Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Вход. Проки́мен дне. И чте́ния.



Исхо́ да чте́ ние (глава́ 3):

Вни́ де Моисе́ й в гору Бо́ жию Хори́ в, / яви́ ся же ему́ А́ нгел Госпо́ день в пла́ мени о́ гненне из купины́, / и ви́ де, я́ ко купина́ горя́ ше огне́ м/ и купина́ не сгара́ ше. / Рече́ же Моисе́ й: / преше́ д, узрю́ ви́ дение вели́ кое сие́, / что я́ ко не сгара́ ет купина́? / Я́ коже ви́ де Госпо́ дь, я́ ко приступа́ ет ви́ дети, / призва́ его́ Госпо́ дь, из купины́ глаго́ ля: / Моисе́ е, Моисе́ е. / Он же рече́: что есть? / И рече́: не прибли́ жися се́ мо. / Иззу́ й сапо́ г от ногу́ твое́ ю: / ме́ сто бо, на не́ мже ты стои́ ши, земля́ свята́ есть. / И рече́ ему́: / Аз есмь Бог отца́ Твоего́, / Бог Авраа́ мов, и Бог Исаа́ ков, и Бог Иа́ ковль. / Отврати́ же Моисе́ й лице́ свое́, / стыдя́ ше бо ся зре́ ти пред Бо́ гом. / Рече́ же Госпо́ дь к Моисе́ ю: / ви́ дя, ви́ дех озлобле́ ние люде́ й Мои́ х, и́ же во Еги́ пте, / и вопль их услы́ шах от наси́ льствующих в де́ лех. / Вем бо боле́ знь их, / и снидо́ х, е́ же изъя́ ти их от руки́ еги́ птян, / и извести́ их от земли́ о́ ныя, / и ввести́ их в зе́ млю бла́ гу и мно́ гу, / в зе́ млю, точа́ щу мед и млеко́.

Исхо́ да чте́ ние (глава́ 40):

Глаго́ ла Госпо́ дь к Моисе́ ю, глаго́ ля: / в день еди́ н ме́ сяца пе́ рваго/ поста́ виши ски́ нию свиде́ ния, / и вложи́ ши киво́ т, и покрыи́ еши его́ заве́ сою. / И внесе́ ши трапе́ зу и свети́ льник ея, / и положи́ ши кади́ льницу злату́ ю, / во е́ же кади́ ти пред киво́ том свиде́ ния. / И положи́ ши покро́ в заве́ сы над две́ рьми ски́ нии свиде́ ния. / И во́ зьмеши еле́ й пома́ зания, и пома́ жеши ски́ нию/ и вся, я́ же в ней, и освяти́ ши ю/ и вся сосу́ ды ея́, и бу́ дет свята́. / И освяти́ ши же́ ртвенник, и бу́ дет же́ ртвенник свята́ я святы́ х. / И сотвори́ Моисе́ й вся, ели́ ка запове́ да ему́ Госпо́ дь Бог святы́ й Изра́ илев. / И покры́ о́ блак ски́ нию свиде́ ния, / и сла́ вы Госпо́ дни испо́ лнися ски́ ния. / И не можа́ ше Моисе́ й вни́ ти в ски́ нию свиде́ ния, / я́ ко осеня́ ше над не́ ю о́ блак, / и сла́ вы Госпо́ дни испо́ лнися ски́ ния.

Ца́ рств тре́ тиих чте́ ние (гла́ ва 8):

