Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Пе́сньБогоро́дицы:Вели́читдуша́моя́Го́спода:<см.основнойЧин>



Песнь 1

Ирмо́ с: Во глубине́ постла́ иногда́ / фараони́ тское всевоинство преоруже́ нная си́ ла, / вопло́ щшееся же Сло́ во всезло́ бный грех потреби́ ло есть: / препросла́ вленный Госпо́ дь сла́ вно бо просла́ вися.

Еще́ от ма́ лыя версты́ 45, преподо́ бне Анто́ ние, вели́ ку любо́ вь стяжа́ л еси́ к Бо́ гу, / и сего́ ра́ ди плотска́ я взыгра́ ния и стра́ сти до конца́ умертви́ л еси́, / и чистото́ ю, я́ коже кри́ лы, впери́ вся пресла́ вно, / к Небесе́ м возлете́ л еси́, о́ тче.

Влады́ чнему любостра́ нству, преподо́ бне, подо́ бяся, / сам стра́ нство́ вати изво́ лил еси́, Анто́ ние, / те́ мже Всеви́ дящее Око, ви́ дя твое́ благо́ е произволе́ ние, / да́ ром чуде́ с обогати́ тя, я́ ко пресла́ вна.

Душе́ вную ти́ хость и любо́ вь, я́ же к Бо́ гу, / нра́ вы и обы́ чаи благи́ ми укра́ шена тя ви́ дев, / твой духо́ вный настоя́ тель, преподо́ бне, / проро́ чески всем пропове́ дует хотя́ щая напосле́ док тобо́ ю бы́ ти пресла́ вная, Анто́ ние.

Богоро́ дичен: Мои́ х прегреше́ ний, Влады́ чице, плени́ цы расто́ ргни, / Твоего́ Сы́ на и Бо́ га моля́ щи, и томя́ щий мя грех, Присноде́ во, низложи́, / я́ ко да воспева́ ю Тя, всегда́, Пренепоро́ чная, Тобо́ ю спаса́ емь.

Песнь 3

Ирмо́ с: Твоя́ песносло́ вцы, Богоро́ дице, / Живы́ й и Незави́ стпый Исто́ чниче, / лик себе́ совоку́ пльшия, духо́ вно утверди́, / в Боже́ ственней Твое́ й сла́ ве/ венце́ в сла́ вы сподо́ би.

Пропове́ дует пресла́ вно и па́ че трубы́ вопие́ т/ свяще́ нная твоя́, о́ тче, вели́ кая Ла́ вра, я́ же тобо́ ю нача́ ло прие́ мшая, / дом же Бо́ жия Ма́ тере, а́ ще и не гла́ сом, вещьми́ же хва́ лится. глаго́ ля: / утверди́ хся Тобо́ ю, Го́ споди.

Еди́ наго Го́ спода возлюби́ л еси́ / и, Сего́ Крест на ра́ мо взем, преподо́ бне Анто́ ние, / странноле́ пно пожи́ л еси́, в посте́ х, и бде́ ниих, и моли́ твах о́ браз быв твои́ м ученико́ м. / Те́ мже и от Христа́ просла́ вился еси́.

Плотска́ го жела́ ния, преподо́ бне, отве́ ргся, го́ рдость возненави́ дел еси́, / смире́ нием же и нището́ ю обогати́ вся, / превысо́ кая дости́ гл еси́ святы́ х жили́ ща.

Богоро́ дичен: Поми́ луй, еди́ на Богома́ ти, поми́ луй и уще́ дри ду́ шу мою́ окая́ нную, / потопля́ емую бе́ сы и страстьми́ лука́ выми, / и пре́ жде вре́ мене исхо́ да моего́ сию́ очи́ стити умилосе́ рдися.

Ин

Ирмо́ с: На ка́ мени мя ве́ ры утверди́ в, / разшири́ л еси́ уста́ мои́ на враги́ моя́, / возвесели́ бо ся дух мой, внегда́ пе́ ти: / несть свят, я́ коже Бог наш, / и несть пра́ веден, па́ че Тебе́, Го́ споди.

