Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





На хвали́тех стихи́ры, на 4, глас 8. Подо́бен: О, пресла́внаго чудесе́!



Степе́ нна, 1-й антифо́ н 4-го гла́ са. Проки́ мен, глас 4: Во всю зе́ млю изы́ де веща́ ние их, / и в концы́ вселе́ нныя глаго́ лы их.  Стих: Небеса́ пове́ дают сла́ ву Бо́ жию, творе́ ние же руку́ Его́ возвеща́ ет твердь. Вся́ кое дыха́ ние: Ева́ нгелие от Иоа́ нна, зача́ ло 67.

По 50-м псалме́ стихи́ ра, глас 6. Самогла́ сен:

П рему́ дрый ло́ вче, святы́ й учениче́, / де́ лателю Спа́ сов и сказа́ телю Того́ страсте́ й, / и́ же тварь ве́ рою обте́ к/ и прельще́ нныя язы́ ки собра́ в и Бо́ гу приве́ д, / я́ ко кади́ ло до́ брое, на Небеса́ возведе́ ся. / Те́ мже, предстоя́ Судии́, / моли́ изба́ витися нам от беззако́ ний на́ ших/ и в День Су́ дный изба́ витися муче́ ния.

Кано́ н Богоро́ дицы со ирмосо́ м на 6 и апо́ стола на 8, его́ же краегране́ сие: Сла́ внаго Фили́ ппа пою́ благоле́ пно. Феофа́ н. Глас 6.

Песнь 1

Ирмо́ с: Я́ ко по су́ ху, пешеше́ ствовав Изра́ иль/ по бе́ здне стопа́ ми, / гони́ теля фарао́ на/ ви́ дя потопля́ ема, / Бо́ гу побе́ дную песнь пои́ м, вопия́ ше.

П ресве́ тлыми луча́ ми Христо́ вы Боже́ ственныя све́ тлости наслажда́ яся я́ сно, / Богопропове́ дниче Фили́ ппе, / твои́ ми по прича́ стию заря́ ми нас просвети́.

О́ тчую тебе́ сла́ ву собо́ ю показа́ вый, Фили́ ппе, / ли́ ку ученико́ в тя Христо́ с вчини́, / твою́ прове́ дый доброде́ тель, Богоблаже́ нне.

Н ы́ не не в гада́ ниих зри́ ши, ниже́ се́ нех, / ниже́ зерца́ лех, всему́ дре, Исто́ чника благи́ х, / жела́ ний коне́ чное, Христа́, / но лице́ м зри́ ши я́ вственно к лицу́.

Богоро́ дичен: О скуде́ вшим нача́ льником от коле́ на Иу́ дова, Пречи́ стая, / Сын Твой и Бог прише́ д, / вождь земли́ конце́ м и́ стинно ны́ не воцари́ ся.

Катава́ сия: Отве́ рзу уста́ моя́:

Песнь 3

Ирмо́ с: Несть свят, / я́ коже Ты, Го́ споди Бо́ же мой, / вознесы́ й рог ве́ рных Твои́ х, Бла́ же, / и утверди́ вый нас на ка́ мени/ испове́ дания Твоего́.

Т ы, испо́ лнен све́ та де́ ятельнаго виде́ ния, / Све́ ту вели́ кому, бы́ вшу с на́ ми, сподо́ бился еси́ Христу́ служи́ ти, / Фили́ ппе Богоглаго́ ливе.

С тепе́ нь догма́ тов благочести́ вых твое́ тайново́ дствие благочести́ во яви́ ся, / тем бо Сы́ на позна́ хом соесте́ ственна/ и соедине́ нна су́ ща Роди́ телю.

С ве́ щник был еси́ злат, / сия́ я челове́ ком присносу́ щный свет/ и просвеща́ ющ им вселе́ нную я́ ве позна́ нием, / Фили́ ппе всеизя́ щнейше.

Богоро́ дичен: Н а Тя, Пресвятая́ Чи́ стая, наде́ явся, / да не отпаду́ Твоего́ ча́ яния, / но, я́ ко Ма́ ти ми́ лостивная человеколюби́ ваго Бо́ га, / сете́ й мя врага́ изба́ ви.

