|
|||
Седален, глас 1. Подобен: Камени запечатану ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3 Седален, глас 1. Подобен: Камени запечатану Плоды Богозна́ ния возделав труды́ твоими, из корене безбожия исторгл еси остны́ 18; / и ма́ стию пома́ зався Богоде́ тельною, упасл еси люди, священниче; / и, законно пострадав, сугубых почестей, Карпе, сподобился еси. / Слава Давшему ти крепость; / слава Венчавшему тя; / слава Де́ йствующему тобою всем исцеления. Слава, и ныне, Богородичен: Руце Твои Божественнии, / имиже Создателя понесла еси, Дево Пресвятая, воплощшагося благостию, / простерши, умоли Его избавити нас от искуше́ ний, и страсте́ й, и бед, / хва́ лящих Тя любовию и вопиющих: / слава Всельшемуся в Тя, / слава Прошедшему из Тебе, / слава Избавльшему нас Рождеством Твоим. Крестобогородичен: А́ гнца на Кресте А́ гница зрящи, / с разбойником распинаема Тя, долготерпели́ ве Слове, / и копие́ м в ре́ бра пробода́ ема, / восклицаше, вопиющи ма́ терски: / что странное и ужасное, Иисусе Мой, таинство, несказанно совершаемое? / како покрываешися гробом, Неописанный Боже? / да Мя, рождшую Тя, не оставиши, Сыне Мой Сладча́ йший. Песнь 4 Ирмос: Го́ ру Тя, благодатию Божиею приосене́ нную, / прозорливыма Авваку́ м усмотри́ в очи́ ма, / из Тебе изыти Изра́ илеву/ провозглаша́ ше Свято́ му/ во спасение наше и обновле́ ние Нереши́ мою связан любовию Создавшаго, каменобие́ м яве, Папи́ ле, мучениче Христов, / победил еси метающия терпением Богодарова́ нным ти, всехвальне, / мужеу́ мно с завистию боря́ ся. Ко всякому виду боле́ зней, до́ блественнейшии, ополчистеся, / к звере́ м вве́ ржени бывше, ку́ пно ты́ я победи́ сте, / якоже Дании́ л, Божественными образы веры, / Ка́ рпе и Папи́ ле, мученицы славнии. Сый злобы обрета́ тель вселукавый Христовы угодники неми́ лостивно пожже́ нию негасимому предает, / осла́ бити их силу мнев, / но испепелишася того коварствия. Богородичен: Пристанище спасения, Дево, Тя и́ мамы, / иже в пучи́ не лютых обуреваемии всегда: / к Тебе прибегаем и на Тя уповаем, / да не убоимся невидимых врагов наве́ та. Песнь 5 Ирмос: Просвети́ вый сия́ нием/ пришествия Твоего, Христе́, / и осветивый Кресто́ м Твоим мира концы/ сердца́ просвети светом Твоего Богоразу́ мия/ православно поющих Тя. Ни бед гонения, ни глад, ниже́ смерть/ разлучи́ от любве́ Христовы Богомудрых, / но усе́ рднейше возда́ ния предзряще, неудобных нерадиша. Вжиля́ еми Божественною силою, / претерпе́ сте люте́ йшая проверте́ ния стоп, всехвальнии, / путь шествующе свиде́ тельства/ и жа́ ла безбожия сокрушающе. Неугасимый свете́ льник страдания нося́ ще, / претеко́ сте неве́ жества нощь, мученицы, / и Свету прибли́ жишася невечернему, / яко дне и́ стинно сы́ нове верою. Богородичен: Зачала́ еси неискусому́ жно Бога Невместимаго, / родила еси Преесте́ ственнаго Создателя естества. / Ве́ лие таинство, недомысленное чудо, Дево Едина Пренепорочная. Песнь 6 Ирмос: Обы́ де нас после́ дняя бе́ здна, / несть избавля́ яй, / вмене́ хомся, яко о́ вцы заколе́ ния, / спаси люди Твоя, Боже наш: / Ты бо крепость немощству́ ющих и исправление. Благоуха́ ют ваша доброде́ тельства человеческим со́ нмом, / злосмра́ дие отгоня́ ще яве многобожия, достославнии: / ибо Божие ныне благовоние явистеся, мученицы. Возгара́ емый пла́ мень росо́ ю веры погаси́ сте, блаженнии, / и возжго́ сте желание те́ пле, Агафони́ ке сущей с вами благосла́ вными, / с неюже мужественне страсти совершисте. Обощря́ емы болезней приложеньми, Ка́ рпе и Папи́ ле, доблии страдальцы, / мечи истинно небокова́ ннии явистеся, вражия ополче́ ния секу́ ще. Богородичен: От тины страсте́ й и от рова падений воздвигни