Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.



 

НА ЧАСАХ

На 3 часе:

Тропа́ рь воскре́ сный, глас 5:

            С обезнача́ льноеСло́ воОтцу́ иДу́ хови, / отДе́ выро́ ждшеесяна Спасе́ ние на́ ше, / воспои́ м, ве́ рнии, ипоклони́ мся; / я́ коблаговоли́ Пло́ тиювзы́ тинаКрест, / исмертьпретерпе́ ти, / ивоскреси́ тиуме́ ршия// сла́ вным воскресе́ нием Свои́ м.

 

                                                Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху.

Тропа́ рь равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира, глас 4:

            У подо́ бился еси́ купцу́, и́ щущему до́ браго би́ сера, / славнодержа́ вный Влади́ мире, / на высоте́ стола́ седя́ ма́ тере градо́ в, богоспаса́ емаго Ки́ ева: / испыту́ я же и посыла́ я к Ца́ рскому гра́ ду уве́ дети правосла́ вную ве́ ру, / обре́ л еси́ безце́ нный би́ сер – Христа́, / избра́ вшаго тя, я́ ко втора́ го Па́ вла, / и оттря́ сшаго слепоту́ во святе́ й купе́ ли, / душе́ вную, вку́ пе и теле́ сную. / Те́ мже пра́ зднуем твое́ успе́ ние, / лю́ дие твои́ су́ ще, // моли́ спасти́ ся держа́ вы твоея́ Росси́ йския нача́ льником и мно́ жеству владо́ мых.

 

Конда́ к равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира, глас 8:

            П одо́ бствовав вели́ кому апо́ столу Па́ влу, в седи́ нах, всесла́ вне Влади́ мире, / вся, я́ ко младе́ нческая, мудрова́ ния, я́ же о и́ долех тща́ ния, оста́ вль, / я́ ко муж соверше́ нный, украси́ лся еси́ Боже́ ственнаго Креще́ ния багряни́ цею, / и ны́ не, Спа́ су Христу́ в весе́ лии предстоя́, // моли́ спасти́ ся держа́ вы Росси́ йския нача́ льником и мно́ жеству владо́ мых.

На 6 часе:

Тропа́ рь воскре́ сный, глас 5:

            С обезнача́ льноеСло́ воОтцу́ иДу́ хови, / отДе́ выро́ ждшеесяна Спасе́ ние на́ ше, / воспои́ м, ве́ рнии, ипоклони́ мся; / я́ коблаговоли́ Пло́ тиювзы́ тинаКрест, / исмертьпретерпе́ ти, / ивоскреси́ тиуме́ ршия// сла́ вным воскресе́ нием Свои́ м.

                                             Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху. Тропа́ рь отцо́ в, глас 8:

            П репросла́ влен еси́, Христе́ Бо́ же наш, / свети́ ла на земли́ отцы́ на́ ша основа́ вый/ и те́ ми ко и́ стинней ве́ ре вся ны наста́ вивый, // Многоблагоутро́ бне, сла́ ва Тебе́.

 

Конда́ к святы́ х отцо́ в, глас 8:

            А по́ стол пропове́ дание и оте́ ц догма́ ты/ Це́ ркве еди́ ну ве́ ру запечатле́ ша, / я́ же и ри́ зу нося́ щи и́ стины, истка́ нну от е́ же свы́ ше Богосло́ вия, // исправля́ ет и сла́ вит благоче́ стия вели́ кое та́ инство.

На литурги́ и:

По входе:

в хра́ ме Бо́ жией Ма́ тери:

Тропа́ рь воскре́ сный, глас 5:

        С обезнача́ льное Сло́ во Отцу́ и Ду́ хови, / от Де́ вы ро́ ждшееся на Спасе́ ние на́ ше, / воспои́ м, ве́ рнии, и поклони́ мся; / я́ ко благоволи́ Пло́ тию взы́ ти на Крест, / и смерть претерпе́ ти, / и воскреси́ ти уме́ ршия// сла́ вным воскресе́ нием Свои́ м.

