V
| №1 Арнайы сценарий жазуды қ ажет етпейтін ақ параттық жанр
|
| телеә ң гіме
|
| тікелей телерепортаж
|
| теледискуссия
|
| теледебат
|
| телеочерк
|
V
| №2 Бейнелік ақ параттың ө зіне тә н артық шылығ ын ата.
|
| Бейнелік сипаттағ ы дә йектілігі
|
| Ық шамдылығ ы, дә лдігі
|
| Анық тылығ ы, дә лдігі
|
| Шектен тыс ә серлілігі
|
| Дыбыстық сипаттағ ы деректілігі
|
| |
| |
V
| №3 Тележурналистиканың пішіндерін тап.
|
| Ақ парат, хабарлама, заметка, корреспонденция
|
| Телекө пір, ток-шоу, авторлық бағ дарлама, жаң алық тар желісі, теледебат, кері байланыс, журналистік зерттеу
|
| Дебют, суреттеме, сюжет, эссе
|
| Телеочерк, телерепортаж, телесұ хбат, телекомментарий
|
| Ток-шоу, айтыс, пікірталас, баспасө з мә слихаты
|
V
| №4 Коммуникация процесіндегі хабарлама
|
| Ә деби сценарий
|
| Режиссерлік сценарий
|
| Сценарлық жоба
|
0
| тү сініктеме
|
| баяндау
|
V
| №5 Тележурналистиканың ө зіне тә н артық шылығ ы
|
| Аудиториясының ауқ ымдылығ ы, бейнелі кө ріністерінің тартымдылығ ы, деректілігі, кө ркемдігі
|
| Кең істікті қ амтудағ ы шексіздігі, шектен тыс ә серлілігі, бейнелеудегі анық тылығ ы, тілдесу мен жү здесуді бір мезгілде жү зеге асыратындығ ы
|
| Деректілігі, кө ркемділігі, нақ тылығ ы, бейнеленетіндігі, дыбысталатындығ ы
|
| Адам ө мірінің ажырамас бір бө лшегі екендігі, психологиялық ә серінің кү штілігі
|
| Ө мірдің барлық саласын қ амтитындығ ы, интерактивтілігі, оперативтілігі
|
V
| №6 Телекоммуникация процесіндегі адресат
|
| оқ ырман
|
| кө рермен
|
| тың дарман
|
| аудитория
|
| бұ қ ара
|
V
| №7 Кадрлар бір-бірімен кинемотографиялық байланыста болатын монтаж қ алай аталады?
|
| Кө ркем монтаж
|
| Синхронды монтаж
|
| Компьютерлік монтаж
|
| Графикалық монтаж
|
| Техникалық монтаж
|
V
| №8 Тележурналистиканың бейнелеуші қ ұ ралдарын ата
|
| Микрофон, камера, диктофон
|
| План, кадр, ракурс
|
| Бейне, дыбыс, сө з, музыка, монтаж
|
| Стэндап, синхрон, интершум
|
| Сюжет, сценарий
|
V
| №9 Экран тіліне тә н заң дылық ты ата
|
| Кө ріністік қ атар мен кадр сыртындағ ы мә тіннің сә йкес келуі
|
| Синхрон мен интершумның қ атар қ олдануы
|
| Музыка мен сө здің астасуы
|
| Бейне мен сө здің ү йлесімі
|
| Дыбыс пен сө здің сә йкестігі
|
V
| №10 Телесценарийдің қ андай тү рлері бар?
|
| Экрандық жә не сахналық сценарий
|
| Ә деби-журналистік жә не режиссерлік сценарий
|
| Телевизиялық жә не кино сценарий
|
| Мә тіндік жә не кө ріністік сценарий
|
| Бейнелік жә не дыбыстық сценарий
|
V
| №11 Телесценарий дегеніміз не?
|
| Теледидардан берілетін бағ дарламалардың кү ндік жоспары
|
| Болашақ телетуындының бейнелік жә не дыбыстық сипаттағ ы қ ағ азғ а тү сірілген нұ сқ асы
|
| Экраннан телетуындының қ ағ азғ а тү сірілген нұ сқ асы
|
| Телехабар аясында пайдаланылатын музыкалық шығ армалар тізбегі
|
| Телебағ дарламалардың кө рсетілген уақ ыт бойынша эфирден берілу реті
|
V
| №12 Дыбыс қ андай ө лшем
|
| грамматикалык
|
| акустикалық
|
| орфоэпиялық
|
| орфографиялық
|
| фонетикалық
|
| |
| |
V
| №13 Тележурналистикадағ ы адамзат игілігіне қ ызмет ететін эфирлік материалдар қ айда сақ талады?
|
| қ оймада
|
| мұ рағ атта
|
| Алтын қ орда
|
| мұ ражайда
|
| фонетикада
|
V
| №14 Кадрдегі журналистің сө зі, яғ ни, стэндап қ алай бө лінеді?
