Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Ринат Абу Мухаммадтың Қазақстан түрмелерінде орын алған оқиғаларға қатысты жасаған мәлімдемесі



Ринат Абу Мухаммадтың Қ азақ стан тү рмелерінде орын алғ ан оқ иғ аларғ а қ атысты жасағ ан мә лімдемесі

 

Аса Мейірімді, ерекше Рахымды Аллаһ тың атымен!

Біз Оны ғ ана мадақ тайтын жә не Одан ғ ана кө мек пен кешірім тілейтін Аллаһ қ а мақ таулар болсын! Аллаһ тан ө зіміздің нә псіміздің жә не амалдарымыздың жамандығ ынан пана іздейміз. Кімді Аллаһ тура жолмен жү ргізсе, оны ешкім адастыра алмайды. Ал кімді Аллаһ тастап қ ойса, оны ешкім тура жолғ а сала алмайды. Жалғ ыз Аллаһ тан басқ а қ ұ лшылық қ а лайық ты ешкім жоқ тығ ына жә не Мухаммад – Аллаһ тың қ ұ лы, ә рі Оның Елшісі екеніне куә лік береміз. Уа, Аллаһ, оғ ан, оның отбасы мен сахабаларына жә не Ақ ырет Кү ніне дейін оның жолы мен басшылығ ына ілескендердің барлығ ына рахымың мен игілігің ді сыйлай гө р!

Содан соң:

Балқ ашта болғ ан оқ иғ аны айтар болсақ, осы іске тікелей не жанама тү рде қ атысты болғ ан кісілердің назарына: мейлі ол кісілер осы оқ иғ аның тікелей қ атысушылары болсын, мейлі билік ө кілі болсын, мейлі ол ө з дү ниетанымына сай ақ парат таратушы БАҚ ө кілдері болсын, мейлі тіпті ол осы оқ иғ аны сырттай бақ ылағ ан Қ азақ стан Республикасының қ арапайым азаматтары болсын - бә ріне арналады. Мен Қ ұ ранның қ асиетті мә тіндері мен Пайғ амбарымыздың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) Сү ннетіне сү йене отырып, осы мә селені қ ысқ аша тү сіндіріп кетуді жө н кө рдім.

Кіріспе

Біріншіден, Қ ұ ран мен Сү ннеттің шариғ и мә тіндеріне қ арасақ, шайтанның мұ сылмандарды азғ ырып адасуғ а алып баратын екі жолы бар екенін аң ғ аруғ а болады. Бұ л жолдардың біреуіне ол кү нә ларғ а, селқ остық пен босаң суғ а бейім ә рі дінге салғ ырт қ арайтын кісілерді итермелейді. Ол мұ ндай мұ сылмандарғ а кү нә лар мен ө з ә уес-қ алауларына еруді ә демі етіп кө рсетіп, Аллаһ пен Оның Елшісіне (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) бағ ынбауғ а бас ұ рғ ызады. Пайғ амбарымыз (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Жә ннат (нә псіге) жек кө рінішті нә рселермен қ оршалғ ан, ал Тозақ (нә псіге) ұ намды нә рселермен (қ ұ марлық тармен) қ оршалғ ан». Ә л-Бухари.

Ал екінші жолғ а шайтан ғ ибадат етуде, Аллаһ қ а бағ ынуда ыждағ аттылық танытатындарды итермелейді. Мұ ндай адамғ а ол шектен шығ ушылық ты ә демі етіп кө рсетіп, оны бү лдіру ү шін дін мә селесінде нысапсыздық қ ылдырады. [1] Қ ұ діретті де, Ұ лы Аллаһ Тағ ала былай дейді: «(Мухаммад, оларғ а): “Ә й, Кітап иелері! Діндерің де орынсыз шектен шық паң дар жә не бұ рынғ ы хақ жолдан ө здері адасқ ан ә рі басқ аларды адастырғ ан, тура жолдан ауытқ ығ ан қ ауымның қ алауына ермең дер! ” – де» (ә л-Мә ида сү ресі, 77-аят).

Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Діндегі шектен шығ ушылық тан сақ таның дар, ө йткені сендерге дейінгілерді діндегі шектен шығ ушылық опат еткен! »

Шайтан шектен шығ ып нысапсыздық танытқ андарды дінді қ ате тү сініп, ө з қ ұ марлық тарына (ә уес-қ алауларына) еруді ә сем етіп кө рсетіп азғ ырады. Ғ алымдар оларғ а ақ иқ ат пен тура жолды тү сіндіріп кө рсете алмауы ү шін, ө з адасуымен алданып қ ала беруі ү шін шайтан оларды ғ алымдарғ а жү гінуден бас тартқ ызады. Немесе оларды ғ алымсымақ тармен байланысуғ а шақ ырады, мұ ндайлар ә лгілерді тек ө зіне ұ нағ ан нә рсесін айтқ аны ү шін ғ ана ғ алым деп санайды. Аллаһ Тағ ала былай дейді: « Ә уес-қ алауың а ерме. Ә йтпесе ол сені Аллаһ тың жолынан адастырады» (Сад сү ресі, 26-аят).

Аллаһ Тағ ала тағ ы былай дейді: «Аллаһ тан бір жол-жорық сыз, ө з ә уес-қ алауына ергеннен ә рі адасқ ан кім бар? » (ә л-Қ асас сү ресі, 50-аят).

«Сондай жаман ісі ө зіне ә демі кө рсетіліп, оны жақ сылық деп есептеген біреу тура жолғ а ерген біреумен тең бе? Расында, Аллаһ қ алағ анын адастырып, қ алағ анын тура жолғ а салады» (Фатыр сү ресі, 8-аят).

Қ андай ақ ыл-парасат, қ андай дін адамдардың қ анын қ ақ ысыз тө гіп, жарылыстар ұ йымдастырып қ иратуды жиһ ад деп атай алады?!

Кіріспеде айтылғ андай, шайтан хауариждер тә різді қ ұ лшылық етуде ыждағ атты кісілердің дінін шектен шығ у, нысапсыздық таныту арқ ылы бұ зғ ысы келетінін айтқ аннан соң, бү ліктерден қ ұ тылу жолы – ғ алымдарғ а  жү гіну екенін ескерткіміз келеді. Бұ ғ ан айғ ақ ретінде Ибн ‘Аббастың тү сіндіруінен кейін тура жолғ а қ айтқ ан екі мың хауарижді, сондай-ақ Жә бирмен кездескеннен кейін бір топ адамдардың кө зқ арасы тү зелгенін айтуғ а болады.

Сонымен, осы кіріспеден кейін айтқ ым келгені: шын мә нінде, қ амауда жатқ ан бірнеше мұ сылмандар тү рме кү зетшілеріне шабуыл жасап, олардың бірін ө лтіріп, содан кейін жарылғ ыш зат арқ ылы ө здерін жанкешті еткен Балқ ашта болғ ан оқ иғ а, сондай-ақ Ақ тө бедегі оқ иғ алар (Ұ лттық Қ ауіпсіздік Комитетінің ғ имаратын жару, ө зін-ө зі жару, полицей жасақ тарын ө лтіру), оғ ан дейін болғ ан Маң ғ ыстаудағ ы оқ иғ а (қ амауда жатқ андардың тү рмеден қ ашып шығ уы, кү зетшілердің қ анын тө гу) жә не қ азақ жерінде болып жатқ ан сол іспеттес қ айғ ылы оқ иғ алардың барлығ ы – бұ л шайтанның азғ ыруының нә тижесі, ол шектен шық қ андарғ а сол істерін ә демі етіп кө рсеткен. Осы оқ иғ алардың бә рі зор қ ылмыс, жиіркенішті іс ә рі жер бетінде бұ зақ ылық тарату[2] болып табылады. Ең жаманы – кейбіреулердің осындай ә рекеттерді жиһ ад деп ойлауына шайтанның тү рткі болуы! Немесе басқ а мұ сылмандар сондай ә рекеттермен айналысатындарды аяуы. Енді осыдан кейін, ө зін-ө зі ө лтіру немесе мұ сылманның жә не мұ сылмандармен келісім-шарттағ ы кә пірлердің қ анын тө гу, жұ ртшылық тың зә ресін алу, жетім-жесірлер қ алдыру, сондай-ақ ғ имараттарды, оның ішіндегілерімен қ оса жарып жіберуді қ андай ақ ыл-есі дұ рыс адам, қ андай діні дұ рыс кісі жиһ ад деп айта алады?!

