Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





И ны́не, пра́здника или́ Богоро́дичен.



Песнь 3

Ирмо́ с: Небе́ снаго кру́ га Верхотво́ рче, Го́ споди, / и Це́ ркве Зижди́ телю, / Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́ й, / жела́ ний кра́ ю, ве́ рных утвержде́ ние, / Еди́ не Человеколю́ бче .

Плотско́ е му́ дрование раче́ нием Боже́ ственным препобеди́ в, / прите́ кл еси́ всеусе́ рдно на святу́ ю Го́ ру, / иде́ же, Богозва́ нне, стяжа́ л еси́ смире́ нием высо́ кая.

Все́ льник сый оби́ тели Предте́ чи, блаже́ нне, / благоугоди́ л еси́ Бо́ гови преподо́ бническими труды́ твои́ ми/ и мона́ шествующих Афо́ на яви́ лся еси́ наста́ вник и засту́ пник.

Исти́ ны ревни́ теля уве́ девше тя, святого́ рстии и́ ноцы/ Богому́ дрыми словесы́ твои́ ми просвеща́ хуся и позна́ нию воли Бо́ жии поуча́ хуся. / Те́ мже тя, о́ тче отце́ в, почита́ ем.

Трисо́ лнечнаго Божества́ невече́ рний свет прии́ м в се́ рдце свое́ м, / показа́ лся еси́ столп пресве́ тлый, / всю Го́ ру озаря́ я, Ни́ фонте богатносве́ тле.

Богоро́ дичен: Держа́ вное прибе́ жище и́ ноком Горы́ Твое́ й, Богоро́ дице, / не пре́ зри нас, притека́ ющих к заступле́ нию Твоему́, / но, предваря́ ющи, спа́ сай от вся́ кия беды́ и ско́ рби.

Седа́ лен, глас 4:

Вы́ шних ища́, прия́ л еси́ бога́ тство некра́ домо благода́ ти, / и вся обогаща́ еши ве́ рныя, свяще́ ннейший Ни́ фонте, / и сердца́ весели́ ши притека́ ющих к Тебе́. / Тем, досто́ йную мзду твои́ х трудо́ в прии́ м от подвигополо́ жника Христа́, / моли́ ся тому́ прегреше́ ний оставле́ ние дарова́ ти/ пра́ зднующим любо́ вию святу́ ю па́ мять твою́.

Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника или́ Богоро́ дичен:

Сло́ во О́ тчее, Христа́ Бо́ га на́ шего, от Тебе́ воплоти́ вшагося, позна́ хом, Богоро́ дице Де́ во, / еди́ на Чи́ стая, еди́ на Благослове́ нная. / Тем непреста́ нно Тя, воспева́ юще, велича́ ем.

Песнь 4

Ирмо́ с: Ты моя́ кре́ пость, Го́ споди, / Ты моя́ и си́ ла, / Ты мой Бог, Ты мое́ ра́ дование, / не оста́ вль не́ дра Отча/ и на́ шу нищету́ посети́ в. / Тем с проро́ ком Авваку́ мом зову́ Ти: / си́ ле Твое́ й сла́ ва, Человеколю́ бче .

Ты был еси́, всече́ стне, по́ стник, / во а́ лчбе и жа́ жди пребыва́ яй и трезвя́ йся во бде́ ниих и моли́ твах, / ты друг друго́ м и враго́ в примире́ ние, / ты стра́ нных упокое́ ние и в беда́ х помо́ щник.

Ты, о́ тче, смире́ н, кро́ ток, незло́ бив, безмо́ лвен и сострада́ телен ко всем показа́ лся еси́, / ты заступле́ ние си́ рых, ни́ щих бога́ тство, / утеше́ ние скорбя́ щих и всех исправле́ ние, досточу́ дне.

Ты, преподо́ бне, мона́ шествующим Горы́ Афо́ нския свети́ льник, утвержде́ ние и ра́ дование, / ты в по́ двизех и доброде́ телех ясне́ йший о́ браз, / живопису́ яй нам спаси́ тельную стезю́ дея́ ния и зре́ ния.

Ты, Ни́ фонте, наста́ вник возжеле́ нен был еси́, / сла́ док словесы́, прост нра́ вы, духо́ вными дарова́ нии пребога́ т, / Пресвято́ ю Тро́ ицею ущедря́ емь во спасе́ ние мно́ гих, Богоприя́ тне.

Богоро́ дичен: Ты патриа́ рхов сла́ ва, Влады́ чице, / святи́ телей похвала́ пресве́ тлая, / Ты по́ стников украше́ ние и и́ ноков освяще́ ние, / Ты ве́ рных спасе́ ние и ми́ ра всего́ покро́ в, Преблагослове́ нная.

