|
|||
Қасиетті Николай. Католицизм. Православие. Протестантизм. Ораза ұстау. Мантралар оқу. Зікір салу. Дүниеге көзқарастың тарихи алғашқы формасы. Қоғамдық сананың формасы. ДүнҚ асиетті Николай Иса Муса Евангелея Қ асиетті Петр Мариям ана Қ асиетті ә ке 30. Христиандық тың ү ш тармағ ы Католицизм Православие Суфизм Парсизм Кришнаизм Брахманизм Адвентизм Протестантизм 31. Христиандық тың қ ұ пияғ а жатпайтын қ ұ лшылық тү рлері Ораза ұ стау Мантралар оқ у Миро майымен шоқ ыну Неке Шоқ ыну Дін ұ стану Шырша майымен тазару Зікір салу 32. Мифология дегеніміз не? Дұ рыс жауап жоқ Ө сімдік немесе ө лі табиғ ат дү ниесі Қ ұ ндылық тар мен қ ұ ндылық бағ дарлары Дү ниеге кө зқ арастың тарихи алғ ашқ ы формасы Қ оғ амдық сананың формасы Дү ниені тү сінудің қ оғ ам дамуының ерте сатыларына тә н тә сілдері Бір қ ұ дайғ а табынушылық Барлығ ы дұ рыс
33. Алғ ашқ ы қ ауымдық анимисттік тү сініктердің модификациялары не нә рсеге сену болып табылады Пілге Жануар тісіне Рухтарғ а Сиырғ а Шебер жасалғ ан мү сіндерге Маймылғ а Жын шайтандарғ а Ө лмейтін кү штерге 34. Теологиялық тұ рғ ыдан ар-ождан дегеніміз не? Дінге қ атысы жоқ ұ ғ ым Ар-ождан - адамның ө зін жә не болмысын сезіп-білуі Қ ұ дайды жоқ қ а шығ арып, адамғ а табыну Ар-ождан – Хақ Тағ аланы кө рсететін жарқ ын айна жә не Оның ө зіне тә н қ ұ дайылық болмысының жеткізушісі болуы тұ рғ ысынан тендесі жоқ таным тілі Арлы адам Қ ұ дайды кө рген адам Ар-ождан рухтың сезімі, кө рушісі мен танып-білушісі болғ андық тан ө лшемдері тура жә не періштедей пә к Ар-ождан – діни категорияғ а мү лдем жатпайды Арлы болсаң діндар боласың
35 Шә кә рім шығ армаларындағ ы ар ілімі? A)Алладан бастау алып, бұ йырғ ан ө мірі бітіп, қ иямет кү ніне тап болатын адамзаттың осы екі аралық тағ ы онды, мә нді, тура жолы – ұ ждан, яғ ни адамгершілікті болу B)Дурыс жауап жоқ С)Ар ілімі жайлы айтылмағ ан D)Қ айырымдылық тың ең ү лкені, бастауы мен негізі – жомарттық, мырзалық Е)Ә лемдегі діндердің тү п мақ саты, Ү ш нә рседе бұ лжымай қ ұ шақ тасар: Қ ұ дай бар, ұ ждан дұ рыс, қ иямет шың.
|
|||
|