Тап осы жерден бастап жоғ арыда айтылғ ан қ ан тө гудің қ аншалық ты қ ауіпті ә рі ауыр кү нә екеніне қ атысты Қ ұ ран мен Сү ннеттің мә тіндерін еске тү сіру қ ажет. Осындай бұ зақ ылық жасайтын мұ сылмандар жасап жатқ ан істерінің Аллаһ тың дініне тү к қ атысы жоқ екенін білсін! «Ислам діні» мен «террор» деген ұ ғ ымдар екеуі «ү ш қ айнаса сорпасы қ осылмайтынын», ә рі олар ө зара еш байланысы жоқ екенін БАҚ ө кілдері, осы оқ иғ аларғ а сырттай куә болып отырғ ан қ оғ ам білсін! Исламның еш кінә сі жоқ, бірақ мұ сылмандар кінә сіз емес екенін де білсін! Сондық тан Ислам туралы мұ сылмандарғ а қ арап бағ а бермең іздер. Ө йткені, егер Отанымыздың бір азаматы шетелге барып, сол жақ та жантү ршігерлік қ ылмыс жасаса, біздің еліміздің адамдарының бә рі сондай қ ылмыс жасайды екен деп бағ а берсек, дұ рыс болмайтынын бә ріміз білеміз ғ ой?!

Аллаһ тан тура жолдан тайғ андарды тура жолғ а салып, оларды адасушылық тардан жарық қ а шығ аруын, ә рі мұ сылмандарды зиянкестік жасаушылардың зиянынан сақ тауын жалбарына сұ раймыз, расында, Ол – Естуші, дұ ғ ағ а Жауап Беруші!

Адам қ анын тө гу кү нә сінің ауырлығ ы мен қ ауіптілігіне куә болатын Қ ұ ран, Сү ннет мә тіндер еске алайық!

Пә к Аллаһ Тағ ала Адам атаның ұ лдарының бірі туралы былай дейді: «Сонда оның нә псісі туысын ө лтіруге қ ызық тырды да, ол оны ө лтіріп, зиянғ а ұ шыраушылардан болды» (ә л-Мә идә сү ресі, 30-аят).

Аллаһ Тағ ала тағ ы былай дейді: «Соның салдарынан [3] Исраил ұ рпақ тарына: Кім кісі ө лтірмеген немесе жер жү зінде бұ зақ ылық қ ылмағ ан [4] біреуді ө лтірсе, сонда шынайы тү рде барлық адамзатты ө лтіргенмен тең жә не кім оны қ ұ тқ арса барлық адамзатты қ ұ тқ арғ анмен тең деп жаздық » [5] (ә л-Мә идә сү ресі, 32-аят).

Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай дейді: «Ә рбір қ ақ ысыз қ ан тө гілген сайын, оның кү нә сі Адам атаның баласына да жазылады, себебі ол осы істі бастағ ан! » Ә л-Бухари. [6]

Аллаһ Тағ ала Исраил ұ рпақ тары туралы былай деді: «Сендерден ө здерің нің қ андарың ды тө кпеулерің жә не бір-бірің ді  жұ рттарың нан қ уып шығ армауларың жө нінде уә де алғ ан едік. Кейін сендер осыны мақ ұ лдап, осығ ан куә болғ ан едің дер» (ә л-Бақ ара 2: 84).

Ол сондай-ақ былай деді: «Оларғ а Тә уратта: жанғ а жан, кө зге кө з, мұ рынғ а мұ рын, қ ұ лақ қ а қ ұ лақ, тіске тіс жә не жараларғ а – қ ұ н тө леу (қ ысас) жаздық » [7] (ә л-Мә идә 5: 45).

Ө зін-ө зі саналы тү рде ө лтірген кісіге байланысты Қ ұ ран мен Сү ннет мә тіндерін еске алайық!