Седа́ лен, глас 8. Подо́ бен: Прему́ дрости:

Т учено́ сен о́ блак духо́ вный и́ стинно показа́ лся еси́ су́ щим на земли́, / напая́ я, я́ ко ни́ ву, та́ инственно сердца́ на́ ша; / проте́ к сло́ вом, напая́ еши концы́ / и дождь пролива́ еши ми́ ра от ра́ ки. / Тем, дохну́ в неве́ рным сердца́ м воню́ Ду́ ха, / в ни́ хже сокро́ вищствовал еси́, апо́ столе Фили́ ппе, / моли́ ся Христу́ Бо́ гу грехо́ в оставле́ ние дарова́ ти/ пра́ зднующим любо́ вию святу́ ю па́ мять твою́.

Сла́ ва, подо́ бен то́ йже:

И́ дольскую лесть низложи́ л еси́, / Спа́ совы стра́ сти возжеле́ в, Фили́ ппе, сла́ вне, / яви́ лся еси́ ми́ ру, Небе́ сная всем источа́ я чудеса́ / и язы́ ков быв, всеблаже́ нне, апо́ стол. / Тем твою́ па́ мять досто́ йно чтим, песносло́ вяще: / Госпо́ день апо́ столе, / моли́ Христа́ Бо́ га грехо́ в оставле́ ние дарова́ ти/ пра́ зднующим любо́ вию святу́ ю па́ мять твою́.

И ны́ не, Богоро́ дичен:

В напа́ сти многоплете́ нныя впад от враг ви́ димых и неви́ димых, / бу́ рею одержи́ мь безчи́ сленных согреше́ ний мои́ х, / и, я́ ко к те́ плому заступле́ нию и покро́ ву моему́, Чи́ стая, / ко приста́ нищу притека́ ю Твоея́ бла́ гости. / Те́ мже, Пречи́ стая, / из Тебе́ Воплоще́ нному безсе́ менно моли́ ся приле́ жно о всех рабе́ х Твои́ х, / непреста́ нно моля́ щихтися, Богоро́ дице Пречи́ стая, / моля́ щи Его́ при́ сно согреше́ ний оставле́ ние дарова́ ти/ воспева́ ющим досто́ йно сла́ ву Твою́.

Песнь 4

Ирмо́ с: Христо́ с моя си́ ла, / Бог и Госпо́ дь, / честна́ я Це́ рковь/ Боголе́ пно пое́ т, взыва́ ющи, / от смы́ сла чи́ ста о Го́ споде пра́ зднующи.

С о́ лнца селе́ ние, Христа́, су́ щаго Све́ та, / и храм показа́ лся еси́ вмести́ телен Того́ све́ тлости, / и Не́ бо, сла́ ву Бо́ жию челове́ ком пове́ дая.

В о истле́ вшее страстьми́ челове́ чество ты вложе́ н, Бо́ жия соль, от Христа́, / того́ изсуши́ гни́ лость лю́ тую, / Боговеща́ телю достосла́ вне.

С и́ лою, Фили́ ппе, Христо́ вою укрепля́ емь, / де́ монскаго полка́ и злове́ рных яви́ лся еси́ си́ льнший, / су́ щим на земли́ вопия́ жи́ зни Боже́ ственныя благове́ стие.

Богоро́ дичен: П риста́ нище благоти́ хое Христо́ с яви́ ве́ рою и любо́ вию Тя, / и́ стинную Влады́ чицу Всенепоро́ чную, / от со́ вести чи́ стыя Богоро́ дицу пропове́ дающим.

Песнь 5

Ирмо́ с: Бо́ жиим све́ том Твои́ м, Бла́ же, / у́ тренюющих Ти ду́ ши любо́ вию озари́, молю́ ся, / Тя ве́ дети, Сло́ ве Бо́ жий, / и́ стиннаго Бо́ га, / от мра́ ка грехо́ внаго взыва́ юща.

Я́ да душегуби́ тельнаго вра́ жия враче́ бными твои́ ми дла́ ньми, Богоглаго́ ливе, изсуши́ в, / смертоно́ сною глубино́ ю держи́ мыя лю́ тыя боле́ зни избавля́ я.

О гнедохнове́ нен весь яви́ лся еси́ Паракли́ товым наше́ ствием и благода́ тию, Фили́ ппе, / иззя́ бшия безбо́ жия зимо́ ю, теплото́ ю ве́ ры оживотвори́ л еси́.