Песнь 5

Ирмо́ с: Просвети́ нас повеле́ нии Твои́ ми, Го́ споди, / и мы́ шцею Твое́ ю высо́ кою/ Твой мир пода́ ждь нам, / Человеколю́ бче .

По́ стничеством предочи́ стив ду́ шу и те́ ло, прехва́ льне, / свяще́ нства сподо́ бился еси́ пома́ зания свята́ го/ и был еси́ иере́ ев благоле́ пие.

Сосу́ д свяще́ н сый Ду́ ха благода́ ти, / испроси́ нам освяще́ ние, / любо́ вию почита́ ющим, священнотаи́ нниче, па́ мять твою́.

В высоту́ любве́ дости́ г, всече́ стне, / на высо́ цем све́ щнице Це́ ркве поста́ вился еси́, / архипа́ стырь быв христоимени́ тым лю́ дем.

Трои́ ческим сия́ нием озаря́ емь, / Боже́ ственных, Ни́ фонте, позна́ л еси́ уче́ ний глубину́ / и па́ ству твою́ те́ ми уму́ дрял еси́.

Богоро́ дичен: Тебе́, Богоизбра́ нная, Предста́ тельницу и́ мамы непосты́ дную: / изба́ ви, Госпоже́, Го́ ру и оби́ тель сию́ от наше́ ствия язы́ к, / я́ ко твое́ достоя́ ние.

Песнь 6

Ирмо́ с: Очи́ сти мя, Спа́ се, / мно́ га бо беззако́ ния моя́, / и из глубины́ зол возведи́, молю́ ся, / к тебе́ бо возопи́ х, и услы́ ши мя, / Бо́ же спасе́ ния моего́.

Велича́ ют тя, Богому́ дре, Фессалони́ кский град и Византи́ я сла́ вная/ и с ни́ ми святоиме́ нный Афо́ н, / иму́ ще тя па́ стыря и моли́ твенника.

Ублажа́ ет тя Влахи́ йская страна́ и ра́ дуется о Тебе́, / сладкоглаго́ ливаго уче́ ния твоего́ наслади́ вшися и моли́ тв, / и́ миже утвержда́ л еси́ ю.

Ка́ ко досто́ йно почти́ м труды́, боле́ зни и по́ ты, / подъя́ тыя тобо́ ю, иера́ рше, па́ ствы ра́ ди твое́ я, / гоне́ ния же от враг ви́ димых и неви́ димых?

Да сла́ ву неизме́ нную благоугоди́ вших Тро́ ице улучи́ ши на Небеси́, / сла́ ву земну́ ю, о́ тче, презре́ л еси́, / изгна́ ние, озлобле́ ние же и уничиже́ ние терпя́ исти́ ны ра́ ди.

Богоро́ дичен: Ра́ дуйся, стено́ необори́ мая и́ ночествующих в насле́ дии твое́ м, Присноде́ во, / и ору́ жие непобеди́ мое на борю́ щия ны, / спа́ сающая Тя призыва́ ющия.

Конда́ к, глас 8:

Сла́ вных по́ двигов твои́ х, святи́ телю Христо́ в, / светоно́ сная па́ мять возсия́ днесь, / услажда́ ющи ду́ ши и освяща́ ющи/ лобыза́ ющих твоя́ честны́ я мо́ щи. / Те́ мже с весе́ лием зове́ м ти: / ра́ дуйся, Ни́ фонте Богому́ дре.

И́ кос:

А́ нгела тя зря́ ще во пло́ ти, свя́ те, / удивле́ нием содержи́ ми о вели́ ких исправле́ ниих твои́ х по́ стнических и па́ стырских, / си́ цевая ра́ достная Тебе́ прино́ сим: / ра́ дуйся, све́ та Боже́ ственнаго прия́ телище; / ра́ дуйся, доброде́ телей сокро́ вище. / Ра́ дуйся, Це́ ркве непоколеби́ мый сто́ лпе; / ра́ дуйся, Правосла́ вия ревни́ телю. / Ра́ дуйся, свети́ льниче Афо́ на пресве́ тлый; / ра́ дуйся, звездо́, Восто́ к озаря́ ющая. / Ра́ дуйся, па́ дающих возста́ ние; / ра́ дуйся, согреша́ ющих исправле́ ние. / Ра́ дуйся, я́ ко яви́ лся еси́ ве́ рный служи́ тель Бо́ жий; / ра́ дуйся, я́ ко вшел еси́ в ве́ чную ра́ дость Го́ спода своего́. / Ра́ дуйся, от бед избавля́ яй призыва́ ющия тя; / ра́ дуйся, от вся́ ких злых подая́ й свобожде́ ние. / Ра́ дуйся, Ни́ фонте Богому́ дре.