мя/ и упра́ ви раба Твоего, Чистая, испове́ дающаго Тя, Богородицу: / Ты бо еси присно па́ дающих исправление. Кондак, глас 4. Подобен: Вознесы́ йся: Яко сокровище многоце́ нное, Владыка, / и источник, источа́ ющ то́ ки исцеле́ ний, / сущим на земли́ подаде́ мо́ щи ваша, / неду́ ги убо отъе́ млющия страсте́ й разли́ чныя, / благодать же даю́ щия душа́ м непреста́ нно. / Темже согласно любовию/ ваше, мученицы Божественнии, совершаем торжество. Ин кондак, глас 4: Венчено́ сцы явльшеся днесь в мире, / прему́ дрии, с Ка́ рпом Папи́ ле, / просвеща́ ете всех, / иже верою и весе́ лием чтущих память вашу. Песнь 7 Ирмос: Тебе умную, Богородице, пещь/ разсмотря́ ем, вернии, / якоже бо о́ троки спасе́ три Превозносимый, / мир обнови во чреве Твоем всецел, / хва́ льный отцев Бог и препросла́ влен. Юношески страсте́ й пещь воздержания росо́ ю погаси́ вше, / огнь же кровми́ страдания, / второе, мученицы, идольское огни́ ще испепели́ сте, / хвальнаго воспевающе Бога и препрославленнаго. Станем, се отве́ рзеся три́ знище, не ослабе́ ем, / свыше Христо́ с венцы́ терпения мучений ради я́ ве подае́ т живонача́ льною рукою, / взываху страдальцы усердною душею, Карп и Папи́ ла. Иже к Богу всеобра́ зным, святии, манове́ нием обожа́ еми я́ ве, / безбожных раны удобь претерпе́ сте, / якоже ино́ му стра́ ждущу истинно сами пребыва́ юще, / хва́ льнаго воспевающе Бога и препросла́ вленнаго. Богородичен: Девы, Чистая, нашея прама́ тере, прокля́ тство разрешила еси я́ ве, / благословения Начаток рождши, Всенепорочная Отрокови́ це Браконеиску́ сная, / егоже благосло́ вят чи́ ни Небеснии, / хва́ льнаго отцев Бога и препросла́ вленнаго. Песнь 8 Ирмос: В пещи́ о́ троцы Изра́ илевы, / якоже в горни́ ле, / добро́ тою благочестия чисте́ е зла́ та блеща́ хуся, глаголюще: / благослови́ те вся дела Господня Господа, / пойте и превозноси́ те во вся веки. Светоно́ сная днесь нам память мученик, / светом целе́ ний озаря́ ющи нас, вопию́ щих, возсия́: / благословите вся дела Господня Господа, / пойте и превозносите во вся веки. Украси́ лся еси, яко архиере́ й, яко Божественный проро́ к, / яко свидетель страсте́ й, всеблаженне, Христовых, / яко Божественное зна́ мение, воспевая, Карпе всеблаженне: / Господа пойте дела и превозносите Его во веки. То́ ки твоих страда́ льческих крове́ й, пото́ ки конечно безбожия пото́ пльше, / источник целе́ ний яви́ шася вопиющим, Папи́ ле мучениче: / Господа пойте дела и превозносите Его во веки. Богородичен: Священный Тя Божественных пророк лик/ проповедает Матерь бывшую, Всенепорочная, Божию, / Емуже вси зовем: / благословите вся дела Господня Господа/ и превозносите Его во веки. Песнь 9 Ирмос: Образ чистаго Рождества Твоего/ огнепали́ мая купина́ показа неопа́ льная, / и ныне на нас напа́ стей/ свире́ пеющую угаси́ ти молимся пещь, / да Тя, Богородице, / непрестанно величаем. Якоже приношения всеце́ лая, яко жертвы совершенныя и непорочныя, / принесо́ стеся Творцу, всеблаженнии, мече́ м кончину прие́ мше, / и ныне, венцено́ сцы, на Небесе́ х жи́ тельствуете. Столпи́ необоримии яви́ стеся Церкве, мученицы, и забрала, / исто́ чницы, во́ ды исцеле́ ний пролива́ ющиии, / и светила светозарная и всесветлая, / но́ щи из греха благочестивыя избавля́ ющая. Уже́ к саме́ м всели́ вшеся светоза́ рным селе́ нием и Небесным, / и светлостьми́ Божественными просвеща́ еми, / и радости присносущныя исполня́ еми, / о Папи́ ле и Ка́ рпе, за ны моли́ теся. Богородичен: Но́ сиши на объя́ тиих, Пречистая, Херувимски яко Престол вся Носящаго, / плотию нас ради по нам обложи́ вшагося и сугу́ ба про́ ста ви́ димаго, / егоже всегда моли о нас, воспевающих Тя.
|
|||
|