Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





И ны́не, Богоро́дичен или́ Крестобогоро́дичен.



И ны́ не, Богоро́ дичен или́ Крестобогоро́ дичен.

Подо́ бен: Всехва́ льнии му́ ченицы:

З аколе́ ние Твое́ непра́ ведное, Христе́, / Де́ ва зря́ щи, / пла́ чущи, вопия́ ше Ти: / Ча́ до Сладча́ йшее, / ка́ ко без пра́ вды умира́ еши? / Ка́ ко на Дре́ ве ви́ сиши, / И́ же всю зе́ млю пове́ шей на вода́ х? / Не оста́ ви Мене́ еди́ ну, Благода́ телю Многоми́ лостиве, / Ма́ терь и рабу́ твою́, молю́ ся.

На стихо́ вне Окто́ иха.

Сла́ ва, свята́ го, глас 2:

С вяти́ телей Боже́ ственный сосу́ д, / о́ тче преподо́ бне, Спиридо́ не му́ дре, / ты доброде́ тельми показа́ лся еси́: / сего́ ра́ ди Це́ ркве предста́ тель быв, / ересенача́ льники изгна́ л еси́ / и А́ риево хуле́ ние собо́ рне на зе́ млю низложи́ л. / Те́ мже, чудоде́ йствуя де́ лом и сло́ вом, / Спа́ са моли́ спасти́ ся душа́ м на́ шим.

И ны́ не, Богоро́ дичен или́ Крестобогоро́ дичен.

Подо́ бен: Е гда́ от Дре́ ва:

Д ре́ ву кре́ стному Тя, Иису́ се, пригвожде́ на зря́ щи Неискусобра́ чная, / пла́ чущи, глаго́ лаше: / Ча́ до Сла́ дкое, почто́ оста́ вил еси́ Мене́, / ро́ ждшую Тя, еди́ ну, / Све́ те Непристу́ пный Пребезнача́ льнаго Отца́? / Потщи́ ся и просла́ вися, / я́ ко да сла́ ву получа́ т Боже́ ственную/ и́ же Боже́ ственныя стра́ сти Твоя́ сла́ вящии.

Тропа́ рь, глас 1:

С обо́ ра Пе́ рваго показа́ лся еси́ побо́ рник и чудотво́ рец, / Богоно́ се Спиридо́ не, о́ тче наш. / Те́ мже ме́ ртву ты во гро́ бе возгласи́ в, / и змию́ в зла́ то претвори́ л еси́, / и внегда́ пе́ ти тебе́ святы́ я моли́ твы/ А́ нгелы, сослужа́ щия тебе́, имел еси́, свяще́ ннейший. / Сла́ ва Да́ вшему тебе́ кре́ пость, / сла́ ва Венча́ вшему тя, / сла́ ва Де́ йствующему тобо́ ю всем исцеле́ ния.

Или сей, глас 4: Пра́ вило ве́ ры:

Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен.

НА У́ ТРЕНИ

Оба кано́ на Окто́ иха, без мучеиичнов. И свята́ го кано́ н на 6. Глас 2. Творе́ ние Феофа́ ново.

Песнь 1

Ирмо́ с: Во глубине́ постла́ иногда́ / фараони́ тское всево́ инство преоруже́ нная си́ ла, / вопло́ щшееся же Сло́ во всезло́ бный грех потреби́ ло есть: / препросла́ вленный Госпо́ дь сла́ вно бо просла́ вися.

К ро́ тких зе́ млю дости́ г, о́ тче, я́ ко кро́ ток, и ми́ лостив, и чист быв, / настоя́ щую се́ рдца моего́ укроти́ бу́ рю, / я́ ко да, в тишине́ Боже́ ственней быв, песносло́ влю тя.

Д е́ лании Боже́ ственными ду́ шу, о́ тче, очи́ стив, / Богови́ ден, Спиридо́ не, был еси́ / и Боже́ ственнаго ду́ ха пресве́ тлым обогати́ лся еси́ осия́ нием; / тем озаря́ еши чи́ сто блажа́ щия тя.

О т па́ ствы, я́ коже Дави́ д, тя восприе́ м, Соде́ тель/ слове́ сныя тя поста́ ви па́ ствы па́ стыря всеизя́ щнейша, / простото́ ю и кро́ тостию сия́ юща/ и беззло́ бием, преподо́ бне па́ стырю, украша́ ема.

Богоро́ дичен: П ресвята́ я Де́ во Чи́ стая, / просвети́ и освяти́ помышле́ ния и ду́ шу мою́, молю́ ся, / о́ блаки разоря́ ющи неве́ жества моего́ и тьму отъе́ млющи грехо́ вную, / я́ ко да по до́ лгу ублажа́ ю Тя.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.