Хелпикс

Главная

Контакты

Случайная статья





Чте́ния три.



  Бытия́ чте́ ние (глава́ 28):

И зы́ де Иа́ ков от студенца́ кля́ твеннаго и и́ де в Харра́ нь. / И обре́ те ме́ сто, и спа та́ мо, / за́ йде бо со́ лнце; / и взят от ка́ мения ме́ ста того́, / и положи́ возгла́ вие себе́, / и спа на ме́ сте о́ ном. И сон ви́ де: / и се ле́ ствица утвержде́ на на земли́, / ея́ же глава́ досяза́ ше до небе́ с, / и А́ нгели Бо́ жии восхожда́ ху и низхожда́ ху по ней. / Госпо́ дь же утвержда́ шеся на ней и рече́: / Аз Бог Авраа́ мов, отца́ твоего́, / и Бог Исаа́ ков, не бо́ йся: / земля́, иде́ же ты спи́ ши на ней, / тебе́ дам ю́ и се́ мени твоему́. / И бу́ дет се́ мя твое́, я́ ко песо́ к земны́ й, / и распространи́ тся на мо́ ре, и ли́ ву, и се́ вер, и на восто́ ки, / и возблагословя́ тся о тебе́ вся коле́ на земна́ я и о се́ мени твое́ м. / И се Аз с тобо́ ю, сохраня́ яй тя на вся́ ком пути́, а́ може а́ ще по́ йдеши, / и возвращу́ тя в зе́ млю сию́, / я́ ко не и́ мам тебе́ оста́ вити, / до́ ндеже сотвори́ ти Ми вся, ели́ ка глаго́ лах тебе́. / И воста́ Иа́ ков от сна своего́, и рече́: / я́ ко е́ сть Госпо́ дь на ме́ сте сем, аз же не ве́ дех. / И убоя́ ся, и рече́: / я́ ко стра́ шно ме́ сто сие́, / не́ сть сие́, но дом Бо́ жий, / и сия́ врата́ Небе́ сная.

Проро́ чества Иезеки́ илева чте́ ние (главы́ 43 и 44):

Т а́ ко глаго́ лет Госпо́ дь: / бу́ дет от дне осма́ го и про́ чее, / сотворя́ т иере́ и на олтари́ всесожже́ ния ва́ шего/ и я́ же спасе́ ния ва́ шего, / и прииму́ вы, глаго́ лет Адонаи́ Госпо́ дь. / И обрати́ мя на пу́ ть врат святы́ х вне́ шних, зря́ щих на восто́ ки, / и сия́ бя́ ху затворе́ на. / И рече́ Госпо́ дь ко мне: / врата́ сия́ затворе́ на бу́ дут и не отве́ рзутся, / и никто́ же про́ йдет сквозе́ их, / я́ ко Госпо́ дь Бог Изра́ илев про́ йдет и́ ми, и бу́ дут затворе́ на. / Я́ ко игу́ мен ся́ дет в них сне́ сти хлеб: / по пути́ ела́ мских врат вни́ дет и по пути́ его́ изы́ дет. / И введе́ мя по пути́ врат святы́ х, су́ щих к се́ веру, пря́ мо хра́ му, / и ви́ дех, и се испо́ лнь сла́ вы храм Госпо́ день.

При́ тчей чте́ ние (глава́ 9):

П рему́ дрость созда́ себе́ дом и утверди́ столпо́ в се́ дмь. / Закла́ своя́ же́ ртвенная, и раствори́ в ча́ ши свое́ й вино́, / и угото́ ва свою́ трапе́ зу. / Посла́ своя́ рабы́, созыва́ ющи с высо́ ким пропове́ данием на ча́ шу, глаго́ лющи: / и́ же е́ сть безу́ мен, да уклони́ тся ко мне. / И тре́ бующим ума́ рече́: / прииди́ те, яди́ те мой хлеб и пи́ йте вино́, е́ же раствори́ х вам. / Оста́ вите безу́ мие, и жи́ ви бу́ дете, / и взыщи́ те ра́ зума, да поживете́, / и испра́ вите ра́ зум в ве́ дении. / Наказу́ яй злы́ я, прии́ мет себе́ безче́ стие, / облича́ яй же нечести́ ваго опоро́ чит себе́. / Обличе́ ние бо нечести́ вому – ра́ ны ему́. / Не облича́ й злых, да не возненави́ дят тебе́, / облича́ й прему́ дра, и возлю́ бит тя. / Да́ ждь прему́ дрому вину́, и прему́ дрший бу́ дет, / сказу́ й пра́ ведному, и приложи́ т приима́ ти. / Нача́ ло прему́ дрости – страх Госпо́ день, / и сове́ т святы́ х – ра́ зум. / Разуме́ ти бо зако́ н по́ мысла е́ сть блага́ го: / сим бо о́ бразом мно́ гое поживе́ ши вре́ мя, / и приложа́ тся тебе́ ле́ та живота́.

