![]()
|
|||
Преподо́бнаго отца́ на́шего Дании́ла Сто́лпникаСтр 1 из 4Следующая ⇒ Преподо́ бнаго отца́ на́ шего Дании́ ла Сто́ лпника Аллилу́ ия или́ тропа́ рь. Ве́ дати подоба́ ет, я́ ко от сего́, 11-го дне, начина́ ется Неделя́ пра́ отеческая и восхо́ дит сего́ же декабря до 17 дне. Устав зри день 12-й. ВЕ́ ЧЕР На Го́ споди, воззва́ х: стихи́ ры 3, глас 8. Подо́ бен: Что вы нарече́ м: Что тя, Дании́ ле, провеща́ ем? / страсте́ й искорени́ теля и садотща́ теля доброде́ телей, / и́ стинна чудоде́ лателя и моли́ твенника о гре́ шных, / духо́ в прогони́ теля до́ блественнейша, / свети́ льника, благочести́ ем сия́ юща, / Це́ ркве побо́ рника. / моли́ спасти́ ся душа́ м на́ шим. Что тя, Дании́ ле, возыменуем? / по́ стника, я́ ко стра́ сти покори́ л еси́ уму́, / страда́ льца, я́ ко вся́ ку претерпе́ л еси́ лю́ тость, / на высоту́ от земли́ столпа́ воздвиза́ ема, / на ка́ мени и́ стины водружа́ ема, / подви́ жника усе́ рднейша и врача́ иску́ снейша. / Моли́ спасти́ ся душа́ м на́ шим. Что тя, Дании́ ле, ны́ не нарече́ м? / мона́ шествующих о́ браз и воздержа́ ния наказа́ теля, / украше́ ние ве́ рных и целе́ ний самоде́ теля, / свети́ льника, су́ щим во тьме свет облиста́ юща, / А́ нгелов сограждани́ на и равноче́ стна, / ра́ я жи́ теля и Небе́ снаго челове́ ка. / моли́ спасти́ ся душа́ м на́ шим. И́ ны стихи́ ры Пресвяты́ я Богоро́ дицы, глас и подо́ бен то́ йже. А́ ще аллилу́ ия, пою́ тся си́ и стихи́ ры пре́ жде: Стра́ нно та́ инство, Чи́ стая, / безсе́ меннаго Твоего́ рождества́, Де́ во, и ужа́ сно, / превосходя́ що вели́ чеством вся́ ку мысль челове́ чу. / его́ же бо не терпя́ т зре́ ти многоочи́ тии, / и чи́ ни вси святы́ х А́ нгел трепе́ щут, / нам пло́ тию породила́ еси́ / неотсту́ пльша же О́ тча су́ щества: / сла́ вим ро́ ждшую Тя, Богоневе́ сто. Кому уподо́ билася еси́, окая́ нная, / к покая́ нию ника́ коже возни́ чущи, душе́? / и огня́ не ужаса́ ешися, злых жду́ щаго, / воста́ ни, и Еди́ ну к заступлени́ ю/ ско́ рую призови́, и возопи́ й: / Де́ во Ма́ ти, моли́ / Твоего́ Сы́ на и Бо́ га на́ шего/ изба́ вити мя сете́ й льсти́ ваго. Огнь ро́ ждши нестерпи́ мый, / попаля́ ющий грехи́ и ороша́ ющий ве́ рныя, / ве́ щная безме́ рных мои́ х, Пренепоро́ чная, Чи́ стая, согреше́ ний/ попали́ моли́ твами Твои́ ми/ и росо́ ю иста́ явшую страстьми́ / ду́ шу мою́ прохлади́, / я́ ко да твою́ велегла́ сно ми́ лость и си́ лу/ велича́ ю, раб Твой. Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен, глас и подо́ бен то́ йже: Всех заступле́ ние, Влады́ чице, / пучи́ ною обурева́ емому мне тьмы/ и лю́ тых жития́ треволне́ ньми/ погружа́ ему ми при́ сно, / ка́ плю ми́ лости Твоея́ низпосли́, / и ру́ ку по́ мощи Твоея́ пода́ ждь ми, / и ча́ сти сподо́ би мя/ избра́ нных и пра́ ведных, / я́ ко бе́ здну ро́ ждшая – Человеколю́ бца. А́ ще ли среда или́ пяток: И ны́ не, Крестобогоро́ дичен, глас и подо́ бен то́ йже: А́ гница А́ гнца я́ ко ви́ де/ на Дре́ ве, просте́ рта во́ лею, кре́ стнем, / вопия́ ше ма́ терски, боле́ знующи с пла́ чем: / Сы́ не Мой, что стра́ нное сие́ виде́ ние? / Всем живо́ т дая́ й я́ ко Госпо́ дь, / ка́ ко умерщвля́ ешися, Долготерпели́ ве, / земны́ м подая́ воскресе́ ние? / сла́ влю Твое́ мно́ гое, Бо́ же мой, снизхожде́ ние. А́ ще ли, Бог Госпо́ дь: Сла́ ва, глас 5. Студи́ тово: Вве́ ренный тебе́ тала́ нт от Христа́ до́ бре дела́ в, преподо́ бне о́ тче, / яви́ лся еси́ и по сме́ рти де́ монов прогони́ тель/ и врач разли́ чных боле́ зней, / столп и утвержде́ ние и гора́ свята́ я Це́ ркве Христо́ вы. / Тем тя мо́ лим, Дании́ ле чудотво́ рче, / ми́ р испроси́ и душа́ м на́ шим ве́ лию ми́ лость.
|
|||
|