Б лиз был еси́ Христа́, / дае́ мыя ти зари́ несре́ дственно прие́ мля, / просвеща́ я к тебе́ притека́ ющия/ и приводя́ ты́ я Соде́ телю Твоему́.

Богоро́ дичен: С ло́ вом вся соде́ тельствуя/ и му́ дрым Про́ мыслом окормля́ я еди́ н, я́ ко хо́ щет Госпо́ дь, / за благоутро́ бие зи́ ждется из Тебе́ / и плоть несказа́ нно, Пречи́ стая, быва́ ет.

Песнь 6

Ирмо́ с: Ят бысть, / но не удержа́ н в пе́ рсех ки́ товых Ио́ на: / Твой бо о́ браз нося́, / страда́ вшаго и погребе́ нию да́ вшагося, / я́ ко от черто́ га, от зве́ ря изы́ де, / приглаша́ ше же кусто́ дии, / храня́ щии су́ етная и ло́ жная, / ми́ лость сию́ оста́ вили есте́.

О держа́ щу и губи́ щую зря пре́ лесть вра́ жию челове́ ческий род, / Твоя́ стре́ лы, изощре́ нныя апо́ столы, напря́ г, испусти́ л еси́ / и разве́ рзл еси́ бре́ нная уста́ зми́ ева, / всех от того́ вре́ да и тли, Спа́ се, исцеля́ я.

В ы́ шним сия́ нием блиста́ я, яви́ лся еси́, / я́ коже мо́ лния, вселе́ нней свети́, / и я́ ко гора́, сла́ дость иска́ пающая, / я́ ко роса́ Боже́ ственная, с Небесе́ па́ дающая, / я́ ко апо́ стол избра́ н, дванадесяточи́ сленный полк исполня́ я/ ученико́ в Христо́ вых, всеблаже́ нне.

Н аучи́ вся Твоей та́ йны глубине́, / Боже́ ственный учени́ к, я́ ко реку́ ми́ ра, наводня́ ющу сла́ дости пото́ к, / я́ ко потопля́ ющую во́ лну, сла́ ву язы́ ков, Тя пропове́ да велегла́ сно/ и Твое́ сла́ вное истоща́ ние, Бла́ же, / е́ же о нас благовести́.

Богоро́ дичен: У мерщвля́ емыя и ги́ бнущия вся сме́ ртию челове́ ки/ Ты, Христа́ ро́ ждши – Нетле́ нное Безсме́ ртие, / призва́ ла еси к жи́ зни ве́ чней, / и просвети́ ла еси́ омраче́ нныя, и свободи́ ла еси́, / разреши́ вши у́ зы отведе́ ния на́ шего, Всепе́ тая.

Конда́ к, глас 8. Подо́ бен: Я́ ко нача́ тки:

У чени́ к, и друг Твой, и подража́ тель стра́ сти Твоей/ вселе́ нней Бо́ га Тя пропове́ да Богоглаго́ ливый Фили́ пп; / того́ моли́ твами от враго́ в пребеззако́ нных/ Це́ рковь Твою́ и всяк град Твой/ Богоро́ дицею соблюди́, Многоми́ лостиве.

И́ кос:

С трую́ сло́ ва пода́ ждь ми, Го́ споди, / водно́ е естество́ соде́ явый, / се́ рдце мое́ укрепи́, Благоутро́ бне, / и́ же зе́ млю утверди́ вый сло́ вом Твои́ м, / и просвети́ мое́ помышле́ ние, / све́ том, я́ ко ри́ зою, одевя́ яйся, / да глаго́ лю и пою́ подоба́ ющая/ и досто́ йно восхвалю́ Твоего́ уго́ дника, Многоми́ лостиве.

Песнь 7

Ирмо́ с: О́ троцы в Вавило́ не/ пе́ щнаго пла́ мене не убоя́ шася, / но, посреде́ пла́ мене вве́ ржени, ороша́ еми, поя́ ху: / благослове́ н еси́, Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Я́ ко свет, посла́ лся еси́ стрелы́ подо́ бием, апо́ столе, / светоза́ рными блиста́ нии просвещя́ я ве́ рою зову́ щия: / благослове́ н еси́, Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Б ога́ тыми светоли́ тии Боже́ ственнаго, блаже́ нне, пропове́ дания сия́ я све́ тло, / во тьме су́ щия песнопе́ ти просвети́ л еси́: / благослове́ н еси́, Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

В ити́ йская буесло́ вия/ и слове́ сную всю лю́ тость кре́ пким сло́ вом ве́ ры победи́ в, пел еси́: / благослове́ н еси́, Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Богоро́ дичен: В естества́ х пресу́ щественно, Де́ во, двух/ родила́ еси́ соедине́ нных, Чи́ стая, неслия́ нно Христа́, Ему́ же зове́ м: / благослове́ н еси́, Го́ споди, Бо́ же оте́ ц на́ ших.