Тропа́ рь храма, глас 4:

Засту́ пнице усе́ рдная, / Ма́ ти Го́ спода Вы́ шняго, / за всех мо́ лиши Сы́ на Твоего́ Христа́ Бо́ га на́ шего, / и всем твори́ ши спасти́ ся, / в держа́ вный Твой покро́ в прибега́ ющим. / Всех нас заступи́, о Госпоже́ Цари́ це и Влады́ чице, / и́ же в напа́ стех и в ско́ рбех, и в боле́ знех обремене́ нных грехи́ мно́ гими, / предстоя́ щих и моля́ щихся Тебе́ умиле́ нною душе́ ю/ и сокруше́ нным се́ рдцем, / пред пречи́ стым Твои́ м о́ бразом со слеза́ ми, / и невозвра́ тно наде́ жду иму́ щих на Тя, / избавле́ ния всех зол, / всем поле́ зная да́ руй, / и вся спаси́, Богоро́ дице Де́ во: // Ты бо еси́ Боже́ ственный покро́ в рабо́ м Твои́ м.

Тропа́ рь отцо́ в, глас 8:

        П репросла́ влен еси́, Христе́ Бо́ же наш, / свети́ ла на земли́ отцы́ на́ ша основа́ вый/ и те́ ми ко и́ стинней ве́ ре вся ны наста́ вивый, // Многоблагоутро́ бне, сла́ ва Тебе́.

Тропа́ рь равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира, глас 4:

        У подо́ бился еси́ купцу́, и́ щущему до́ браго би́ сера, / славнодержа́ вный Влади́ мире, / на высоте́ стола́ седя́ ма́ тере градо́ в, богоспаса́ емаго Ки́ ева: / испыту́ я же и посыла́ я к Ца́ рскому гра́ ду уве́ дети правосла́ вную ве́ ру, / обре́ л еси́ безце́ нный би́ сер – Христа́, / избра́ вшаго тя, я́ ко втора́ го Па́ вла, / и оттря́ сшаго слепоту́ во святе́ й купе́ ли, / душе́ вную, вку́ пе и теле́ сную. / Те́ мже пра́ зднуем твое́ успе́ ние, / лю́ дие твои́ су́ ще, // моли́ спасти́ ся держа́ вы твоея́ Росси́ йския нача́ льником и мно́ жеству владо́ мых.

Конда́ к воскре́ сный, глас 5:

            К о а́ ду, Спа́ се мой, соше́ л еси́, / и врата́ сокруши́ вый я́ ко всеси́ лен, / уме́ рших, я́ ко Созда́ тель, совоскреси́ л еси́, / и сме́ рти жа́ ло сокруши́ л еси́, / и Ада́ м от кля́ твы изба́ влен бысть, Человеколю́ бче; / те́ мже вси зове́ м: // спаси́ нас, Го́ споди.

Конда́ к святы́ х отцо́ в, глас 8:

        А по́ стол пропове́ дание и оте́ ц догма́ ты/ Це́ ркве еди́ ну ве́ ру запечатле́ ша, / я́ же и ри́ зу нося́ щи и́ стины, истка́ нну от е́ же свы́ ше Богосло́ вия, // исправля́ ет и сла́ вит благоче́ стия вели́ кое та́ инство.

        Сла́ ва Отцу́ и Сы́ ну и Свято́ му Ду́ ху.

Конда́ к равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира, глас 8:

        П одо́ бствовав вели́ кому апо́ столу Па́ влу, в седи́ нах, всесла́ вне Влади́ мире, / вся, я́ ко младе́ нческая, мудрова́ ния, я́ же о и́ долех тща́ ния, оста́ вль, / я́ ко муж соверше́ нный, украси́ лся еси́ Боже́ ственнаго Креще́ ния багряни́ цею, / и ны́ не, Спа́ су Христу́ в весе́ лии предстоя́, // моли́ спасти́ ся держа́ вы Росси́ йския нача́ льником и мно́ жеству владо́ мых.