Біздің аймақ та да дә л осындай қ ұ былыс қ атты байқ алады.

Пә к жә не Ұ лы Аллаһ былай деді: «Ә й, мү міндер! Ө зара малдарың ды бұ зық тық пен жемең дер. Бірақ ө з ризалық тарың мен саудаласу - басқ а. Жә не бір-бірің ді ө лтірмең дер. Расында, Аллаһ сендерге ерекше мейірімді. Ал кім осы айтылғ анды дұ шпандығ ы жә не зұ лымдығ ымен істесе, оны жақ ын арада Отқ а саламыз. Бұ л - Аллаһ қ а оң ай! » (ә н-Ниса 4: 29-30).

Сабит ибн Даххактан Аллаһ тың Елшісінің (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай дегені жеткізіледі: «Кім қ андай да бір нә рсемен ө зін ө лтірсе, Қ иямет Кү ні сол нә рсемен азапталады». ә л-Бухари 6047, Муслим 176.

Сондай-ақ, Абу Хурайрадан, Аллаһ оғ ан разы болсын, оның былай деп айтқ аны жеткізіледі: «Аллаһ тың Елшісі, оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын: «Кім ә дейі ө зін таудан тастап опат етсе, мә ң гілікке (тасталатын) Тозақ тың (отына) ү здіксіз тө мен қ арай қ ұ лай береді; кім ә дейі у ішіп ө зін опат етсе, мә ң гілікке (тасталатын) Тозақ тың (отында) сол уды қ олында ұ стап, ү здіксіз ішумен болады; кім ө зін темірмен ө лтірсе, мә ң гілікке (тасталатын) Тозақ тың (отында) сол темірмен ө зінің қ арнын ү здіксіз ө з қ олымен ұ ра береді», - деп айтатын». ә л-Бухари № 5778, Муслим № 175.

Сондай-ақ, Абу Хурайрадан Аллаһ тың Елшісінің (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай дегені жеткізіледі: «Кім ө зін-ө зі тұ ншық тырса, ө зін-ө зі тұ ншық тыруын Отта жалғ астырады, ал кім ө зін-ө зі сойып ө лтірсе, мұ ны Отта да істейді». ә л-Бухари 1365.

Жундабадан (Аллаһ оғ ан разы болсын) Пайғ амбардың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтқ аны жеткізіледі: ”Кө п жарақ аттары бар бір адам ө зін-ө зі ө лтірді, жә не сонда Аллаһ Тағ ала былай деді: «Менің қ ұ лым ө з еркімен менен озды, сол ү шін мен оғ ан Жә ннатты харам еттім»”. ә л-Бухари 1364.

Жә бир ибн Самурадан (Аллаһ оғ ан разы болсын): “Бірде жарақ ат алғ ан бір адам ө зін-ө зі ө лтіргенде, Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) оғ ан жаназа намазын оқ ымады”,  – деп жеткізіледі. Шейх ә л-Ә лбани бұ л хадистің сахихтығ ын растағ ан. Қ з.: “Сахих ат-тарғ иб” 2457.

Мұ ндай мә тіндер ө те кө п, алайда бұ л кү нә ның қ аншалық ты жиіркенішті екенін осыдан-ақ аң ғ аруғ а болады.

Мұ сылманды ө лтіру қ ақ ылы да, қ ақ ысыз да орын алуы мү мкін. Қ ақ ылы ө лтіру – бұ л адамды қ ақ ысыз ө лтіру ү шін тең мө лшерде есе қ айтару (қ асас) жә не белгілі қ ылмыстар ү шін ө лім жазасымен жазалау.

Ал мұ сылманды қ ақ ысыз ө лтіруге келер болсақ, ол қ асақ ана жә не абайсызда болып тағ ы екіге бө лінеді.

Аллаһ Тағ ала адамды қ асақ ана  ө лтіру туралы былай дейді: «Кім бір мү мінді қ асақ ана ө лтірсе, оның жазасы ішінде мү лде [8] қ алатын Тозақ болады. Сондай-ақ Аллаһ оғ ан ызаланады, лағ ынеттейді жә не зор қ инау ә зірлеп қ ояды» (ә н-Ниса 4: 93), - деді.