Прозре́ в бу́ дущая воздая́ ния, зде маловре́ менная, я́ ко не су́ щая, о́ тче, оста́ вил еси́ / и сего ра́ ди сугу́ бая воздая́ ния прия́ л еси́, преподо́ бне. / Те́ мже со А́ нгелы непреста́ нно пое́ ши Влады́ ку твоего́.

Моли́ тися, о́ тче, не преста́ й о ста́ де твое́ м, / е́ же мно́ гими по́ ты и труды́ стяжа́ л еси́, / изба́ вити всех обстоя́ ний, бед же и скорбе́ й, / да вси тебе́, я́ ко чадолюби́ ва отца́, воспева́ ем.

Весе́ лием, преподо́ бне, с чи́ нми святы́ х Бо́ гу предстои́ ши, / я́ же та́ мо весе́ лия и ра́ дости насыща́ яся, / сподо́ би и нас та́ мошняя ра́ дования получи́ ти, / да, веселя́ щеся, тебе́ велича́ ем, о́ тче Анто́ ние.

Богоро́ дичен: Просте́ рши ру́ ку благоутро́ бия, Богороди́ тельнице, / вся́ каго мя изми́ осужде́ ния, к Тебе́ прибега́ ющаго, и Тебе́ припа́ дающа, / и призыва́ юща Твою́ по́ мощь.

Ин конда́ к, глас 8: Вми́ ре я́ ко А́ нгел, о́ тче, пожи́ л еси́, / в земли́ пеще́ ру себе́ соде́ лав, / в не́ йже до́ бре подвиза́ вся проти́ ву неви́ димаго врага́ ко́ зней, / и отту́ ду, веселя́ ся, преше́ л еси́ к Небе́ сным черто́ гом. / Помина́ й нас, чту́ щих па́ мять твою́, да зове́ м ти: / ра́ дуйся, Анто́ ние, о́ тче наш.

Седа́ лен, глас 4: Удиви́ ся твой духо́ вный настоя́ тель, в тебе́ вели́ ко воздержа́ ние зря, / и внима́ ше мы́ слию хотя́ щая о тебе́ напосле́ док бы́ ти, Анто́ ние, / ви́ де бо по Бо́ зе твое́ вели́ кое житие́ и вра́ жиими прило́ ги ника́ коже поколеби́ ма. / Те́ мже и свиде́ тельствует, я́ ко оте́ ц и храни́ тель твоего́ жития́, / отце́ м Святы́ я Горы́ вопия́ ше: / сей, и́ же посреде́ нас ви́ дится ме́ ньший/ но последи́ в Росси́ и вели́ кий свети́ льник бу́ дет.

Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен: Удиви́ ся Ио́ сиф, е́ же па́ че естества́ зря, / и внима́ ше мы́ слию, и́ же на руно́ дождь, / в безсе́ меннем зача́ тии Твое́ м, Богоро́ дице, / купину́, огне́ м неопали́ мую, жезл Ааро́ нов проза́ бший/ и, свиде́ тельствуя, обру́ чник Твой и храни́ тель свяще́ нником взыва́ ше: / Де́ ва ражда́ ет, и по рождестве́ па́ ки Де́ ва пребыва́ ет.

Песнь 4

Ирмо́ с: Неизсле́ дный Бо́ жий Сове́ т/ е́ же от Де́ вы воплоще́ ния/ Тебе́, Вы́ шняго, / проро́ к Авваку́ м усмотря́ я, зовя́ ше: / сла́ ва си́ ле Твое́ и́, Го́ споди.

Ме́ сто, в не́ мже лежи́ т честно́ е и свяще́ нное те́ ло твое́, преподо́ бне Анто́ ние о́ тче, / мно́ га исцеле́ ния отту́ ду прие́ млют ве́ рнии, Христу́ от души́ вопию́ ще: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Не устраши́ тебе́, преподо́ бне, долгота́ жесто́ каго пути́, / ниже́ та́ мо разбо́ йническое наше́ ствие. / Те́ мже Святу́ ю Го́ ру доше́ д, с су́ щими та́ мо отцы́ воспева́ л еси́: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Ви́ дев Всеблаги́ й Бог тве́ рдое твое́ и до́ брое изволе́ ние, / та́ мо во святы́ х ме́ стех посреде́ оте́ ц, сла́ вна тя сотворя́ ет, / с ни́ миже сподо́ би взыва́ ти: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Богоро́ дичен: Ко́ рень из чресл Тя ца́ рских, всех Царь, я́ ко су́ щу, вожделе́ в/ и вы́ шшу Херуви́ м и Серафи́ м соде́ лав, / Богоро́ дице, всели́ ся в Тя.