        И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Конда́ к хра́ ма, глас 8:

Притеце́ м, лю́ дие, к ти́ хому сему́ и до́ брому приста́ нищу, / ско́ рой Помо́ щнице, гото́ вому и те́ плому спасе́ нию, покро́ ву Де́ вы, / ускори́ м на моли́ тву и потщи́ мся на покая́ ние: / источа́ ет бо нам неоску́ дныя ми́ лости Пречи́ стая Богоро́ дица, / предваря́ ет на по́ мощь, и избавля́ ет от вели́ ких бед и зол // благонра́ вныя и богобоя́ щияся рабы́ Своя́.

Проки́ мены:

Святы́ х отцо́ в, глaс 4, песнь отце́ в:

        Б лагослове́ н еси́, Го́ споди Бо́ же оте́ ц на́ ших, и хва́ льно и просла́ влено И́ мя Твое́ во ве́ ки.

Стих: Я́ ко пра́ веден еси́ о всех, я́ же сотвори́ л еси́ нам.

Равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира, глaс 3:

        П о́ йте Бо́ гу на́ шему, по́ йте, / по́ йте Царе́ ви на́ шему, по́ йте.

Апо́ стольское чте́ ние дня:

Рим., зач. 110 (гл. 12, ст. 6-14)

        Б ра́ тие, иму́ ще дарова́ ния по благода́ ти да́ нней нам разли́ чна, а́ ще проро́ чество, по ме́ ре ве́ ры, а́ ще ли служе́ ние, в служе́ нии, а́ ще учя́ й, во уче́ нии, а́ ще утеша́ яй, во утеше́ нии, подава́ яй, в простоте́, предстоя́ й, со тща́ нием, ми́ луяй, с до́ брым изволе́ нием. Любы́ нелицеме́ рна, ненави́ дящи зло́ е, прилепля́ ющися благо́ му. Братолю́ бием друг ко дру́ гу любе́ зни, че́ стию друг дру́ га бо́ льша творя́ ще. Тща́ нием не лени́ ви, ду́ хом горя́ ще, Го́ сподеви рабо́ тающе. Упова́ нием ра́ дующеся, ско́ рби терпя́ ще, в моли́ тве пребыва́ юще. Тре́ бованием святы́ х приобща́ ющеся, страннолю́ бия держа́ щеся. Благословля́ йте гоня́ щыя вы, благослови́ те, а не клени́ те.

Апо́ стольское чте́ ние отцо́ в (под зача́ ло):

Евр., зач. 334 (гл. 13, ст. 7-16)

        Б ра́ тие, помина́ йте наста́ вники ва́ ша, и́ же глаго́ лаша вам сло́ во Бо́ жие: и́ хже взира́ юще на сконча́ ние жи́ тельства, подража́ йте ве́ ре их. Иису́ с Христо́ с вчера́ и днесь то́ йже, и во ве́ ки. В науче́ ния стра́ нна и разли́ чна не прилага́ йтеся: добро́ бо благода́ тию утвержда́ ти сердца́, а не бра́ шны, от ни́ хже не прия́ ша по́ льзы ходи́ вшии в них. И́ мамы же олта́ рь, от него́ же не и́ мут вла́ сти я́ сти служа́ щии се́ ни. И́ хже бо кровь живо́ тных вно́ сится во свята́ я за грехи́ первосвяще́ нником, сих телеса́ сжига́ ются вне ста́ на. Те́ мже Иису́ с, да освяти́ т лю́ ди свое́ ю кро́ вию, вне врат пострада́ ти изво́ лил. Те́ мже у́ бо да исхо́ дим к нему́ вне ста́ на, поноше́ ние его́ нося́ ще. Не и́ мамы бо зде пребыва́ ющаго гра́ да, но гряду́ щаго взыску́ ем. Тем у́ бо прино́ сим же́ ртву хвале́ ния вы́ ну Бо́ гу, си́ речь плод усте́ н испове́ дающихся и́ мени Его́. Благотворе́ ния же и обще́ ния не забыва́ йте: таковы́ ми бо же́ ртвами благоугожда́ ется Бог.

