Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





На стихо́вне Окто́иха.



Песнь 4

Ирмо́ с: Христо́ с моя́ си́ ла, / Бог и Госпо́ дь, / честна́ я Це́ рковь боголе́ пно пое́ т, взыва́ ющи, / от смы́ сла чи́ ста о Го́ споде пра́ зднующи.

Г лаго́ лов си́ ла твои́ х протече́ весь мир, / высокотво́ рным сия́ нием смире́ ния слепоту́ душ отгоня́ щи, блаже́ нне.

Н епоро́ чно соверши́ л еси́ житие́, слеза́ ми себе́ омыва́ я/ и Судии́ всем прише́ ствие напису́ я словесы́ му́ дрыми, Богоявле́ ние досточу́ дне.

В и́ дев твоего́ Госпо́ дь смире́ ния пресла́ вную высоту́, / высокотво́ рное сло́ во тебе́ да́ рует, / и́ мже ересе́ й лю́ тая смири́ шася возноше́ ния.

У крепи́ вся благода́ тию Вседержи́ теля, / к нача́ лом ополчи́ лся еси́ де́ монским, о́ тче, и победи́ л еси́, / о нас моля́ ся те́ пле, восхваля́ ющих тя.

Богоро́ дичен: Я́ ко Боже́ ственный храм, / я́ ко го́ ру святу́ ю, я́ ко исто́ чник нетле́ ния, / я́ ко и́ збранну еди́ ну бы́ вшую Зижди́ телю на́ шему Бо́ гу, / Де́ ву ублажи́ м.

Песнь 5

Ирмо́ с: Бо́ жиим све́ том Твои́ м, Бла́ же, / у́ тренюющих Ти ду́ ши любо́ вию озари́, молю́ ся, / Тя ве́ дети, Сло́ ве Бо́ жий, / и́ стиннаго Бо́ га, / от мра́ ка грехо́ внаго взыва́ юща.

С лез пото́ ками сласте́ й до конца́, о́ тче, изсуши́ л еси́ пучи́ ну/ и источе́ нии твои́ х уче́ ний ересе́ й пото́ ки, блаже́ нне, потопи́ л еси́.

У м твой манове́ нием е́ же к Бо́ гу, о́ тче, просвеща́ емь, Ефре́ ме, / Богови́ ден весь бысть, я́ коже зерца́ ло Боже́ ственнаго Ду́ ха, / невеще́ ственно явле́ ния прие́ мля.

Х рам был еси́ вмести́ телен, о́ тче, Тро́ ицы во и́ стинну и испещре́ н благода́ тию, / и озаре́ нием чи́ стых доброде́ телей, и уче́ ний це́ лостию.

Богоро́ дичен: М ертва́ мя показа́ во Еде́ ме вкуше́ ние дре́ ва лука́ вым наве́ том зми́ я, / Ты же, Жизнода́ теля Христа́ ро́ ждши, оживи́ ла мя еси́, / Еди́ на Богора́ дованная.

Песнь 6

Ирмо́ с: Жите́ йское мо́ ре, / воздвиза́ емое зря напа́ стей бу́ рею, / к ти́ хому приста́ нищу Твоему́ прите́ к, вопию́ Ти: / возведи́ от тли живо́ т мой, / Многоми́ лостиве.

Н е песо́ к основа́ ние, но ве́ ру нерасте́ рзну, Богоно́ се, положи́ в, / от вра́ жиих вся́ ческих наве́ тов непрекло́ нен пребы́ л еси́, / непобеди́ мою дла́ нию окормля́ емь.

Я зы́ к твой, я́ ко трость пи́ сменника скоропи́ сца, вои́ стинну бысть, / повеству́ ющ ра́ зум всеблагочести́ в, / на скрижа́ лех начерта́ ющ серде́ чных, о́ тче, зако́ н Ду́ ха.