|
| Негізгі стэндап, қ орытынды стэндап
|
| Кіріспе стэндап, аралық стэндап, қ орытынды стэндап
|
| Оқ иғ алы стэндап, оқ иғ асыз стэндап
|
| Бейнелік стэндап, дыбыстық стэндап
|
| Ақ параттық стэндап, проблемалық стэндап
|
V
| №15 Телесценарийдің негізгі элементтерін ата
|
| Бейнелік қ атар, дыбыстық қ атар
|
| Кіріспе, негізгі бө лім, қ орытынды
|
| Бейне, дыбыс, сө з
|
| Синхрон, интершум, стэндап
|
| Тақ ырып, идея, композиция
|
V
| №16 Теледидар сынының радио мен баспасө з сынынан ө згешелігі
|
| Дыбыстық сипат алатындығ ы
|
| Бейнетаспағ а тү сірілетіндігі
|
| Музыкамен кө ркемделетіндігі
|
| Ү нтаспағ а тү сірілетіндігі
|
| Мә тін ретінде оқ ылатындығ ы
|
V
| №1 7 Телехабар дегеніміз не?
|
| Телехабардың формасы
|
| Теледидардан берілетін бағ дарламалардың реті
|
| Теледидардан тұ рақ ты тү рде апта сайын берілетін хабарлар
|
| Тә улік аясында болып жатқ ан оқ иғ алар шең беріндегі теледидардан берілетін жаң алық тар топтамасы
|
| Телехабарлар тарататын жү йе
|
V
| №18 Тележурнал дегеніміз не?
|
| Телехабардың берілу реті
|
| Телебағ дарламалардың берілу реті
|
| Теледидардан тұ рақ ты тү рде ай сайын беріліп тұ ратын телетуынды
|
| Телехабарлар топтамасы
|
| Телехабар тарататын жү йе
|
V
| №19 Тележаң алық тар қ алай топтастырылады?
|
| Экономикалық, мә дени, ә деби, тарихи, ғ ылыми жаң алық тар
|
| Саяси, ә леуметтік, экономикалық, ғ ылыми, мә дени, спорт жаң алық тары
|
| Ә леуметтік, экономикалық, ғ ылыми, мә дени, саяси
|
| Ғ ылыми, экономикалық, ә леуметтік, мә дени, ә деби
|
| Спорт, ә деби, мә дени, ғ ылыми, тарихи
|
V
| №20 Телебағ дарлама дегеніміз не?
|
| Теледидардан тұ рақ ты тү рде апта сайын берілетін, алдын-ала жоспарланатын, алуан тү рлі жанрларды, сан қ илы тақ ырыптарды қ амтитын телематериал
|
| Теледидардан берілетін хабарлардың реті
|
| Теледидардан тұ рақ ты тү рде берілетін жаң алық тар желісі
|
| Телехабар тарататын жү йе
|
| Телехабарды тү сіру реті
|
V
| №21 Телеарна дегеніміз не?
|
| Теледидардан кү нделікті берілетін жаң алық тар желісі
|
| Ресми негізінде эфир жиілігін иеленген телехабар тарататын арна
|
| Теледидардан берілетін бағ дарламалардың реттік жү йесі
|
| Теледидардан тұ рақ ты тү рде кү н сайын берілетін хабарлар
|
| Теледидардан тұ рақ ты тү рде ай сайын берілетін бағ дарламалар
|
V
| №22 Сө йлеу техникасы дегеніміз не?
|
| Сө йлеу барысында қ ажет кезде пауза жасай білу
|
| Тыныс алу, артикуляция, дикция, интонация, фонетика, орфоэпия заң дылық тарын мең геру нә тижесінде дұ рыс сө йлеу
|
| Мә тінді оқ ығ анда дауыс ырғ ағ ының дұ рыс қ ойылуы
|
| Сө з ішіндегі дыбыстарғ а екпіннің дұ рыс тү сірілуі
|
| Кадрдегі кө ріністік қ атар мен кадр сыртындағ ы сө здің келуі
|
V
| №23 Тележурналистикадағ ы режиссура дегеніміз не?
|
| Телехабарды камерамен тү сіру
|
| Тележурналистиканың бейнелеуші қ ұ ралдарын пайдаланып, сценарийлік мә тінді экрандық сипаттағ ы толық қ анды телетуындығ а айналдыру
|
| Тележү ргізушінің сө зін студияда жазып алу
|
| Тү сірілген телехабарларды монтаждау
|
| Телехабарды музыкамен кө ркемдеу
|
V
| №24 Кадрде дұ рыс сө йлеу ү шін нені мең геру керек?