«Олар Аллаһ пен бірге басқ а қ ұ дайларғ а жалбарынбайды. Аллаһ ө лтірілуін харам еткен кісіні, оғ ан қ ұ қ ы болмаса, ө лтірмейді жә не зина жасамайды. Кімде-кім осыларды істесе, кү нә ғ а жолығ ады. Ал кім осылай істесе, жазасын алады. Оғ ан Қ иямет кү ні, еселенген азап болады. Ол онда қ ор болып, мү лде қ алады. Бірақ бұ л тә убе қ ылғ андарғ а, иман келтіргендерге жә не ізгілік жасағ андарғ а қ атысты емес. Аллаһ олардың жамандық тарын жақ сылық тарғ а ауыстырады. Ө йткені Аллаһ ө те Жарылқ аушы, ерекше Мейірімді» (ә л-Фурқ ан 25: 68-70).

«Жә не де заң ды болғ аннан ө зге Аллаһ харам еткен жанды ө лтірмең дер» (ә л-Ә нғ ам, 6: 151).

«Кедейшіліктен қ орқ ып, балаларың ды ө лтірмең дер. Біз оларды да, сендерді де ризық тандырамыз. Расында, оларды ө лтіру - зор кү нә » (ә л-Исра 17: 31).

«Сондай ақ ымақ тық пен, еш білімсіз балаларын ө лтіргендер жә не Аллаһ туралы ө тірік сө йлеп Аллаһ тың ө здеріне берген несібесін харам еткендер зиянғ а ұ шырады. Олар адасушылық қ а тү сті жә не тура жолғ а ілеспеді» (ә л-Ә нғ ам 6: 140).

Ал Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Қ иямет Кү ні адамдардың арасында қ аралатын ең бірінші мә селе – адам қ анын тө гу! » [9] ә л-Бухари 6864, Муслим 1678.

Пайғ амбарымыз (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) ө зінің қ оштасу қ ажылығ ында адамдарғ а қ ұ тпа айтып, соның ішінде мұ сылманның қ анының, дү ние-мү лкінің, арының ұ лық тығ ын сол жер мен сол уақ ыттың ұ лылығ ымен тең еді. Абу Бакр (Аллаһ оғ ан разы болсын) былай деп баяндайды: “Қ ұ рбан Айт кү ні  Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) бізге қ ұ тпа айтты да, соң ынан: «Ал сендер бү гін қ андай кү н екенін білесің дер ме? », - деп сұ рады. Біз: «Аллаһ пен Оның елшісі жақ сырақ біледі», - деп жауап бердік, ал ол ү нсіз тұ рып қ алды жә не біз оны ө згеше атайды ма деп ойлап қ алдық. Бірақ ол: «Бұ л - Қ ұ рбан Айт кү ні емес пе? », - деді. Біз: “Иә ”, - деп жауап бердік. Кейін ол: «Ал бұ л қ андай ай? », - деп сұ рады.   Біз: «Аллаһ пен Оның елшісі жақ сырақ біледі», - дедік. Ал ол ү нсіз тұ рып қ алды жә не біз оны басқ аша атайды ма деп ойлап қ алдық, бірақ ол:  «Бұ л - зуль-Хижжа емес пе? », - деді.   Біз: “Иә ”, - деп жауап бердік. Сонда ол былай деді: «Ақ иқ атында, сендердің араларың дағ ы қ арым-қ атынастарың сендер ү шін осы қ алаларың дағ ы, осы айларың дағ ы осы кү ндерің қ андай қ асиетті болып табылса – қ андарың да, мал-мү ліктерің де жә не ар-намыстарың да сондай қ асиетті болатындай болуы керек! Осындағ ылар мұ ны осында жоқ тарғ а хабарласын. Ө йткені, ақ иқ атында, осындағ ы адам бұ л жө нінде осыны ө зінен жақ сы тү сінетін адамғ а жеткізуі мү мкін» . ә л-Бухари 1741, Муслим 1679

Ибн ‘Умардан жеткен хадисте, Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Мү мін ө з дінінің кең шілігін тыйым салынғ ан қ анды тө кпейінше сезетін болады». ә л-Бухари 6862.

