Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Қысқа мерзімді жоспары



 

Қ ысқ а мерзімді жоспары

Бө лім

Программалау

Педагогтың аты-жө ні

 

Кү ні

 

Сынып: 3\4 Қ атысушылар саны   Қ атыспағ андар саны  
Сабақ тың тақ ырыбы:

Ө з ойыным.

Оқ у бағ дарламасына сә йкес оқ ыту мақ саттары

4. 4. 2. 2 ө з сценарийі бойынша ойын жасау

Сабақ тың мақ саты:

Барлық оқ ушылар:

Scratch программалау ортасын іске қ осады

Кө птеген оқ ушылар:

спрайттарды таң дап алады;

Кейбір оқ ушылар:

спрайтына скриптті қ ұ рып, тексереді

 

Сабақ тың барысы:

Сабақ тың кезені/ уақ ыт Педагогтың ә рекеті Оқ ушының ә рекеті Бағ алау Ресурстар
Сабақ тың басы 1. Оқ ушылармен амандасу. 2. Сабақ тың тақ ырыбы мен мақ саттарымен таныстыру. 1. Мұ ғ аліммен амандасады. 2. Сабақ тың тақ ырыбын дә птерге жазады. 3. Сабақ тың мақ саттарымен танысады.    
Сабақ тың ортасы Жоба қ ұ ру. Жобаның мақ саты: Спрайттарды қ ұ ру арқ ылы ойын жасау. Ө з ойынымыздың скриптін қ ұ ру. Қ ажетті фон, анимация жасау. Жұ мыс барысы: ² Scratch программасын іске қ осып, ойын жобасын жасау. ² Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таң дап алу. ² Ойынғ а қ атысты фон таң дау. ² Спрайттардың қ озғ алысының анимациясын жасау. ² Жобағ а атау беріп сақ тау.   Тапсырма. Оқ улық 36-бет. 3-тапсырма. Аквалангист тең із шаянына тиген сә тте, ө зі сахнада кө рінбей қ алатын программа қ ұ р.   Дескриптор: - Scratch іске қ осады; -ө зің е ұ найтын фонды таң дайды; -спрайттарды таң дап алады; -спрайтына скриптті қ ұ рып, тексереді.   Қ Б: жұ лдызша Мұ ғ алімді тың дайды     Тапсырманы орындайды     жұ лдызша Компьютер   Scratch программалау ортасы
Сабақ тың соң ы 1. Оқ ушыларғ а  ө зін-ө зі бағ алауды ұ йымдастырады. 2. Кері байланыс: Ө зін-ө зі бағ алау.   Плакат/ слайд
Ү й тапсырмасы § 8      

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.