V
| №1 Арнайы сценарий жазуды қ ажет етпейтін ақ параттық жанр
|
| телеә ң гіме
|
| тікелей телерепортаж
|
| теледискуссия
|
| теледебат
|
| телеочерк
|
V
| №2 Телеарна қ ызметкерлері жү ктелетін жауапкершіліктеріне қ арай қ андай топтарғ а бө лінетінін кө рсет
|
| аймақ тық, республикалық
|
| басқ арушы, атқ арушы
|
| орындаушы, атқ арушы
|
| мемлекеттік, жекеменшік
|
| мемлекеттік, мемлекеттік емес
|
| |
| |
V
| №3 Телеарналар қ аражат кө зіне байланысты қ андай топтарғ а бө лінетінін кө рсет
|
| аймақ тық, республикалық
|
| мемлекеттік, мемлекеттік емес
|
| қ алалық, ауылдық
|
| мемлекеттік, жекеменшік
|
| тә уелсіз, тә уелді
|
V
| №4 Телесюжет жанр ма ә лде пішін бе?
|
| Жанр
|
| Пішін
|
| Ә діс
|
| Амал
|
| Қ исын
|
V
| №5 Телесюжеттің қ ұ ралымдық элементтерін кө рсет
|
| жетексө з, алғ ысө з, таныстыру
|
| жетексө з, стэндап, кадр сыртындағ ы мә тін, синхрон, интершум (дыбыс эффектілері), рэпераунд
|
| лид, алғ ысө з, шолу
|
| монтаж, дауыс, ырғ ақ
|
| кө ріністік қ атар, музыка, монтаж
|
V
| №6 Телерепортер шеберлігінің тө ртінші шартын тап?
|
| керек уақ ытта керек жерден табылу
|
| тү сірілген сюжетті монтаждап, белгіленген уақ ытта эфирге беріп ү лгеру
|
| тү сірілетін бейнематериалдың жоспарын оператормен келісіп алу
|
| кө рерменнің назарын аударып алу
|
| ақ паратты жеткізу
|
V
| №7 Телерепортер шеберлігінің ү шінші шартын тап?
|
| керек уақ ытта керек жерден табылу
|
| қ ажетті ақ паратты тұ тас жинап алу
|
| тү сірілетін бейнематериалдың жоспарын оператормен келісіп алу
|
| деректерге сү йену
|
| ақ паратты жеткізу
|
V
| №8 Телерепортер шеберлігінің екінші шартын тап?
|
| керек уақ ытта керек жерден табылу
|
| тү сірілетін бейнематериалдың жоспарын оператормен келісіп алу
|
| кө рерменнің назарын аударып алу
|
| деректерге сү йену
|
| ақ паратты жеткізу
|
V
| №9«Кө гілдір экран ә лемі» кітабының авторы кім??
|
| С. Масғ ұ тов
|
| Тұ рсын Қ. Ж
|
| Омашев Н. О.
|
| Барманқ ұ лов М. К
|
| Қ амзин К. Қ
|
V
| №10 Телерепортер шеберлігінің бірінші шартын тап?
|
| ә ріптестермен тіл табысу
|
| керек уақ ытта керек жерден табылу
|
| деректерге сү йену
|
| ақ паратты жеткізу
|
| кө рерменнің назарын аударып алу
|
V
| №11 Тележарнамадағ ы кері қ ұ былыс қ айсы?
|
| жарқ ын кө ріністер
|
| кө рермен мү ддесіне нұ қ сан келтіретін кө ріністер
|
| дә йекті дә лелдер
|
| мультипликациялық элеметтер
|
| ақ параттық оқ иғ алар
|
V
| №12 Телекө пір жанр ма ә лде пішін бе?
|
| Жанр
|
| Пішін
|
| Ә діс
|
| Амал
|
| Қ исын
|
| |
| |
V
| №13 Телеэссе қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| Талдамалы
|
| деректі-кө ркем
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| Деректі
|
| ақ параттық
|
V
| №14 Суреттеме қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| Талдамалы
|
| деректі-кө ркем
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| Деректі
|
| Ақ параттық
|
V
| №15 Телеочерк қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| Талдамалы
|
| деректі-кө ркем
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| Деректі
|
| Ақ параттық
|
V
| №16 Телешолу қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| деректі-кө ркем
|
| Талдамалы
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| Деректі
|
| ақ параттық
|
V
| №17Экран тілінің екі аспектісін ата
|
| Ақ параттық, музыкалық
|
| Суреттік, кө ріністік
|
| Бейнелік, тұ рмыстық
|
| Қ оғ амдық, саяси
|
| Психологиялық, лингвистикалық
|
V
| №18Тележурналистикадағ ы аудитоиямен қ арым-қ атынастың айрық ша тә сілі
|
| Психологиялық зерттеу жү ргізу
|
| Социологиялық зерттеу жү ргізу
|
| Пікір сұ хбат жү ргізу
|
| Кері байланыс
|
| Анкета толтыру
|
V
| №19Тележурналистика мен радиожурналистиканың ұ қ састығ ы неде?
|
| Дыбыстық сипатында
|
| Бейнелік ерекшелігінде
|
| Микрофонды пайдаланатындығ ында
|
| Камераны қ олданатындығ ында
|
| Монтаждау ә дісін пайдаланатындығ ында
|
V
| №20Хабар телеарнасының Астанадағ ы тілшілер пункті қ ашан ашылды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
| №21Телеарнаның экономикалық жү йесін ретке келтірумен айналысатын маман
|
| Жарнама агенті
|
| Продюсер
|
| Менеджер
|
| Ү йлестіруші редактор
|
| Бас директор
|
V
| №22 Тележурналистің тікелей эфиріне тә н жанр
|
| телекомментарий
|
| телерепортаж
|
| Телесұ хбат
|
| телехроника
|
| Телесюжет
|
V
| №23Қ азіргі таң да жиі қ олданылатын тележурналистика жанры
|
| Телесуреттеме
|
| Телешолу
|
| Телеочерк
|
| Телекомментарий
|
| Телесұ хбат
|
V
| №24 1980жылдары теледидардан қ андай хабарлар орын алды?