Ибн ‘Умардың ө зі болса былай деген: “Егер біреу шығ а алмайтындай бір жағ дайғ а тү ссе, демек ол тыйым салынғ ан қ анды тө ккені! ” [10] ә л-Бухари 6863.

Убада ибн ә с-Самит, Аллаһ оғ ан разы болсын, бірде Аллаһ тың Елшісінің айналасына сахабалардың бір тобы жиналғ анда, былай деп айтқ анын жеткізген: «Мағ ан «Аллаһ тан ө зге ешкімге қ ұ лшылық қ ылмаймыз, ұ рлық, зинақ орлық жасамаймыз, балаларымызды ө лтірмейміз, жү ректерімізбен тоқ ылғ ан ө тірікті таратпаймыз, шариғ ат мақ ұ лдағ ан нә рсе бұ йырылғ анда мойынсұ нудан бас тартпаймыз» деп ант берің дер. Сендерден кім осы антына берік болса, Аллаһ оны марапаттайды. Ал кім осы аталғ ан кү нә лардың біреуін істесе, ал Аллаһ оның кү нә сын жасырса, онда Аллаһ тың Ө зі шешеді жә не егер қ аласа – оны кешіреді, ал қ аласа – жазалайды». ә л-Бухари 18, Муслим 1709.

Абдуллаһ ибн Умардың, Аллаһ оғ ан жә не оның ә кесіне разы болсын, сө здерінен жеткен хадисте Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деді: «Бізге қ ару кө терген – бізден емес». ә л-Бухари 6874, Муслим 161.

Абдуллаһ ибн Мас‘удтан, Аллаһ оғ ан разы болсын, жеткен хадисте Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: « Ү ш жағ дайдан басқ а кезде мұ сылманның қ анын тө гуге рұ қ сат етілмейді: зинақ орлық жасағ ан ү йленген адамды ө лім жазасымен жазалау кезінде, ө мір ү шін ө мірді алғ ан кезде; жә не біреу діннен шығ ып ү мметті тастап шық қ ан кезде». ә л-Бухари 6878, Муслим 1676.

Сондай-ақ, Ибн Маc‘удтан, Аллаһ оғ ан разы болсын, Пайғ амбардың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтқ аны жеткізіледі: «Мұ сылманды балағ аттау – бұ зақ ылық, ал онымен соғ ысу – кү пірлік! »  ә л-Бухари 48, Муслим 116.

Ибн Аббастан, Аллаһ оғ ан жә не оның ә кесіне разы болсын, Пайғ амбардың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай дегені жеткізіледі: «Аллаһ қ а ең жек кө рінішті адамдар мына ү шеуі: Қ орық ты орында [11] бола тұ ра ақ иқ аттан ауытқ ығ ан; надандық (жахилиет) дә уірінің салттарын Исламда сақ тағ ысы келген адам жә не біреудің қ анын қ ақ ысыз тө ккісі келген». ә л-Бухари 6882.

Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтатын: «Кім менің ү мметіме соғ ыспен қ арсы шығ ып, олардың арасындағ ы иман келтіргендерді ескермей, ө зі келісім-шарт жасасқ андармен жасағ ан келісімін орындамай, ізгілер мен пасық тарды (қ осып) ө лтірсе, оның мағ ан еш қ атысы жоқ, ал менің оғ ан (еш қ атысым жоқ )». Муслим № 1848.

Ә л-Бардан, Аллаһ оғ ан разы болсын, Аллаһ тың Елшісінің (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтқ аны жеткізіледі: «Бұ л дү ниенің тү гелімен опат болуы мү міннің заң сыз ө лтірілуінен Аллаһ ү шін маң ыздырақ емес! » [12]

Абу Са‘идтен жә не Абу Хурайрадан, оларғ а Аллаһ разы болсын, жеткен хадисте Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын): «Егер кө ктер мен жердің бү кіл тұ рғ ындары бір мү мінді бірлесіп ө лтіруге айыпты болғ ан болса еді, Аллаһ міндетті тү рде олардың барлығ ын Отқ а тастар еді», - деп айтқ ан.