Песнь 7

Ирмо́ с: От Иуде́ и доше́ дше, о́ троцы/ в Вавило́ не иногда́ / ве́ рою Тро́ ическою пла́ мень пе́ щный попра́ ша, пою́ ще: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Лише́ нный престо́ ла твоего́, я́ ко други́ й Златоу́ ст, непра́ ведно, / дарова́ лся еси́ па́ ки, всече́ стне, Афо́ ну, взыва́ ющему́ о Тебе́: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Всели́ вся, я́ коже и пе́ рвее, во оби́ тели Дионисиа́ тстей, украси́ тель тоя́ был еси́, / вели́ ким же смире́ нием и терпе́ нием твои́ м, свя́ те, вся и́ ноки Горы́ удиви́ л еси́, взыва́ ющия о Тебе́: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Егда́ ты, досточу́ дне, яви́ лся еси́ к бе́ дствовавшим в мо́ ри, / а́ бие бысть тишина́, и вси спасо́ шася от потопле́ ния. / Но и на́ ше утиши́ волне́ ние страсте́ й моли́ твами твои́ ми, да пое́ м: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Апо́ столов прее́ мника, вели́ ких святи́ телей единонра́ вна, / по́ стников ревни́ теля, мо́ лим тя, Ни́ фонте: / бу́ ди хода́ тай ко Пресвяте́ й Тро́ ице о нас, пою́ щих: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Богоро́ дичен: Ди́ вна Ты, Влады́ чице, во святе́ м Горы́ Твое́ я/ и па́ стыре слове́ сных ове́ ц Сы́ на Твоего́, Ни́ фонте прехва́ льнем, / его́ же моли́ твами соблюда́ й нас в ми́ ре и любви́, да пое́ м: / отце́ в Бо́ же, благослове́ н еси́.

Песнь 8

Ирмо́ с: Седмери́ цею пещь/ халде́ йский мучи́ тель/ Богочести́ вым неи́ стовно разжже́, / си́ лою же лу́ чшею спасе́ ны сия́ ви́ дев, / Творцу́ и Изба́ вителю вопия́ ше: / о́ троцы, благослови́ те, / свяще́ нницы, воспо́ йте, / лю́ дие, превозноси́ те во вся ве́ ки .

Страда́ льческаго жития́ твоего́, прехва́ льне, подража́ телие, ученицы́ твои́ Мака́ рий и Иоаса́ ф, / моли́ твами твои́ ми укрепле́ ннии, / му́ жески за Христа́ пострада́ ша, вопию́ ще: / му́ ченицы, превозноси́ те его́ во ве́ ки.

Тече́ ние сконча́ в, Богому́ дре, ве́ ру соблю́ л еси́, / про́ чее соблюде́ ся Тебе́ вене́ ц пра́ вды от Христа́, / угото́ ванный лю́ бящим его́ па́ стырем и вопию́ щим: / святи́ телие, превозноси́ те Го́ спода во ве́ ки.

Егда́ гони́ тель твой, свя́ те, не обрета́ ше при жи́ зни и по сме́ рти поко́ я, / ты, я́ ко незло́ бивый, принесе́ нием моще́ й твои́ х/ пода́ л еси́ тому́ проще́ ние и поко́ й, во е́ же всем вопи́ ти: / лю́ дие, превозноси́ те Го́ спода во ве́ ки.

Я́ ко за́ поведей ева́ нгельских храни́ тель, / от вся́ кия скве́ рны пло́ ти и ду́ ха очище́ н, / Пресвяты́ я Тро́ ицы был еси́ свяще́ нное жили́ ще. / Тем притека́ ющия к моще́ м твои́ м освяща́ еши, во е́ же тем вопи́ ти: / раби́ Госпо́ дни, превозноси́ те Го́ спода во ве́ ки.

Богоро́ дичен: Изба́ ви, о Всеблага́ я Госпоже́, / су́ щия во Афо́ не рабы́ Твоя́ от лю́ тых в житии́ сем и по кончи́ не, / да благода́ рственно о Тебе́ взыва́ ем: / преподо́ бнии, превозноси́ те Го́ спода во ве́ ки.

Песнь 9

Ирмо́ с: Вои́ стинну Богоро́ дицу/ Тя испове́ дуем, / спасе́ ннии Тобо́ ю, Де́ во Чи́ стая, / с Безпло́ тными ли́ ки Тя велича́ юще .

Свя́ тостию дел и благода́ тию сло́ вес твои́ х наслади́ вшиися, всеблаже́ нне, и́ же во Влахи́ и, ве́ рнии/ и пра́ ха от гро́ ба твоего́ иска́ ху прикосну́ тися, / ди́ внаго во святы́ х Свои́ х Го́ спода велича́ юще.

