Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





СЦЕНАРИЙ НА КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ. Напоминание за день до планового платежа



СЦЕНАРИЙ НА КАЗАХСКОМ ЯЗЫКЕ

Напоминание за день до планового платежа

Сә леметсіз бе?

Если на мобильный: Сіз - (ИО клиента)*?

Если звонок был совершен на стационарный номер: (ИО клиента) сө йлесе аламын ба?

Сізбен сө йлесіп тұ рғ ан Каспий банктің берешекті ө ндіріп алу жө ніндегі менеджері. Менің атым Мадина.

Да: Нет:
(ИО клиента), Несиең із бойынша кезекті жоспарлы тө лемнің кү ні ертенге тусіп тур есің ізге саламыз. Жоспарлы тө лем сомасы ХХХХ тең гені қ ұ райды   Разговор по сценарию с третьим лицом.

Клиент утверждает, что уже успел погасить задолженность: Рақ мет! Сау болың ыз!

 

Есінізге саламыз, сізге ертенге дейін тө лем жасау керек

Сценарий разговора с третьим лицом: Сә леметсіз бе?

Если на мобильный: Сіз - (ИО контактного лица)?

Если звонок был совершен на стационарный номер: (ИО контактного лица) сө йлесе аламын ба?

Сізбен сө йлесіп тұ рғ ан Каспий банктің менеджері. Менің атым Мадина.

(ИО контактного лица) біздің клиент (ИО клиента) Сіздің нө мірің ізді байланыс нө мірі ретінде кө рсетті. Біздің ол кісіге қ ояр бірнеше сұ рағ ымыз бар.

(Если звоним до контактного лица, и поднявший трубку говорит что его нет в данный момент то узнаем знаком ли он с клиентом )

1. Ол кісімен қ алай байланысуғ а болатынын айтасыз ба? 3-е лицо - «а какие телефоны абонента у вас указаны? »: Ө кінішке орай, бұ л сұ рақ қ а жауап бере алмаймын.

Контактное лицо не знает клиента

Контактное лицо знает клиента,

либо отказывается дать номер клиента

У контактного лица есть номер клиента.
Рақ мет. Сау болың ыз!

(ИО клиента) біздің телефон соқ қ анымызды айта салың ызшы. Рақ мет, сау болың ыз!

 

(регистрируем дополнительный номер клиента) Рақ мет. Сау болың ыз!

Да знаком, но контактное лицо требует

 удалить его номер из обзвона

Нет не знаком, абонент требует исключить номер из списка

(ИО контактного лица), ө кінішке орай, Сіздің нө мірің ізді телефон соғ ылатын нө мірлердің қ атарынан ө шіріп тастай алмаймыз, себебі оны клиенттің ө зі кө рсеткен. (ИО клиента) бө лімшеге ө зі келіп ө шіру керек екені жә не біздің телефон соқ қ анымызды айта салың ызшы. Рақ мет, сау болың ыз!

Кешірің із, сау болың ыз!

       

 

Сработал автоответчик абонента  Сработал автоответчик контактного лица
(ИО клиента), Несиең із бойынша кезекті жоспарлы тө лемнің кү ні ертенге тусіп тур есің ізге саламыз. Сау болың ыз! Сау болың ыз!

 

Работа с возражениями:

1. Если абонент хочет узнать сумму пени, то оператор озвучивает, что 0, 5 % ежедневно от суммы просроченной задолженности.

2. В случае когда абонент говорит, что «нет денег, нет работы, задержали зарплату»: - Біз Сізді тү сінеміз, ө кінішке орай, бұ л Сізді шарттың талаптарын сақ тау міндетінен босатпайды, сондай-ақ несие тарихың ыз бұ зылмас ү шін жақ ындарың ыздан немесе таныстарың ыздан қ арызғ а ақ ша алып, несиені ертенге дейін тө леуің із қ ажет.

3. Когда в больнице:  - Біз Сізді тү сінеміз, ө кінішке орай, бұ л Сізді шарттың талаптарын сақ тау міндетінен босатпайды, егер несиені тө леуге мү мкіндігің із болмаса, туыстарың ыздан жә не жақ ындарың ыздан тө лемді тө леп беруін сұ рауың ызғ а болады.

 

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.