Абу Бакрдан, Аллаһ оғ ан разы болсын, Пайғ амбардың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтқ аны жеткен: «Егер кө ктер мен жердің тұ рғ ындары бірігіп, мұ сылманды ө лтірген болса еді, Аллаһ оларды міндетті тү рде жү здерімен Отқ а тастар еді».

Муғ ауиядан, Аллаһ оғ ан разы болсын, жеткізілетін хадисте, Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деді: «Аллаһ кү пірлікте ө лгеннен жә не мү мінді қ асақ ана ө лтіргеннен басқ а кез келгенге оның кү нә сын кешіре алады».

Абу Мусадан, Аллаһ оғ ан разы болсын, Пайғ амбардың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деп айтқ аны жеткізіледі: «Ібліс ө зінің ә скерін жинағ ан кезде, оларғ а: «Кім бү гін мұ сылманды жең се, оғ ан мен тә ж кігіземін», - деп айтады. Жә не оғ ан шайтанның біреуі келіп: «Ол ө з ә йелімен ажыраспайынша мен оны азғ ыруымды тоқ татпадым», - дейді. Бірақ Ібіліс: «Ол оғ ан қ айта ү йлене алады», - деп айтады. Сонда басқ асы келіп: «Ол ата-анасына мойынсұ нбаушылық танытқ анынша мен оны азғ ыруымды тоқ татпадым», - дейді. Ал Ібіліс: «Бірақ ол оларғ а игі пиғ ыл кө рсетуді қ айтадан бастай алады», - дейді. Сонда ү шіншісі келіп, былай дейді: «Ол кө пқ ұ дайшылық қ а тү спейінше мен оны азғ ыруымды тоқ татпадым! » Ібіліс: «Сен! Сен! » - деп жауап береді. Сонда Тө ртіншісі келіп: «Ол адам ө лтірмейінше мен оны азғ ыруымды тоқ татпадым», - дейді. Оғ ан ол: «Сен! Сен! » - деді жә не оғ ан тә ж кигізеді».

 Ибад ибн Саммиттен, Аллаһ оғ ан разы болсын, жеткен хадисте Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деді: «Кім мү мінді ө лтіріп, сонысына қ уанғ ан болса, Аллаһ одан ерікті амалдарын да, парыз амалдарын да қ абыл етпейді! » Бұ л хадисті Абу Дауд келтіреді, жә не ол кейін Халид ибн Дахқ анның былай дегенін жеткізеді: “Мен Яхья ибн Яхьдан «сонысына қ уанғ ан болса» деген сө здер туралы сұ радым, жә не ол: «Бү лік кезінде соғ ысатындар туралы сө з болып тұ р. [13] Біреу екіншісін ө лтіріп, ө зін тура жолда деп есептейді жә не жасағ ан қ ылмысы ү шін тә убе етпейді», - деді”. [14]

Осыншама аят, хадис келтіргеннен кейін ө зін мұ сылманмын деуші кісі сонша қ ауіпті кү нә ны қ алайша жасамақ?! Немесе кейбір БАҚ ө кілдері осыдан соң қ алайша мә селе ө зегі Исламның ө зінде дей алады?!

