Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Ринат Абу Мухаммадтың Тараз қаласында орын алған оқиғаға байланысты берген насихаты



Аса Мейірімді, ерекше Рахымды Аллаһ тың атымен!

Сұ рақ: Ә ссә лә му ‘алә йкум уа рахматуЛлаһ и уә баракә туһ! Жақ ында Тараз қ аласында орын алғ ан оқ иғ ада бір пасық кү нә һ ар кісі бірнеше адамды о дү ниелік етті, кейіннен полицей жасақ тары оны ұ стап алғ аннан соң, қ асақ ана тү рде ө зін де, ә лгі полицейлерді де жарып жіберді. Осы оқ иғ ағ а қ атысты насихат айтсаң ыз!

Жауап: Уә ‘алә йкум ә ссә лә м уә рахматуЛлаһ и уа бә ракатуһ! Таразда болғ ан оқ иғ а туралы айтар болсақ, бұ л – сө зсіз, ешқ андай ақ тауғ а келмейтін аса ауыр қ ылмыс. Бұ л қ ылмыс Исламғ а, мұ сылмандарғ а қ арсы жасалғ ан қ ылмыс. Осы ә рекетке барғ ан кісі Аллаһ тың дініне де, мұ сылмандарғ а да зиян тигізді. Сондай-ақ бұ л қ ылмыстан кейін адам қ аны тө гілді, қ арапайым жұ рттың жү регіне қ орқ ыныш ұ ялады, осы тұ рғ ыдан алғ анда «бұ л – адамзатқ а қ арсы жасалғ ан қ ылмыс» дей аламыз.

Осылардың барлығ ының артында кім тұ рғ анын Бір Аллаһ біледі. Мү мкін, бұ л ши’алардың ә рекеті шығ ар, себебі олар осындай қ астандық жасауымен тарихта танымал болғ ан. Мү мкін бұ л еліміздегі тыныштық ты, экономикамыздың шарық тап ө суін, исламның дамуын кө ре алмайтын кейбір Батыстық біреулердің ұ йымдастырғ ан нә рсесі шығ ар. Бұ ғ ан мысал ретінде Ауғ анстан мен Кавказ елдерін келтіруге болады. Бә лкім, басқ а біреулер шығ ар, қ алай болғ анда да, мұ ндай ә рекеттер хауариждер атты адасқ ан сектаның пасық істері екені кү мә нсіз.

Осындай оқ иғ алардан кейін Исламды жамандайтын кісілерге айтарымыз: Ислам – мінсіз дін, бірақ мұ сылмандар мінсіз емес. Егер бір қ азақ стандық азамат бір жерде ессіз ә рекет жасаса, енді осыдан кейін бү кіл Қ азақ стан азаматтары осындай ессіз десек қ алай болар еді?! Ә рине, мұ ндай қ орытынды шығ ару - қ ателік. Дә л осы мә селеде де: белгілі бір нақ ты мұ сылманның келең сіз ә рекетінен кейін бү кіл Ислам сондай екен деп қ аралаудың қ ажеті жоқ.

Сонымен қ атар, біздің хауариждерге деген ұ станымымызды айта кеткім келеді. Ә һ лю-Сунна уә л-жә мә ’а (яғ ни Сү ннет пен жамағ атты ұ станатындар) хауариждерді дінге жаң алық енгізген, мұ сылмандардың біртұ тастығ ына сызат тү сірген адасқ ан ағ ым деп қ арастырады, бұ ғ ан ә һ лю-Сунна уә л жә мә ’а бірауызды келіскен. Алайда хауариждер мұ сылман ба ә лде мұ сылман емес пе деген мә селеде ә һ лю-Сунна уә л-жә мә ’аның ғ алымдары екі пікірде болғ ан. Хауариждерді діннен шық қ ан кә пір деп есептеген ғ алымдардың ішінде имам ә л-Бухари, Абу Бакр ибн ә л-‘Араби, ә с-Субки, ә л-Қ уртуби жә не т. б. бар. Хауариждер Аллаһ пен Оның Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) тыйым салғ ан нә рсесін рұ қ сат еткендігі себепті бұ л ғ алымдар оларды кә пір деп санағ ан. Жә не хауариждер діннен жебе нысананы тесіп кететіні сияқ ты шығ ып кететіні туралы хадистерге сү йеніп ғ алымдар оларды кә пір деген. Ал басқ а бір топ ғ алымдар (жә не олар кө пшілік) оларды кә пір емес деген.

Міне, осы тұ ста хауариждердің негізгі белгілерін, тү пкі сипаттарын айта кеткен жө н:

1. Олар мұ сылмандарды ү лкен кү нә жасағ андары ү шін кә пірлер деп санайды;

2. Олар ө здерімен келіспеген мұ сылмандарды кә пір деп, олардың қ анын, мал-мү лкін рұ қ сат етілген деп есептейді;

3. Олар мұ сылмандардың заң ды басшысына қ арсы шығ уғ а болады деп есептейді;

4. Басшының кү нә сын табу ү шін хауриждер олардың қ ателіктерін ақ тарады да жү реді, оларды жұ рттың кө зінше қ аралап, елді анархияғ а шақ ырады.

5. Олар ө здері туралы жақ сы ойлы, ал басқ алар жө нінде жаман ойда болады.

