![]()
|
|||||||
«Українське мистецтво другої половини XVI – XVIIІ ст.»1. Архітектура доби Українського Відродження. Використання ордерної системи як засобу архітектурної виразності. Будівельна техніка і матеріали. 2. Провідні будівничі діячі другої половини XVI – першої половини XVII ст. П. Римлянин, П. Красовський. 3. Комплекс Успенського братства у Львові, ансамбль львівської площі Ринкова як найхарактерніші зразки української ренесансної мурованої архітектури. 4. Ренесансний стиль в українському стінописі. Зв'язок сакрального живопису з традиціями народного мистецтва (розписи церкви Воздвиження в Дрогобичі, Спаса на Берестові в Києві та ін. ). 5. Нові риси в українській іконі. Конструктивні та художні особливості української о іконопису ренесансної доби (іконостас П'ятницької церкви у Львові. Косьми і Даміана в с. Грибовичі на Львівщині). 6. Львівський живописний осередок: Ф. Сенькович, С. Корунка, М. Петрахнович. 7. Монументально-декоративна скульптура. Пластичне оздоблення каплиць Боїмів та Кампіанів у Львові. 12. Надгробна та вівтарна скульптура. Твори А. Бемера, Я. Пфістера. 13. Своєрідність барочного стилю в архітектурі України. Барокові споруди Києво-Печерської Лаври. Споруди Києва (Андріївська церква), Чернігова (Колегіум та трапезна Троїцького монастиря), Харкова (Покровський собор). 14. Світська барочна архітектура, втілення народних архітектурних традицій в житлових та адміністративних спорудах (полкові канцелярії в Києві, Седневі, Чернігові). 15. Архітектура на західноукраїнських землях. Споруди Б. Меретина в Бучачі і Львові. Почаївська Лавра. Домініканський костел у Львові М. Урбаніка. 16. Видатний скульптор Пінзель. Твори М. Філевича, П. Полейовського, І. Оброцького. 17. Настінні розписи в дерев'яних церквах: система розміщення біблійних та євангельських сюжетів. Три етапи розміщення настінного малярства. Розписи церкви св. Миколая в с. Середньому-Водяному, св. Юрія в Дрогобичі, св. Параскеви в с. Олександрівці. 18. Настінні розписи в мурованих спорудах: пам'ятки Києва та Лівобережної України, Правобережної і Західної України. 19. Київська школа монументального мистецтва. Розписи Троїцької надбрамної церкви Києво-Печерської Лаври, її стилістична спорідненість з портретним живописом. 20. Львівська школа монументального малярства, розписи львівського костелу Бернардинів. 21. Творчість І. Бродлаковича, І. Рутковича, В. Петрахновича, Й. Кондзелевича. Відображення в іконописі історичних подій XVII – XVIII ст. Ікони «Козацькі Покрови».
До залікової роботипо темі:
|
|||||||
|