Ин

Ирмо́ с: Пою́ Тя, слу́ хом бо, Го́ споди, услы́ шах и ужасо́ хся: / до мене́ бо и́ деши, мене́ ища́, заблу́ ждшаго. / Тем мно́ гое Твое́ снизхожде́ ние, е́ же на мя, / прославля́ ю, Многоми́ лостиве.

Про́ мыслом Бо́ жиим па́ ки ко оте́ честву твоему́, блаже́ нне, посыла́ емь быва́ еши, / я́ ко да и та́ мо мно́ гих ко спаси́ тельному пути́ наста́ виши, Творцу́ воспева́ ти: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Упова́ нием бу́ дущих благ, Анто́ ние, укрепля́ емь, / плотско́ е стремле́ ние обузда́ л еси́ / и твое́ й пло́ ти враг неми́ лостив, о́ тче, был еси́, / сего́ ра́ ди и по́ мощь свы́ ше стяжа́ л еси́.

В целому́ дрии жизнь твою препроводи́ в, преподо́ бне, / земна́ я Небе́ сными измени́ л еси́ и нетле́ нная тле́ нными искупи́ л еси́. / Те́ мже Христу́ пое́ ши: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Богоро́ дичен: До́ брых всех обнажи́ хся и лежу́ в зло́ бе: / оболки́ й всех, дре́ вле па́ дших, и ны́ не мя пре́ ждними украси́, / и вторы́ х изба́ ви, Богоневе́ сто.

Песнь 5

Ирмо́ с: Ужасо́ шася вся́ ческая/ о Боже́ ственней сла́ ве Твое́ й: / Ты бо, Неискусобра́ чная Де́ во, / име́ ла еси́ во утро́ бе над все́ ми Бо́ га/ и родила́ еси́ Безле́ тиаго Сы́ на, / всем воспева́ ющим Тя/ мир подава́ ющая.

Мона́ шествующих о́ браз, о́ тче, и наказа́ тель был еси́, / те́ мже и си́ льным запреща́ еши на восхище́ ние не жела́ ти, но па́ че маломо́ щныя ми́ ловати. / И от сего́ просла́ вился еси́, Анто́ ние, / и вели́ к нарече́ н учи́ тель яви́ лся еси́.

Вы́ ше челове́ ка, Анто́ ние, стяжа́ л еси́ житие́, равноа́ нгельно пожи́ в на земли́, / те́ мже ра́ вну я́ же А́ нгелом по́ честь сподо́ бился еси́ получи́ ти/ и пое́ ши с ни́ ми Влады́ ку твоего́.

Богодарова́ нныя твоя́ благода́ ти, о́ тче Анто́ ние, / всяк слух челове́ ческий удиви́ ша и научи́ ша, / я́ же зде мня́ щаяся вели́ кая, я́ ко ма́ ла и ху́ да, презре́ ти вся и после́ довати стопа́ м твои́ м, / отону́ дуже моли́, преподо́ бне, спасти́ ся нам.

Богоро́ дичен: Упова́ ние еси́ мое́, Пречи́ стая, и спасе́ ние, и похвала́. / Те́ мже прибега́ ю к покро́ ву Твоему́: / не гнуша́ йся мене́, грехи́ мно́ гими, и боле́ зньми, и скорбьми́ ны́ не поглоще́ ннаго, / но, предвари́ вши, спаси́ мя.

Ин

Ирмо́ с: Хода́ тай Бо́ гу и челове́ ком был еси́, Христе́ Бо́ же: / Тобо́ ю бо, Влады́ ко, к Светонача́ льнику, Отцу́ Твоему́, / от но́ щи неве́ дения/ приведе́ ние и́ мамы.

Стра́ нно твое́ житие́, преподо́ бне; / ку́ пно же и смире́ ние, е́ же стяжа́ л еси́, Анто́ ние, / я́ ко ни сама́ го све́ та того́, и́ же в ми́ ре, / ниже́ со́ лнечнаго сия́ ния, досто́ йна тебе́ того́ вмени́ л еси́ зре́ ния, / но в те́ мне ме́ сте еди́ н тебе́ затвори́ л еси́.

