Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





і свистком першого судді на наступну подачу.



і свистком першого судді на наступну подачу.

15. 4, 15. 5

8. 1, 8. 2

15. 1

КІЛЬКІСТЬ ЗВИЧАЙНИХ ІГРОВИХ ПЕРЕРВ

Кожна команда має право максимум на два тайм-аути та на  

шість замін гравців у кожній партії.

6. 2, 15. 4, 15. 5

15. 2

15. 2. 1

ЗАПИТ ЗВИЧАЙНИХ ІГРОВИХ ПЕРЕРВ

Звичайні ігрові перерви можуть бути надані на запит               

головного тренера а при відсутності головного    

тренера ігровому капітану, і тільки їм.

Запит здійснюється відповідним жестом, коли м’яч     

знаходиться поза грою і до свистка на подачу.

5. 1. 2, 5. 2,

5. 3. 2, 15

8. 2, 12. 3,

Сх. 11 (4, 5)

Для Світових і Офіційних Змагань під егідою ФІВБ є

обов'язковим використання зумера і потім жесту при

запиті тайм-ауту.

15. 2. 2

Заміна до початку партії дозволяється. Ця заміна

записується як звичайна заміна в цій партії.

ПОСЛІДОВНІСТЬ ІГРОВИХ ПЕРЕРВ

Запит одного або двох тайм-аутів і один запит про заміну

гравця будь-якої команди можуть бути один за одним без                    15. 5

необхідності відновити гру.

Проте, команді не дозволяється робити послідовні                                   

запити на заміну гравця під час тієї ж самої зупинки в грі.                               

Два або більше гравців можуть бути замінені під час однієї

ігрової перерви.

ТАЙМ – АУТИ І ТЕХНІЧНІ ТАЙМ-АУТИ

Всі запитані тайм-аути тривають 30 секунд.

Для Світових і Офіційних Змагань під егідою ФІВБ,

в 1-4 партіях є два додаткових 60-секундних “Технічних

Тайм-Аути”, які застосовуються автоматично, коли

команда-лідер набирає 8-е і 16-е очко.                                                                  

У вирішальній (5-й) партії немає “Технічних Тайм-Аутів”,                 

тільки два тайм-аути тривалістю 30 секунд можуть бути

запитані кожною командою.                                                                        

.

15. 4. 2

Під час всіх тайм-аутів гравці, що знаходяться в грі, повинні

підійти у вільну зону, ближче до своєї лавки.

Сх. 11 (4)

15. 3. 1

15. 4, 15. 5

7. 3. 4

15. 3

15. 3. 1

15. 3. 2

15. 5, 15. 6. 1



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.