|
|||
НА У́ТРЕНИ. Кано́н, глас 5. Творе́ние Феофа́ново.. Ирмо́с: Водрузи́вый на ничесо́мже зе́млю повеле́нием Твои́м/ и пове́сивый неодержи́мо тяготе́ющую,/ на недви́жимем, Христе́, каНА У́ ТРЕНИ Кано́ н, глас 5. Творе́ ние Феофа́ ново. Песнь 1 Ирмо́ с: Коня́ и вса́ дника в мо́ ре Чермно́ е/ сокруша́ яй бра́ ни мы́ шцею высо́ кою/ Христо́ с истрясе́, Изра́ иля же спасе́, / побе́ дную песнь пою́ ща . Нау́ ме, Бо́ жиим пома́ зався, Богоприя́ тне, Ду́ хом/ и благода́ тию просве́ щся, / тем, Бо́ же́ ственное прозре́ ние ума́ твоего́ чту́ ще, / ублажа́ ем тя, всеизря́ дне. Свы́ ше огласи́ вши, проро́ че, твою́ ду́ шу, / Ду́ ха благода́ ть проро́ ческое де́ йство досто́ йно вдохне́ / и Богодохнове́ нен язы́ к твой устро́ и, досточу́ дне. Орга́ н яви́ лся еси́, ударя́ емь ду́ ха бряца́ лом, / ревни́ теля Бо́ га воспева́ я/ и всем веща́ я Боже́ ственнаго суда́ нелицеме́ рие, достосла́ вне. Богоро́ дичен: Преблагослове́ нная Де́ во Всечи́ стая, / ве́ рою Тя и любо́ вию, я́ ко Бо́ жию Ма́ терь Честну́ ю, / пою́ щия спаса́ й от бед, / реша́ щи неукроти́ мое свире́ пство. Песнь 3 Ирмо́ с: Водрузи́ вый на ничесо́ мже зе́ млю повеле́ нием Твои́ м/ и пове́ сивый неодержи́ мо тяготе́ ющую, / на недви́ жимем, Христе́, ка́ мени за́ поведей Твои́ х/ Це́ рковь твою́ утверди́, Еди́ не Бла́ же и Человеколю́ бче. Прича́ стием Животворя́ щаго и Боже́ ственнаго ду́ ха/ душе́ ю был еси́ Богови́ днейший: / те́ мже и да́ льная я́ ве всем предвозвеща́ ти Боже́ ственным манове́ нием/ ты предочи́ стился еси́, Богодохнове́ нне. Суд на враги́ отмще́ ния предзре́ л еси́, блаже́ нне Богови́ днейше, / преоби́ дящих нечести́ вых Бо́ жие долготерпе́ ние, / и ми́ лость, и благосты́ ню от неисце́ льныя зло́ бы. Богоро́ дичен: Иже дре́ вле от небытия́ сотвори́ вый вся́ ческая, / из Твоея́ святы́ я утро́ бы прохо́ дит, Челове́ к быв, Чи́ стая, / за человеколю́ бие превели́ кое Человеколю́ бец, / да челове́ ки изба́ вит. Седа́ лен, глас 5. Подо́ бен: Собезнача́ льное Сло́ во: Несме́ сен начерта́ нием до́ льным, сла́ вне, ты, ум стяжа́ в, / Боже́ ственнаго ду́ ха чисте́ йшее, Нау́ ме, прия́ телище был еси́, / осия́ ние Его́ прие́ мля све́ тло и все облиста́ я; / тем тя мо́ ли́ м: / о ми́ ра ми́ ра моли́ ся. Сла́ ва, и ны́ не, Богоро́ дичен: Из Тебе́ вопло́ щшагося Бо́ га и Го́ спода нас ра́ ди, истле́ вших прегреше́ ньми, / моли́ приле́ жно уще́ дрити ны/ и отврати́ ти я́ рость и гнев Свой, Чи́ стая, / от и́ же ве́ рою чту́ щих и хваля́ щих непреста́ нно си́ лу и держа́ ву Его́. Крестобогоро́ дичен: На Кресте́ зря́ щи Тя, Христе́, Ма́ ти Твоя́, / во́ лею посреде́ разбо́ йников ви́ сяща, / растерза́ ющися утро́ бою, ма́ терски глаго́ лаше: / безгре́ шный Сы́ не, / ка́ ко непра́ ведно на Кресте́, я́ коже злоде́ й, пригвожде́ н еси́, / челове́ ческий род хотя́ оживи́ ти, я́ ко Благоутро́ бен.
|
|||
|