Бысть, я́ ко соверши́ Соломон е́ же созда́ ти дом Госпо́ день. / И собра́ вся ста́ рцы Изра́ илевы в Сио́ н/ вознести́ киво́ т заве́ та Госпо́ дня из гра́ да Дави́ дова, / сей есть Сио́ н. / И взя́ ша свяще́ нницы киво́ т заве́ та Госпо́ дня, / и ски́ нию свиде́ ния, и вся сосу́ ды святы́ я, / я́ же в ски́ нии свиде́ ния. / И царь, и весь Изра́ иль пред киво́ том. / И внесо́ ша свяще́ нницы киво́ т заве́ та Госпо́ дня на ме́ сто его́, / в дави́ р39 хра́ ма, во свята́ я святы́ х, под кри́ ла Херуви́ мов. / Я́ ко Херуви́ ми бя́ ху распросте́ рты крила́ ми над ме́ стом киво́ та, / и покры́ ваху Херуви́ ми над киво́ том/ и над свята́ я его́ свы́ шше. / И не бе в киво́ те, кроме́ двух скрижа́ лей заве́ та, / я́ же положи́ та́ мо Моисе́ й в Хори́ ве, я́ же завеща́ Госпо́ дь. / И бысть, я́ ко изыдо́ ша свяще́ нницы от свята́ го, / и о́ блак испо́ лни дом. / И не возмого́ ша свяще́ нницы ста́ ти служи́ ти от лица́ о́ блака, / я́ ко испо́ лнися сла́ вы дом Го́ спода Бо́ га Вседержи́ теля.

На литии́ стихи́ ры, глас 2:

За всех моли́ ши, Блага́ я, / прибега́ ющих с ве́ рою в держа́ вный Твой покро́ в, Влады́ чице, / ино́ го бо не и́ мамы, гре́ шнии, к Бо́ гу в беда́ х и ско́ рбех избавле́ ния, / обремене́ ннии грехи́ мно́ гими, / Ма́ ти Бо́ га Вы́ шняго, / те́ мже Ти припа́ даем и вопие́ м: / изба́ ви от вся́ каго обстоя́ ния рабы́ Своя́.

Всех скорбя́ щих Ра́ досте, / и оби́ димых Засту́ пнице, / и а́ лчущих Пита́ тельнице, / стра́ нных утеше́ ние, / обурева́ емых приста́ нище, / больны́ х посеще́ ние, / немощны́ х покро́ ве и Засту́ пнице, / же́ зле ста́ рости, / Ма́ ти Бо́ га Вы́ шняго Ты еси́, Пречи́ стая, / потщи́ ся, мо́ лимся, спасти́ ся рабо́ м Твои́ м.

Радуйся, Пречи́ стая Де́ во, / ра́ дуйся, прозя́ бшая Грозд та́ йный, / ра́ дуйся, честны́ й ски́ птре Царя́ Христа́, / ра́ дуйся, две́ ре Небе́ сная и неопали́ мая купино́, / ра́ дуйся, всеми́ ный све́ те, / ра́ дуйся, всех ра́ досте, / ра́ дуйся, ве́ рным спасе́ ние, / ра́ дуйся, Засту́ пнице всем христиа́ ном/ и прибе́ жище необори́ мое, Влады́ чице.

Сла́ ва, глас 6:

Прииди́ те, ве́ рных собо́ ри, / возвелми́ чим Пречи́ стыя ма́ тере Бо́ га на́ шего чу́ дную ико́ ну/ и Тоя́ Боже́ ственнаго Младе́ нца, Христа́ Бо́ га на́ шего, / Его́ же я́ ко ро́ ждши и на руку́ Свое́ ю носи́ вши/ и ма́ терне дерзнове́ ние к нему́ иму́ щи, / непреста́ нно мо́ лит и подае́ т душа́ м на́ шим оставле́ ние грехо́ в/ и ве́ лию ми́ лость.

И ны́ не, Успе́ ния, глас 5:

Воспо́ йте, лю́ дие, / Ма́ тери Бо́ га на́ шего, воспо́ йте: / днесь бо всесве́ тлую ду́ шу свою́ в пречи́ стыя дла́ ни/ И́ же из нея́ Вопло́ щшагося без се́ мене предае́ т, / Его́ же и моли́ т непреста́ нно/ дарова́ ти вселе́ нней мир и ве́ лию ми́ лость.

На стихо́ вне стихи́ ры, глас 4. Подо́ бен: Дал еси́ зна́ мение:

Честну́ ю ико́ ну Твою́, Богоблагода́ тная Ма́ ти, / дарова́ ла еси́ нам, бога́ тство неотъе́ млемо, / покро́ в же и сла́ ву, и необори́ мую сте́ ну, / и исцеле́ нием сокро́ вище вели́ кое, / и чуде́ с исто́ чник приснотеку́ щий, / сего́ ра́ ди почита́ ем Тя, Пречи́ стая Влады́ чице.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.