|
| Тікелей эфирден берілетін хабарлар
|
| Монтаждалып берілетін хабарлар
|
| Компьютерлік графикадан берілген хабарлар
|
| Тү рлі-тү сті хабарлар
|
| Психологиялық хабарлар
|
V
| №25 Телесұ хбат қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| Талдамалы
|
| ақ параттық
|
| деректі-кө ркем
|
| Деректі
|
| ақ параттық - талдамалы
|
V
| №26 Телеесеп қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| Талдамалы
|
| ақ параттық
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| деректі-кө ркем
|
| Деректі
|
V
| №27 Телекомментарий қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| Талдамалы
|
| деректі-кө ркем
|
| Деректі
|
| ақ параттық
|
V
| №28«Кө гілдір экран – ө мір айнасы» кітабының авторы кім?
|
| Қ озыбаев С. Қ.
|
| С. Масғ ұ тов
|
| Омашев Н. О.
|
| Барманқ ұ лов М. К.
|
| Қ амзин К. Қ
|
V
| №29 Телерепортер шеберлігінің екі ережесін ата?
|
| Толық қ анды ақ парат жинап алу
|
| Сө зді дұ рыс бастап, дұ рыс аяқ тау, ойды ық шамдап жеткізу
|
| Стэндап жасау
|
| Репортаж жү ргізу
|
| Оқ иғ аны баяндау
|
V
| №30 Телесюжеттің соң ында қ олданылатын стэндап не ү шін жасалады?
|
| Оқ иғ а орнын айшық тап кө рсету ү шін
|
| Ой қ орытындылап, ө зіндік пікір білдіру ү шін
|
| Авторлық позицияны аң ғ арту ү шін
|
| Екі ойды байланыстыру ү шін
|
| Журналистік имиджін қ алыптастыру ү шін
|
| |
| |
V
| №31«Телевидение: деньги или власть? » кітабының авторы кім?
|
| Светана С. В.
|
| Барманқ ұ лов М. К.
|
| Қ озыбаев С. Қ.
|
| Омашев Н. О.
|
| Қ амзин К. Қ
|
V
| №32 Телерепортаждың жанрлық элементтерін ата.
|
| сұ рақ, жауап
|
| оқ иғ а, мекен-жай, тілші баяндауы, оқ иғ а куә герінің сө зі, ахуал сипаты
|
| факті, пікір
|
| айғ ақ, дә лел, кө рініс
|
| ақ парат, дерек, дә йек, болжал, бағ дар
|
V
| №33 Телехроника қ ай жанрлар топтамасына жатады?
|
| Талдамалы
|
| Ақ параттық
|
| ақ параттық - талдамалы
|
| деректі-кө ркем
|
| Деректі
|
V
| №34 БАҚ жү йесінің бір бө лігі, бейнелі-дыбыстық ақ паратты ұ сынып миллиондағ ан кө рерменді кез-келген оқ иғ аның куә гері ететін синтетикалық ө нер саласы, ғ ылым тармағ ы
|
| Газет
|
| Теледидар
|
| Радио
|
| Кино
|
| Театр
|
V
| №35 Тележурналистикағ а тә н психологиялық ерекшеліктерді ата:
|
| бейнелілігі
|
| шектен тыс ә серлілігі
|
| тілдесу мен жү здесуді бір мезгілде жү зеге асыра алатындығ ы
|
| бейнелі-дыбыстық деректі сақ тай алатындығ ы
|
| эстетикалық қ уатының кү штілігі
|
V
| №36 Тележурналистиканың уақ ыт пен кең істік тұ рғ ысындағ ы алшақ тық ты жоя алатын мү мкіндігін кө рсететін ерекшелігі қ айсы?
|
| адамзатты ә йгілі ететіндігі
|
| болып жатқ ан оқ иғ аның сол сә тте экраннан кө рінуі, тікелей эфир
|
| Актуальдылығ ы
|
| Ауқ ымдылығ ы
|
| Дә йектілігі
|
V
| №37 Тележурналистиканың адамзаттың рухани игілігіне айналғ ан ерекшелігі қ айсы?
|
| Ауқ ымдылығ ы
|
| ә йгілі ететіндігі
|
| Актуальдылығ ы
|
| Дә йектілігі
|
| аудиовиртуальды сипаты
|
V
| №38 Теледидар режиссерінің хабар барысында пайдаланатын жұ мыс сценарийі.
|
| Мә тін
|
| режиссерлық сценарий
|
| ә деби сценарий
|
| акт
|
| сценарлық жоба
|
| |
| |
V
| №39 Теледидардағ ы тілдесу мен жү здесуді бір мезгілде жү зеге асыратын пішін.
|
| ток-шоу
|
| Телекө пір
|
| Телесюжет
|
| Телешолу
|
| Телеайтыс
|
V
| №40 Теледидардың ө міршең дігін танытатын артық шылығ ы қ айсы?
|
| адам ө мірінің ажырамас бір бө лігіне айналып кететіндігі
|
| бейнелі-дыбыстық деректі сақ тай алатындығ ы
|
| бейнелі-дыбыстық деректі сақ тай алатындығ ында
|
| уақ ыт пен кең істікті қ амтудағ ы шексіздігі
|
| эстетикалық қ уатының кү штілігі
|