Қ оғ ам жағ ымды, жағ ымсыз сипаттармен ө мір сү ргенін, сү ріп те жатқ анын, ә рі кешелекте де ө мір сү ретінін ұ мытпауымыз керек. Жә не сондай-ақ қ оғ ам ө згеретінін де ұ мытпаң ыздар! Бұ рын біз (адамдар) коммунизмге ұ мтылатынбыз, ал қ азір адамдардың мақ саты тү бегейлі басқ а. Ал ертең бізіді не кү тіп тұ рғ анын да білмейміз. Егер бұ рындары еліміздің, мә селен, 10 % тұ рғ ындары қ ылмыс жасап, ал қ алғ ан 90 % заң ғ а бағ ынатындар болғ ан болса, енді осы 10 %-дың ішіндегі адамдардың белгілі бір бө лігі жә не ә лгі 90 % адамдардың белгілі бір бө лігі Исламды ұ стана бастағ анын ұ мытпауғ а тиіспіз. Намаз оқ и бастады, ораза тұ та бастады, қ ажылық жасай бастады, сақ ал ө сіріп, орамал тағ а бастады. (Қ оғ амда) қ иындық тар, проблемалар ә рқ ашан болатын жә не ол қ азір де сол кү йінде қ алды. Яғ ни тұ рғ ындардың заң ғ а бағ ынбайтындары сол қ алпында қ алды. Бұ рындары қ ылмысты тек қ ылмыс ә лемінің ө кілдері жасайтын, олардың арасында Ислам дінін ұ станатындар болмағ ан еді. Ал қ азір заң ғ а бағ ынатындардың ішінде дінді ұ станатындары пайда болғ аны тә різді қ ылмыстық ортада да ө зін Исламғ а телитіндер пайда бола бастады. Міне, сондық тан бү кіл қ ылмысты Исламғ а ү йіп-тө ге салудың қ ажеті жоқ. Қ оғ амды жалпылай емдеу керек. Тіпті, керек десең із, Ислам дінін ұ станатындардың арасында қ ылмыс жасайтындардың саны азайғ анына сенімдімін. Бұ л жө нінде кез келген ішкі істер қ ызметкерінен сұ рап кө рсең із болады. Бү кіл ауруды Исламғ а ә кеп жапсыруды қ ою керек. «Сақ алдылар, намаз оқ итындар, ораза ұ стайтындар, орамал тағ атындар ө йтті, бү йтті», - деудің қ ажеті жоқ. Кез келген криминалды газетті ашып қ араң ыз, елімізде жасалып жатқ ан қ ылмыстың кө пшілік пайызы кімдерге тиесілі екен: сақ ал ө сіріп, орамал тақ қ андарғ а ма ә лде сақ ал ө сірмейтін, орамал тақ пайтындарғ а ма? Менің ойымша, криминалды статистика туралы жазатын БАҚ -на сү йеніп, жұ ртқ а естіре былай жария ету қ ате екеніне бә ріміз келісеміз: сақ ал ө сірмейтін ерлер, орамал тақ пайтын ә йелдердің не істеп жатқ анына қ араң ыздар! Қ азіргі кезде дін ұ мытылғ ан, бірақ ол қ оғ амда қ айта жаң ғ ырып жатыр, сондық тан осы дін ө кілдерінің ұ намсыз тұ стары дереу кө зге тү сетіні бар. Ә рине, БАҚ -тың кө мегінсіз емес.

Тақ ырыбымызғ а оралып, мұ сылмандармен келісім-шарттағ ы кә пірлерді ә дейі ө лтіру туралы Қ ұ ран мен Сү ннет мә тіндерін келтірейік!

Мұ сылман жерінде ө мір сү ретін жә не мұ сылман басшысы келісім-шарт жасасқ ан кә пірді (му’ахад), сонымен бірге мұ сылмандардың бірі оғ ан қ ауіпсіздік кепілдігін берген кә пірді (мустамин) ө лтіру – тыйым салынғ ан! Мұ ндайды істеп қ ойғ ан адамғ а қ атал жаза қ олданылады. ‘Абдуллаһ ибн ‘Амрдан (Аллаһ оғ ан жә не ә кесіне разы болсын) жеткен хадисте, Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Кімде-кім му’ахадты ө лтірсе, Жә ннаттің иісін де сезбейді, ал Жә ннаттің хош иісі қ ырық жылдық қ ашық тық тан шығ ып тұ рады». ә л-Бухари 3166.

Дә л осы хадисті имам ә н-Нә сә и де (4749) келтіреді, бірақ басқ а нұ сқ асын: «Кімде-кім зиммиді ө лтірсе, онда ол Жә ннаттің иісін де сезбейді, ал Жә ннаттің хош иісі қ ырық жылдық қ ашық тық тан шығ ып тұ рады» [15].

Сонымен бірге Абу Бакрден (Аллаһ оғ ан разы болсын) жеткен хадисте, Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Рұ қ сат етілмеген уақ ытта му’ахадты ө лтіргенге Аллаһ Жә ннатты харам етеді». Абу Дә уд 2760, ә н-Нә сә и 4747. Хадистің иснады сенімді.

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.