Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





с-деңгейі сложный



V №1 Тележурналистің позициясын, дү ниетаным дең гейін кө рсететін қ ай жанр
Телеә ң гіме
Телекомментарий
Теледискуссия
Теледебат
Телеочерк
V №2 Тележурналистикадағ ы керек уақ ытта керек жерден табылуды талап ететін жанр
Эссе
Телерепортаж
Телеочерк
Суреттеме
Телехроника
   
   
V №3 Телерепортаж эфирден берілу сипатына қ арай қ алай бө лінеді?
Тура, жанама
Тікелей, тікелей емес
Режиссерлік, журналистік
Оқ иғ алық, проблемалық
Дербес, шағ ын
V №4 Тележурналистикадағ ы мақ саттық аудиторияны қ ажет ететін пішінді ата.
Жаң алық тар
Авторлық бағ дарлама
Ток-шоу
Телекө пір
Тележү здесу
V №5Тележурналистикадағ ы кері байланысқ а қ ұ рылатын пішінді ата
Телесұ хбат
Телекө пір
Ток-шоу
Суреттеме
Теледебат
V №6Журналистік зерттеу қ андай жанрлар тобына жатады?
Ақ параттық
Талдамалы
Деректі-кө ркем
публицистикалық
Шешендік
V №7 Тележурналистің кө ркем тілі мен оператордың шеберлігіне сү йеніп жасалатын жанр
Теледискуссия
Суреттеме
Эссе
Теледебат
Телеочерк
V №8Тележурналистиканың қ ай жанрында тек ғ ана факт баяндалуы керек?
Телеочеркте
Телеақ паратта
Телерепортажда
Телекомментарийде
Телесюжетте  
V №9 Суреттеме жаң алық тар топтамасының қ ай тұ сында берілуі керек?
Саяси жаң алық тардан кейін
Ауа райының алдында
Ауа райынан кейін
Мә дени жаң алық тардан кейінм
Ғ ылыми жаң алық тардан кейін
V №10 Тележурналистиканың қ ай жанрында фактілер сабақ тастығ ы бойынша қ орытынды жасалады?
Телекомментарийде
Телешолуда
Теледебатта
Телесұ хбатта
Телеочеркте
V №11 Тележурналистика жанрларының қ алыптасуында негізгі роль атқ арғ ан бейнелеуші қ ұ рал
Дыбыс
Музыка
Сө з
Кө рініс
Интершум
V №12 Телешолу ЖАНРЫНА Тә н ең басты ерекшелік не?
Сомдалатын бейне
Жасалатын қ орытынды
Таладанатын факті
Берілетін бағ а
Баяндалатын оқ иғ а
   
   
V №13 Телешолу-қ андай жанр?
Ақ паратты
Талдамалы
Деректі-кө ркем
Деректі
Кө ркем
V №14 Бейнелеуші қ ұ ралдароды пайдаланып, біртұ тас телетуынды жасау ненің нә тижесінде жү зеге асады?
Сө здің
Монтаждың
Музыканың
Дауыстың
Ақ параттың
V №15 Тележурналистикадағ ы жеке адам тұ лғ асын сомдайтын жанрды ата
телесұ хбат
Портреттік телеочерк
Телерепортаж
Теледебат
Эссе
V №16 Тележурналистикадағ ы фактологиялық, хронологиялық сипты бар жанр қ айсы?
Эссе
Телешолу
Суреттеме
Телекө пір
Теледебат
V №1 7 Тележурналистиканың тікелей эфиріне тә н жанрды ата
Телесұ хбат
Телерепортаж
Телеочерк
Тележаң алық
Телесюжет
V №18 Аудитория назарын аударудың алғ ы шарты не?
Тү сінікті тіл қ ату
Ық ыласын аудару
Ырғ ақ ты с ө йлеу
Таң қ алдыру
Тамсандыру
V №19 Жаң алық тардың қ ысқ аша мазмұ ны қ алай аталады?
Рубрика
Аң датпа (анонс)
Шолу
Рецензия
Стэндап
V №20 Теледискуссияны жү ргізетін маман кім?
Тележү ргізуші
Модератор
Шоумэн
Диджей
Шешен
V №21 Ток-шоуды жү ргізетін маман кім?
Телекоммент атор
Шоумэн
Модератор
Айтыскер
Шолушы
V №22 Телерепортер қ андай қ ызм ет атқ арады?
Шолу жасайды
Сюжет жасайды, репортаж жү ргізеді
Сценарий жазады
Сұ хбат алады
Комментарий жасайды
V №23 Ток-шоу жанр емес, ол –не?
Сюжет
Пішін
Тү р
Тип
Драма
V №24 Телесюжет қ ұ рамында синхрон ретінде қ олданылатын қ ай жанр?
Телекомментар ий
Телесұ хбат
Телерепортаж
Телеочерк
Теледебат
V №25Телесюжет жанр емес, ол-не?
Дерек
Пішін
Факті
Сюжет
Репортаж
   
