|
|||
Е) Тақырып$$$104 Журналистің дерек арқ ылы жетілетін жетістігі C) Тә жірибе
$$$105 Дерекке негізделген ә дебиеттің жаң а жанры E) Эссе
$$$106 Жарияланым жасаудың субъективтік мә ні осымен байланысады
D) Оймен
$$$107 Мақ аланың қ ұ рылымына жатпайтыны: С) Есеп
$$$108 Зерттеуің із қ оғ амның байлығ ына айналуы ү шін бұ л тә сілді қ олданбаса да болады: С) Он-лайн сілтемелері
$$$109 Жарияланымның формасын қ ұ райтын элемент A) Ү ш
$$$110 Жарияланымның шеберлігіне тікелей ә сер E) Тә сіл $$$111 Қ азақ станда алғ ашқ ы телехабар эфирге шық қ ан кү н: A) 1958 ж. 8 наурыз.
$$$112 Алғ ашқ ы телевизиялық айтыс: C) “Ө нер кө зі халық та” хабары, ұ йымдастырғ ан С. Оразалин.
$$$113 “Парыз бен қ арыз” хабарлар циклының авторы: A) С. Ә шімбаев.
$$$114 Кабельдік телевизия қ ашан пайда болды: A) 1949 ж. АҚ Ш-та.
$$$115 Кабельді телевизияның қ ұ рылымы: B) Хабар беруші станция – қ абылдаушы станция – кабель – теледидар.
$$$116 Декодер дегеніміз: . C) Теледидарғ а қ осымша қ ұ рылғ ы.
$$$117 “План” дегеніміз: C) Кадрда бейнеленген нә рсенің кө лемі.
$$$118 Бір секундта неше “кадрик” ауысып ү лгереді: B) 24. $$$119 “Панорамалау” дегеніміз: D) Тү сірудің тү рі.
$$$120 Ракурс деген не: A) Объектіні ә деттегіден ө згеше кө ру нү ктесінен тү сіру.
$$$121 “Жарық ” жер серігі жү йесінің қ азіргі таң дағ ы қ олданылу аясы: E) Шет елдегі қ азақ диаспорасымен байланыс.
$$$122 Ө зінің оппозициямен кү ресі жө нінде: “Оларда баспасө з болса, менде радио мен телевизия бар”, - деген фразаның авторы D) Франция президенті де Голль.
$$$123 Монтаждың шығ армашылық процеске айналуына мол ең бек сің ірген ұ лы суреткер: B) С. Эйзенштейн.
$$$124 1937-1938 жылдары жазғ ан мақ алаларында киномонтаждың кейбір заң дылық тарының ә дебиет заң дылық тарымен сә йкестігін дә лелдеген кім: E) С. Эйзенштейн
$$$125 Формат дегеніміз не: C) Телехабардың тұ рақ ты сипаты.
$$$126 Адамның белгілі бір мү шесін, заттың жеке бө лшегін кө рсету: A) Ірі план.
$$$127 Монтажшының міндеті: D) Кадрлар ретін жү йелеу
$$$128 1939 ж. “Енді біз дыбысқ а бейнені қ осамыз” деп хабарлағ ан АҚ Ш радиокорпорациясының президенті: B) Давид Сарнов
$$$129 Ә лемнің ағ ылшын тілді елдерінің барлығ ында ақ парат қ ұ ралдары бар медиамагнат: C) Мэрдок.
$$$130 Батыс журналистикасында “факт – киелі, ал - …. еркін” деген қ анатты сө з бар. Ә ң гіме не жө нінде: D) Комментарий.
$$$131 “Жеке телебағ дарлама жү ргізетін, видеоматериалды кө рсете отырып, ө з пікірін білдіретін, кейде студия қ онағ ымен ә ң гімеге де жү гінетін белгілі бір салада маманданғ ан журналист (немесе басқ а мамандық иесі)”: B) Шолушы.
$$$132 Камераның вертикаль немесе горизонталь осі бойында айналып тұ рып тү сіруі: C) Панорамалау.
$$$133 Объектіге жақ ындау немесе алыстау арқ ылы тү сіру съемканың қ ай тү ріне тә н: B) Тревеллинг.
$$$134 Шетелдегі қ азақ диаспорасымен жедел байланысты жү зеге асырғ ан спутниктік жү йе: C) Жарық.
$$$135 Барлық ө нер тү рлері ішінен табиғ аты телевизияғ а ең жақ ыны: E) Кино.
$$$136 1888-1889 ж. ж. “сыртқ ы фотоэффектіні” – кейбір металдардың жарық тың ә серінен электрондар шығ аратынын зерттеген ғ алымды атаң ыз: D) А. Столетов.
$$$137 БАҚ пен ү кімет арасындағ ы қ арым-қ атынастың бір сипатын білдіретін “кольберизм” деген ұ ғ ымның пайда болуына себепші Кольбердің қ ызметтегі дә режесі: A) Қ аржы министрі.
$$$138 1975 ж. сә уірінде итальян телевизиясы ү шін маң ызды қ андай оқ иғ а болды: C) РАИ-дің саяси тә уелсіздігі туралы Заң қ абылданды.
$$$139 Кейіпкермен кездесуде неғ ұ рлым маң ызды мә селе не: E) Кездесу уақ ыты мен орны кейіпкер қ алауына қ арай белгіленсін.
$$$140 Батыста “генералист” аталып жү рген беделді қ ызмет тү рі: C) Репортер-универсал.