На лити́ и стихи́ ры самогла́ сны, глас 1:

П одоба́ ше самови́ дцем Сло́ ва и слуга́ м/ и е́ же по пло́ ти Ма́ тере Его́ успе́ ние ви́ дети, / коне́ чное ели́ ко на Ней та́ инство, / я́ ко да не то́ кмо е́ же от земли́ Спа́ сово восхожде́ ние у́ зрят, / но и Ро́ ждшия Его́ преставле́ нию свиде́ тельствуют. / Те́ мже, отвсю́ ду Боже́ ственною си́ лою собра́ вшеся, / Сио́ на достиго́ ша/ и на Не́ бо иду́ щую предсыла́ ху, вы́ шшую Херуви́ м, / Е́ йже и мы с ни́ ми покланя́ емся, / я́ ко моля́ щейся о душа́ х на́ ших.

Глас 2. Анато́ лиево:

И́ же Небе́ с вы́ шшая су́ щи, / и Херуви́ м сла́ внейшая, / и всея́ тва́ ри честне́ йшая, / я́ же премно́ гия ра́ ди чистоты́ / Присносу́ щнаго Существа́ прия́ телище бы́ вши, / в Сыно́ вне ру́ це дне́ сь всесвяту́ ю предае́ т ду́ шу, / и с Не́ ю исполня́ ются вся́ ческая ра́ дости, / и нам да́ рует ве́ лию ми́ лость.

Глас то́ йже. Иоа́ нново:

В сенепоро́ чная Неве́ ста/ и Ма́ ти Благоволе́ ния О́ тча, / И́ же Бо́ гу пронарече́ нная, / во Свое́ Ему́ жили́ ще несли́ тнаго соедине́ ния/ дне́ сь пречи́ стую ду́ шу Творцу́ и Бо́ гу предае́ т, / Ю́ же Безпло́ тных си́ лы боголе́ пно подъе́ млют, / и к Животу́ преставля́ ется, / су́ щая Ма́ ти Живота́, / Свеща́ непристу́ пнаго Све́ та, / спасе́ ние ве́ рных/ и упова́ ние душ на́ ших.

Глас 3. Ге́ рманово:

П рииди́ те, вси концы́ земни́ и, / честно́ е преставле́ ние Богома́ тере восхва́ лим: / в ру́ це бо Сы́ на ду́ шу непоро́ чную положи́. / Те́ мже святы́ м успе́ нием Ея́ мир оживотвори́ ся, / во псалме́ х, и пе́ ниих, и пе́ снех духо́ вных/ со Безпло́ тными и апо́ столы пра́ зднует све́ тло.

Сла́ ва, глас 5. Феофа́ ново:

П рииди́ те, празднолю́ бных собо́ р, / прииди́ те, и лик соста́ вим, / прииди́ те, венча́ ем пе́ сньми Це́ рковь, / упокое́ нием Ковче́ га Бо́ жия. / Дне́ сь бо Не́ бо простира́ ет не́ дра, / прие́ мля Ро́ ждшую все́ ми Невмести́ маго, / и земля́, Исто́ чник Жи́ зни отдаю́ щи, благослове́ ние, / украша́ ется благоле́ пием. / А́ нгели лик составля́ ют со апо́ столы, / ужа́ сно взира́ юще/ от живота́ в Живо́ т преставля́ ему, / Ро́ ждшую Нача́ льника жи́ зни. / Вси поклони́ мся Ей, моля́ щеся: / сро́ дна присвое́ ния не забу́ ди, Влады́ чице, / ве́ рно пра́ зднующих всесвято́ е Твое́ успе́ ние.

И ны́ не, глас то́ йже:

В оспо́ йте, лю́ дие, / Ма́ тери Бо́ га на́ шего, воспо́ йте: / дне́ сь бо всесве́ тлую ду́ шу Свою́ в пречи́ стыя дла́ ни/ И́ же из Нея́ Вопло́ щшагося без се́ мене предае́ т, / Его́ же и мо́ лит непреста́ нно/ дарова́ ти вселе́ нней мир и ве́ лию ми́ лость.

На стихо́ вне стихи́ ры самогла́ сны, глас 4:

П рииди́ те, воспое́ м, лю́ дие, / Пресвяту́ ю Де́ ву Чи́ стую, / из Нея́ же неизрече́ нно про́ йде, / вопло́ щся, Сло́ во О́ тчее, / зову́ ще и глаго́ люще: / благослове́ нна Ты в жена́ х, / блаже́ нное чре́ во, вмести́ вшее Христа́. / Того́ святы́ м рука́ м ду́ шу преда́ вши, / моли́ ся, Пречи́ стая, / спасти́ ся душа́ м на́ шим.



  

© helpiks.su При использовании или копировании материалов прямая ссылка на сайт обязательна.