Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Проблемні питання, які необхідно розглянути



Проблемні питання, які необхідно розглянути

в дипломному проекті    

спеціальність 5. 02021101 «Художнє фотографування»

1. Точка зйомки і її вплив на загальну|загальну| композицію фотокадру.

2. Тональність фотознімку – образотворчий засіб фотографії.

3. Способи виділення головного|чільного| на фотознімку.

4. Тональна перспектива і її рішення|вирішення| на фотознімку.

5. Лінійна перспектива як спосіб отримання на фотознімку глибини простору|простір-час| і об'єму|обсягів| предметів.

6. Масштабність  знімка як образотворчий і виразний засіб фотографії.

7. Вплив освітлення на передачу об'єму|об предметів при фотографуванні.

8. Вплив |направлення|кута фотозйомки на передачу глибини простору|простір-час|.

9. Композиційне рішення знімків в жанрі «натюрморт».

10. Вплив світлового акценту на виділення важливих|поважних| деталей на фотознімку.

11. Об'єктив із|із| змінною фокусною відстанню і його роль у вирішенні творчих композиційних завдань|задач|

12. Роль кадрування|кадруватися| у фотографії для досягнення лаконізму на знімку.

13. Характер освітлення при фотографуванні – основний образотворчо-виразний засіб фотографії.

14. Вплив звичайних|звичних| точок  зйомки і ракурсів на характер фотографічного зображення.

15. Динамічність фотозображення на знімку і способи її досягнення|вирішення|.

16. Прийоми передачі динаміки в кадрі при фотографуванні портретів.

17. Багатопланова організація фотокадру. Мета і завдання|задачі|, що вирішуються|рішають| нею.

18. «Світла тональність» як засіб певного композиційного рішення|вирішення|.

19. Творчі завдання|задачі|, що вирішуються|рішають| в «темній тональності».

20. Творчі можливості|спроможності| «світлового пензля» | при фотографуванні «натюрмортів» і портретів.

21. Вплив освітлення  на виразність і композиційну завершеність пейзажних знімків.

22. Поняття «Рівновага в кадрі» і його використання|застосування| при фотографуванні.

23. Засоби фіксації зображень рухомих об'єктів і характерні ознаки цих засобів на фотознімку.

24. Принципи розміщення об'єктів при фотозйомці «натюрмортів».

25. Творчі можливості|спроможності| ритмічної організації елементів в кадрі.

26.  Вплив моменту фотографування на передачу емоційного|емоціонального| стану|стану| моделі. |

27. Поняття «Золотий  перетин» і його роль в композиційній організації фотокадру.

28. Внутрішньокадрова динаміка, її характерні ознаки на знімку.

29. Гармонія на фотознімку і засоби її досягнення.

30. Використання|застосування| оптичних засобів в художній фотографії.

31. Світлотіньовий малюнок зображення в композиційному рішенні|вирішенні| знімка.

32. Принцип рівноваги при заповненні площини|площини| фотознімку.

33. Світлотональний малюнок зображення на фотознімку.

34. Способи вирішення смислового і образотворчого центрів фотокадру.

35. Ракурс як вираження гротеску на фотографічному знімку.

36. Тональність і її роль в загальній|загальній| композиції фотокадру.

37. Вплив фону на загальну|загальну| характеристику змісту фотознімка.

38. Створення|створіння| світлотіньового малюнка освітленням при фотографуванні портрета (пейзажа, натюрморта).

38. Створення|створіння| світлотонального| освітлення при зйомці портрета (пейзажа, натюрморта).

39. Прості і складні схеми освітлення при фотографуванні портрета.

40.      |Фотозйомка|о портрету в «темній   тональності».

41. Фотозйомка портрету | в «світлій тональності».

42.  Умови освітлення при зйомці портретів в павільйоні і на пленері|.  

43. Технологічні особливості фотографування «виробничого портрета».

44. Момент зйомки при фотографуванні дитячих портретів.

45. Зйомка портрета «прихованою камерою».

46. Зйомка портрета репортажним методом.

47. Роль фону при фотографуванні портрета.

48. Зображення рук при портретному фотографуванні.

49.  Динамічность на портретному зображенні.

50. | Масштаби зображення при портретній зйомці. Смислова складова таких знімків.

| 51. Своєрідність «етнографічного портрета», особливості фотографування таких портретів. 52. Художній портрет, основні складові його вмісту|змісту| на знімку. 53. Композиційна різноманітність портретних зображень, їх смислове наповнення. |

роз|| 54. Застосування різних об'єктивів при  фотографуванні портретів і їх вплив на композицію кадру. 55. Особливості отримання|отримання| «романтичних» портретних фотозображень. 56. Методика фотографування жіночого портрета. 57. | 58. Роль фонів і їх використання при зйомці портретів в павільйоні. 59. Методика фотографування портретів при складних схемах освітлення. | 60. Особливості фотографування портретів на природі. 61. |розказ Портретны зображення, які потрапляють під визначення «гумористичний». | 62. |розказЗв’язок емоційного стану моделі та моменту зйомки на отримання цікавого фотопортрету. || 63. Особливості освітлення інтер’єрів при фотозйомці. 64. Особливості зйомки архітектури. 65. Особливості зйомки біля пам'ятних місць. 66. Зйомка рухомих об'єктів, котрі мають яскраво виразну фазу руху. 67. Фотообладнання, яке використовують для макрозйомки. 68. Точка зйомки та її вплив на сприйняття зображення. 69.  Способи отримання «перспективи» на фотозображенні. 70.  Панорамна зйомка та її різновид. 71. Технологія освітлення оригіналів при репродукційній зйомці. 72.  Освітлення об'єктів при макрозйомці. 73. Репродукційна зйомка кольорових(чорно-білих, тонових, графічних) оригіналів. 74.  Репродукційна фотозйомка в ультрафіолетових променях. 75.  Репродукційна фотозйомка в інфрачервоних променях. 76.  Особливості фотозйомки водних поверхонь, водоспадів, фонтанів при пейзажній фотозйомці. 77.  Зйомка натюрмортів при складному освітленні - «світловим олівцем». 78. Технологічні особливості фотозйомки міського пейзажу. 79. Мета фотографування архітектури та роль освітлення при зйомці. 80.  Використання спеціальної фотооптики під час зйомки архітектури. 81.  Особливості рекламної зйомки. 82.  Зйомка пейзажів в різні пори року. 83.  Використання різної фотооптики при зйомці пейзажу та її роль у отриманні композиції кадру.    



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.