|
|||
Други́й кано́н Иоа́нна Дамаски́на, глас 4.Други́ й кано́ н Иоа́ нна Дамаски́ на, глас 4. Ирмо́ с: Не послужи́ ша тва́ ри Богому́ дрии, /па́ че Созда́ вшаго, / но, о́ гненное преще́ ние му́ жески попра́ вше, / ра́ довахуся, пою́ ще: / препе́ тый отце́ в Госпо́ дь и Бог, благослове́ н еси́. Ю́ ноши и де́ вы, Де́ выя же и Богома́ тере па́ мять чту́ ще, / ста́ рцы, и мона́ си, ца́ рие и судии́, по́ йте: / оте́ ц на́ ших Го́ споди и Бо́ же, благослове́ н еси́. Д а востру́ бят трубо́ ю духо́ вною го́ ры Небе́ сныя, / да ра́ дуются хо́ лми, и да игра́ ют Боже́ ственнии апо́ столи: / Цари́ ца к Сы́ ну преставля́ ется, с Ним ца́ рствующи. В сесвяще́ нное преставле́ ние Боже́ ственныя Твое́ й и Нетле́ нныя Ма́ тере/ преми́ рныя Вы́ шних сил совокупи́ чи́ ны, / весели́ тися с су́ щими на земли́, Тебе́ пою́ щими: / Бо́ же, благослове́ н еси́. Пе́ снь 8. Кано́ н пе́ рвый, глас 1. Ирмо́ с: Пла́ мень, ороша́ ющ преподо́ бныя, / злочести́ выя же попаля́ ющ, / А́ нгел Бо́ жий всемо́ щный показа́ отроко́ м, / живонача́ льный же исто́ чник соде́ ла Богоро́ дицу, / тлю сме́ рти и живо́ т точа́ щу пою́ щим: / Соде́ теля еди́ наго пои́ м, изба́ вленнии, / и превозно́ сим во вся ве́ ки . Г лаго́ лы после́ доваху Боже́ ственному Ковче́ гу свяще́ нному/ все мно́ жество Богосло́ вов в Сио́ не: / ка́ мо и́ деши ны́ не, Ски́ ние, – зову́ ще, – Бо́ га Жива́ го? / Не преста́ й призира́ ющи ве́ рою пою́ щия: / Соде́ теля еди́ наго пое́ м, изба́ вленныя, и превозно́ сим во вся ве́ ки. Я́ коже, возде́ вши ру́ це, исхо́ диши, Всенепоро́ чная, / ру́ це, и́ миже Бо́ га носи́ ла еси́ пло́ тию, / со дерзнове́ нием, я́ ко Ма́ ти, рекла́ еси́ к Рожде́ нному: / я́ же Ми дал еси́, во ве́ ки сохрани́, вопию́ щия Тебе́: / Соде́ теля еди́ наго пое́ м, изба́ вленнии, и превозно́ сим во вся ве́ ки. Други́ й кано́ н Иоа́ нна Дамаски́ на, глас 4. Ирмо́ с: О́ троки благочести́ выя в пещи́ / Рождество́ Богоро́ дичо спасло́ е́ сть, / тогда́ у́ бо образу́ емое, / ны́ не же де́ йствуемое, / вселе́ нную всю воздвиза́ ет пе́ ти Тебе́: / Го́ спода по́ йте, дела́, / и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки. П а́ мять Твою́, Чи́ стая Де́ во, / Нача́ ла же, и Вла́ сти, и Си́ лы, А́ нгели, Арха́ нгелы, / Престо́ ли, Госпо́ дьства, Херуви́ ми сла́ вят и стра́ шнии Серафи́ ми; / челове́ ческий же род – пое́ м и превозно́ сим во вся ве́ ки. И́ же стра́ нно всели́ выйся, Богоро́ дице, в чи́ стое чре́ во Твое́, воплоща́ емь, / Сей, всесвяще́ нный дух Твой прие́ м, / у Себе́ упоко́ й, я́ ко должни́ к Сын. / Те́ мже Тя пое́ м, Де́ во, и превозно́ сим во вся ве́ ки. О, вы́ ше ума́ чуде́ с Присноде́ вы же и Богома́ тере! / Во гроб бо все́ льшися, показа́ рай. / Ему́ же предстоя́ ще дне́ сь, ра́ дующеся, пое́ м: / Го́ спода по́ йте, дела́, и превозноси́ те Его́ во вся ве́ ки.
|
|||
|