Благоле́ пиемя́ веиспещре́ нБоже́ ственным, прохо́ дишиНебе́ сная, та́ жеиземна́ я, /сорерша́ ясвяще́ ннаяхоте́ нияХриста́, всехБо́ га, /А́ нгеловнача́ льничеГаврии́ ле, красота́ ве́ роюпри́ снотяхва́ лящих. Пло́ тиюпоипоста́ сиСло́ вочелове́ компримеси́ тисяхотя́, /име́ тяпредтеку́ щаипроуготовля́ ющасвяще́ ннуюпала́ ту, освяще́ нныйГаврии́ ле! /Го́ сподапо́ йте, –вопию́ ща, –ипревозноси́ теЕго́ вовсяве́ ки. Богоро́ дичен: Якопресто́ лкрасе́ нЦаре́ в, я́ ковсехтва́ рейпреиму́ щую, /я́ коПресу́ щнагоеди́ нуосуществова́ вшую, челове́ киобожи́ вшаго/соедине́ ниемлу́ чшимрождества́ неизрече́ ннагоистра́ ннаго, /благослове́ ннуювоспое́ мДе́ ву. Ин Ирмо́ с: Пещь иногда́ о́ гненная в Вавило́ не де́ йства разделя́ ше/ Бо́ жиим веле́ нием халде́ и опаля́ ющая, / ве́ рныя же ороша́ ющая, пою́ щия: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Вене́ цблаголе́ пенХристо́ сЖизнода́ вецнаверхтвойположи́, тезоимени́ теСтефа́ не, /и́ бодея́ ньмипросия́ леси́ ивиде́ нии, яви́ лсяеси́, зовы́ й: /благослови́ те, всядела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Всепреше́ дчу́ вство, преблаже́ нне, уму́ пе́ рвомуприбли́ жилсяеси́ души́ чистото́ ю, /жития́ жесве́ тлостиювене́ цно́ сиши, Стефа́ не, зовы́ й: /благослови́ те, всядела́ Госпо́ дня, Го́ спода. Жела́ ниемзе́ льным, преблаже́ нне, /изсле́ дилеси́ Богоно́ снагоСа́ ввы, Стефа́ не, житие́ Боже́ ственное, /жи́ знижесве́ тлостиюпоревнова́ леси́, прехва́ льне, /быву́ боучени́ ксего́ вои́ стиннуизря́ ден. Богоро́ дичен: Умбезстра́ стныйвоутро́ беТвое́ йсоединя́ етсячелове́ ческомууму́, Пречи́ стая, /пло́ тижедебельство́ мподле́ томбыв, летПревы́ шший. /ТемТя, Богоро́ дице, ве́ роюилюбо́ виюсла́ вим. Пе́ сньБогоро́ дицы: Вели́ читдуша́ моя́ Го́ спода: < см. основнойЧин>
|
|||
|