V №26  Тележуралистиканың ұ йымдастырушылық функциясы дегеніміз не?
адамның ең бек процесіне жұ мсағ ан кү ш-қ уатының орнын толтыру
телеарнаның қ оғ амдық іс-шараның инициаторы ретінде атқ аратын рө лі
адамзатқ а, ұ лтқ а тә н қ ұ ндылық тарды адам баласының бойына сің іру
бұ қ араның ой-санасына тікелей ық пал ету, оларды бір мақ сатқ а бағ ыттау
адамның жә не қ оғ амның ақ параттық сұ ранысын қ анағ аттандыру
V №27 Тележурналистиканың ә леуметтік функциясы дегеніміз не?
Мә дени шараларды трансляциялау
Белгілі бір басмқ ару жү йесіндегі саяси-ә леуметтік негіздегі ө мір салтын кө рсету арқ ылы бұ қ араның санасына тікелей ық пал ету
Оқ у бағ дарламаларын трансляциялау
Адамды жә не қ оғ амды ақ паратпен қ амтамасыз ету
Адамның ең бек процесіне жұ мсағ ан кү ш-қ уатының орнын толтыру
   
   
V №28  Тележурналистиканың рекреативтік функцияс ы дегеніміз не?
Оқ у бағ дарламаларын, дидактикалық материалдарды трансляциялау
Адамның ең бек процесіне жұ мсағ ан кү ш-қ уатының орнын толтыру
Адамды жә не қ оғ амды ақ паратпен қ амтамасыз ету
Мә дени шараларды трансляциялау
Адамзатқ а, ұ лтқ а тә н қ ұ ндылық тарды нсихаттау
V №29  Жыл бойы эфирден берілетін хабар кө рсету жү йесі
Бір кү ндік жоспар немесе монтаждық бет
Жылдық жоспар
Тоқ сандық жоспар
Болжамды немесе перспективалық жоспар
Тақ ырыптық жоспар
V №30  Тележурналистиканың интегративті функциясы дегеніміз не?
Адамның ең бек процесіне жұ мсағ ан кү ш-қ уатының орнын толтыру
Адамзатқ а, ұ лтқ а тә н қ ұ ндылық тарды адам баласының бойына сің іру
Оқ у бағ дарламаларын трансляциялау
Мә дени шараларды трансляциялау
Бұ қ араның санасына тікелей ә сер ету
V  
 
 
   
   
   
V №31Телеарналар хабар тарату аумағ ына байланысты қ алай бө лінеді?
Жекеменшік, коммерциялық
Республикалық, аймақ тық
Мемлекттік, мемлекеттік емес
Ақ параттық, музыкалық
Қ оғ амдық, ү кіметтік
V №32 Журналистік зерттеу ә дістерінің бірі " бақ ылау ә дісі" қ алай аталады?
Сұ рау салу
Ұ зақ уақ ыт бойы зерттеу
Ақ парат жинау
Анкета арқ лы жауап алу
Кейіпкердің ө зімен сө йлесу, сырласу
V №33 Телесценарийдегі негізгі элементті ата
  Синхрон
  Сюжет
  Ремарка
  Кадр
  Ракурс
V №34 Экран тілінің негізі элементтерін ата
  Синхрон, интершум
  Бейне, дыбыс, сө з
  Ремарка, шегініс, кіріспе
  Интонация, пауза, дикция
  Ракурс, кадр, план
V №35 Сценарийдің негізгі ү ш компоненті
  Синхрон, интершум
  Пролог, кульминация, эпилог
  Бейне кө рініс, дыбыс эффектілері
  Оқ иғ ағ а қ атысушының куә герлік баяндамасы, маман пікірі
  Кадр сыртындағ ы мә тін
V №36 Ә рбір сценарийдің стильдік ерекшелігі неден кө рінеді?
  Сценарийдің техникалық сипатынан
  Сценарий авторының қ олтаң басынан
  Сценарийдің ә деби ө ң делуінен
  Сценарийдің қ ағ азғ а тү сірілген нұ сқ асынан
  Сценарийдің мазмұ нынан
   
   
   
V №37 Экран тілінің ең негізгі шартын ата.
дыбыстық сипаты
бейне мен сө здің ү йлесімі
Кө ркемдік ерекшелігі
Техникалық мү мкіндігі
Кең істікті қ амтудағ ы шексіздігі
V №38 Телерепортер шеберлігінің қ андай екі ережесі бар?
Дауыс ырғ ағ ын қ ою жә не кө ркем сө йлеу
Сө зді дұ рыс бастап, дұ рыс аяқ тау жә не ойды ық шамдап жеткізу
Сө з қ айталамау жә не сыпайы сө йлеу
Ойды қ ысқ а-нұ сқ а, дә л жеткізу жә не анық сө йлеу
Алдын-ала дайындалу жә не қ ателеспеу
   
   
V №39 Кадрдағ ы сө здің негізгі формаларын ата
Ө лең оқ у, қ арасө з оқ у, баяндама жасау
Мә тіндік сө з, тезистік сө з, импровизициялық сө з
Сценарий бойынша мә тінге қ арап сө йлеу
Қ анатты сө здерді жазып алып, қ ажет кезде пайдалану
Алдын-ала жазылып, монтаждалғ ан кадрдағ ысө здің нұ сқ асын беру.
V №40 Оқ иғ а мен аудитория арасын жалғ айтын журналистік мамандық ты ата
редактор
репортер
комментатор
шолушы
анкормэн

 



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.