Апо́ стольское чте́ ние равноап. кн. Влади́ мира:

Гал., зач. 200 (гл. 1, ст. 11-19)

        Б ра́ тие, сказу́ ю вам, Благовествова́ ние благовеще́ нное от мене́, я́ ко несть по челове́ ку. Ни бо аз от челове́ ка прия́ х е́, ниже́ научи́ хся, но явле́ нием Иису́ с Христо́ вым. Слы́ шасте бо мое́ житие́ иногда́ в жидо́ встве, я́ ко попремно́ гу гони́ х Це́ рковь Бо́ жию и разруша́ х ю́, и преспева́ х в жидо́ встве па́ че мно́ гих све́ рстник мои́ х в ро́ де мое́ м, и́ злиха ревни́ тель сый оте́ ческих мои́ х преда́ ний. Егда́ же благоволи́ Бог, Избра́ вый мя от чре́ ва ма́ тере моея́ и призва́ вый благода́ тию Свое́ ю, яви́ ти Сы́ на Своего́ во мне, да благовеству́ ю Его́ во язы́ цех, а́ бие не приложи́ хся пло́ ти и кро́ ви, ни взыдо́ х во Иерусали́ м к пре́ дним мене́ апо́ столом, но идо́ х во Арави́ ю, и па́ ки возврати́ хся в Дама́ ск. Пото́ м же по трие́ х ле́ тех взыдо́ х во Иерусали́ м согля́ дати Петра́, и пребы́ х у него́ дний пятьна́ десять. Ино́ го же от апо́ стол не ви́ дех, то́ кмо Иа́ кова бра́ та Госпо́ дня.

Аллилуа́ рий святы́ х отцо́ в, глaс 1:

Стих: Б ог бого́ в Госпо́ дь глаго́ ла, и призва́ зе́ млю от восто́ к со́ лнца до за́ пад.

Аллилуа́ рий равноап. кн. Влади́ мира, глас 6:

Стих: В ознесо́ х избра́ ннаго от люде́ й Мои́ х.

Ева́ нгельское чте́ ние дня:

Мф., зач. 29 (гл. 9, стт. 1-8)

        В о вре́ мя о́ но, влез Иису́ с в кора́ бль, пре́ йде и прии́ де во Свой град. И се принесо́ ша Ему́ разсла́ блена жи́ лами, на одре́ лежа́ ща, и ви́ дев Иису́ с ве́ ру их, рече́ разсла́ бленному: дерза́ й, ча́ до, отпуща́ ются ти греси́ твои́. И се не́ цыи от кни́ жник ре́ ша в себе́: Сей ху́ лит. И ви́ дев Иису́ с помышле́ ния их, рече́: вску́ ю вы мы́ слите лука́ вая в сердца́ х свои́ х? Что бо есть удо́ бее рещи́: отпуща́ ются ти греси́, или́ рещи́: воста́ ни и ходи́? Но да уве́ сте, я́ ко власть и́ мать Сын Челове́ ческий на земли́ отпуща́ ти грехи́, тогда́ глаго́ ла разсла́ бленному: воста́ ни, возми́ твой одр и иди́ в дом твой. И воста́ в, взем одр свой, и́ де в дом свой. Ви́ девше же наро́ ди чуди́ шася и просла́ виша Бо́ га, да́ вшаго власть такову́ ю челове́ ком.

Ева́ нгельское чте́ ние отцо́ в (под зача́ ло):

Ин., зач. 56 (гл. 17, ст. 1-13)

