Т у́ чами пото́ ков твои́ х крове́ й, блаже́ нне, / угаси́ л еси́ пещь пре́ лести/ и гоня́ щих погуби́ л еси́ мрак, священному́ чениче достосла́ вне.
Н о́ вый Петр не́ кий нам яви́ лся еси́, / и́ стинно апо́ стольскими сия́ я дарова́ нии, / священноде́ тель же и свиде́ тель страсте́ й Влады́ ки твоего́, всебога́ те.
Богоро́ дичен: В сех до́ брых исполне́ ние ро́ ждши, / испо́ лни на́ ша, Де́ во, моле́ ния, / грехо́ в нам избавле́ ния прося́ щи, / и просвеще́ ния, и ве́ лия ми́ лости.
Песнь 5.
Кано́ н пра́ здника, глас 1.
Ирмо́ с: Све́ тлый нам возсия́ й свет присносу́ щный, / у́ тренюющим о судьба́ х за́ поведей Твои́ х, / Влады́ ко Человеколю́ бче, Христе́ Бо́ же наш.
Д а светлоно́ сим, правосла́ внии, вси стека́ ющеся и сла́ вяще Богома́ терь, / я́ ко Го́ споду днесь приво́ дится, я́ ко же́ ртва благоприя́ тна.
Д а веселя́ тся пра́ отцы днесь, Влады́ чице, / и да ра́ дуется ро́ ждшая Тя со отце́ м Твои́ м, / я́ ко плод их Го́ споду прино́ сится.
Тро́ ичен: П ребезнача́ льное и Присносу́ щное Еди́ но Божество́ славосло́ вяще, поклони́ мся, / Тре́ ми Ли́ цы естество́ м Неразде́ льное/ и сла́ вою Равноче́ стное.
П риста́ нище благоути́ шное/ и необори́ мую сте́ ну стяжа́ хом – моли́ тву Твою́ во обстоя́ ниих214, Богороди́ тельнице, / всегда́ избавля́ еми бед и скорбе́ й.
Ин кано́ н свята́ го Кли́ мента. Глас 8.
Ирмо́ с: Просвети́ нас повеле́ нии Твои́ ми, Го́ споди, / и мы́ шцею Твое́ ю высо́ кою/ Твой мир пода́ ждь нам, / Человеколю́ бче.
В о све́ те за́ поведей ходя́ Госпо́ дних, / ча́ до вои́ стинну яви́ лся еси́ Того́, блаже́ нне, нело́ жное.
В сего́ на земли́ ты отре́ клся еси́ пристра́ стия, священнонача́ льниче, / да бу́ дущее благосла́ вие получи́ ши и све́ тлости сла́ вы Христо́ вы.
М у́ ченическими укра́ шен светлостьми́, / со А́ нгелы ны́ не предстои́ ши Влады́ це, / о пою́ щих моли́ ся.
Богоро́ дичен: М а́ ти Бо́ жия, / ве́ рою Тя пою́ щия от бед изба́ ви моли́ твами Твои́ ми, Де́ во, / я́ ко Тя предста́ тельницу ве́ мы215, Чи́ стая.