Це́ рковь и дом Пресвята́ го Ду́ ха, о́ тче Анто́ ние, был еси́, / разли́ чными доброде́ тельми укра́ шен быв, / смире́ нием Го́ рнюю высоту́ насле́ див, / нището́ ю Небе́ сное бога́ тство прия́ л еси́, преподо́ бне.

Па́ мять твою́ творя́ щих свяще́ нную от вся́ ких спаси́ прегреше́ ний, и печа́ лей, и напа́ стей, / твое́ Боже́ ственное да́ руй заступле́ ние, / всех Царю́ предстоя́ й, о́ тче Анто́ ние.

Богоро́ дичен: Я́ ко невече́ рний Свет, от чре́ ва Твоеге́ су́ щий возсия́ вший, / отемне́ нную ду́ шу мою́ озари́, Влады́ чице Чи́ стая, / и отжени́ вся́ ку мглу се́ рдца моего́.

Песнь 6

Ирмо́ с: Боже́ ственное сне́ и всечестно́ е/ соверша́ юще пра́ зднество, / Богому́ дрии, Богома́ тере, / прииди́ те, рука́ ми воспле́ щим, / от Нея́ ро́ ждшагося Бо́ га сла́ вим.

Всегда́ шним к Бо́ гу раче́ нием вне пло́ ти и ми́ ра, о́ тче Анто́ ние, был еси́. / Те́ мже и жили́ ще досто́ йно Ду́ ха Пресвята́ го показа́ лся еси́, / я́ коже и Сам Христо́ с рече́: / прише́ д со Отце́ м и Ду́ хом, та́ мо явлю́ ся.

Я́ ко пресла́ дкий не́ кий виногра́ д, Свята́ я Гора́ тебе́, о́ тче, израсти́ вши, / пресла́ вно тобо́ ю красу́ ется и, ра́ дующися, Христа́ прославля́ ет, / тебе́ сим дарова́ вшаго.

Нощь, я́ ко день, и день, я́ ко нощь, тебе́ вменя́ шеся, Анто́ ние: / не дал бо еси́, по проро́ ку, сна очи́ ма твои́ ма, ни ве́ ждома дрема́ ния, / ниже́ поко́ я телеси́ твоему́, до́ ндеже сие́ чи́ сто с душе́ ю Бо́ гу предста́ вил еси́.

Богоро́ дичен: Твою́ пода́ ждь ми по́ мощь/ и изба́ ви мя бед, и скорбе́ й, и прегреше́ ний мои́ х, / я́ же всех ро́ ждшая при́ сное Избавле́ ние.

Ин

Ирмо́ с: В бе́ здне грехо́ вией валя́ яся, / неизсле́ дную милосе́ рдия Твоего́ призыва́ ю бе́ здну: / от тли, Бо́ же, мя возведи́.

Я́ ко свобожде́ на бы́ вши блаже́ нная твоя́ душа́ от тя́ жести плотски́ я/ и от го́ рькаго фарао́ на мучи́ теля, ми́ ра сего́ изше́ дши, / в зе́ млю обетова́ ния ра́ йскаго пре́ йде немяте́ жно, / со святы́ ми пребыва́ ет, веселя́ щися.

Ны́ не свяще́ нное те́ ло твое́, преподо́ бне, в пеще́ ре лежа́ щее, / исцеле́ ния мно́ гая источа́ ет ве́ рою приходя́ щим. / Те́ мже мо́ лим тя: / и душе́ вная здра́ вия мольба́ ми твои́ ми пода́ ждь тебе́ сла́ вящим.

Светле́ йши со́ лнца возсия́ пречестна́ я па́ мять твоя́, Анто́ ние, / в ню́ же соше́ дшеся, прославля́ ем твое́ успе́ ние и труды́, / я́ же претерпе́ л еси́ в жи́ зни сей, / прося́ ще от Христа́ тобо́ ю прия́ ти грехо́ в оставле́ ние.