Т вою́ пла́ вающии догма́ тов тишину́, Ефре́ ме Богому́ дре, / пучи́ ны треволне́ ний избавля́ ются душевре́ дных/ и бу́ ри ересе́ й, возни́ чуще, ве́ рою спаса́ ются.

Богоро́ дичен: В ся́ кия вы́ шши разумева́ емыя, я́ ко Бог, и ви́ димыя тва́ ри, / вопло́ щен, про́ йде из Твоего́ чре́ ва, / соблю́ д Тя нетле́ нну, я́ коже бе пре́ жде Рождества́, / Ма́ ти Де́ во.

Конда́ к, глас 2. Подо́ бен: Вы́ шних ища́:

Ч ас при́ сно прови́ дя Суда́, / рыда́ л еси́ го́ рько, Ефре́ ме, я́ ко любобезмо́ лвный, / де́ лателен же был еси́ в де́ лех учи́ тель, преподо́ бне. / Те́ мже, о́ тче всеми́ рный, лени́ выя воздвиза́ еши к покая́ нию.

И́ кос:

О т вод благода́ ти твоея́ иска́ пи в ду́ шу мою́, / омыва́ я ю от вся́ кия скве́ рны нечи́ стый, / я́ ко да от сих очи́ стится/ и, ревни́ тельно житие́ по всему́ духо́ вно/ про́ чее ле́ то сконча́ вши, сла́ дости Боже́ ственныя наслади́ тся, / ея́ же наслади́ лся еси́ и напои́ л еси́ вся, от страсте́ й пали́ мыя. / Се бо словесы́ твои́ ми лени́ выя воздвиза́ еши к покая́ нию.

Песнь 7

Ирмо́ с: Росода́ тельну у́ бо пещь соде́ ла А́ нгел/ преподо́ бным отроко́ м, / халде́ и же опаля́ ющее/ веле́ ние Бо́ жие мучи́ теля увеща́ вопи́ ти: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

З аконоположи́ тель мона́ шествующих изве́ стнейший яви́ лся еси́, прече́ стне, / изыма́ тель же от вра́ жиих вся́ ческих сплете́ ний. / Те́ мже твою́ почита́ ют честну́ ю и свяще́ нную на земли́, блаже́ нне, па́ мять.

И зря́ ден Ду́ ха, приснопа́ мятне, орга́ н был еси́, / возглаша́ ющий твои́ ми всегда́ дохнове́ ньми, / и песнь спаси́ тельную нам покая́ ния песнопоя́, воспева́ ющим тя.

Богоро́ дичен: П а́ че сло́ ва́ Твое́ зача́ тие, Богоневе́ сто, / Бо́ га бо Сло́ во родила́ еси́, / изба́ вльшаго от безслове́ сия вся челове́ ки и сло́ во подаю́ ща вопи́ ти: / благослове́ н еси́, Бо́ же оте́ ц на́ ших.

Песнь 8

Ирмо́ с: Из пла́ мене преподо́ бным ро́ су источи́ л еси́ / и пра́ веднаго же́ ртву водо́ ю попали́ л еси́: /вся бо твори́ ши, Христе́, то́ кмо е́ же хоте́ ти, / Тя превозно́ сим во вся ве́ ки.

С ветоно́ сен я́ ко ино́ е показа́ лся еси́ со́ лнце, / уче́ ний лучи́ испуща́ я конце́ м, / тьму несве́ тлую отгна́ л еси́, блаже́ нне, вся́ каго греха́ све́ том покая́ ния.

С труя́ ми Боже́ ственных догма́ тов окружа́ емь, / я́ коже ина́ я река́, из Еде́ ма теку́ щи, / лице́ земли́ напая́ я, чу́ дне, и нече́ стия пле́ велы подавля́ я.

Богоро́ дичен: И́ стинную Богоро́ дицу испове́ дающе Тя, / а́ нгельски, е́ же ра́ дуйся, ве́ рою вопие́ м Ти: / еди́ на бо Ра́ дость на земли́ родила́ еси́, / Обра́ дованная, при́ сно Благослове́ нная.