|
| Орфографиялық заң дылық тарды
|
| Сө йлеу техникасын
|
| Орфоэпиялық заң дылық тарды
|
| Фонетикалық заң дылық тарды
|
| Сө йлеу мә дениетін
|
V
| №25 Телеарнаның бастамасымен жү зеге асатын бұ қ аралық іс-шараларын ата
|
| Телекө пір, теледебат
|
| Телеакция, телемарафон
|
| Телесұ хбат, телесуреттеме
|
| Телекездесу, тележү здесу
|
| Телеү ндесу, телесырласу
|
V
| №26 Авторлық бағ дарлама ү шін қ андай аудитория таң далып алынады?
|
| Жалпы кө рермен
|
| Мақ саттық аудитория
|
| Жастар аудиториясы
|
| Балалар аудиториясы
|
| Зейнеткерлер аудиториясы
|
V
| №27 Экран тілінің екі аспектісін ата
|
| Ақ параттық, музыкалық
|
| Суреттік, кө ріністік
|
| Бейнелік, тұ рмыстық
|
| Қ оғ амдық, саяси
|
| Психологиялық, лингвистикалық
|
V
| №28Тележурналистикадағ ы аудитоиямен қ арым-қ атынастың айрық ша тә сілі
|
| Психологиялық зерттеу жү ргізу
|
| Социологиялық зерттеу жү ргізу
|
| Пікір сұ хбат жү ргізу
|
| Кері байланыс
|
| Анкета толтыру
|
V
| №29 Тележурналистика мен радиожурналистиканың ұ қ састығ ы неде?
|
| Дыбыстық сипатында
|
| Бейнелік ерекшелігінде
|
| Микрофонды пайдаланатындығ ында
|
| Камераны қ олданатындығ ында
|
| Монтаждау ә дісін пайдаланатындығ ында
|
| |
| |
V
| №30 «7-арна» несімен ерекшеленеді?
|
| Музыкалық кө ркемделуімен
|
| Оқ иғ а орнынан тікелей хабар беретіндігімен
|
| Ақ параттық -сараптамалық сипатымен
|
| Авторлық бағ дарламаларымен
|
| Тележү ргізушілерінің сө йлеу мә нерімен
|
V
| №31 Телеарнаның экономикалық жү йесін ретке келтірумен айналысатын маман
|
| Жарнама агенті
|
| Продюсер
|
| Менеджер
|
| Ү йлестіруші редактор
|
| Бас директор
|
V
| №32 Тележурналистің тікелей эфиріне тә н жанр
|
| телекомментарий
|
| телерепортаж
|
| телесұ хбат
|
| телехроника
|
| телесюжет
|
V
| №33Қ азіргі таң да жиі қ олданылатын тележурналистика жанры
|
| Телесуреттеме
|
| Телешолу
|
| Телеочерк
|
| Телекомментарий
|
| телесұ хбат
|
V
| №34 1980жылдары теледидардан қ андай хабарлар орын алды?
|
| Тікелей эфирден берілетін хабарлар
|
| Монтаждалып берілетін хабарлар
|
| Компьютерлік графикамен берілген хабарлар
|
| Тү рлі-тү сті хабарлар
|
| Психологиялық хабарлар
|
V
| №35 Республика астанасында телехабар тарату қ ашан басталды?
|
| 1945 ж. 9-мамырда
|
| 1954 ж. 7-мамырда
|
| 1958 ж. 8-наурызда
|
| 1956 ж. 5-мамырда
|
| 1955 ж. 6-тамызда
|
| |
| |
V
| №36 «Телевидение: деньги или власть? » кітабының авторы кім?
|
| Омашев
|
| Барманқ ұ лов
|
| Қ озыбаев
|
| Егеубаев
|
| Елеукенов
|
V
| №37 «Телевидение Казахстана: вчера и сегодня» оқ у қ ұ ралының авторы кім?
|
| Барманқ ұ лов
|
| Қ озыбаев
|
| Ахметова
|
| Бакенова
|
| Ибраева
|
V
| №38«Кө гілдір экран – ө мір айнасы» кітабының авторы кім?
|
| Барманқ ұ лов
|
| Тұ рсын
|
| Масғ ұ тов
|
| Смайылов
|
| Сағ ымбеков
|
V
| №39С. В. Светананың экран тілінің ерекшеліктерін зерттеуге арналғ ан ең бегі қ алай аталады?
|
| «Язык экрана»
|
| «Телевизионная речь»
|
| «Как надо говорить, как не надо говорить»
|
| «Искусство слышать мир»
|
| «Телевидение: деньги или власть»
|
V
| №40 «Сө йлеу техникасы» кітабын авторы кім?
|
| Қ Ж. ЕТұ рсын
|
| С. Жақ анова
|
| Ж. Нұ сқ абайұ лы
|
| М. Барманқ ұ лов
|
| Н. Омашев
|