|
|||
А́ще кроме́ пра́здника, Богоро́дичен.А́ ще кроме́ пра́ здника, Богоро́ дичен. НА У́ ТРЕНИ По 1-м стихосло́ вии седа́ лен, глас 4: Н еизрече́ нно ми́ лостив и долготерпели́ в Госпо́ дь ко мне, / рекл еси́, свя́ те Иоа́ нне, / та́ ко и мне подоба́ ет ми́ лостиву бы́ ти. / Сего́ ра́ ди ни́ щия и убо́ гия возлюби́ л еси́, / я́ ко ме́ ньшую Христо́ ву бра́ тию, / и́ мже всеусе́ рдно послужи́ в, / Ца́ рствия Небе́ снаго насле́ дник яви́ лся еси́. Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства или́ Богоро́ дичен. В есели́ ся, Вифлее́ ме, Евфра́ фо, гото́ вися: / се бо А́ гница, Па́ стыря вели́ каго в ложесна́ х нося́ щи, роди́ ти гряде́ т, / и, предви́ дяще Боже́ ственную звезду́, волсви́ ра́ дуются, / с па́ стырьми пою́ ще се́ рдца пра́ востию. По 2-м стихосло́ вии седа́ лен, глас 5: Е жеде́ нное соверше́ ние Боже́ ственных Та́ ин/ благода́ тною си́ лою в моли́ твеннем по́ двизе укрепля́ ше тя, свя́ те Иоа́ нне. / Сего́ ра́ ди поуча́ л еси́, / я́ ко Безкро́ вная Же́ ртва торжество́ любве́ Бо́ жия к ро́ ду челове́ ческому есть/ и всеси́ льное хода́ тайство о спасе́ нии на́ шем. / Ны́ не же, свя́ те Иоа́ нне, при́ сно Бо́ гу предстоя́, / моли́ ся и нам сея́ благода́ ти досто́ йным прича́ стником бы́ ти. Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства или́ Богоро́ дичен. Д е́ вы, предначни́ те деви́ ческую ра́ дость; / ма́ тери, восхвали́ те провожде́ ние Ма́ тере Христа́ Бо́ га на́ шего; / волсви́ со А́ нгелы, с на́ ми па́ стырие: / гряде́ т бо Де́ ва во гра́ де Вифлее́ ме роди́ ти Сы́ на Преве́ чнаго Бо́ га, / спаса́ ющаго ми́ р от тле́ ния. По полиеле́ и седа́ лен, глас 8: О те́ ческою любо́ вию всех объемля, / самых па́ дших во глубину́ греха́ не отвраща́ лся еси́, / ненави́ дя грех, ко гре́ щным милосе́ рдуя, / к покая́ нию их приводи́ л еси́, / А́ нгелом Небе́ сным подо́ бяся, / обраще́ нию заблу́ ждших и покая́ нию их ра́ дуяся, / Иоа́ нне пра́ ведне. Сла́ ва, и ны́ не, предпра́ зднства или́ Богоро́ дичен.
|
|||
|