Песнь 9

Ирмо́ с: Бо́ га челове́ ком невозмо́ жно ви́ дети, / на Него́ же не сме́ ют чи́ ни А́ нгелъстии взира́ ти. / Тобо́ ю же, Всечи́ стая, яви́ ся челове́ ком Сло́ во воплоще́ нно, / Его́ же велича́ юще, / с Небе́ сными во́ и Тя ублажа́ ем.

У язви́ вся любо́ вию Вседержи́ теля, все твое́ житие́, рыда́ я, сконча́ л еси́, / вопия́ со у́ жасом, преподо́ бне: / осла́ би во́ лны́ Твоея́, Спа́ се, благода́ ти, / се́ ю мя бога́ тно соблюда́ я в бу́ дущей жи́ зни.

С ла́ дко сло́ во твое́, умиле́ ния пода́ тельно, / испо́ лнено просвеще́ ния притека́ ющим, Богоно́ се Ефре́ ме досточу́ дне, / непоро́ чно же житие́, / все́ ми украша́ емо Богосия́ нными доброде́ тельми и просвеща́ емо.

Х рам Ду́ ха был еси́ и река́, вод живото́ чных исполня́ ема, / Це́ ркве основа́ ние незы́ блемое, утвержде́ ние мона́ шествующих, / струя́ приснотеку́ щая Боже́ ственнаго умиле́ ния, Ефре́ ме досточу́ дне.

Богоро́ дичен: Р азуме́ ти не мо́ жет ум челове́ ческий/ е́ же па́ че ума́ Рождества́ Твоего́, Де́ во, та́ инство: / Бог бо, всели́ вся во утро́ бу Твою́, ключа́ де́ вства не поколеба́, / я́ коже весть Еди́ н Сам Непостижи́ мый.

Свети́ лен. Подо́ бен: Не́ бо звезда́ ми:

Ч а́ ша сокрове́ нных Христо́ вы му́ дрости сокро́ вищ, Ефре́ ме, / твои́ м умиле́ нием, преподо́ бне о́ тче, яви́ лся еси́ / и уче́ нии твои́ ми Боже́ ственными ду́ ши ве́ рных весели́ ши.

Богоро́ дичен:

Д ержа́ вным Твои́ м кро́ вом/ от враго́ в наве́ та ны, Чи́ стая, Твоя́ рабы́, сохрани́ вся невреди́ мы: / Тя бо еди́ ну и́ мамы прибе́ жище в ну́ ждах.

На стихо́ вне Окто́ иха.

Сла́ ва, глас 2. Киприа́ ново:

Я́ коже фи́ никс, дави́ дски процве́ л еси́, преподо́ бне о́ тче, / язы́ ки ху́ лящих отсе́ кл еси́ мече́ м, Ефре́ ме, / бе́ здны страсте́ й измуши́ л еси́ воздержа́ нием, / орга́ н яви́ лся еси́ Свята́ го Ду́ ха, / кре́ стное ору́ жие прие́ м. / Христа́ непреста́ нно моли́ о нас, / ве́ рою соверша́ ющих при́ сно честну́ ю па́ мять твою́.

И ны́ не, Богоро́ дичен и́ ли Крестобогоро́ дичен. Подо́ бен: Егда́ от Дре́ ва:

Д оса́ ды претерпе́ вшаго мно́ ги/ и на Крест возвы́ шеннаго вся́ ческих Творца́ / ви́ девши, Всечи́ стая, стеня́ ше, глаго́ лющи: / препе́ тый Го́ споди, Сы́ не и Бо́ же Мой, / ка́ ко, почести́ хотя́ созда́ ние Твое́, Влады́ ко, / терпи́ ши пло́ тию безче́ стие? / Сла́ ва мно́ гому благоутро́ бию/ и соше́ ствию Твоему́, Человеколю́ бче.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.