Песнь 8

Ирмо́ с: За зако́ ны оте́ ческия/ блаже́ ннии в Вавило́ не ю́ ноши, предбе́ дствующе, / царю́ ющаго оплева́ ша повеле́ ние безу́ мное/ и, совоку́ плени и́ мже, не свари́ шася огне́ м, / Держа́ вствующему досто́ йную воспева́ ху песнь: / Го́ спода по́ йте дела́ / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

С ве́ та тя ми́ ра соверши́ Отчь Свет, Сло́ во Ипоста́ сное, / избра́ вый апо́ стола от ми́ ра, треблаже́ нне, / и, вооружи́ в Боже́ ственною си́ лою Свое́ ю, / посла́, я́ ко ору́ жника непобеди́ ма, вопию́ ща: / Го́ спода по́ йте дела́ и превозноси́ те во вся ве́ ки.

С и́ лою Боже́ ственною укрепля́ емь, апо́ столе, / проти́ вныя полки́ победи́ л еси́, / свире́ пое ополче́ ние тех разруши́ в, / мир бо неотъя́ тный жре́ бий взем, / ми́ рное устрое́ ние насади́ л еси́ ми́ ру, / Го́ спода воспева́ йте дела́, вопия́, / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

В се́ ю любо́ вию прилепи́ лся еси́ воплоще́ нному Сло́ ву Бо́ жию, апо́ столе, / учени́ к Того́ быв, и Бо́ жий слуга́, и тайноглаго́ льник, / отону́ дуже от Него́ по́ слан во язы́ ки, / пропове́ дал еси́ Его́ прише́ ствие, / Го́ спода по́ йте, вопия́, / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Богоро́ дичен: В есь соедини́ ся па́ че ра́ зума неизме́ нно всему́ челове́ честву/ Пребоже́ ственный во утро́ бе Твое́ й, Всесвята́ я Де́ во. / Те́ мже во дву естеству́ зна́ ется Христо́ с, еди́ н сый обое́. / Ему́ же, пою́ ще, вопие́ м: / Го́ спода по́ йте дела́ / и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: Бо́ га/ челове́ ком невозмо́ жно ви́ дети, / на Него́ же не сме́ ют чи́ ни А́ нгельстии взира́ ти: / Тобо́ ю бо, Всечи́ стая, яви́ ся челове́ ком/ Сло́ во воплоще́ нно, / Его́ же велича́ юще, / с Небе́ сными во́ и/ Тя ублажа́ ем.

Н ы́ не неизрече́ нныя сла́ вы и све́ та невече́ рняго сподо́ бився, / иде́ же неизглаго́ ланное есть весе́ лие, / иде́ же ра́ дость непреста́ нная в Це́ ркви перворожде́ нных, / иде́ же пра́ ведных селе́ ния, / за вся христиа́ ны моли́ ся, Фили́ ппе, всему́ дре.

У кра́ шен добро́ тою у́ мнаго благоле́ пия/ и ца́ рствия венце́ м обложе́ н, Богому́ дре, / и бога́ тыми светодая́ нии, Фили́ ппе, просвеща́ емь пресу́ щественнаго Све́ та сия́ ньми, / ра́ дуяся, Влады́ ки твоего́ Престо́ лу, блаже́ нне, предстои́ ши.

С о апо́ столы все́ ми честны́ ми, и проро́ ки, и страстоте́ рпцы, Фили́ ппе, / преподо́ бными, иера́ рхи и пра́ ведными, / с Богоро́ дицею моли́ разреше́ ние грехо́ в мно́ гих и прегреше́ ний да́ ти очище́ ние/ ве́ рою светоно́ сную и Боже́ ственную па́ мять соверша́ ющим твою́.