$$$141 Эфирге шығ атын хабардың рең ін ашу ү шін бұ л шақ ыру белгісі қ олданылмайды. Е) Ә нұ ран айтып шақ ыру белгісі
$$$142 Радиоақ параттың келесі сө здермен басталуы – шарт В) “Бү гін”, “дә л қ азір”, “осы сә тте”
$$$143 Алдын ала жазылып алынбағ ан, тікелей эфир арқ ылы таратылатын хабарлар беретін радио тү рі. С) Журналистік-қ оғ амдық радио
$$$144 Жарнамамен айналысатын студия Е) Продакшн студиялар
$$$145 Радионың форматын анық тауда қ ажеті маң ызды емесі С) Жергілікті тұ рғ ындардың білім дә режесі
$$$146 Мына анық тама берілген ұ ғ ымды кө рсет: “Мақ сатпен алынғ ан арнайы топ қ ажетін ө теуге арналғ ан радиобағ дарламалар стилі” В) Форматты радио
$$$147 Форматты радионың отаны С) Америка
$$$148 Қ азақ станның ә уе кең істігінде жұ мыс істемейтін радио Е) Радио Коран
$$$149 Қ оғ амдық пікірді жеткізу мен қ алыптастыру, қ арым-қ атынас, тә рбие, ү гіт-насихаттық жә не ұ йымдастырушылық функциялары келесі міндеттерге жатады В) Қ оғ амды ә леуметтік топтастыру міндеттері
$$$150 Студиядағ ы жү ргізуші мен телефон желісіндегі тың дарманның тікелей эфирдегі ә ң гімесі, сұ рақ -жауап тү ріндегі пікір алмасуы, сауалнамалық радио ойын Е) Ә деби-драмалық хабарлар
$$$151 “Ел мен жер”, “Ә н-домбыра”, “Ашық ә ң гіме”, “Алақ ай”, т. с. с. бағ дарламалар тө мендегі радио хабарлар сеткасына жатады D) Қ азақ радиосы
$$$152 Қ азақ радиосының ә уе толқ ынынан ө ткен материалдар легі мына бө лімде сақ талады Е) Алтын қ ор
$$$153 Студия – дыбыстық хабарлардың жасалу процесі ө тетін акустикалық жарақ тандырылғ ан арнайы бө лме. Студияғ а жатпайтын бө лменің аты А) Фонотека студиясы
$$$154 Музыкамен кө ркемделген ә деби мә тін аясында дә ріптелетін деректі жазбалар тұ тастығ ы А) Радиокомпозиция
$$$155 Бұ л қ андай да бір факті, оқ иғ а немесе қ ұ былыс жайлы қ ұ зырлы адамның, маманның немесе журналистің пікірі, жасағ ан талдауы, берген бағ асы. Латынның “талдау, тү сіндіру” деген сө зінен шық қ ан. Е) Радиокомментарий
$$$156 Радиожурналистиканы теория жү зінде зерттеген ғ алым: А) Н. Омашев
$$$157 Ә уе толқ ынына шығ уғ а тиісті хабарғ а жауапты адам: D) Редактор
$$$158 Мақ ала жазу хроникасында бұ л тә сілді қ олдану соншалық ты маң ызды емес: Е) Жалпы идеяны ой елегінен ө ткізу
$$$159 Қ азақ радиосынан Қ азҰ У студенттері жү ргізетін хабар: D) «Сана» $$$160 “Radio” сө зі – латын тілінен алынғ ан, мағ ынасы: А) “Сә уле шығ арамын, сә уле таратамын”
$$$161 Дыбыс қ ұ руда “Буратино” тә сілін ойлап тапқ ан адам:
Е) Р. Иоффе
$$$162 “Интонация кү шімен сө зге тура, болмаса кері мағ ына беруге ә бден болады” – деген белгілі шешен. А) И. Андроников
$$$163 Аудиторияны айқ ындайтын факторлар А) Діні мен ділі
$$$164 Акустикалық тербелісті электрлі тербеліске айналдыртын қ ұ рал С) Микрофон
$$$165 Радиода ә ң гімеге қ атысушы адамдарғ а микрофонды ұ сынудың, бағ ыттаудың тә сілі В) Дыбыстық мизансцена
$$$166 Радиожурналистикада алғ ашқ ы рет магнитофонды қ олданғ ан жыл: D) 1952 ж.
$$$167 Радиодағ ы музыкалық хабардың жү ргізушісі: А) Ди-джей
$$$168 Радионың табиғ атына тә н, оқ иғ аның дыбыстық суретін тың дарманның кө з алдына елестете алатын жанр D) Радиорепортаж
$$$169 Алғ ашқ ы коммерциялық радио В) «Эхо Москвы»
$$$170 Томас Альва Эдисон деген ө нертапқ ыштың тұ ң ғ ыш рет дыбыс жазылғ ан аппаратының аты: С) Фонограф
$$$171 Публицист этикасының ең игі қ асиеті C) Адалдық ә рі ә ділдік
$$$172 Баяндау, жоспарлау, ә зіл-қ алжың, кездейсоқ тық, сан деректілік, қ ызығ ушылық т. б. осының тү рлері болып табылады B) Лид
$$$173 Этикалық, эстетикалық тә рбие беру, салауатты ө мір салтын, бос уақ ыттың мә лениетін насихаттау – осы функцияның ү лесінде: В) Мә дени-ағ арту
$$$174 Кейбір журналистердің ірі мә селелерге бара алмауы, ұ сақ -тү йектің ө зіндегі ү лкен мә селелерді ашып кө тере алмауларының себебі A) Біліктіліктің жетіспеуі
$$$175 Журналистиканың бұ л тарихи типі тұ сында баспасө з бостандығ ы туралы алғ аш сө з қ озғ алды: В) Буржуазиялық баспасө з
$$$176 Этика тақ ырыбына ең кө п қ олданылатын жазба тү рлердің негізгісін кө рсетің із
|
|||
|