Богоро́ дичен: Красоты́ мя ви́ дети сла́ вы Твоея́ сподо́ би, / егда́ от пло́ ти моея́ хощу́ разлучи́ тися, / я́ ко утвержде́ ние мое́ еси́, Влады́ чице: / да отсю́ ду прииму́ избавле́ ние.

Конда́ к, глас 8: Возложи́ в себе́ Бо́ гу, па́ че всех возлю́ бленному от ю́ ности, преподо́ бне, / Тому́ от всея́ души́ любо́ вию после́ довал еси́, / ми́ ра же тле́ нная ни во что́ же вмени́ в, / в земли́ пеще́ ру соде́ лал еси́ / и, в ней до́ бре проти́ ву неви́ димаго врага́ ко́ зней подвиза́ вся, / я́ ко светоза́ рное со́ лнце, во вся концы́ земли́ возсия́ л еси́, / отону́ дуже, веселя́ ся, преше́ л еси́ к Небе́ сным черто́ гом. / И ны́ не со А́ нгелы Влады́ чню престо́ лу предстоя́, / помина́ й нас, чту́ щих пя́ мять твою́, да зове́ м ти: / ра́ дуйся, Анто́ ние, о́ тче наш.

И́ кос: Присносу́ щнаго немерца́ ющаго све́ та Святы́ я Тро́ ицы наслади́ тися жела́ я/ и сего́ ра́ ди четыредесятоле́ тное вре́ мя в еди́ ной пеще́ ре те́ мне тебе́ затвори́ в, / отту́ ду неисхо́ ден, о́ тче, пребы́ л еси́, / до́ ндеже те́ ло твое́ чи́ сто с душе́ ю Бо́ гу предста́ вил еси́. / Отону́ дуже и по преставле́ нии, я́ ко жив, от Го́ спода дарова́ ния чуде́ с прия́ л еси́, / исцеля́ ти разли́ чныя боле́ зни зле стра́ ждущих/ и бе́ сы от челове́ к приходя́ щих изгони́ ти. / Те́ мже мо́ лим тя: / моли́ ся, о́ тче, сохрани́ ти без вре́ да оте́ чество твое́, град же и лю́ ди, да зове́ м ти: / ра́ дуйся, Анто́ ние, о́ тче наш.

Песнь 7

Ирмо́ с: Не послужи́ ша тва́ ри Богому́ дрии/ па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше, / ра́ довахуся, пою́ ще: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́.

Повеле́ нием духо́ внаго твоего́ настоя́ теля, блаже́ нне Анто́ ние, / па́ ки ко оте́ честву твоему́ посыла́ емь быва́ еши. / Те́ мже рече́ нная тебе́ отце́ м, я́ ко от Бо́ га повеле́ нная, сотвори́ л еси́, / иде́ же прише́ д, о́ тче, мно́ гих ду́ ши Го́ споду приве́ л еси́.

Святе́ йшаго ме́ ста, преподо́ бне Анто́ ние, я́ ко дости́ гл, / мно́ гих житие́ м твои́ м удиви́ л еси́: / вы́ ше бо челове́ ка восприе́ м житие́, / и́ мже мно́ гих мирска́ я презира́ ти сотвори́ л еси́.

Святи́ теля Иларио́ на пеще́ ру я́ ко обре́ т, / трудолю́ бне в ней пожи́ л еси́, преподо́ бне, в моли́ твах и поще́ ниих, / до́ ндеже ину́ ю пеще́ ру себе́ соде́ лал еси́, / в не́ йже сподо́ бился еси́ го́ рняго зва́ ния.

Богоро́ дичен: Челове́ ческия напа́ сти и сове́ ты, Чи́ стая, / разори́ Боже́ ственными моли́ твами Твои́ ми/ и рабы́ Твоя́ изба́ ви боле́ зненных прегреше́ ний, / я́ ко да Присноде́ ву Тя ублажа́ ем.

Ин

Ирмо́ с: Богопроти́ вное веле́ ние беззако́ ннующаго мучи́ теля/ высо́ к пла́ мень вознесло́ есть. / Христо́ с же простре́ богочести́ вым отроко́ м ро́ су духо́ вную, / Сый благослове́ н и препросла́ влен.

Вели́ каго трудополо́ жника и ревни́ теля/ твоему́ житию́, преподо́ бне Анто́ ние, Феодо́ сия блаже́ ннаго, стяжа́ л еси́, / а́ нгельскому твоему́ житию́ после́ дующа, / с ни́ мже в Вы́ шних водворя́ яся, нас помина́ й.