6. Олар жаман нә рсені жақ сы деп есептейді. Жә не мұ сылмандар ө мір сү ретін жерді кә пірлердің жері деп атайды.

7. Олар жас жә не ақ ыл-есі бойынша парық сыз.

8. Олар «жамандық тан қ айтару», «жиһ ад» тә різді асыл ү ндеулер мен асқ ақ ұ рандарды бү ркеніп, соларды желеу етеді.

9. Олар ғ алымдарды қ аралап, оларды кә пір деп айыптайды.

10. Олардың қ атарында шынайы ғ алымдар жоқ.

11. Олар лаң кестік (террористік) актілер жасауғ а рұ қ сат етіледі деп есептейді.

Сондай-ақ қ азіргі кезде орын алып жатқ ан нә рселерге байланысты айтарымыз. Ө кінішке орай, қ азіргі кү нге дейін кейбір мұ сылмандар осындай лаң кестік ә рекеттермен айналысатындарды, жазық сыз жандарды жер жастандырып, дінімізге кү йе жағ ушы қ ылмыскерлерді аяп жү р. Тіпті, кейбір мұ сылмандар ә лгі қ ылмыскерлерді біле тұ ра оларды жасырады. Пайғ амбарымыз (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Аллаһ Тағ ала қ ылмыскерді жасырғ анды лағ ынет етті! » Бұ л кімнің сө зі, бауырлар? Аллаһ тың Елшісінің сө зі ғ ой! Ал «общактың »[1], кө шенің, тү рменің тағ ут заң ы бойынша кісі қ андай қ ылмыс жасаса да, оны ұ стап беруге болмайды. Осы ма ұ станатындарың, бауырлар? Аллаһ тан басқ а ешкімде кү ш те қ уат та жоқ!

Аллаһ тың Елшісі (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі) хауариждерді ө лтіруді бұ йырды[2], ал сен оны қ орғ аштап жү рсің.

Қ айда бара жатырсың, бауырым?! Қ алайша сен Аллаһ тың мейірімінен ү міт ете аласың, егер Аллаһ Тағ аланың Ө зі сені лағ ынеттеп жатса?

Мен бү кіл мұ сылмандарды осы Тозақ иттеріне қ арсы кү ресте бірігуге, ә рі билік ө кілдеріне кө мектесуге шақ ырамын.

Олардың кесірінен кейін ең кө п соқ қ ы кө ретін біз боламыз, бауырлар! Егер енді тағ ы бірнеше жарылыс болса, бізді халық тың ө зі жек кө ретін болады. Қ азір мұ сылмандарғ а қ атысты қ аншама шешімін таппай жатқ ан тү йткілді мә селелер бар. Енді ойланшы, осы келең сіз жайттардың бә рі кімнің кесірінен болып жатыр? Хауариждерден ғ ой. Пайғ амбарымыз (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) бекерден-бекер оларды ө лтірің дер демеген, ө йткені жер жү зінде ешкім олар сияқ ты бұ зақ ылық қ ылмайды.

Қ азақ тіліне ық шамдап аударғ ан: www. al-hanifiya. kz сайтының редакциясы


[1] общак – қ ылмыстық лексиконда зонада, тү рмеде отырушылардың қ ылмыстық «авторитеттер» (беделділер) тарапынан белгілі ереже-қ ағ идаларғ а сә йкес басқ арылатын қ ауымы (аудармашыдан).

[2] Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Соң ғ ы замандарда жаратылыстардың ең абзалының (Пайғ амбардың ) сө здерін айтатын жас жә не ақ ылы бойынша зердесіз (парық сыз) адамдар пайда болады, алайда олар садақ тан атылғ ан жебе сияқ ты Исламнан шығ ады. Бұ л адамдардың иманы олардың кең ірдектерінен тө мен тү спейді, сондық тан да оларды қ ай жерде кездестірсең дер - ө лтірің дер, ө йткені оларды ө лтірген (адам) осы ү шін Қ иямет Кү ні сый алады». ә л-Бухари 3611.

Сондай-ақ Пайғ амбар (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) былай деген: «Олар жаратылыстардың ең жамандары, ә рі Туба оларды ө лтіргенге жә не олар ө лтіргенге». ә л-Хаким 2/146. Хадис сенімді (сахих).

Алайда ә рбір мұ сылман ө зі хауариж деп санайтын адамын, тіпті егер ол сондай болса да, ө лтіру керек дегенді білдірмейді, ө йткені мұ ны мұ сылман ә мірі (мемлекет басшысы) оларғ а дә лел жеткізгеннен кейін орындайды. Яғ ни Пайғ амбардың (оғ ан Аллаһ тың игілігі мен сә лемі болсын) хауариждерді ө лтіру туралы бұ йрығ ы кез келген адамғ а емес, мұ сылмандардың ә мірлеріне (мемлекет басшыларына) қ атысты. Имам ә л-Бухари ө зінің “Сахихындағ ы” тарауды «Хауариждерді оларғ а дә лел келтіргеннен кейін ө лтіру туралы» деп атап, мына аятты келтірген: «Аллаһ адамдарды тура жолғ а салғ аннан кейін, олар сақ тануғ а тиіс болғ ан нә рселерді ашық білдірмейінше, оларды адастырмайды»  (ә т-Тауба 9: 115).

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.