Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Қысқа мерзімді жоспары



 

Қ ысқ а мерзімді жоспары

Бө лім

Программалау

Педагогтың аты-жө ні

 

Кү ні

Кеіпкердің костюмын ө згерту.

Сынып: 4 Қ атысушылар саны   Қ атыспағ андар саны  
Сабақ тың тақ ырыбы:

Кейіпкердің костюмін ө згерту

Оқ у бағ дарламасына сә йкес оқ ыту мақ саттары

4. 4. 1. 1 кірістірілген циклды жү зеге асыру

Сабақ тың мақ саты:

Барлық оқ ушылар:

Scratch программалау ортасын іске қ осады.

Кө птеген оқ ушылар:

спрайттарғ а скрипт қ ұ рады

Кейбір оқ ушылар:

кейіпкердің костюмын ауыстырудың себебін айтады.

 

Сабақ тың барысы:

Сабақ тың кезені/ уақ ыт Педагогтың ә рекеті Оқ ушының ә рекеті Бағ алау Ресурстар
Сабақ тың басы 1. Оқ ушылармен амандасу. 2. Сабақ тың тақ ырыбы мен мақ саттарымен таныстыру. 3. Сергіту сә ті. 1. Мұ ғ аліммен амандасады. 2. Сабақ тың тақ ырыбын дә птерге жазады. 3. Сабақ тың мақ саттарымен танысады.      
Сабақ тың ортасы Жаң а тақ ырып. Видеожазба Scratch программалау ортасында дайын спрайттар кітапханасы мен фондар бар. Программа қ ұ ру барысында спрайттар мен фондарды қ ажетемізге қ арай қ олданамыз. Жобамыз қ ызық ты болу ү шін біз кейіпкерді қ озғ алысқ а келтіріп, анимациялар жасай аламыз. Кейіпкердің не нысанның костюмын ө згерту дегеніміз – оның қ озғ алысын жасау. Анимация –нысанның қ озғ алысы немесе ө згеруі, қ озғ алыстың ә ртү рлі кезең іне сә йкес кескіндер тізбегін экранда жылдамдата кө рсету арқ ылы дене қ озғ алысы динамикасын экранда бейнелеу тә сілі.   Кө рсетілім. Мысалдар.   Графикалық редактор векторлық жә не растрлық режимде жұ мыс жасайды. Оқ улық 13-бет 3-кесте «Сурет салу қ ұ ралдары»   Жобаны программада сақ тағ анда файлдың кең ейтілімі Scratch 1. 4 нұ сқ асында -. sb, Scratch 2. 0 нұ сқ асында-. sb2, Scratch 3. 0 нұ сқ асында-. sb3 деп жазылады. Жеке жұ мыс. 1-тапсырма. Оқ улық 15-бет «Компьютерде орындайық » тапсырмасы.   Дескриптор: - Scratch программалау ортасын іске қ осады. -ә ріптерге ә ртү рлі тү стермен костюмын жасайды; -спрайттарғ а скрипт қ ұ рады.   Қ Б: «Смайлик» ә дісі   2-тапсырма. -Не себепті кейіпкердің костюмын ауыстырамыз?   Дескриптор: -кейіпкердің костюмын  ауыстыруғ а себебін айтады.   Қ Б: «Смайлик» ә дісі Мұ ғ алімді тың дайды     Кестемен танысады     1-тапсырманы орындайды   2-тапсырманы орындайды   Смайлик   Смайлик Видеожазба   Оқ улық  
Сабақ тың соң ы 1. Оқ ушыларғ а ө зін-ө зі бағ алауды ұ йымдастырады. 2. Кері байланыс: барлығ ын тү сіндім  Бір нә рсе тү сінемін, бірақ                   бә рін емес  Тү сінбедім, қ айталап қ арау қ ажет   Ө зін-ө зі бағ алау.    
Ү й тапсырмасы § 2, жұ мыс дә птері 8-9-бет      

 

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.