Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Песнь 7. Ирмо́с: Ветии́ яви́шася о́троцы любому́дрейшии дре́вле,/ от Богоприя́тныя бо души́ богосло́вяще,/ устна́ми поя́ху:/ Пребоже́ственный отце́в и наш Бо́же, благослове́н еси&#



И́ кос

Х ристо́ в глас услы́ шав, ше́ ствовал еси́ в след Того́ за́ поведей, / наг жития́ быв, и отве́ ргл еси́ попече́ ния вся/ стяжа́ ний, име́ ний и рабо́ в твои́ х, / и сестры́ любле́ ние, Богоно́ се Анто́ ние, / и, еди́ н в пусты́ нях Бо́ гу бесе́ дуя чисте́ йше, ра́ зума благода́ ть прия́ л еси́, / ю́ же ми посли́, в пе́ снех тя пою́ щему, / отце́ в нача́ льниче, Анто́ ние.

Песнь 7

Ирмо́ с: Ветии́ яви́ шася о́ троцы любому́ дрейшии дре́ вле, / от Богоприя́ тныя бо души́ богосло́ вяще, / устна́ ми поя́ ху: / Пребоже́ ственный отце́ в и наш Бо́ же, благослове́ н еси́.

З ря́ ше в нощи́ Иа́ ков, у́ бо я́ ко в гада́ нии, / Бо́ га, воплоще́ нна же из Тебе́, / све́ тлостию яви́ ся пою́ щим: / Пребоже́ ственный отце́ в Бог и препросла́ влен.

З на́ мения, е́ же в Тебе́, неизрече́ ннаго проявля́ я сплете́ ния, / со Иа́ ковом бо́ рется, и́ мже во́ лею соеди́ нися челове́ ком, Чи́ стая, / Пребоже́ ственный отце́ в Бог и препросла́ влен.

М е́ рзок, и́ же не пропове́ дует Еди́ наго Де́ вы Тя Сы́ на от всепе́ тыя Тро́ ицы, / и несомне́ нною мы́ слию, и язы́ ком вопия́: / Пребоже́ ственный отце́ в Бог и препросла́ влен.

Ин

Ирмо́ с: Бо́ жия снизхожде́ ния/ огнь устыде́ ся в Вавило́ не иногда́, / сего́ ра́ ди о́ троцы в пещи́, ра́ дованною ного́ ю, / я́ ко во цве́ тнице, лику́ юще, поя́ ху: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Ч а́ ши бы́ ша арома́ т лани́ ты твоя́, / доброде́ телей благово́ ние и спасе́ ние благоуха́ ющий, я́ ко от цве́ тника, ве́ рою зову́ щим: / благослове́ н Бог оте́ ц на́ ших.

Б лагода́ ть Ду́ ха Всесвята́ го, в тя все́ льшися, / духо́ в гони́ теля лука́ вствия, о́ тче, соде́ ла/ и мона́ шествующих обучи́ теля, зову́ ща: / благослове́ н Бог оте́ ц на́ ших.

Богоро́ дичен: М ари́ ю Пречи́ стую и Всесвяту́ ю восхва́ лим: / То́ ю бо благода́ ть нам источа́ ется па́ че ума́ даро́ в, / я́ ко от пото́ ка Боже́ ственныя бла́ гости, / Ю́ же благочести́ вым по́ мыслом ны́ не ублажи́ м.

Катава́ сия: Тебе́, во огни́ ороси́ вшаго о́ троки Богосло́ вившия/ и в Де́ ву Нетле́ нну все́ льшагося, / Бо́ га Сло́ ва пои́ м, благоче́ стно по́ юще: / благослове́ н Бог оте́ ц на́ ших.

Песнь 8

Ирмо́ с: О подо́ бии зла́ те небре́ гше треблаже́ ннии ю́ ноши, / неизме́ нный и живы́ й Бо́ жий о́ браз ви́ девше, среди́ огня́ воспева́ ху: / осуществова́ нная да пое́ т Го́ спода вся тварь/ и превозно́ сит во вся ве́ ки.

В и́ ден бысть на земли́ Тобо́ ю и с челове́ ки поживе́ / И́ же бла́ гостию несравне́ нный и си́ лою. / Ему́ же пою́ ще, вси ве́ рнии, зове́ м: / осуществова́ нная да пое́ т Го́ спода вся тварь и превозно́ сит во вся ве́ ки.

И́ стинно Тя, Чи́ стую, пропове́ дающе, сла́ вим Богоро́ дицу: / Ты бо Еди́ наго родила́ еси́, от Тро́ ицы воплоще́ нна, / Ему́ же со Отце́ м и Ду́ хом вси пое́ м: / да пое́ т Го́ спода вся тварь и превозно́ сит во вся ве́ ки.

Ин

Ирмо́ с: Седмери́ цею пещь/ халде́ йский мучи́ тель/ Богочести́ вым неи́ стовно разжже́. / Си́ лою же лу́ чшею спасе́ ны, сия́ ви́ дев, / Творцу́ и Изба́ вителю вопия́ ше: / о́ троцы, благослови́ те, / свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки.

В моли́ твах бо́ дрое, в поще́ ниих благомо́ щное, терпели́ вное в напа́ стех, Анто́ ние, / ума́ чистото́ ю на земли́, я́ ко А́ нгел, показу́ я, Бо́ гу вопия́ л еси́: / о́ троцы, благослови́ те, свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки.