        В о вре́ мя о́ но, возведе́ Иису́ с о́ чи Свои́ на не́ бо и рече́: О́ тче, прии́ де час, просла́ ви Сы́ на Твоего́, да и Сын Твой просла́ вит Тя. Я́ коже дал еси́ Ему́ власть вся́ кия пло́ ти, да вся́ ко, е́ же дал еси́ Ему́, даст им живо́ т ве́ чный: Се же есть живо́ т ве́ чный, да зна́ ют Тебе́ еди́ наго и́ стиннаго Бо́ га, и Его́ же посла́ л еси́ Иису́ с Христа́. Аз просла́ вих Тя на земли́, де́ ло соверши́ х, е́ же дал еси́ Мне да сотворю́. И ны́ не просла́ ви Мя Ты, О́ тче, у Тебе́ Самого́ сла́ вою, ю́ же име́ х у Тебе́ пре́ жде мир не бысть. Яви́ х и́ мя Твое́ челове́ ком, и́ хже дал еси́ Мне от ми́ ра: Твои́ бе́ ша, и Мне их дал еси́, и сло́ во Твое́ сохрани́ ша: Ны́ не разуме́ ша, я́ ко вся, ели́ ка дал еси́ Мне, от Тебе́ суть. Я́ ко глаго́ лы, и́ хже дал еси́ Мне, дах им, и ти́ и прия́ ша, и разуме́ ша вои́ стинну, я́ ко от Тебе́ изыдо́ х, и ве́ роваша, я́ ко Ты Мя посла́. Аз о сих молю́: не о всем ми́ ре молю́, но о тех, и́ хже дал еси́ Мне, я́ ко Твои́ суть: И Моя́ вся Твоя́ суть, и Твоя́ Моя́, и просла́ вихся в них: И ктому́ несмь в ми́ ре, и си́ и в ми́ ре суть, и Аз к Тебе́ гряду́. О́ тче Святы́ й, соблюди́ их во и́ мя Твое́, и́ хже дал еси́ Мне, да бу́ дут еди́ но, я́ коже и Мы. Егда́ бех с ни́ ми в ми́ ре, Аз соблюда́ х их во и́ мя Твое́: и́ хже дал еси́ Мне, сохрани́ х, и никто́ же от них поги́ бе, то́ кмо сын поги́ бельный, да сбу́ дется Писа́ ние. Ны́ не же к Тебе́ гряду́, и сия́ глаго́ лю в ми́ ре, да и́ мут ра́ дость Мою́ испо́ лнену в себе́.

Ева́ нгельское чте́ ние равноап. кн. Влади́ мира:

Ин., зач. 35 (от середи́ ны: гл. 10, ст. 1-9)

        Р ече́ Госпо́ дь ко прише́ дшым к Нему́ иуде́ ем: ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам, не входя́ й две́ рьми во двор о́ вчий, но прела́ зя и́ нуде, той тать есть и разбо́ йник. А входя́ й две́ рьми па́ стырь есть овца́ м. Сему́ две́ рник отверза́ ет, и о́ вцы глас его́ слы́ шат, и своя́ о́ вцы глаша́ ет по и́ мени, и изго́ нит их. И егда́ своя́ о́ вцы иждене́ т, пред ни́ ми хо́ дит, и о́ вцы по нем и́ дут, я́ ко ве́ дят глас его́. По чужде́ м же не и́ дут, но бежа́ т от него́, я́ ко не зна́ ют чужда́ го гла́ са. Сию́ при́ тчу рече́ им Иису́ с, они́ же не разуме́ ша, что бя́ ше, я́ же глаго́ лаше им. Рече́ же па́ ки им Иису́ с: ами́ нь, ами́ нь глаго́ лю вам, я́ ко Аз есмь дверь овца́ м. Вси, ели́ ко их прии́ де пре́ жде Мене́, та́ тие суть и разбо́ йницы, но не послу́ шаша их о́ вцы. Аз есмь дверь, Мно́ ю а́ ще кто вни́ дет, спасе́ тся, и вни́ дет и изы́ дет, и па́ жить обря́ щет.

Прича́ стен Воскре́ сный:

Х вали́ те Го́ спода с небе́ с, хвали́ те Его в вы́ шних.

Равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира:

В па́ мять ве́ чную бу́ дет пра́ ведник, от слу́ ха зла не убои́ тся.

А ллилу́ ия. (Трижды)

 

      По благословению Святейшего Патриарха Кирилла, в праздник святого равноапостольного князя Владимира надлежит ежегодно по окончании Литургии совершать в честь воспоминания Крещения Руси молебен по особому чину (см. в приложении «Богослужебных указаний»).

 

После́ дование моле́ бного пе́ ния в пра́ здник свято́ го равноапо́ стольного кня́ зя Влади́ мира

в честь воспомина́ ния Креще́ ния Руси́

Диакон:                                               Б лагослови́, влады́ ко.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.