Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Ирмо́с: В бе́здне грехо́вней валя́яся,/ неизсле́дную милосе́рдия Твоего́ призыва́ю бе́здну:/ от тли, Бо́же, мя возведи́.



Песнь 4

Ирмо́ с: Прише́ л еси́ от Де́ вы не хода́ тай, ни А́ нгел, / но Сам, Го́ споди, вопло́ щся, / и спасл еси́ всего́ мя, челове́ ка. / Тем зову́ Ти: сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди.

Бе́ здна те́ плых твои́ х слез/ потопи́ де́ монская во́ инства и грехо́ вныя во́ лны; / пучи́ на же чуде́ с су́ щим во глубине́ страсте́ й показа́ ся.

Смире́ ние, бде́ ние, и спротяже́ нную моли́ тву, / и любо́ вь нелицеме́ рну, и ве́ ру, / и наде́ жду стяжа́ в, / был еси́ собесе́ дник Небе́ сным А́ нгелом, о́ тче преподо́ бне.

Успи́ л еси́ страсте́ й многообра́ зных волне́ ния/ Боже́ ственными восхожде́ нии и непреста́ нными очище́ нии. / Те́ мже к невече́ рнему́ сия́ нию по успе́ нии отше́ л еси́.

Богоро́ дичен: Возсия́ л еси́ из Де́ вы, я́ ко из о́ блака со́ лнце, / зве́ зды озаря́ ющия показа́ в преподо́ бныя Твоя́, / ми́ ру и страсте́ м распе́ ншихся, Ще́ дре, си́ лою Твое́ ю.

Песнь 5

Ирмо́ с: Просвеще́ ние во тьме лежа́ щих, / спасе́ ние отча́ янных, Христе́ Спа́ се мой, / к Тебе́ у́ тренюю, Царю́ ми́ ра, / просвети́ мя сия́ нием Твои́ м, / ино́ го бо, ра́ зве Тебе́, Бо́ га не знаю.

Просвеще́ ние во тьме лежа́ щих, / возсия́ й ми зарю́ Боже́ ственными преподо́ бнаго Твоего́ моли́ твами, / разори́ о́ блаки окая́ нныя души́ моея́, / одожди́ ми струю́ оставле́ ния: / ино́ го бо, ра́ зве Тебе́, Бо́ га не вем.

Скве́ рны страсте́ й очи́ стив о́ ко мы́ сленное, о́ тче Богоно́ се, воздержа́ нием, / Боже́ ственною же моли́ твою ты отве́ рзл еси́ зе́ ницы ослепле́ ныя/ и разори́ л еси́ сия́ нием исцеле́ ний лю́ тых омраче́ ние.

Здра́ вие душе́ вное, здра́ вие теле́ сное, / вси незави́ стную благода́ ть, прииди́ те, почерпе́ м, / я́ ко от исто́ чника, Боже́ ственныя ра́ ки му́ драго Пата́ пия: / чудеса́ бо источа́ ет, я́ ко во́ ды, / ве́ рою несомне́ нною к нему́ притека́ ющим.

Богоро́ дичен: Да́ теля жи́ зни, вся́ ческих содержа́ щаго, / родила́ еси́ неизрече́ нным Рождество́ м, / во святы́ х сла́ вимаго, Отрокови́ це, / и на преподо́ бных почива́ ющаго, / его́ же о нас моли́, Богоневе́ сто.

Песнь 6

Ирмо́ с: В бе́ здне грехо́ вней валя́ яся, / неизсле́ дную милосе́ рдия Твоего́ призыва́ ю бе́ здну: / от тли, Бо́ же, мя возведи́.

Светле́ йшими ум просвеща́ яй, о́ тче, восхожде́ нии, / я́ коже безпло́ тен, с пло́ тию пожи́ л еси́, / не умокри́ вся грехми́, Пата́ пие.

Или́ ю Фесви́ тянина подража́ я и после́ дуя Иоа́ нну Предте́ чи, / в пусты́ ню пе́ рвее всели́ лся еси́, / безмо́ лвием ум очи́ стив.

Из Еги́ пта свети́ льник Богоза́ рнейший, / в Константи́ нове гра́ де сия́ нием исцеле́ ний просвеща́ емь, / облиста́ л еси́, светле́ йший о́ тче Пата́ пие.

Богоро́ дичен: На о́ блаце ле́ гце седя́ й, / дре́ вле во Еги́ пет Христо́ с прии́ де/ и, низложи́ в и́ долы, и преподо́ бных ли́ ки собра.

Конда́ к, глас 3. Подо́ бен: Де́ ва днесь:

Храм твой, свя́ те, духо́ вное врачевство́ лю́ дие обре́ тше, / со тща́ нием к нему́ приходя́ ще, / цельбу́ неду́ гов про́ сят прия́ ти, / реше́ ние же в житии́ прегреше́ нных: / ты бо всех су́ щих в ну́ ждах предста́ тель яви́ лся еси́, / Пата́ пие преподо́ бне.