Богоро́ дичен: В оплоще́ нно Сло́ во, пре́ жде безпло́ тно су́ що, / Де́ во Ма́ ти, родила́ еси́. / Сего́ ра́ ди Тя, госпо́ дьственно Богоро́ дицу, вси благоче́ стно сла́ вим, / и́ стиннейшее Тебе́ нарица́ ние принося́ ще, Чи́ стая, / Ты бо ве́ рных спасе́ ния ко́ рень пребыва́ еши.

Свети́ лен. Подо́ бен: Ду́ хом во святи́ лищи:

Т ече́ ние кра́ сных твои́ х ног, Фили́ ппе, возврати́ в, / к ше́ ствию Небе́ сному возше́ л еси́, ра́ дуяся, / и, Тро́ ице предста́ в, во Отце́ ви́ диши Сы́ на и Ду́ ха Боже́ ственнаго. / Сего́ ра́ ди ве́ рою всесвяще́ нную твою́ и Боже́ ственную пра́ зднуем па́ мять.

Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен:

С тра́ шнаго испыта́ ния воспомина́ ю час, / мно́ жество бо дел мои́ х ужаса́ ет и устраша́ ет мя, / но уще́ дри, Пречи́ стая, те́ плою Твое́ ю моли́ твою/ и даждь ми спасе́ ние: / ели́ ко бо хо́ щеши, и твори́ ши, / я́ ко Бо́ га ро́ ждши, благослове́ нная Мари́ е.

На хвали́ тех стихи́ ры, на 4, глас 8. Подо́ бен: О, пресла́ внаго чудесе́!

О, пресла́ внаго чудесе́! / Ры́ бы иногда́ ловя́ й апо́ стол, / челове́ ков лове́ ц бысть Богопроизведе́ нный, / слове́ с мре́ жею язы́ ки улови́, / кре́ ста у́ дицею мир возвлече́. / О, какову́ лови́ тву Бо́ гу принесе́ Богоде́ латель! / Его́ же па́ мять ны́ не пра́ зднуем.

О, пресла́ внаго чудесе́! / От Бо́ га по́ слан, посреде́ волко́ в, я́ ко овча́, / небоя́ зненно прохожда́ ше апо́ стол Фили́ пп, / зве́ ри а́ гнцы ве́ рою яви́, / мир Боже́ ственно престихи́ йствова138. / О, дел ве́ ры! О, сил изя́ щнейших! / Его́ же моли́ твами, Христе́, / спаси́ ду́ ши на́ ша, я́ ко еди́ н Благоутро́ бен.

О, пресла́ внаго чудесе́! / Кла́ дязь, точа́ щий жизнь му́ дростным черпа́ нием, / су́ щим в ми́ ре бысть апо́ стол Фили́ пп. / От него́ же струи́ догма́ тов исхо́ дят, / от ни́ хже чуде́ с быстрины́ пие́ м. / О, коли́ ка соде́ я стра́ шная чудеса́ Богоде́ латель! / Его́ же па́ мять ве́ рою сла́ вим.

Глас 2. Самогла́ сна:

Н ебе́ сная ча́ ша яви́ лся еси́ му́ дрости, / Ду́ ха бо показа́ лся еси́ оби́ тель кра́ сная/ и изре́ кл еси́ доброде́ телей и́ стину, / земны́ я улови́ в у́ мною у́ дицею му́ дрости Бо́ жия. / Тем мо́ лим тя, апо́ столе Фили́ ппе, / моли́ ся о душа́ х на́ ших.

Сла́ ва, глас 3:

Р ыб лови́ тву в челове́ чу лови́ тву преложи́ в, / су́ щия во глубине́ пре́ лести/ не́ водом извле́ к та́ инственным, / Фили́ ппе апо́ столе, / весь мир улови́ л еси́ / и учи́ телю твоему́, Христу́, приве́ л еси́. / Тем мо́ лим тя: / моли́ ся Ему́ непреста́ нно/ спасти́ ду́ ши на́ ша, / ве́ рно творя́ щих всечестну́ ю па́ мять твою́.

И ны́ не, Богоро́ дичен:

Б огоро́ дице, Предста́ тельнице всех моля́ щихся Тебе́, / Тобо́ ю дерза́ ем, и Тобо́ ю хва́ лимся, / и к Тебе́ все упова́ ние на́ ше есть, / моли́ Ро́ ждшагося из Тебе́ / за непотре́ бныя рабы́ Твоя́.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.