Но́ ваго тя Моисе́ я, о́ тче, позна́ хом, страсте́ й победи́ теля: / я́ коже бо он, дре́ вле Амали́ ка победи́ в, лю́ ди изведе́, / ты же, о́ тче, мно́ жество мона́ шествующих в зе́ млю обетова́ ния ра́ йскаго приве́ л еси́.

Гра́ да и оте́ чества твоего́ пресе́ льник, о́ тче, был еси́, / но па́ ки Бо́ жиим промышле́ нием ко оте́ честву твоему́ сла́ вно свиде́ тельствован возвраща́ ешися, / иде́ же благода́ ть от Го́ спода, о́ тче, прия́ л еси́.

Богоро́ дичен: Пещь прообразова́ ше Твое́ рождество́, Пренепоро́ чная: / о́ троки бо не опали́, я́ коже ни ложесна́ Твоя́ Огнь нестерпи́ мый. / Те́ мже мо́ лим Тя: огня́ ве́ чнаго изба́ ви рабы́ Твоя́.

Песнь 8

Ирмо́ с: О́ троки благочести́ выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ есть; / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки.

Влады́ ки твоего́ Христа́, преподо́ бне Анто́ ние, смире́ нию поревнова́ л еси́ / и сего́ ра́ ди смире́ нное и жесто́ кое житие́ возлюби́ л еси́, / земна́ го пристра́ стия отрева́ яся. / Те́ мже по́ чести святы́ х сподо́ бился еси́ / и с ни́ ми пое́ ши Го́ спода во ве́ ки.

Твое́ пресла́ вное успе́ ние пра́ зднующим, блаже́ нне, / моли́ ся изба́ витися всем от разли́ чных напа́ стей, / да вси тебе́ прославля́ ем, Анто́ ние, и превозно́ сим Го́ спода во ве́ ки.

О нас ми́ лостивыо о́ ко, Анто́ ние, простира́ й ко Влады́ це, чадолю́ бное показу́ я, / и неотлу́ чно от нас ду́ хом пребыва́ й, преподо́ бне, / я́ коже обеща́ лся еси́, егда́ был еси́ с на́ ми, / да вси с тобо́ ю Христу́ воспое́ м: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Богоро́ дичен: На моле́ ние мое умилосе́ рдися ны́ не и ра́ дость ми в печа́ ли ме́ сто да́ руй, / да пою́ Тя, Влады́ чице, Сы́ ну Твоему́ воспева́ я: / Го́ спода по́ йте, дела́, и превозноси́ те Его́ во ве́ ки.

Ин

Ирмо́ с: Пещь иногда́ о́ гненная в Вавило́ не де́ йства разделя́ ше/ Бо́ жиим веле́ нием халде́ и опаля́ ющая, / ве́ рныя же ороша́ ющая, пою́ щия: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Исцеле́ ния оби́ льна, преподо́ бне, ве́ рою приходя́ щим ко хра́ му твоему́ / и су́ щим в ско́ рбех утеше́ ние подава́ й, да вси с тобо́ ю Христу́ вопие́ м: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Благода́ рное сие́ пе́ ние принося́ щия ти, о́ тче, свы́ ше ми́ лостивно назира́ й/ и моли́ Христа́ Изба́ вителя спасти́ всех, вопию́ щих Ему́: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Принесе́ ся дар Вседержи́ телю – тобо́ ю мно́ жество спаса́ емых, / твоему́ житию́ после́ дующих, Анто́ ние. / Те́ мже моли́ спасти́ ся всем, с тобо́ ю Христу́ вопию́ щим: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода.

Богоро́ дичен: Вели́ кому та́ инству рождества́ Твоего́ кто не удиви́ тся, Богоро́ дице? / Или́ кий язы́ к зе́ мен или́ ум безпло́ тен изрещи́ возмо́ жет? / Па́ че естества́ бо и смы́ сла, Богоро́ дице, Зижди́ теля родила́ еси́.

Пе́ сньБогоро́ дицы: Вели́ читдуша́ моя́ Го́ спода: < см. основнойЧин>



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.