|
|||
Кано́н пра́здника, глас 1, со ирмосо́м на 6, творе́ние кир Иоа́нна.Песнь 4. Кано́ н пра́ здника, глас 1, со ирмосо́ м на 6, творе́ ние кир Иоа́ нна. Ирмо́ с: Ро́ да челове́ ча обновле́ ние/ дре́ вле, поя́, проро́ к Авваку́ м предвозвеща́ ет, / ви́ дети неизрече́ нно сподо́ бився образ: / млады́ й Младе́ нец бо из горы́ – Де́ вы изы́ де/ люде́ й во обновле́ ние, Сло́ во. Р а́ вен произы́ де челове́ ком Вы́ шний, / во́ лею плоть прии́ м от Де́ вы, / яд очи́ стити зми́ евы главы́, / приводя́ вся к Све́ ту живоно́ сному, / Бог Сый, от врат безсо́ лнечных. Я зы́ цы, и́ же дре́ вле тле́ ю погруже́ ни, / па́ губы зело́ вра́ жия убежа́ вше, / возно́ сят ру́ ки с похва́ льными пе́ сньми, / еди́ наго чту́ ще Христа́, я́ ко Благоде́ теля, / к нам ми́ лостивно прише́ дшаго. И з ко́ рене изра́ стши Иессе́ ева, Де́ во, / уста́ вы прешла еси́ челове́ ческаго су́ щества, / О́ тчее ро́ ждши Преве́ чное Сло́ во, / я́ ко благоволи́ Сам запеча́ танную утро́ бу проити́ / истоща́ нием стра́ нным. Ин. Святы́ я Ани́ сии Ирмо́ с: Вознесе́ на Тя ви́ девши Це́ рковь на Кресте́, / Со́ лнце Пра́ ведное, / ста в чи́ не свое́ м, / досто́ йно взыва́ ющи: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди. Живоно́ сным твои́ м стопа́ м после́ дующи, / копие́ м в ре́ бра уязвля́ ется и обраща́ емое неле́ стно прохо́ дит ору́ жие/ раба́ Твоя́, Влады́ ко Христе́, воспева́ ющи Тя. М уче́ ния сия́ ющи светлостьми́ и нетле́ ния венце́ м увя́ зшися, / ра́ дующися, предстои́ ши Христу́, Жени́ ху́ твоему́, / му́ ченице Ани́ сие всехва́ льная. З апе́ ншаго ле́ стию пе́ рвую Е́ ву, / му́ ченическими противле́ ньми побе́ ждши, низложи́ ла еси́, / показа́ вши некре́ пка, Христу́ воспева́ ющи: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди. Богоро́ дичен: И́ же невеще́ ственная существа́ Созда́ вый, / теле́ сно, я́ ко Челове́ к, из Тебе́, Богома́ ти, днесь ражда́ ется, / тому́ воспои́ м: / сла́ ва си́ ле Твое́ й, Го́ споди. Ин. Преподо́ бный Мела́ нии Ирмо́ с: Седя́ й в сла́ ве на Престо́ ле Божества́ / во о́ блаце ле́ гце, / прии́ де Иису́ с Пребоже́ ственный/ Нетле́ нною Дла́ нию и спасе́ зову́ щия: / слава, Христе́, си́ ле Твое́ й. В оздержа́ нием по́ хоти плотски́ я умертви́ вши, / жи́ знь живу́ щих име́ ла еси́, все́ лльшуюся в тя, всечестна́ я; / к не́ йже, от земли́ преста́ вльшися, всели́ лася еси́, / Ца́ рствия Небе́ снаго наслажда́ ющися. М но́ гия твоя́ тьмы зла́ та разда́ вши а́ лчущим, / вои́ стинну сия́ скрыва́ еши в сокро́ вищах, никогда́ же ветша́ ющих, / во ве́ ки же соблюда́ ющим тебе́ дово́ льное пребыва́ ние. М и́ лования твоего́ бога́ тство я́ коже река́ бысть, / напая́ ющи вся́ кое ни́ щих се́ рдце, сла́ вная, скве́ рну отмыва́ ющи нищеты́, / бога́ тство некрадо́ мо исхода́ тайствующи тебе́ на Небесе́ х неистощи́ мое. Богоро́ дичен: П охоте́ м повину́ вся страсте́ й, я́ коже безслове́ сен, / слове́ сен сый, приложи́ хся ското́ м; / но, Сло́ во поро́ ждшая Присносу́ щное, / не пре́ зри мене́, всегда́ погиба́ ющаго.
|
|||
|