|
|||
Ки́имипохва́льнымивенцы́/венча́имподви́жникавели́каго,/преподо́бнагоСерафи́ма?/Тойбо,я́конаста́вникдо́брый,/втве́рдостиве́рыидоброде́телияви́ся,/Богодухнове́ннымиуче́ниииКи́ имипохва́ льнымивенцы́ /венча́ имподви́ жникавели́ каго, /преподо́ бнагоСерафи́ ма? /Тойбо, я́ конаста́ вникдо́ брый, /втве́ рдостиве́ рыидоброде́ телияви́ ся, /Богодухнове́ ннымиуче́ ниииравноа́ нгельнымжитие́ м/приходя́ щиякнему́ науча́ я. /Те́ мжевопие́ мему́: /моли́ ся, преподо́ бне, Христу́ Бо́ гу/Правосла́ внуюве́ руутверди́ ти/идуша́ мна́ шимспасти́ ся. Прииди́ те, и́ нокмно́ жества, /днесьпреподо́ бнагоблагоче́ стновосхва́ лим, /и́ стиннагоученика́ Спа́ сова, /мирску́ юпре́ лестьпопра́ вшаго, /яре́ мХристо́ внара́ мовзе́ мшаго/иполки́ бесо́ впосрами́ вшаго. /Кнему́ жевозопии́ мси́ це: /незабу́ динас, о́ тчеСерафи́ ме, /восхваля́ ющихичту́ щихсвяту́ юпа́ мятьтвою́. Све́ тлаяиБоже́ ственнаяпа́ мятьтвоя́, /преподо́ бнеСерафи́ ме, удиви́ всех, /а́ кибезпло́ тенбо, вопло́ тивраги́ неви́ димыяпосрами́ леси́, /всяжестрана́ Тамбо́ вская/исвята́ яоби́ тельСаро́ вская, /иму́ щитвоя́ святы́ ямо́ щи, хва́ лится, /си́ мибоздра́ вие/всем, све́ роюпритека́ ющим, подае́ тся. /Те́ мже, просвети́ вшесятобо́ ю, /вопие́ мти, преподо́ бне: /моли́ спасти́ сядуша́ мна́ шим. Сла́ ва, глас5: Ра́ дуйсяднесь, всяРосси́ йскаяземле́, /исвята́ яоби́ тельСаро́ вская, весели́ ся. /Ве́ рныхжемно́ жества, сте́ кшесяднесь, /просла́ вимпреподо́ бнагоотца́, /па́ стыряиучи́ теля, /Богому́ драгонаста́ вниказаблу́ ждшим, /ско́ раговсехболя́ щихцели́ теля, /Росси́ йскияземли́ вели́ коеукраше́ ние, /его́ жепохваля́ юще, си́ церцем: /преподо́ бнеСерафи́ ме, /спаси́ насмоли́ твамитвои́ ми. Ины́ не, Богоро́ дичен: Храм и дверь еси, / палата и престол Царев, / Дево Всечестная, / Еюже Избавитель мой, Христос Господь, / во тьме спящим явися, / Солнце сый правды, просветити хотя, / яже созда по образу Своему рукою Своею. / Темже, Всепетая, / яко матерне дерзновение к Нему стяжавшая, / непрестанно моли спастися душам нашим. < далеесм. основнойЧин> Пополиеле́ иседа́ лен глас7:
|
|||
|