Сострада́ тельный ко всем нрав твой ви́ дев, / Всеблаги́ й Бог исто́ чник показа́ чуде́ с честны́ я оста́ нки твоя́, всехва́ льне, / с ве́ рою к ним припа́ дающим и Вы́ шняго Даропода́ теля велича́ ющим.

Свиде́ тельствуют гра́ ди и ве́ си Влахи́ и оби́ лие благода́ ти, / исте́ кшия от твои́ х моще́ й, всесла́ вне, / в принесе́ нии бо тех исцеле́ ния повсю́ ду подава́ хуся Го́ спода о Тебе́ велича́ ющим.

Престо́ лу предстоя́ Трисо́ лнечнаго Божества́, / я́ ко преподо́ бен, я́ ко святи́ тель, я́ ко патриа́ рх дея́ нием и зре́ нием, / проси́ нам, Богоприя́ тне, ми́ ра и спасе́ ния, / да о Тебе́ Пресвяту́ ю Тро́ ицу велича́ ем.

Богоро́ дичен: Мари́ е Всепе́ тая, моли́ твы Твоего́ уго́ дника Ни́ фонта приими́ о нас, / соверша́ ющих па́ мять его́, / да, предста́ тельством того́ спасе́ ннии Тобо́ ю, / с Безпло́ тными ли́ ки Тя велича́ ем.

Свети́ лен:

Огнь Пресвята́ го Ду́ ха прия́ в в ду́ шу твою́, о́ тче, / яви́ лся еси́ весь о́ гнен, я́ коже ви́ дяху тя и́ ноцы Дионисиа́ та, / Боже́ ственною бо любо́ вию пламене́ я, / просвеща́ еши и согрева́ еши с ве́ рою притека́ ющия к Тебе́, / святи́ телю Ни́ фонте пребога́ те.

Сла́ ва, и ны́ не, пра́ здника или́ Богоро́ дичен:

С Бо́ гом на Тя, Пречи́ стая, упова́ ние возлага́ ем, / и́ же из Тебе́ проше́ дшему сраспина́ еми Христу́; / Твои́ ми же к Нему́ мольба́ ми невреди́ мы да́ же до конца́ нас сохрани́.

На хвали́ тех стихи́ ры, глас 4:

Прииди́ те, все мно́ жество мона́ шествующих на Афо́ не, стеце́ мся/ и воспои́ м святи́ теля Христо́ ва Ни́ фонта, / дру́ га Богома́ тере и́ скренняго, / о́ браз жития́ по́ стническаго, / пра́ вило ве́ ры Правосла́ вныя/ и зерца́ ло всех доброде́ телей, / моля́ щася о спасе́ нии душ на́ ших.

Днесь ра́ дуются в па́ мяти твое́ й, Ни́ фонте приснопа́ мятне, / влахи́ йстии лю́ дие, елла́ дстии и фраки́ йстии/ и Афо́ на насе́ льницы, / отца́ и па́ стыря тя иму́ ще, / житие́ твое́ свято́ е ве́ дущии/ и благода́ тию не престаю́ щии наслажда́ тися/ от целе́ бных моще́ й твои́ х. / Моли́ ся о спасе́ нии душ на́ ших.

Оде́ ждею святи́ тельскою украси́ вся, / изгна́ ния претерпе́ л еси́, свя́ те, / и ско́ рби разли́ чныя и лю́ тыя, / му́ ченик вои́ стинну произволе́ нием, / я́ коже Иоа́ нн, златы́ й усты́, / его́ же и сла́ внаго престо́ ла сподо́ бился еси́ бы́ ти насле́ дник/ и ве́ чныя сла́ вы соуча́ стник, / Ни́ фонте достохва́ льне, / моли́ ся о спасе́ нии душ на́ ших.

Сла́ ва, глас 5:

Равноа́ нгельнаго жития́ твоего́ изря́ дство/ и души́ благода́ тную ле́ поту зря, / а́ нгельский сонм ликова́ ше, / Ни́ фонте Богому́ дре преподо́ бне, / в честне́ м успе́ нии твое́ м, / полцы́ же те́ мных а́ дских сил, / безси́ льно яря́ щеся, лю́ те посрамля́ хуся, / ты бо, презре́ в вся земна́ я наслажде́ ния, / весь к Небеси́ впере́ н был еси́, / иде́ же лику́ я ны́ не со А́ нгелы, / у Христа́ испроси́ нам мир и ве́ лию ми́ лость.

И ны́ не, пра́ здника или́ Богоро́ дичен.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.