М оли́ твами, преподо́ бне, и мольба́ ми приближа́ яся ты непреста́ нно к Бо́ гу, / восте́ кл еси́ к высоте́ превзя́ тей, де́ монских сете́ й избе́ гл, / свободи́ вся же тех мучи́ тельства, Богому́ дре, воспева́ еши: / свяще́ нницы, по́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки.

Н о́ вый Моисе́ й быв, в пусты́ ни побе́ ду на враги́ и бори́ тели поста́ вил еси́, / лю́ ди предводя́, по́ стников собо́ р в весе́ лии и но́ вом жи́ тельстве, / вопию́ щих Влады́ це: / свяще́ нницы, благослови́ те, лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки.

Богоро́ дичен: Б огороди́ тельнице Всечи́ стая, / души́ моея́ я́ звы и грехо́ вныя стру́ пы очи́ сти, / исто́ чниками омыва́ ющи, су́ щими из боку́ Рождества́ Твоего́ / и су́ щими из того́ очища́ ющи струя́ ми, / к Тебе́ бо взыва́ ю, и к Тебе́ прибега́ ю, / и Тя призыва́ ю, Богоблагода́ тную.

Катава́ сия: Нестерпи́ мому огню́ соедини́ вшеся, / Богоче́ стия предстоя́ ще ю́ ноши, / пла́ менем же неврежде́ ни, / Боже́ ственную песнь поя́ ху: / благослови́ те, вся дела́ Госпо́ дня, Го́ спода// и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: Весь еси́ жела́ ние, весь сла́ дость, Сло́ ве Бо́ жий, /Де́ вы Сы́ не, Бо́ же бого́ в, / Го́ споди, святы́ х Пресвяты́ й, / тем Тя вси с Ро́ ждшею велича́ ем.

Жезл кре́ пости даде́ ся естеству́ тле́ нному, / Сло́ во Бо́ жие во утро́ бе Твое́ й, Чи́ стая, / и сие́ возста́ ви, до а́ да попо́ лзшееся. / Те́ мже Тя, Всечи́ стая, я́ ко Богоро́ дицу велича́ ем.

Ю́ же изво́ лил еси́, Влады́ ко, / приими́ ми́ лостивно моли́ твенницу Ма́ терь Твою́ о нас, / и Твое́ й бла́ гости вся́ ческая испо́ лнятся, / да Тя вси, я́ ко Благоде́ теля, велича́ ем.

Ин

Ирмо́ с: Ужасе́ ся о сем Не́ бо, / и земли́ удиви́ шася концы́, / я́ ко Бог яви́ ся челове́ ком пло́ тски/ и чре́ во Твое́ бысть простра́ ннейшее Небе́ с/ Тем Тя, Богоро́ дицу, / А́ нгелов и челове́ к чинонача́ лия велича́ ют.

Н аста́ светоно́ сный твой пра́ здник, всеблаже́ нне о́ тче Анто́ ние, / испо́ лнь ра́ дости, испо́ лнь весе́ лия духо́ внаго, / испо́ лнь Свята́ го Ду́ ха, испо́ лнь благоуха́ ния и просвеще́ ния, / и ны́ не, иму́ ще тя поще́ ния пра́ вило и законополо́ жника, ра́ дуемся.

Н е преста́ й моля́ Изба́ вителя, всечестны́ й о́ тче, / дарова́ ти благогове́ йно па́ мять твою́ соверша́ ющим свяще́ нную прегреше́ ний оставле́ ние, / дарова́ ний раздая́ ние, Боже́ ственное предста́ тельство, / душ спасе́ ние, ве́ чное ра́ дование.

Р авноа́ нгелен пожи́ в на земли́, равноа́ нгельну обре́ л еси́ све́ тлость, / тех бо Богови́ днейшим сия́ нием в прича́ стии был еси́. / С ни́ миже и ра́ дуешися всегда́, я́ ко Боже́ ственный проро́ к, / я́ ко му́ ченик венцено́ сец, / я́ ко мона́ шествующих верхо́ вник.

Богоро́ дичен: З ачала́ еси́, Де́ во, без се́ мене/ вся́ ческая созда́ вшаго Сло́ во Бо́ жие, кроме́ хоте́ ний плотски́ х, / и без истле́ ния родила́ еси́, без боле́ зней ма́ терних. / Тем Тя, Богоро́ дицу, и язы́ ком, и се́ рдцем испове́ дующе, велича́ ем.

Катава́ сия: В зако́ не се́ ни и писа́ ний/ о́ браз ви́ дим, ве́ рнии: / всяк му́ жеский пол, ложесна́ разверза́ я, свят Бо́ гу. / Тем перворожде́ нное Сло́ во/ Отца́ безнача́ льна, / Сы́ на, первородя́ щася Ма́ терию неискусому́ жно, / велича́ ем.

Свети́ лен.

Подо́ бен: Све́ те неизме́ нный:

С вет единонра́ вных показа́ лся еси́, / Све́ та ходи́ ти стезя́ ми благочести́ выя научи́ в, / Анто́ ние, отце́ в о́ тче, / и пла́ мень мо́ лнии па́ ки огнь испуща́ я и попаля́ я де́ монов полки́.

Сла́ ва, и ны́ не:

Т я песньми немо́ лчными ублажа́ ем, Дево, / я́ ко от Тро́ ицы Еди́ наго родила́ еси́, Богоро́ дице, / и носи́ ла еси́ на Боже́ ственных объятиих Пресущественное Сло́ во, / невращно и неизме́ нно.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.