|
|||
Ноғайлының рухани өміріНоғ айлының рухани ө мірі
Ал Қ. Сә тбаев 1927 жылы баянауылдық қ аржас елінің ақ ыны Қ опабайдан екінші рет жазып алып, Орынбордан бастырып шығ арады. Аталмыш толғ аудың мә тіні тө менгідей: Мен қ артың мын, қ артың мын, Не кө рмеген қ артың мын. Бастық қ а бастық, Бастық хан Оны кө рген кә рің мін. Одан соң ғ ы Кедей хан, Оны кө рген кә рің мін. Одан соң ғ ы Ала хан, Оны кө рген кә рің мін. Одан соң ғ ы Қ ара хан, Оны кө рген кә рің мін. Қ ұ лағ ы шұ нақ Хазар хан Оны кө рген кә рің мін. Он екі тұ там оқ атқ ан, Одан соң ғ ы ер Шың ғ ыс Оны кө рген кә рің мін. Мұ нарасы қ ырық қ ұ лаш Ө зден сұ лтан Жә нібек Оны кө рген кә рің мін. Ұ лы бабам Домбауыл Соны кө рген кә рің мін. Жү з сексенге келгенде, Сонша хандар ө ткенде Жас та болсаң, Тоқ ым хан, Сені кө рген кә рің мін. (Сонда, 218-б. ). Бұ л жолдар 180 жас жасағ ан кә рілігін куә ғ а тарта отырып, кө шпелі елдің ө ткен-кеткеніне барлау жасауымен қ ұ нды. С. Сейфуллин де “Қ азақ тың ескі ә дебиеті” кітабында Сыпыра ө лең деріне орын берген (Алматы, 1933 ж. 139-б. ). Ей, жігіттер, шоралар, Он сан ноғ ай бү лгенде, Саназар батыр жауынан Жаралы болып келгенде, Алаш, алаш болғ анда, Алаша хан болғ анда, Аязды қ ыста айырылдық Арасат оты жанғ анда, Хан қ ашып, би қ уғ анда, Хан Тоқ тамыс қ орланып, Байтағ ым деп зарланып, Айтып жылай жө нелді. Сап-сап жү ре, сап жү ре, Сай азамат қ осылып, Жауды жайпай ала алмас, Қ ара қ ыпшақ Қ обыландым, Сен секілді ерден соң.
|
|||
|