Песнь 7

Ирмо́ с: О́ бразу зла́ тому, на поле Деи́ ре служи́ му, / трие́ Твои́ о́ троцы небрего́ ша безбо́ жнаго веле́ ния, / посреде́ же огня́ вве́ ржени, ороша́ ема, поя́ ху: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Огне́ м мы́ сленным разже́ гл еси́ душе́ вная чу́ вствия, / огнь грехо́ вный испепели́ л еси́ соде́ йством ду́ ха/ и светови́ ден яви́ лся еси́, воспева́ я, Пата́ пие: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Слепы́ я воочи́ вый соде́ йством Боже́ ственным, Богоблаже́ нне, / стра́ сти разли́ чныя исцели́ л еси́ / и Боже́ ственными призыва́ нии полки́ лука́ выя де́ монов отгна́ л еси́, воспева́ я: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Чуде́ с глубина́, врачева́ ний река́, / исто́ чник непреста́ нен, струя́, ника́ коже оскуде́ ема, / твой гроб показа́ ся, о́ тче, ве́ рно приступа́ ющим и те́ пле взыва́ ющим: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Богоро́ дичен: Обожа́ ет мя из Тебе́, Де́ во, Пребоже́ ственный Бог, ра́ бий зрак прие́ м, / обновля́ ет же стези́ зна́ ния, я́ коже преде́ лы естества́, / мно́ жество мона́ хов и преподо́ бных приве́ д, пою́ щих: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Песнь 8

Ирмо́ с: В пещь о́ гненную ко отроко́ м евре́ йским снизше́ дшаго/ и пла́ мень в ро́ су прело́ жшаго Бо́ га/ по́ йте, дела́, я́ ко Го́ спода/ и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Очи́ стив тя сама́ го от ти́ ны страсте́ й попече́ нием, / светле́ йшее яви́ лся еси́, о́ тче, прия́ телище Бо́ жие, взыва́ я: / по́ йте Го́ спода и превозноси́ те во вся ве́ ки.

Устро́ ив твою́ жи́ знь Боголе́ пно, преподо́ бне о́ тче, / строи́ тель показа́ лся еси́, / служи́ в до́ бре потре́ бам святы́ х, преподо́ бне, / с ни́ миже сподо́ бился еси́ Вы́ шняго насле́ дия.

Ко Го́ споду моли́ твами очи́ сти ны от вся́ кия скве́ рны, / те́ плою твое́ ю моли́ твою от треволне́ ния страсте́ й, и боле́ зней, и скорбе́ й изба́ ви/ тя досто́ йно, Пата́ пие, чту́ щия.

Богоро́ дичен: Я́ же онебеси́ вшая на́ ше земное и тле́ нное, Чи́ стая, существо́, / А́ нгелов сла́ ва и преподо́ бных ра́ дость, еди́ на тва́ рей Влады́ чица, / я́ ко Бо́ га ро́ ждшая, да пое́ тся во ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: Безнача́ льна Роди́ теля Сын, Бог и Госпо́ дь, / вопло́ щся от Де́ вы, нам яви́ ся, / омраче́ нная просвети́ ти, собра́ ти расточе́ нная. / Тем Всепе́ тую Богоро́ дицу велича́ ем.

День спаси́ тельный па́ мять твоя́ возсия́, / су́ щая во тьме сердца́ просвеща́ ющий и страсте́ й мглу реша́ щий, / сы́ ны све́ та показу́ яй, о́ тче, / ны́ не чту́ щия тя, Госпо́ дня уго́ дника.

Фиве́ анов прозябе́ ние, пусты́ ни хвале́ ние, / мона́ шествующих сла́ ву и благоле́ пие, / византи́ йскаго свети́ льника, на земли́ А́ нгела я́ вльшася, / Пата́ пия вси досто́ йно ублажи́ м.

А́ нгелов собесе́ дник, преподо́ бных равностоя́ тель, / проро́ ков и апо́ столов, му́ чеников, иера́ рхов, преподо́ бне, соприча́ стник быв, / и Честне́ й Тро́ ице служа́ ума́ чистото́ ю, / о всех нас моли́ ся.

Богоро́ дичен: Вели́ кое та́ инство, е́ же па́ че ума́, рождества́ Твоего́, / ужаса́ ет А́ нгелы, Богора́ дованная, / услажда́ ет преподо́ бных собо́ ры, Чи́ стая, / свяще́ нный весели́ т отцы́, / Боже́ ственно пою́ щия Тя, Богоро́ дице Неискусобра́ чная.

Преподобный Патапий родился в городе Фивы, древней столице Египта, в VII веке. Родители- христиане наставили его в Православной вере. С юных лет святой Патапий оставил суету мира, принял иночество и удалился в Египетскую пустыню, где в посте и молитве проводил свою жизнь. Слава об отшельнике распространялась, и к нему стали приходить за советом и наставлениями. Это тяготило подвижника; он оставил Египет, пришел в Константинополь и поселился близ Влахернской церкви, устроив себе келлию в городской стене. Однажды в келлию старца пришел слепой юноша с просьбой помолиться о его прозрении. Преподобный Патапий, видя веру юноши, сказал: «Во имя Иисуса Христа, дающего слепым свет, а мертвым жизнь, – прозри! » И раскрылись глаза слепого юноши, и он увидел свет. Постепенно молва о чуде разнеслась, многие стали прибегать к молитвенной помощи святого. Преподобный Патапий, видя в этом знамении волю Божию, не стал отказывать в помощи страждущим. Известны многочисленные исцеления людей, считавшихся неизлечимо больными, а также многие случаи изгнания бесов из одержимых, по молитвам святого.

Преподобный Патапий дожил до глубокой старости. Угодив своей праведной жизнью Богу и послужив людям, он мирно отошел ко Господу.

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.